Geweldig bedrijf, betrouwbaar, flexibel en eerlijk

We komen al jaren bij Auto Blaschke, zowel voor aanschaf als onderhoud. Vakmensen, waar het fijn mee schakelen is. Je weet waar je aan toe bent, en krijgt eerlijk en direct advies. Geen gedraai en geen mooie verhalen. Heel fijn.

Simone en Lars zijn fijne mensen. Altijd goed en snel geholpen

Altijd goed

Altijd attent reparatie prima gedaan Goede service Heel tevreden

Je wordt snel en vakkundig geholpen.

Snelle service

Ikbword altijd prettig geholpen, vriendelijk personeel en de kosten worden van te voren doorgenomen.

Vakkundig, meedenkend en gewoon goed.

Goede garage. Communicatie is duidelijk en prettig. Gemaakte afspraken worden nagekomen en proper uitgevoerd. De garage toont zich ook erg klantgericht, laat vaak zien met de klant mee te willen denken.

service zoals ik graag zou willen

Alles geregeld volgens afspraak, altijd gelegenheid om te bellen voor advies. Prettige omgang met medewerkers.

Heel aardige monteur bij de receptie en keurig werkgeleverd.

Ik ben er netjes geholpen, en het werk is uitstekend uitgevoerd. Als extra was de auto ook nog gewassen.

Betrouwbaar en korte lijntjes

Uitermate tevreden

Super service, snappen waar ze mee bezig zijn, en vriendelijke personeel aan de balie. En de koffie is ook lekker.

Ik kon meteen terecht. Goed geholpen. Werd gastvrij ontvangen. Alle tijd voor een praatje.

Goed bedrijf

Goede service, leuk personeel, tja ik kocht er mijn eerste auto, een Vauxhall Viva, in 1980,...dus dat zegt al genoeg

Zoals altijd erg klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid gekoppeld aan deskundigheid maakt Blaschke voor mij de ideale garage

Liefdevol

Prima de luxe service

Al meer dan 40 jaar een tevreden klant, dus meer hoef ik dan niet te zeggen!!

Altijd even behulpzaam en klantvriendelijk!

Altijd positieve ervaringen met Auto Blaschke. Ik word altijd zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Simone, snel geholpen, er wordt mee gedacht en pro-actief gehandeld. Zeer prettig!

Fijne communicatie en uitstekend werk

Mijn auto voor een APK naar de garage gebracht, werd duidelijk aangegeven welke kosten hier aan verbonden zijn en kon de auto aan het eind van dezelfde dag al weer ophalen. Fijne en duidelijke communicatie!

Onvriendelijke bejegening

Voor een aantal kleine reparaties bij Blaschke geweest. Voorheen op de locatie Ringbaan Oost. Altijd prima service daar. Nu in de Laarstraat. Over de kwaliteit van de reparaties kan ik (nog) niet oordelen. Wel over de service. Beneden niveau en een barse man aan de balie. Leenauto gehuurd. 10 km mee gereden. Moest hem wel bijvullen bij het inleveren. Gevraagd of dat niet anders kon. Men houdt toch de km stand, bij dus men kan zien of het klopt. De man zei van niet. Ben gaan tanken en dat was voor meer dan voor die 10 km. Auto ingeleverd en de mevrouw aan de balie ging doodleuk de km stand van de auto noteren. Was nodig voor de belasting zei ze. Dan voel je je toch belazerd. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

duidelijkheid en betrouwbaarheid

duidelijke communicatie over reparatie en kosten. alle afspraken worden nagekomen alles wordt correct uitgevoerd

perfect

Twintig jaar ervaring en dat gooi ik zomaar niet weg nogmaals perfect

Al jarenlang vertrouwd adres

Al jarenlang laten we onze auto onderhouden, keuren en banden wisselen. Goede snelle hulp, duidelijke uitleg en prettig contact

Gewoon top

Eerlijk en betrouwbaar

Zeer goed geholpen

Zoals altijd correcte en vriendelijk geholpen met de jaarlijkse APK-keuring

Ik ga op zoek naar een andere garage

*** euro voor een apk, en als ze de remvloeistof vervangen wordt het *** euro.. Dat hoort een klusje van ongeveer *** euro te zijn. Dit gezeur had ik nooit toen ze nog een filiaal hadden bij Ringbaan oost. In de Laarstraat elke keer