Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Altijd goed, goed contact, duidelijk uitleg, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed. Deskundig, vriendelijk personeel door alle afdelingen van het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Sinds wij in het bezit zijn van onze nieuwe Opel Corsa 2 jaar geleden gekocht bij: Auto Jetten gaan we elk jaar voor onderhoud van Venray naar Cuijk. Omdat de service gewoon goed is en deskundig personeel aan je auto werkt En iedereen klant vriendelijk is en blijft. O ja en heerlijke koffie hebben!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al vele jaren ben ik, en onze familie, klant bij Jetten Altijd positieve ervaringen en deskundige klantgerichte houding van de mensen die er werken . Ook heel fijn dat ze je ook echt als klant waarderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eind november 2018 kocht ik bij Opel dealer Jetten in Cuijk een nieuwe Opel Karl. Snel na aankoop merkte ik dat de wegenkaarten van het Opel navigatiesysteem (meerprijs 499 euro) hopeloos verouderd waren. Minimaal anderhalf jaar. Ik kocht dus een nieuwe Opel met oude onderdelen. Ik heb het mankement aangekaart bij één van de verkopers. Op dat moment, toen de centjes al binnen waren, meldde deze me dat het normaal is bij Opel om verouderde kaarten te installeren. Tijdens het verkoopgesprek zweeg hij daarover. Ook directeur Jetten erkende het mankement en raadde mij nota bene aan om dan maar gebruik te gaan maken van het Android-systeem. Dus 499 euro extra betalen en dan gebruik maken van een ander systeem? Hoe krom kan een redenering zijn? Ik heb meneer de directeur op deze krankzinnige gedachtengang gewezen. Ik heb ook nog met een andere verkoper over de navigatie gesproken. Ook hij zweeg als het graf en loog later bovendien over de inhoud van dat gesprek. Toen ik meneer de directeur ook daarop wees, voelde hij zich kennelijk in het nauw gedreven en meldde hij niet verder in discussie te willen gaan; ik zou de integriteit van zijn verkopers in twijfel getrokken hebben. Terwijl het nota bene die verkopers zelf waren die belangrijke informatie hadden verzwegen. En over integriteit gesproken, meneer de directeur vond het ook nodig zelf drie onwaarheden te vermelden over hetgeen er bij de meerprijs inbegrepen zou zijn. Ik vind dat ze bij Jetten niet alleen gezondigd hebben tegen de fatsoensregels, maar ook tegen de wettelijke verplichting om in een verkoopgesprek geen informatie te verzwijgen. De zogeheten Mededelingsplicht. Ze zien mij nooit meer terug bij die lui daar in Cuijk. Ik voel me opgelicht door Jetten. Vandaar deze waarschuwing. En die Opel heb ik er inmiddels uitgeschopt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden, goed geholpen met aanschaf nieuwe auto. Voorbeeld voor andere bedrijven. De moeite waard om wat verder te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk, verstand van zaken, goede prijsverhoging, behulpzaam. Een fijn bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kom al meer dan 20 jaar bij Jetten in Cuijk en dat zeg denk ik al genoeg, klantvriendelijk, gastvrij, en service naar tevredenheid, zal waarschijnlijk niet de laatste auto zijn die ik daar heb gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn garagebedrijf met goede service en deskundige monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben met dit bedrijf goede ervaring.we worden netjes geholpen en goed ter woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk, uitstekende service en ..... prima kopje koffie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Laatst wat ongemakkelijk. Ik laat mij door ANWB naar Jetten brengen, dat is immers mijn dealer. Dit was ook door Opel Mobiliteit zo geregeld. Maar de reactie aan de balie was voor mij schokkend, had ik niet verwacht als vaste klant en was op dat moment sprakeloos door de kou die in mijn lijf zat door het veilig wachten op hulp. Ik heb mijn sleutel ingeleverd en heb verder geen informatie gehad. Opdracht op dat moment was dat de ANWB het verder allemaal zou regelen. Ik heb dit maar gevolgd, ik moest mobiel worden ivm verplichtingen die dag. Helaas heb ik zelf moeten navragen of mijn auto klaar was, wat normaliter ook heel ongebruikelijk is. Service lijkt wat af te nemen. Jammer, maar vooralsnog blijft het MIJN dealer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn heel positief. Daarom blijf ik ook vanuit Eindhoven naar Cuijk komen. Dat zegt denk ik voldoende!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Afspraken zijn duidelijk, deskundigheid is goed, receptie medewerkers luisteren en dragen adviezen aan en denken met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Nog steeds zeer goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Ewinkel 4

5431ND Cuijk

0485-336500

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.