Zeer service gericht

Duidelijk snel en erg vriendelijk. Top mensen

zeer goed

correct behandeld, en afspraken na gekomen en ben gebeld dat er nog iets extra moest gebeuren dat vindt ik heel fijn om te weten. verder uitstekende service.

Een TOP ervaring door/met Sander en Bauke!!!

Afgelopen week vanaf de Veluwe naar mijn geboortedorp gegaan en daar bij ‘Auto Oosterhof’ in Grijpskerk een prachtige C3 gekocht. Had al wel vaker op de site gekeken en vergeleken met anderen, opvallend was de goede prijs en kwaliteit van auto’s. Dus daarom naar Grijpskerk getogen! Sander gaf als verkoper meteen een goed en oprecht gevoel. Gewoon ‘no nonsens’ en rechtdoor zee, dat sprak me enorm aan. Bovendien hebben Sander en zijn achterbuurman Bauke in mijn specifieke geval geweldig meegedacht en een perfecte service geleverd. Kortom; “Super gewerkt mannen en zelfs op de Veluwe woont een zeer tevreden klant”!!!

Zeer tevreden vreden met Garage Oosterhof in Grijpskerk

Sander opdracht gegeven om voor ons een speciale auto te zoeken, duurde even maar dan heb je ook wat ,een hele mooie auto kwam met een speedy !!! transport naar Grijpskerk snel en keurig afgeleverd wat een service . Fijne garage in onderhoud en aan en verkoop alles in goed overleg geregeld

in één woord: TOP

Ten eerste: Ik heb geen verstand van auto's. Een auto is voor mij een vervoermiddel die me van A naar B moet brengen. Sleutel er in, omdraaien en dan moet ie het doen. Na een paar dealers te hebben gehad, kom ik bij Oosterhof terecht. Ik was opgelucht dat Sander geen gladde prater is. Wat ook fijn is dat de garantie bij de prijs in zit. Bij veel andere dealers betaal je voor de garantie al gauw €700. Sander is geduldig, neemt de tijd voor je, is aardig, eerlijk en doet zich niet anders voor. Kortom: Ik ben netjes geholpen en superblij met mijn nieuwe auto.

Zoals altijd uiterst tevreden!

Wij hebben een zoekopdracht bij Sander neergelegd met aardig wat wensen, en die zijn zeer overtroffen. Door de kundigheid en zijn zeer grote netwerk heeft hij snel een fantastische auto gevonden. De mannen in de garage hebben nog even de puntjes op de i gezet waardoor het wel een nieuwe auto lijkt. Al jaren klant en wordt altijd zowel in showroom als garage keurig geholpen. Auto Oosterhof is een top garage waar de klant nog op nummer 1 staat!

Gewoon goed

Eerlijk en goed advies. Voelt goed om Daar een auto te kopen. Scherp geprijsd !

Zoals altijd perfect

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf, 3e auto hier gekocht en steedszeer tevreden.

Prima service en werknemers

Al jaren klant en menig auto gekocht bij Sander. Erg tevreden over dit bedrijf, zijn monteurs en medewerkers! Prima service en zoeken altijd naar goede oplossingen.

Zoals gewoonlijk weer dikke prima!

Dikke prima!

Afspraken worden keurig uitgevoerd ,en altijd beleefd . En als het lang duurt doordat het proces zo is vinden ze dat vervelend. U dat is voor mij het teken dat dit een goede garage is en de mensen hun vak verstaan

Ik geef mijn auto hier met een gerust hart in onderhoud.

Leveren goed werk af, servicegericht en klantvriendelijk. Prima communicatie. Gratis leenauto is ook erg prettig.

Super ervaring

Wij moesten een stuk rijden vanaf Almere voor onze aankoop maar dat was dan ook meer dan de moeite waard! Een hele mooie inruil prijs voor onze oude auto en super tevreden over onze nieuwe auto. Gemaakte afspraken werden nagekomen. Kortom een no nonsens garage die wij iedereen aan kunnen raden.

Voortreffelijk geholpen en professioneel resultaat

Op zoek naar een nieuwe gebruikte auto in onze nieuwe woonplaats kwamen we terecht bij garage Oosterhof. Het aanbod, de advisering, de klantbenadering, alles was voortreffelijk. En ja, over de auto zijn we ook zeer tevreden, precies wat we zochten. Een goede keuze uit een ruim aanbod.

Top: Transparant en vakkundig auto onderhoud

Weer goed en doeltreffend mijn auto laten onderhouden bij Oosterhof. Keurig geïnformeerd over de nodige reparaties en een gespecificeerde factuur. Absoluut niet duur en uitstekend onderhoud. Klantvriendelijk en denken mee. Ik ga voor al mijn auto onderhoud graag naar auto oosterhof in grijpskerk.

Vriendelijk en goed geholpen. Alle tijd voor ons genomen.

Zie hieronder

Ik ben naar tevredenheid geholpen. De service en klantvriendelijkheid is heel goed.

Professioneel werk

Vriendelijk en professioneel geholpen. Had het wel op prijs gesteld als ik voor vervanging van claxon op de hoogte was gesteld dat deze niet meer functioneerde en mede ivm apk keuring vervangen moest worden. Gebruik de claxon nl bijna nooit.

Uiterst tevreden!

Niets negatiefs op aan te merken. ( behalve de financiële aderlating….ha ha ha) Uiterst plezierige communicatie met de vakmannen. Goed adres!

Betrokken en betrouwbaar

Betrokken en betrouwbaar

Uiterst vakbekwaam, laagdrempelig en vriendelijk

Sinds we bijna 15 jaar naar Westerkwartier zijn verhuist, komen wij bij Garage Oosterhof. Het is een goede garage met erg vriendelijk personeel.

Gewoon perfect

Ouderwets goed

Excellent

Zie hierboven, Oosterhof denkt met je mee!

Goede service en duidelijke en eerlijke communicatie!

Goed contact met de medewerkers.

Voortreffelijke professionele en klantvriendelijke service!

Vragen worden professioneel beantwoord. De communicatie is voortreffelijk, ongeacht het onderwerp en altijd direct. Aangename sfeer bij de receptie en in de garage.. Kortom altijd goeie voorlichting/adviezen.

Lageweg 8

9843AM Grijpskerk