Prettig en betrouwbaar

Oude C5 ingeruild voor een nieuwere met heel weinig kilometers. Goede en eerlijke voorlichting over de herkomst van de auto en de THP-motor.

Ongekend!!

We waren al een tijdje op zoek naar een auto voor onze kinderen, waarmee ze veilig naar ons in Denemarken kunnen rijden. Zo zagen we een advertentie van Auto Oosterhof, waarop we gereageerd hebben. Na telefonisch overleg en uitleg van hoe of wat en waarom, hebben we de auto -ongezien- gekocht. We hebben nog nooit zo’n service gehad! Bijna dagelijks contact en overleg. De kinderen hebben de auto opgehaald en zijn de koning en koningin te rijk! Perfect!

Uitstekende dienstverlening

Efficiënt en vriendelijk overleg bij inruil en aanschaf auto.

Ik had een zeer speciale ondersteuningsring nodig voor het Panoramadak van mijn C3. uit 2004. Via mijn eigen dealer in Nieuwegein met Auto Oosterhof in contact gebracht, was de enige in Nederland die nog zo'n ring hadden. Gebeld met Simon, in no-time afspraak gemaakt en ring is inmiddels onderweg. Super.!

Garantie zonder einde

Wij kochten bij Auto Oosterhof een C3 met zes maanden garantie. Na een tijdje deed zich een elektrische storing voor in een van de portieren waardoor de deuren steeds spontaan op slot en van het slot gingen. Natuurlijk gebeurde dat niet als wij met de auto bij Oosterhof stonden, zelfs niet als die een nacht bij hen bleef logeren. Toch kwam het steeds weer terug. Tot ver ná het verstrijken van de garantieperiode. En wij bleven natuurlijk bij hen langsgaan om het opgelost te krijgen. We hebben al die keren nooit het gevoel gekregen dat we niet serieus werden genomen. Uiteindelijk is het hele probleem door hen opgelost. Chapeau. En ze zijn ook nog eens erg vriendelijk!

Voortreffelijke service en voorlichting; deze ervaring hebben we al jaren met dezelfde verkoper

Het bedrijf is in alle opzichten toegankelijk en professioneel, ook in corona tijd, om een betrouwbare gebruikte auto te kopen Vragen of opmerkingen worden professioneel en vriendelijk behandeld. Ze hebben alle tijd voor je. Een zeer betrokken garage!

Top service

Prima service ook nu in deze coronatijd. Denken mee hoe je praktisch bijv de service beurt kunt organiseren.

betrouwbaar en professioneel

betrouwbaar en professioneel

Prima service.

Vandaag onze Peugeot ingeruild voor een Citroën C4 Picasso automaat. Van te voren konden we meerdere proefritten maken en kregen we duidelijke antwoorden op al onze vragen. Voor onze oude auto kregen we een aanbod waar we mee uit de voeten konden. De nieuwe auto stond vanmorgen gepoetst en afgetankt voor ons klaar.

Heel klantvriendelijk en... blij met onze 'nieuwe' auto.

Fijn als je als klant alle tijd krijgt voor overleg en/of de informatie die je wenst. Ook de communicatie middels mail etc. snel en vriendelijk.

Voortreffelijke service en voorlichting

Het bedrijf is in alle opzichten buitengewoon toegankelijk en communicatief. Of het nu gaat om het onderhoud van de auto of het kopen van een nieuwe. Bedrijfsbreed, van receptie en garage tot verkoop worden vragen of opmerkingen professioneel en vriendelijk behandeld. “Jullie kunnen altijd bellen voor vragen” Een zeer betrokken garage!

Fijne garage

Snelle en goede service en aardig personeel

Correct, duidelijk en altijd bereid om te helpen en adviseren.

De mensen die er werken zijn voor mij vriendelijk en ten alle tijde bereidt om je te helpen. De auto is er gekocht en ik weet en ervaar dat die bij Oosterhof Grijpskerk in goede handen is en daarmee heb ik een veilig gevoel met rijden.

Perfecte afhandeling met een zeer persoonlijke behandeling.

We hebben onze twee auto’s ingeruild voor één nieuwe. Er is goed meegedacht wat bij ons past. Goede inruilprijs en snelle en correcte levering.

Snelle en goede service

Een hele fijne garage.

Onze ervaring is zeker goed. We werden vriendelijk ontvangen, geen opdringerige verkoper nam alle tijd. We hebben met een goed gevoel onze auto bij deze garage gekocht.

Direct het gevoel van een prettige ontvangst

De ontvangst is prettig geen opdringende auto verkoper je kunt rustig rondlopen in de schowroom Daarna wordt je uitstekend geholpen met kennis van zaken en goede achtergrond en kennis van de auto waar je informatie over wilt. Het gesprek met de verkoper gebeurt in en gemoedelijke sfeer en wederzijdse respect. Uiteindelijk zijn we er zeer te vreden uitgekomen met de gekochte auto

Fijne service altijd snel en vriendelijk.

Mooie c4 cactus gekocht voor een goeie prijs!

Klantvriendelijk, betrouwbaar en vakkundig.

We hadden onze auto in onderhoud bij garage Oosterhof en recent ingeruild voor een nieuwere. We zijn zeer tevreden. Wij bevelen deze garage van harte aan.

Het Is allemaal weer zeer goed geregeld

Vandaag weer prettige geholpen met een beurt en apk. Kan weer met een gerust gevoel de weg op.

Ze denken met je mee!

Oprecht, aardig en vakbekwaam.

Er is geen betere.....

Evt problemen worden direct opgelost..!!

Goed geholpen met het kopen van een nieuwe auto. Vriendelijk personeel en goede service. Auto keurig afgeleverd en afspraken waren nagekomen.

Uitstekende service!

Klantvriendelijk ontvangst, helder uitleg! Mooi aanbod in auto’s. Berlingo gekocht met uitmuntende aftersales en service. Een aanrader!

Prettig en betrouwbaar!

Ook in deze tijd met Corona voelde het contact - ook al was dat meer op afstand - als vanouds.