Fijne garage

Zeer vriendelijk en niet opdringerig

betrouwbaar, vlot en open voor onderhandeling

Zelden zo goed geholpen en te woord gestaan, aanrader!

Superfijn geholpen

Bij koop het gevoel dat we een mooie deal gemaakt hebben. Fijne eerlijke verkoper geen praatjesmaker. Bij afhalen ook heel netjes alles afgehandeld zoals besproken en ook nog een bloemetje gekregen, heel attent!

Vriendelijke en prettige service

Vriendelijke ontvangst en op een zeer rustige en prettige manier een auto kunnen kopen; waar het bij autodealers in de Randstad veelal gehaast en gedwongen gaat.

Goede service, snel geregeld.

Auto ingeruild en we konden hem een paar dagen later al halen! Goede prijs gekregen voor onze auto en prettig geholpen door Joost. Zeker een aanrader en wij komen terug voor de volgende auto.

Hele fijne service bij de Groot!

Het was voor mij de eerste keer dat ik een auto ging kopen, dus ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal van andere autodealers. Desondanks vond ik de ervaring van zaken doen en contact hebben met de Groot te Rhenen erg prettig! Duidelijke communicatie, en prettige hulp waar nodig van medewerker dhr Prins.

Prettig bedrijf, goede service

Zeer positieve ervaringen, beide auto's hier in onderhoud. Er wordt met ons meegedacht een we hebben het gevoel dat er gedaan wordt wat nodig is. Aanrader!

Vriendelijk deskundig bedrijf

Een afspraak was snel gemaakt, vriendelijke deskundige verkoper. Alle afspraken werden nagekomen.

Snel geholpen geleverd als afgesproken

Zeer vriendelijk Ongezien een bedrijfsauto gekocht en geleverd als afgesproken. Zeer goed en zeker aan te raden!

is niks op aan te merken

prima mensen en een gezellige sfeer met personeel alzo de beheerde zelf,hebben de tijd voor en met dat je er met de nieuwe aanwinst van door gaat.pluim voor op de hoed,garage bedrijf de groot beankt voor mijn nieuwe/oudere auto.

Prima bedrijf

Goede service Correcte afhandeling

Goed geregeld

Wij zijn goed geholpen

Strak en netjes bedrijf

Nette showroom. Goed geholpen door het personeel. Bloemetje bij de aankoop van een auto is een leuk extraatje..

Fijn

Aandacht voor mijn wensen, niet pusherig

Vanaf het begin een heel goed gevoel!

Na een hartelijke en spontane ontvangst door Steven eerst een proefrit met de auto gemaakt. Het gesprek erna was heel prettig en open. We hadden gelijk een goed gevoel bij de manier waarop er met de klanten wordt omgegaan. Ook de showroom ziet er heel verzorgd uit. Toen we de auto gingen halen was deze netjes gepoetst en zag er van binnen en van buiten heel netjes uit. Het boeket bloemen maakte het helemaal af. Ik had echt het gevoel dat ik een nieuwe auto had gekocht. Al met al een aanrader. Dus ga zo door.

Zeer vriendelijk!

Ik ben zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Geen poespas, gewoon duidelijke taal. Erg blij met mijn aankopen en het bloemetje was erg attent. Top!

Gevoel dat je echt als klant behandeld wordt.

Leuk ontvangst. Alles ziet er netjes en schoon uit waarbij je direct een goed gevoel hebt. Zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Aflevering auto dik in orde.

Super!!!!!

Mooie auto gekocht , goeie onderhandeling gehad erg vriendelijk personeel kortom zeer tevreden.

Goede, snelle en vakkundige service

Autobedrijf de Groot heeft op reëele wijze meegedacht aan de inruil van mijn eigen auto's, en een nette optelsom gemaakt. Ik ben te allen tijden goed, netjes en vakkundig geholpen. Bij het ophalen van mijn nieuwe auto hebben we keurig alles nog even langsgelopen en mij vervolgens met een bloemetje de weg opgestuurd. Als de service en dienstverlening altijd zo is, zal ik hier nog lang als klant terugkeren!

Geweldig!!

De verkoper was echt heel erg aardig en heeft in alles goed mee gedacht. De service is ook echt heel goed. De auto werd heen en weer gebracht naar het bedrijf waar die de reclame op de auto zou zetten.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bmw 525d aangeschaft uit 2008. Geweldige mensen in dienst. Iedereen super vriendelijk en kundig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klantvriendelijk