• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en aan te raden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks problemen met de ford St alles keurig opgelost en er staat altijd een leen auto klaar. Zelfs in de avond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Doen niet moeilijk als er binnen de garantietermijn iets mis is. Alles wordt zonder gezeur aangepakt en vlot gerepareerd. Dit was de eerste auto ooit die ik met garantie heb gekocht en ik ben heel blij dat ik bij Oosterhof heb gekocht! Prettige communicatie via telefoon, email en whatsapp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goeie service, en zeer klant vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een professionele garage waar ik vertrouwen in heb. Een prettig idee dat je een eerlijke prijs betaald, dat er naar je geluisterd wordt en waar men de tijd voor je neemt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette afhandeling, gelijk contant geld gekregen, netjes een koopovereenkomst getekend. En niet te vergeten, een goed bakkie koffie gehad bij aankomst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een paar maand eigenaar van een mooie renault twingo. Mooie auto zonder problemen. Samen tot een goede prijs weten te komen. Dit bedrijf is zeker aan te raden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf heb ik onlangs een tweedehands auto gekocht. Ik ben erg tevreden over de service en openheid van auto oosterhof grijpskerk. Het rijklaar maken van de auto werd serieus aangepakt en er is niet op bezuinigd. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gesprek gehad met de verkoper. Kregen een eerlijke prijs voor onze auto en hebben een mooie auto terug gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Autobedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en behulpzaam. Er loopt geen verkoper met een \"fout\"pak om je heen die wil verkopen. Bij Oosterhof krijg je eerlijk advies. Blijft zoals het nu lijkt min \"dorps\"garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is de tweede keer dat ik vanuit Gelderland naar dit bedrijf kom voor een auto van mijn keuze, dat zegt wel al genoeg , dunkt mij...\r\nIk ben dan ook uitermate tevreden over de service, klantvriendelijkheid en scherpe prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed, fijne dealer met deskundige open werkplaats waar je als klant nog echt contact hebt met de monteurs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd en prettig en ongedwongen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, altijd goede afspraken en een lekker kopje koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs alweer voor de 4e keer geweldig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto.\r\nBen al jaren vaste klant en ook de service bij de onderhoudsbeurten is altijd erg goed. \r\nEen afspraak maken is snel geregeld, er staat altijd een leenauto klaar en kleine reparatie\'s zoals het vervangen van een koplamp i.o.d. is zonder afspraak klaar terwijl je wacht! Super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Oosterhof is een zeer betrouwbaar bedrijf met uitstekende vakmensen. \r\nGoede service tegen een goede prijs. Zeer aan te bevelen!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 1e keer bij auto Oosterhof geweest voor APK en enkele werkzaamheden, helaas zijn de werkzaamheden waar ik om vroeg niet allemaal uitgevoerd, ik had gevraagd de claxon te maken, die doet het nog steeds niet, en ook wilde ik nieuwe bougies, dit is ook niet gebeurt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een Citroën C4 gekocht bij het filiaal in Grijpskerk. Een fantastische auto voor een goede prijs.\r\n\r\nIk was deze auto als eerste tegengekomen en wilde eerst nog wat rond kijken voor andere om te kijken of er nog iets beters was. Ik vond alleen maar auto\'s voor dezelfde prijs, maar met ongeveer 50.000 km meer op de teller.\r\nNa de proefrit was ik helemaal verkocht, de auto kwam van de eerste eigenaar af en zag er fantastisch uit.\r\n\r\nOnderweg naar huis bleek helaas dat de Cruise Control niet werkte. Hierover heb ik de volgende dag opgebeld en enkele dagen later kon ik al terecht. Gelukkig zit er 6 maanden garantie op, dus het maken was voor mij geheel kosteloos.\r\n\r\nHet was voor mij een kleine drempel om deze auto te kopen aangezien ik zelf in Gouda woon, maar na de service en vertrouwdheid van de heren daar denk ik dat ik de APK elk jaar laat doen bij Oosterhof!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn auto en de verkoop van de huidige. Goede prijsafspraken. en zeer plezierig dat de onverwachtse reparatie naar aanleiding van de APK keuring ban mijn vorige auto, voor de helft is vergoed door Oosterhof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n