Tevreden

Zeer tevreden over de 1 serie Top service Klantvriendelijk reageert snel

Prima geholpen aan een goede auto

We kwamen een proefrit maken in een Passat, maar toevallig was er net een Touran binnengekomen die paste bij onze wensenlijst. Deze is het geworden en nu een maand in ons bezit.

Vriendelijk en eerlijk naar de klant!

Nette correcte service

Top dealer

Aardig en hulpvaardig. Al eerder een auto gekocht en zonder problemen 5 jaar in gereden! Aanrader om een auto te kopen!

Uitstekend geholpen

Een meedenkende verkoper die luisterde naar onze wensen. Fijne service en goede afspraken kunnen maken.

Professionele.

Zeer snelle en professionele service.Zeer positif!

Zeer goed geholpen Zeer tevreden over de aankoop Goede uitleg en vriendelijk Service 100% Kort om geen op of aanmerking Helemaal zeer tevreden

Bedrijf maakt waar wat ze beloven.

We zijn zeer goed geholpen met onze nieuwe bus. Veranderingen die we wilden zijn goed uitgevoerd. Prettige samenwerking gehad.

Super goede autobedrijf.

Super geholpen door de verkoper gerrald de groot. Alle vragen werden direct beantwoord of opgezocht op de pc. Dus super autobedrijf.

Prettige behandeling

Prettig relxed gesprek met verkoper. Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Zeer goed!

Hele goede ervaring van A tot Z.

Erg vriendelijk en meedenkend

Onze eerste ervaring met dit bedrijf is heel goed. Een mooie volvo cx60 gekocht en prima geholpen van het begin tot het eind. Voor een volgende auto zullen we zeker eerst hier heen gaan.

Top professional services.

Everything went quick, easy and professional. I checked the car, nobody was trying to force me to buy. We scheduled an appointment. They took care about all paperwork, gave good reasonable price for my old car and prepared a car i've bought. They have different delivery packages from basic cheapest one to more expensive with warranty, etc. Very good experience. Thank you!

Redelijk goed.

Had een BMW 2 serie gekocht zat achteraf best wel schade aan. In overleg de helft van het schade bedrag zelf betalen. Had ik maar beter moeten kijken. Voor de rest goede auto, tot nu toe.

Wij kwamen binnen en werden keurig ontvangen door receptioniste. Werden verzocht heel even te wachten. Kregen koffie en binnen 5 minuten werden we geholpen. Hebben auto uitgezocht. Kregen een heel faire inruilprijs. En zijn verder geweldig geholpen bij afleveren een heel leuk presentje in de vorm van een mand met allerlei leuke dingen.

Coöperatief, snel, meedenkend, netjes

Snel geholpen, reeel mbt prijs en kwaliteit. Transparant. Mooie showroom, goede service, meedenkend. Snelle en kundige afhandeling.

Top service!

Top service. Prettige communicatie. Je weet waar je aantoe bent. Eerlijke prijzen.

Een prettige en attente behandeling.

Ondanks de aankoop van een kleine en goedkope auto toch de volledige aandacht!

Goede service!

Goede service!

Geweldig.....

Erg klantvriendelijk, heel goed geholpen en goede service, we hier een hele mooie auto gekocht.

Aardige mensen staan je vriendelijk te woord en meedenkend zou er zeker terug komen voor een auto

Leuke en professionele mensen die altijd voor je klaar staan!

Kennis van zaken en meedenkend.

Prettig geholpen bij het maken van de juiste keuze, zonder nadruk op verkopen.

Keurig netjes geholpen

Wij zijn er keurig en tot volle tevredenheid geholpen

Galileistraat 46

3902 HR Veenendaal