Klantgericht, vriendelijk, zakelijk

Met een klein budget wilde ik een andere auto kopen. Mijn ervaringen e afgelopen tientallen jaren bij Auto Oosterhof zijn uitstekend, dus daar ging ik heen. Er was een nieuwe verkoper, jong en dynamisch. Hij luisterde goed naar mijn wensen en mogelijkheden. Ik wilde een zo energie-zuinig mogelijke dieselauto, omdat mijn vertrouwen in elektrische auto's nog moet groeien. Veiligheid staat bij mij voorop, maar dat is bij auto Oosterhf sowieso gegarandeerd. Ik ben bijzonder blij met de representatieve auto die ik kreeg aangeboden. De koop werd gesloten met een deal waarover ik uiterst tevreden was. Ook de nazorg was pico bello.

Prima service en gemoedelijke sfeer

Prettig geholpen.

Altijd mee denkend zo als wij hebbe egt een auto nodig inverband moeder ver weg enja naar werk en boodschappen en wij zitten onder bewind om te voorkomen dat we schulden krijgen dus ja ze denken gewoon goed mee en heb tot nu toe geen klachten gekregen waarom dingen wat langer duurt dat het betaald is dus dat is erg fijn dat het niet alleen om. Geld gaat maar ook om de veiligheid en respect dus voor mij zeg ik ga zo door vr gr natalie jager

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De helden van de werkplaats hebben onze auto vlug weer op weg geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren onze auto in onderhoud bij Auto Oosterhof. Personeel zeer vriendelijk en deskundig en altijd tijd voor kopje koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij garage Oosterhof. Ik ben zeer tevreden en als dat niet zo is, dan zeg ik dat liever rechtstreeks, dan op deze wijze, omdat ik \r\nhet als zeer storend ervaar, dat ik dit soort beoordelingen moet doen. Het is bovendien dwingend, omdat ik weet, dat het bedrijf erop afgerekend wordt.\r\nDaar maak ik bezwaar tegen. Een 10 voor garage Oosterhof, maar een 1 voor het management team van Citroen of voor degenen, die dit soort beoordelingen afdwingen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, deskundigheid maar vooral betrokken bij de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onderhoudsbeurt auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wegens gezinsuitbreiding zochten wij een ruime station. Via internet kwamen wij op een zeer mooie en luxe uitgevoerde C5 Tourer bij Auto Oosterhof Grijpskerk. Het contact was vanaf het eerste telefoontje en binnenkomst in de showroom gelijk erg prettig! Alles wat besproken was tijdens het aankoopgesprek voor onze C5 Tourer is door de kundige werkplaats keurig uitgevoerd! Wij gaan bij aankoop van de volgende auto zeker weer naar Sander in Grijpskerk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had wat problemen met de auto, deze hebben ze netjes opgelost. factuur viel mij mee. Top jongens! \r\n9 jaar klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met dit bedijf gehad. Vorige week hebben we hier een auto gekocht. Het is een eerlijk bedrijf met een zeer goede service. Het goede advies en het vertrouwde gevoel van deze garage maakt het dat je met een gerust hart een goede auto kan kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar. Goede adviezen in een vriendelijke en ontspannen sfeer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedankt voor de goede service!

slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben er geweest om auto te kopen,ze rekenen minimaal 2000 euro marge op de in te ruilen auto,je mag de te kopen auto wel helemaal bekijken maar je mag niet proefrijden want er zijn geen sleutels,wat ik vaag vind,en over de inruilprijs moet je 24 uur wachten,wat ik niet vakbekwaam over vind komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al sinds 1970 klant van dit bedrijf, dat zegt meer dan genoeg denk ik!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, deskundige en betrouwbare verkoper en monteurs. Kom al jaren bij Auto Oosterhof in Grijpskerk en zal geen andere garage meer willen. Beveel ze dan ook zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk eens de tijd genomen om mijn recentie te schrijven. Eind mei een mooie en nette C5 gevonden bij Oosterhof Grijpskerk. Ondanks de leeftijd (bj 2006) te mooi om op export te gaan. Ik heb deze auto voor een nette prijs kunnen kopen incl. 3 maanden garantie. In deze periode bleken er toch een aantal mankementen aan het licht te komen, welke allemaal netjes zijn verholpen. Ik ben uitermate tevreden over de auto, de service en het vriendelijke en behulpzame team van Auto Oosterhof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week gestrand met mijn werkbus in Grijpskerk. Auto Oosterhof was de eerste de beste garage die ik tegenkwam. Monteur kwam ondanks zijn middagpauze, direct mee naar buiten om naar mijn bus te kijken. Direct het probleem geconstateerd en ogen onderdeel besteld. De volgende dag om 11 uur morgens weet ik gebeld dat mijn bus gerepareerd was en klaar stond. Topservice!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop gebruikte auto. \r\n\r\nVolledige historie van de auto bekend. Auto stond te koop voor een eerlijke prijs. Tijdens de onderhandeling ook gewoon een eerlijk verhaal.\r\n\r\nDistributieriem en remschijven/blokken voor moesten worden vervangen. Deze zijn netjes vervangen. Monteur heeft bij de beurt, volgens onderhoudsschema bij aflevering, de auto helemaal aangepakt. \r\n\r\nAuto is zeer zorgvuldig afgeleverd!! Top service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en meedenkende monteurs\r\nPrima koffie......En zaterdag opening van de werkplaats...top