Ik geef mijn auto hier met een gerust hart in onderhoud.

Leveren goed werk af, servicegericht en klantvriendelijk. Prima communicatie. Gratis leenauto is ook erg prettig.

Super ervaring

Wij moesten een stuk rijden vanaf Almere voor onze aankoop maar dat was dan ook meer dan de moeite waard! Een hele mooie inruil prijs voor onze oude auto en super tevreden over onze nieuwe auto. Gemaakte afspraken werden nagekomen. Kortom een no nonsens garage die wij iedereen aan kunnen raden.

Voortreffelijk geholpen en professioneel resultaat

Op zoek naar een nieuwe gebruikte auto in onze nieuwe woonplaats kwamen we terecht bij garage Oosterhof. Het aanbod, de advisering, de klantbenadering, alles was voortreffelijk. En ja, over de auto zijn we ook zeer tevreden, precies wat we zochten. Een goede keuze uit een ruim aanbod.

Top: Transparant en vakkundig auto onderhoud

Weer goed en doeltreffend mijn auto laten onderhouden bij Oosterhof. Keurig geïnformeerd over de nodige reparaties en een gespecificeerde factuur. Absoluut niet duur en uitstekend onderhoud. Klantvriendelijk en denken mee. Ik ga voor al mijn auto onderhoud graag naar auto oosterhof in grijpskerk.

Vriendelijk en goed geholpen. Alle tijd voor ons genomen.

Zie hieronder

Ik ben naar tevredenheid geholpen. De service en klantvriendelijkheid is heel goed.

Professioneel werk

Vriendelijk en professioneel geholpen. Had het wel op prijs gesteld als ik voor vervanging van claxon op de hoogte was gesteld dat deze niet meer functioneerde en mede ivm apk keuring vervangen moest worden. Gebruik de claxon nl bijna nooit.

Uiterst tevreden!

Niets negatiefs op aan te merken. ( behalve de financiële aderlating….ha ha ha) Uiterst plezierige communicatie met de vakmannen. Goed adres!

Betrokken en betrouwbaar

Betrokken en betrouwbaar

Uiterst vakbekwaam, laagdrempelig en vriendelijk

Sinds we bijna 15 jaar naar Westerkwartier zijn verhuist, komen wij bij Garage Oosterhof. Het is een goede garage met erg vriendelijk personeel.

Gewoon perfect

Ouderwets goed

Excellent

Zie hierboven, Oosterhof denkt met je mee!

Goede service en duidelijke en eerlijke communicatie!

Goed contact met de medewerkers.

Voortreffelijke professionele en klantvriendelijke service!

Vragen worden professioneel beantwoord. De communicatie is voortreffelijk, ongeacht het onderwerp en altijd direct. Aangename sfeer bij de receptie en in de garage.. Kortom altijd goeie voorlichting/adviezen.

Onlangs een mooie occasion gekocht bij Auto Oosterhof Grijpskerk. Erg tevreden en blij mee!

Geweldige service.

Het contact met hen en met name Sander is heel service gericht, professioneel binnen een prettige en betrouwbare sfeer. Vanaf nu ben ik vaste klant vanwege aanschaf nieuwe auto.

Super gastvrij bedrijf

gastvrij, korte lijntjes, goeie service

Super betrokken en vakkundig

Sander heeft onze auto naar volle tevredenheid geleverd. Ook het (technisch) rijklaar maken van de auto is helemaal naar wens verlopen. Super betrokken bedrijf met oog voor de klant. Dikke aanrader!

Duidelijke communicatie

Een goede vertrouwde en eerlijke behandeling.

Sinds Februari zijn wij eigenaar van een C3 Picasso exclusieve, deze bevalt ons tot nu toe prima. De begeleiding van Sander de verkoper is zeer goed en geruststellend te noemen Het is voor het eerst in jaren dat we gekozen hebben voor een benzine auto, want wij reden beiden een diesel, maar gezien het feit ik nu met pensioen ben we geen tweede auto meer nodig hadden, en wij beiden wel iets nieuws wouden viel onze keuze hierop na rond te hebben gekeken in de omgeving. één dingetje viel ons wel tegen dat is het verbruik van de benzineauto ten opzichte van een dieselauto deze is aanzienlijk hoger dan we gewent zijn , maar goed we hebben nu één in plaats van twee auto's. Verder ben ik van jaren terug al vertrouwd met de garage en het personeel omdat ik vroeger er ook al klant ben geweest, dus eigenlijk weer in het vertrouwde huis komen.

ie uitstekend

Ik loop nu al verschillende jaren bij Oosterhof en is niet bij de deur maar ik rij er met plezier naar toe Omdat je daar goed wordt ontvangen Er wordt naar je geluierd wat de auto nodig heeft en er worden tips gegeven wat je niet moet doen met het type auto waar je in rijd. Prima in orde

Top alles geregeld

Klantvriendelijk

Duidelijke communicatie en goed overleg.

Gedegen en prima service bij Auto Oosterhof

Een aantal maanden geleden heb ik een Citroën C1 bij Auto Oosterhof aangeschaft. Hoewel ik al jaren klant ben bij Oosterhof en de goede service inmiddels ken, viel mij ook nu het prettige contact weer op. De medewerkers van Auto Oosterhof hebben duidelijk veel plezier in hun werk en veel verstand van Franse auto's! Ik ben erg blij met mijn aanschaf.

Afspraken nagekomen

Vriendelijk gesprek bij aankoop auto en duidelijk.