Vriendelijk en vakkundig behandeld.

Een gebruikte auto gekocht en de oude ingeruild. Vriendelijke verkoper die rustig de tijd voor je nam. Goede en fijne manier van zaken doen, en komen de gemaakte afspraken na. Bij het ophalen nog een mooi boeket bloemen in ontvangst mogen nemen. Helemaal top

Zeer klantvriendelijk.

Hartelijk en zeer klantvriendelijk ontvangen. Afspraken werden nagekomen. Perfecte aflevering van de SUZUKI ALTO, slechts één smetje: De tank was bijna leeg en er moest op de terugweg bijna 30 liter worden getankt ........

prima indruk netjes geholpen, afspraken nagekomen.

Bij het ophalen van de auto zagen we dat de velgen beschadigd waren. Hadden we bij het kopen niet gezien. Tegen kostprijs worden ze alle 4 vernieuwd.

is zeer positief

ik ben tevreden over de aan dacht van de verkoper en de tijd die hij voor ons nam en de onderhandeling over de nieuwe auto heb ik als positief ervaren zou wel weer een auto bij de groot kopen als die er toe valig staat

Vriendelijk personeel

Goede service, er wordt goes gekeken naar de behoefte van de klant

er waren wat onduidelijkheden over een gemaakte afspraak. Keurig op gelost in belang van de klant!

Hele goede ervaring, aardig personeel

Bij de Groot zijn de mensen heel aardig. Proefrit maken was geen probleem. Alle wensen tijdens de omruil van de auto goed doorgenomen en netjes door de werkplaats uitgevoerd. Bij aflevering een mooie bos bloemen. Ook voor de nazorg blijven ze aardig en correct antwoord geven. We zullen bij de volgende aankoop zeker een blik werpen om hier wederom een auto te gaan kopen. Al bij al een hele goede betrouwbare garage.

Ik ben al zoon 25 jaar klant en dat zeg al wel genoeg denk ik.

zeer goed geholpen alleen miste er een antenne op de zafira die van de meriva paste niet heb bij een opel dealer gevraag kost toch even weer 48 euro wat weer jammer is.

Uitstekende begeleiding

Wij zijn super en professioneel geholpen door Guido en uiteindelijk op een goede deal uitgekomen. Een duidelijk verhaal en voorlichting over wat er mogelijk was. Erg klantvriendelijk en klantgericht. Thnx Guido.

Werkelijk geweldig bedrijf

Vriendelijk en behulpzaam personeel Prettige en open communicatie! Keurige zaak met fraaie occasions

Fijne ervaring, vriendelijk en gezellig geholpen.

Fijne ervaring, vriendelijk en gezellig geholpen.

Goed geholpen,alleen jammer dat interieur niet is gereinigd. Er een pakket 4 afgenomen. Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema Nieuwe APK 6 maanden Bovag garantie* Controle van alle vloeistoffen Reiniging van het in/exterieur Halve tank brandstof Vrijwaren van de inruil auto (indien van toepassing)

Super service 10/10

Ik heb afgelopen week een auto gekocht. Het personeel is erg vriendelijk en de service is top. Ik kan alleen maar aanraden om hier een auto te kopen. Ik was jarig op de dag van de autokoop en ze hebben zelfs een cadeau voor mij gehad. C. Reinartz

uitstekend

uitstekend

Vriendelijk en aardige mensen

Eerlijk en open kunnen handelen.

Goede service, staan altijd open voor vragen en vriendelijk personeel

Super service - Na de proefrit en overleg de auto meteen gekocht!

Erg netjes en super goed geholpen. Vakkundige mensen en een goede service. In mijn zoektocht naar een nieuwe auto ben ik in contact gekomen met de eigenaar van autobedrijf de Groot in Veenendaal. Na in eerste instantie telefonisch contact met Jan, de eigenaar van dit familie bedrijf, gehad te hebben, gelijk een goed gevoel gekregen en besloten om langs te gaan voor een bezichtiging (en proefrit) van een schitterende, perfect onderhouden VW polo. Bij aankomst zag het allemaal keurig verzorgd en professioneel uit. Jan is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft plezier in zijn werk en dat is prettig in de communicatie. Er was zelfs nog een beetje ruimte voor wat korting. Alles bij elkaar een dikke 10 voor dit mooie autobedrijf!

Altijd vriendelijk, snel en goed geholpen

Op een prettige manier behandelt

Mmm Mmm

Toppertjes

Erg fijn al jaren

Goed geholpen, ook de verkoper had zijn beste beentje voorgezet.

Mijn ervaring is goed in alles.

Heel goed geholpen

Heel fijn geholpen, komen zeker terug voor eventueel andere auto.

Een fijne ervaring.

Voor de 3de keer een auto bij de Groot gekocht. Wederom zijn wij weer netjes geholpen.

prettige omgang met klanten

Op vriendelijke en normale manier ontvangen en behandelt door verkoper van auto