Geweldige vakmensen

Bij de aankoop van mijn Opel is mijn vertrouwen bevestigd. Het geven van het gevoel van gelijkheid , het in juiste antwoord op specifieke vragen geven een goed gevoel. Het voelt als een goede vriend.

Betrokken

Vriendelijk met duidelijke uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb tot nog toe geen klachten.

Geen klachten, ervaren vaklui.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg makkelijk met in rekening brengen van bedragen

Voor het eerst sinds jaren ben ik minder enthousiast over jullie. Er werden kosten in rekening gebracht die onjuist waren voor een achterruit wisser die kapot zou zijn terwijl dit niet was. Daarnaast ook paniek over een olielekkage die achter niet het geval was. Daarnaast een nieuwe trekhaakstekker laten installeren. Moest de monteur zelf vragen of hij ook getest had of alles goed werkte. Dit was niet nog niet gedaan. Daarbij kwam naar boven dat bij wisseling van de stekker de permanente stroom voor de caravan niet meer werkt en dat ze niet weten waardoor het komt (terwijl dit voorheen wel werkte). Dit is ook niet gemaakt. Dus moet ik straks als ik op vakantie ga maar hopen dat alles hopelijk werkt. Kortom in best teleurgesteld. Ben dit echt niet van jullie gewend en ben voorzichtiger geworden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede garage met aandacht voor de klant

Reparatie is goed uitgevoerd. Bij onvoorziene kosten wordt eerst contact opgenomen en toestemming gevraagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto keurig gewassen en uitgezogen terug ontvangen !

Een fijn garage!

De afgesproken APK met kleine beurt werd snel en vakkundig uitgevoerd en als service werden de vloermatten van onze Zafira spike en span schoon gemaakt!

Innovatieve oplossing

Ondanks dat er elke keer weer een ander probleem opspeelde, zijn alle storingen opgelost en rijdt mijn auto weer goed en de motor presteert beter dan voorheen. Je merkt dat de motor en het inlaatsysteem grondig gereinigd zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zoals altijd prettig en duidelijk.

goede uitleg bij gebreken, ook wat wel/niet mag betreffende APK.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel blij met mijn nieuwe auto opel astra gtc, zeer vriendelijk personeel en fijn contact gehad!!

Prima service!

Klantvriendelijk en vakkundig zijn belangrijke pluspunten en dat heeft Opel Jetten Cuijk goed voor elkaar. Maatregelen m.b.t. Corona zijn goed geregeld. Nette, ruime showroom en goed bereikbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede services en vriendelijk personeel.

Goede services en vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk, after sales is goed geregeld

Jetten Cuijk staat altijd open om te kijken/luisteren naar de auto. op basis hiervan geven ze eerlijk advies welke handeling wanneer het beste uitgevoerd kan worden. Een week na de beurt hebben ze contact met mij opgenomen of alles soepel verlopen is. hierbij gaf ik aan dat de remblokken (vervangen) een vreemd geluid maakte. om het zekere voor het onzekere te nemen heeft Jetten Cuijk gevraagd of ik langs kon komen zodat ze dit konden beoordelen.

Uitstekende werkplaats, betrouwbaar, klantvriendelijk

Ik ben al jaren klant bij Opel Jetten in Cuijk en dit tot volle tevredenheid. Goede werkplaats, afspraken worden nagekomen, men denkt mee.

Vriendelijk, vakkundig en duur

Vriendelijk, vakkundig en duur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto Jetten een bedrijf waar je op kunt bouwen en vertrouwen.

Ik rijd al vanaf 1969 OPEL en zal dit ook blijven doen. Directie, bali-medewerkers en werkplaats zijn vriendelijk en doen hun werk goed. Ik kom graag naar Auto Jetten Cuijk.

Reparatie was in 10 min gemaakt

Maar voor ik naar huis kon duurde een half uur ( sleutel van de auto was vermist!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie. Werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.

Deskundig

Deskundig

gemiste kans

Kijken naar een occasion gaat prima. Je wordt te woord gestaan. Vervolgens word je gebeld voor een bod. Geeft aan dat je erover na gaat denken. Belt nog geen 2 uur erna terug dat je er mee verder wilt en vervolgens krijg je te horen dat de auto verkocht is. Alle moeite voor niks. Dat had anders gekund.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geachte heer, Wij hebben alle tijd besteed om u te begeleiden bij de eventuele aankoop van een occasion. Wij hebben bovendien geen enkele druk op u uitgeoefend om uw beslissing te beïnvloeden. Daarnaast hebben wij ook geen toezegging gedaan om deze auto voor u te reserveren. Wij betreuren het dan ook zeer dat u ons desondanks een negatieve review afgeeft. U had immers alle gelegenheid van ons om tot aankoop over te gaan. Daarnaast hebben wij u al aangeboden om voor u op zoek te gaan naar een vergelijkbare auto. Dat vermeld u helaas niet in uw opmerkingen.

Vond ik niet zo goed

De reparatie die uitgevoerd moest worden, werd na drie keer vragen tijdens de jaarlijkse controle pas uitgevoerd ?

Prettig bedrijf.

Samen met mijn vriend een opel corsa gekocht. Onze eerste echt nieuwe auto. Deze mensen denken mee en Stefan werkt erg persoonlijk. Wanneer je een vraag hebt wordt je adequaat geholpen. Kortom hele goede ervaring! Mvg. Karine

• Deskundigheid/Vakmanschap

De reparatie ging langer duren dan vooraf gemeld en kreeg hierdoor een gratis leenauto zodat ik niet hoefde te wachten tot de auto klaar was.

Uitstekend.

Service beurt is conform vooraf gemaakte afspraken uitgevoerd. Geen enkele op - of aanmerking. Zéér tevreden.

Vertrouwen

Als vrouw alleen, zonder kennis van auto's, kan ik vertrouwen op de medewerkers van opel garage cuyk.