Deskundig en goed advies

Goed professioneel autobedrijf

Prettig zaken gedaan met dit autobedrijf. Al jaren kom ik er voor onderhoud. Ook koop ik altijd mijn auto hier. De service is goed. En er word altijd in oplossingen gedacht.

Fantastie,s , zeer correct bedrijf, vriendelijke mensen .

je wordt daar netjes en viendelijk geholpen.

Goed advies en meedenkend!

Guido, bedankt voor je hulp en uitstekende service!

Hier is de klant nog koning

Mooie auto gezien , Netjes geholpen , Auto gekocht , wat kleinigheidjes werden opgelost . Kortom , prima bedrijf waar ik de volgende auto als eerst zal zoeken .

Correct netjes afspraak in afspraak

Goede en nette ontvangst...nette verkoper zonder bla bla bla...echt een aanrader om hier uw auto te kopen en verkopen..realistische inruil en vraagprijzen..ga zo door.. groet mwh bloemers etten

Netjes ,alles klopt volgens gemaakte afspraken.

Prima. hoop dat het zo blijft.

Zeer netjes en profecioneel

Van af de eerste keer ziet het berdijf en personeel er vakkundig uit

Superfijn geholpen!

Top autodealer

Hier onze opel astra gekocht. Super service. Een echte aanrader!

Top service

Grote klasse, een auto hier aangeschaft. Op de dag van aflevering echter een aantal beschadigingen opgemerkt welke ik bij de bezichtiging had gemist. Thom merkte op dat ik daar niet gelukkig van werd en hij wilde me zo niet de weg opsturen. Een keurig voorstel gedaan om (in zeer korte tijd) de auto volledig te fixen. En nu een prachtige auto:-) Helmaal happy, Tom Bakker hartelijk dank, super geregeld!!

een prettig en eerlijk autobedrijf.

Ze hebben een mooi aanbod, goede kwaliteit, betrouwbaar en stellen de klant centraal. Ze handelen heel plezierig, fijn contact, en hanteren een hele goede service. Echt een aanrader!

Uitstekend geholpen!

De vriendelijke verkoper denkt goed mee, het is echt een aanrader om naar dit bedrijf te gaan.

Fijn!

Goede/snelle service met heel vriendelijk personeel

Heel fijn bedrijf. Staan altijd met raad en daad voor je klaar!

Al jarenlang klant. Heel fijn bedrijf: ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Goede & snelle afhandeling aankoop 'nieuwe' bus.

Goede service en makkelijk contact. Bedankt Diederick.

Zeer positief

Twee woorden. Top autobedrijf!

Mijn indruk was: eerlijk en oprecht

De verkoper kwam vriendelijk en empathisch over en de transactie ( een inruil van een Ford Focus voor een Toyota Auris) vond ongecompliceerd plaatst: een positieve ervaring!

Ben goed geholpen.

ben netjes ontvangen en snel door een verkoper geholpen deze nam alle tijd om mij te helpen....

In één woord geweldig!

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar!

Fijne garage

Fijne garage waar je prettig geholpen wordt. Goede ervaring.

Goede service en fijne klantcontact

Mijn bus en auto in onderhoud bij de Groot in Veenendaal. Vriendelijke mensen die meedenken!

Goed geholpen en snelle service.

Klantvriendelijk en correct geholpen

Klantvriendelijk en correct geholpen zeer tevreden