Super fijne garage. Prima service en zeer vriendelijke geholpen

Waanzinnig goed bedrijf

Klantvriendelijk , scherpe prijzen , leuke mensen deskundig personeel

Service en kwaliteit hoog in het vaandel

reparatie en controlebeurt altijd in overleg met de klant. Informatie is vaak helder en er wordt meestal ook nog een keuze gegeven.

Uitstekende service en dienstverlening!

Correcte afspraak, prima reparatie tegen alleszins redelijke kosten.

Prima, vertrouwd en deskundig

Prima behandeling , duidelijke uitleg, deskundigheid en vriendelijkheid!

uitstekend

direct en deskundig

Uitstekende, persoonlijke en professionele dienstverlening.

Een zeer kundig en betrouwbaar bedrijf.

Goede betrouwbare garage

Zeer positief gestemd na aankoop van Ford c max

Ben al jaren vaste en tevreden klant.

Prima (onderhouds-)garage! Ook voor mijn auto's die ik elders heb gekocht. Vriendelijke frontoffice, kundige monteurs. Goede communicatie.

Snelle service

Goede en snelle service! Problemen snel opgelost!

Mijn distributieriem hier laten vervangen. Er was snel plek en kreeg netjes een SMS toen deze klaar was. Wel problemen ondervonden naderhand omdat er iets niet helemaal goed gegaan was. Dit is super opgelost! Terug langskomen om op te lossen en was binnen een half uur weg met een gemaakte auto.

Geweldige service!

Pech-gevalletje vlot verholpen. Een klein schoonheidsfoutje snel hersteld. Prijstechnisch zijn wij ook vaak aangenaam verrast. Toffe monteurs, met name aan de Ringbaan...

Super garantie op onderhoudsbeurt

Wij brachten voor een onderhoudsbeurt onze Alfa Romeo. Nadien bleek hij olie te lekken. Blaschke loste dit kosteloos op en zorgde voor vervangend vervoer. Geen discussie over voor en na beurt. Gewoon opgelost!!!

Attent in álle opzichten

Snelle service/Super klantgericht en toffe kersttruien 😉👍👍

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Betrouwbaar

Netheid en betrouwbaarheid

Prima geholpen zoals altijd.

Als je al ruim acht jaar klant bij Blaschke bent geeft dat wel aan dat je tevreden bent over hun werk en service. Ik wordt altijd vriendelijk geholpen, er wordt altijd vooraf aangegeven wat de kosten zijn en over het geleverde werk heb ik ook geen klachten. Het is vaak wel even slikken als je de kosten hoort, maar dat is (helaas) inherent aan autorijden, ik ben tenminste nog garage tegengekomen die je auto voor een prikkie op de weg houdt... ;-)

Betrouwbaar en duidelijk

Kom al zeker vijftien jaar bij Blaschke. Netjes, eerlijk, duidelijk en betrouwbaar. Bellen altijd netjes vooraf met een inschatting van de kosten voordat ze aan de slag gaan, zodat je achteraf niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Kapotte auto is nooit leuk, maar als-ie kapot is, breng ik 'm naar Blaschke.

uitstekende service

Goede uitleg over hetgeen gedaan gaat worden Tijdige en goede prijsopgaaf

Super fijne auto gekocht en ontzettend blij mee!

We komen al 15 jaar bij Auto Blaschke, eerst in onderhoud met onze Mercedes, daarna met de nieuwe Kia Ceed, die we via Lars gekocht hebben en nu met onze nieuw Seat! Erg tevreden, daarom komen we steeds terug👌

Vriendelijke, goede en snelle service

Perfecte garage voor onderhoud aan mijn auto, korte toegangsprijs en goede service!

Prima bedrijf

Al een aantal jaren klant bij Blaschke. Terecht gekomen ivm aankoop auto en ook daarna bij een andere auto nog steeds voor APK en onderhoud naar dit bedrijf. Prima service.

Héél goede service

Prima geholpen met een leenauto

betrouwbaar, betaalbaar en behulpzaam autobedrijf

wij zijn al meer als 25 jaar vaste klant bij Auto Blaschke dat wil toch wat zeggen.

Ook op zaterdag snel geholpen door zeer vriendelijke jonge man