Zeer goede garage waar klant koning is.

Zeer goede service en veel persoonlijke aandacht.

Goede hulp.

Ik word altijd goed en snel geholpen.

Voortreffelijk

Bij de opdracht tot aankoop banden werd toegezegd dat het wisselen binnen 4 werkdagen kon plaatsvinden. Deze afspraak werd keurig nagekomen ondanks het feit dat het nauwelijks in het werkschema paste. Ik kon de auto op de 4e werkdag om 18.00 uur brengen en om 21.00 uur weer ophalen. Hierdoor kon ik met nieuwe banden op vakantie.

geweldige service

Netjes effe bellen war de kosten zijn en in over leg word er gehandeld. Zeer bekwame monteurs in dienst die weten waar ze over praten en alles bekwaam oplossen en repareren.

geweldig

altijd goede ervaring

Snel en goed geholpen

In het weekend erachter komen dat de auto in de volgende week gekeurd moet zijn is geen probleem voor dit bedrijf! Snel een afspraak ingepland met de boodschap dat er eigenlijk ook meteen het een en ander aan onderhoud gedaan moet worden. Vooraf eeb keurige offerte en snelle afhandeling na akkoord.

zeer positief

goede service, deskundig en vriendelijk

Uitstekende uitleg en zeer klantvriendelijk. Correct met afspraken en duidelijk over de prijs.

Goede service en heel klantvriendelijk

Blij dat we hier terecht gekomen zijn en blijven zeker terug komen.

Al 40 jaar een zeer tevreden klant

goed ontvangen en prima geholpen

Uitstekend overall

Uitstekend bedrijf met goede monteurs en deskundig baliepersoneel

Begint al bij de balie, er wordt meegedacht met mogelijke oplossingen voor problemen en inplannen. Storingen worden gezocht en indien prijskaartje stevig is wordt eerst contact gelegd om probleem door te spreken en vervolgacties af te spreken. Goed geoutilleerde garage met kundig personeel Jouw auto is er in goede handen

Prima garage!!

Als er iets is, staat er meteen iemand voor je klaar en het kan op korte termijn verholpen worden.

Een goede ervaring zoals we gewend zijn

Prima ervaring Wel veel geld ! Maar ja!, Wonen in Tilburg, afstand is toch wel ver ! Gr. Mariet

Snel en netjes geholpen.

Lamp kapot en kon meteen terecht. Tevens gelijk mijn banden nagekeken (een ervan liep heel langzaam leeg) en de airco gezuiverd. Ik kreeg een leenauto mee en een paar uur later was alles gemaakt.

Snelle en professionele service

Ik ben zeer tevreden over de snelle en professionele service van Autobedrijf Scheerders.

Ik heb goede ervaring met Autobedrijf Scheerders

afspraken worden goed nagekomen mijn auto wordt thuisgebracht of ik wordt opgehaald en kan dan mijn auto meenemen

staan altijd klaar .ze doen wat ze kunnen

Uitstekend, ik kom er altijd graag terug!

Uitstekend, ik kom er altijd graag terug!

heel goede ervaring ,snel geholpen

Luisteren en denken mee.

Altijd prettig ontvangen, goed geadviseerd en geholpen en dat al meer dan 35 jaar.

Tevreden.

Goede service, vriendelijke mensen die mij te woord staan en geduld als het even niet gaat zoals met verwacht had.

Goede en persoonlijke service.

Scheerders bekijkt wat er voor de klant nodig is en biedt de juiste hulp. Daarnaast bieden ze ook extra services om het voor de klant aantrekkelijk te maken.

goed en klantgericht