Service en klant gericht. Fijne ervaring
Vandaag fff thermostaat van me 19 jaar oude Opel Astra laten maken. Geen probleem fff met beker koffie en gezellig praatje en de showroom fff bewonderd gewacht .. Net bedrijf die weten wat ze doen.. Dus 10 punten...Groet Richard Tijssen
Super klantgericht bedrijf dat een goed onderbouwd advies geeft. Is een bezoek waard.
Fijn gesprek gehad met de heer Jansen, neemt de tijd voor je. Zijn met een goed gevoel weggereden met onze aanschafte Opel Grandland X. Wonen niet om de hoek, maar zouden een volgende keer weer heen rijden om een auto aan te schaffen.
Bij de aankoop van mijn Opel is mijn vertrouwen bevestigd. Het geven van het gevoel van gelijkheid , het in juiste antwoord op specifieke vragen geven een goed gevoel. Het voelt als een goede vriend.
Vriendelijk met duidelijke uitleg
Geen klachten, ervaren vaklui.
Voor het eerst sinds jaren ben ik minder enthousiast over jullie. Er werden kosten in rekening gebracht die onjuist waren voor een achterruit wisser die kapot zou zijn terwijl dit niet was. Daarnaast ook paniek over een olielekkage die achter niet het geval was. Daarnaast een nieuwe trekhaakstekker laten installeren. Moest de monteur zelf vragen of hij ook getest had of alles goed werkte. Dit was niet nog niet gedaan. Daarbij kwam naar boven dat bij wisseling van de stekker de permanente stroom voor de caravan niet meer werkt en dat ze niet weten waardoor het komt (terwijl dit voorheen wel werkte). Dit is ook niet gemaakt. Dus moet ik straks als ik op vakantie ga maar hopen dat alles hopelijk werkt. Kortom in best teleurgesteld. Ben dit echt niet van jullie gewend en ben voorzichtiger geworden.
Reparatie is goed uitgevoerd. Bij onvoorziene kosten wordt eerst contact opgenomen en toestemming gevraagd.
Auto keurig gewassen en uitgezogen terug ontvangen !
De afgesproken APK met kleine beurt werd snel en vakkundig uitgevoerd en als service werden de vloermatten van onze Zafira spike en span schoon gemaakt!
Ondanks dat er elke keer weer een ander probleem opspeelde, zijn alle storingen opgelost en rijdt mijn auto weer goed en de motor presteert beter dan voorheen. Je merkt dat de motor en het inlaatsysteem grondig gereinigd zijn.
goede uitleg bij gebreken, ook wat wel/niet mag betreffende APK.
Heel blij met mijn nieuwe auto opel astra gtc, zeer vriendelijk personeel en fijn contact gehad!!
Klantvriendelijk en vakkundig zijn belangrijke pluspunten en dat heeft Opel Jetten Cuijk goed voor elkaar. Maatregelen m.b.t. Corona zijn goed geregeld. Nette, ruime showroom en goed bereikbaar.
Goede services en vriendelijk personeel.
Jetten Cuijk staat altijd open om te kijken/luisteren naar de auto. op basis hiervan geven ze eerlijk advies welke handeling wanneer het beste uitgevoerd kan worden. Een week na de beurt hebben ze contact met mij opgenomen of alles soepel verlopen is. hierbij gaf ik aan dat de remblokken (vervangen) een vreemd geluid maakte. om het zekere voor het onzekere te nemen heeft Jetten Cuijk gevraagd of ik langs kon komen zodat ze dit konden beoordelen.
Ik ben al jaren klant bij Opel Jetten in Cuijk en dit tot volle tevredenheid. Goede werkplaats, afspraken worden nagekomen, men denkt mee.
Vriendelijk, vakkundig en duur
Ik rijd al vanaf 1969 OPEL en zal dit ook blijven doen. Directie, bali-medewerkers en werkplaats zijn vriendelijk en doen hun werk goed. Ik kom graag naar Auto Jetten Cuijk.
Maar voor ik naar huis kon duurde een half uur ( sleutel van de auto was vermist!
Goede communicatie. Werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.
Deskundig
Kijken naar een occasion gaat prima. Je wordt te woord gestaan. Vervolgens word je gebeld voor een bod. Geeft aan dat je erover na gaat denken. Belt nog geen 2 uur erna terug dat je er mee verder wilt en vervolgens krijg je te horen dat de auto verkocht is. Alle moeite voor niks. Dat had anders gekund.
Geachte heer, Wij hebben alle tijd besteed om u te begeleiden bij de eventuele aankoop van een occasion. Wij hebben bovendien geen enkele druk op u uitgeoefend om uw beslissing te beïnvloeden. Daarnaast hebben wij ook geen toezegging gedaan om deze auto voor u te reserveren. Wij betreuren het dan ook zeer dat u ons desondanks een negatieve review afgeeft. U had immers alle gelegenheid van ons om tot aankoop over te gaan. Daarnaast hebben wij u al aangeboden om voor u op zoek te gaan naar een vergelijkbare auto. Dat vermeld u helaas niet in uw opmerkingen.
De reparatie die uitgevoerd moest worden, werd na drie keer vragen tijdens de jaarlijkse controle pas uitgevoerd ?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.