De reparatie ging langer duren dan vooraf gemeld en kreeg hierdoor een gratis leenauto zodat ik niet hoefde te wachten tot de auto klaar was.

Uitstekend.

Service beurt is conform vooraf gemaakte afspraken uitgevoerd. Geen enkele op - of aanmerking. Zéér tevreden.

Vertrouwen

Als vrouw alleen, zonder kennis van auto's, kan ik vertrouwen op de medewerkers van opel garage cuyk.

gewoon klasse garage

Vriendelijk en kundig personeel zowel aan de balie en werkplaats

Geweldig geholpen

Bij de aankoop van onze Opel Crossland X zijn we op alle manieren uitstekend geholpen door verkoper Stefan. Ondanks alle obstakels i.v.m. corona heeft hij ons keurig door het aankoopproces geloodst. We laten de nieuwe auto nu ook in onderhoud bij Auto Jetten. We hopen dan ook dezelfde goede service te krijgen. Ga vooral zo door!

goed en correct geholpen

was licht ontstemd dat de auto een nieuwe accu nodig had, dit had de dealer Jetten kunnen doen voor dat de auto werd afgeleverd. (koopr occasion 5-3-2020.Garantie 1 Jaar).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kan ik pas beoordelen als ik geen troubles krijg

altijd goede service

altijd goede service toppie !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig klantvriendelijk bedrijf.

Op zoek naar een Opel Crossland. Deze uiteindelijk gevonden bij auto Jetten. Ondanks de corona maatregelen op een correcte, fijne en vriendelijke manier geholpen door Dhr. Jetten. Wij hebben ondanks de grote afstand voor ons naar dit bedrijf een goed gevoel bij de aankoop en afhandeling.

Geweldig bedrijf

Helpen snel op hulp vraag

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima autobedrijf met goede dienstverlening

Opel Jetten is een lokale Opel dealer waar je persoonlijk wordt benaderd en er tijd voor je wordt gemaakt. Sinds een paar jaar brengen we hier 2 Opel Astra's (2004, 2010) voor regulier onderhoud in combinatie met apk. Het zijn dus niet de meest recente modellen. We krijgen hier zelfs extra korting op de rekening vanwege de leeftijd en als my opel lid. En altijd extra mobiliteitsgarantie als gevolg van de beurt bij de dealer. De service bevalt prima. Van te voren is er contact over de opdracht en wordt precies afgestemd wat de verwachtingen zijn. Tussendoor is er telefonisch overleg bij geconstateerde afwijkingen ten opzichte van hetgeen is afgesproken. Er wordt geen misbruik gemaakt door extra zaken ongevraagd in rekening te brengen. De monteurs zijn deskundig. Wij zijn van mening dat de originele dealer niet perse duurder is dan een universeel autogarage. Tijdens onderhoud staat altijd een leenauto ter beschikking. Dus absoluut aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben zeker tevreden over de garage.

Je wordt adequaat geholpen, ik heb een Volvo maar als er iets specifieks aan de hand is vragen ze advies aan de Volvo-garage en dat werkt goed. Maar over het algemeen is dat nauwelijks nodig. Ik heb de score 8 ingevuld omdat ik vind dat er altijd iets nòg beter kan! Maar 10 had ook gekund.

Een zeer kundig autobedrijf

Ik kon hier goed terecht met vragen over de auto wat ik hier gekocht heb

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles volgens afspraak gedaan ook de prijs vooraf

Nu in de coronatijd alles op een veiligen maneer afgehandeld

zeer goed

Zeer goed bedrijf die waar maakt wat ze beloven. Hier ben je nog een klant en geen nummer.

Altijd goed

Vriendelijk en hoede service

Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan zowel bij de receptie als telefonisch. Service is uitstekend

Goed bedrijf

Duidelijke afspraken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede informatie en bijbehorende oplossing

De auto startte niet. Oorzaak: zwakke accu. Gebeld en goed opgelost. Ben zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een paar kleine dingen na nette ervaring weer

Je word netjes te woord gestaan, en de beurt word volgens mij netjes gedaan.ik heb van tevoren duidelijk mijn wensen uitgelegd en zou worden gebeld als 't duidelijk zou zijn wat er in ieder geval uit de apk zou komen. Helaas niet gedaan en maar zelf gebeld. Was onduidelijk en werd ook nog gezegd dat onduidelijk was wat er nog meer gedaan moest worden. Dat vond ik jammer. Toch best duidelijk van tevoren overlegd. Uiteindelijk allemaal netjes nog gedaan. Ik blijf 't een dure garage vinden. Maar wel goed

Wederom alles netjes geregeld

Wederom alles netjes geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede informatie over reparaties die gedaan gaan worden

Nog beter zou zijn om eerst een volledige diagnose stellen. Vervolgens de kostenberekening. Zodat er niet halverwege verrassingen komen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb nooit problemen gehad bij dit bedrijf

Geen klagen. Goed.

Ben altijd goed ontvangen, voorgelicht en goed afgehandeld. Geen problemen.