Een top bedrijf !!

De eerste indruk van garagebedrijf Oosterhof was gelijk goed.De verkoper Sander was vanaf begin een vriendelijke, eerlijke vrolijke verkoper waar wij ons op gemak voelden. Nam alle tijd voor ons en beantwoorde onze vragen . Het voelde voor ons heel goed.De "nieuwe"auto konden wij vlot ophalen met het pakket wat er afgesproken is met de koop. Sander bedankt en natuurlijk ook het hele team .En tot ziens !

van een probleemauto naar een heerlijke wagen

ik kocht mijn wagen elders en binnen een week een defecte wiellager. toen maakte de dynamo een gek geluid en deed ook de airco niet wat je zou verwachten. Al met al een dikke domper, maar wel verliefd op de wagen en dus wilde ik em niet terug sturen. Door mijn grote vertrouwen in de heren van Oosterhof heb ik hen de wagen toevertrouwd, in de veronderstelling dat ik de verkopende partij wel aansprakelijk zou stellen. Daar zijn we nu nog mee bezig. Paar dagen en een lading euro's later is mijn wagen weer thuis en de wagen is precies zoals ik gehoopt had. Ik ben meer dan tevreden met de service en de meedenkendheid van Oosterhof. Bedankt en tot de volgende keer!

Top bedrijf..!!

Service is altijd goed.... Snel handelen... En altijd mooie auto,s op voorraad!!

Vakbekwaam en vriendelijk dat mogen ze wat mij betreft met grote letters op de gevel schilderen

Ik wordt daar al jarenlang naar wens geholpen. Als ik pech heb, wat gelukkig zelden voorkomt, staan ze direct klaar. De servicebeurten gebeuren zeer zorgvuldig. Voor advies staan ze altijd klaar. Kortom een topdealer waar ik met alle plezier naar toe rijdt ook al is het inmiddels wat verder weg.

Super service

Gebeld voor een afspraak en de auto kon de volgende dag al terecht. Auto werd thuis opgehaald voor reparatie en netjes weer thuis gebracht. Dat is nog eens service

Uitstekende service !

Klantvriendelijkheid staat voorop

Dankzij de klantvriendelijkheid in plaats van gladde verkooppraatjes, een bedrijf met een hoge gunfactor.

Mijn ervaring is uitstekend.

Al meerdere keren warme service en eerlijk advies mogen ervaren en ik kom er graag, ondanks de grote afstand!

Lekker gewoon zaken doen zonder toeters en bellen

Goed en duidelijk geholpen zonder opdringerige verkooppraatjes. Je weet waar je aan toe bent bij sander

Super vriendelijk ! Super service

Vriendelijker kan niet ! Ook de service kan niet beter !

Onderhouds beurt gehad en navigatie geupded. Gratis leenauto

Geweldig!

Veel moeite voor mij gedaan door Oosterhof. Super snel m'n lease auto gekregen en snel alles afgerond en zelf weinig tijd in hoeven steken.

Uitstekende service en hulp

Gedegen en duidelijke uitleg bij diverse auto's. De verkoper, Sander, neemt ruim de tijd om je vragen te beantwoorden en je van de juiste informatie te voorzien. Inmiddels al meerdere auto's gekocht en in onderhoud bij Auto Oosterhof Grijpskerk. Dit naar volle tevredenheid. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Hele goede ervaring met de garage!

Op 23-10-2019 ben ik bij de garage lang geweest om te kijken voor mijn eerste autootje: een Citroën C1. Na een paar dagen heb ik besloten voor de auto te gaan. Alles verliep heel netjes en vertrouwd. Ik ben heel tevreden over de auto en hoe alles is verlopen!

Klantvriendelijke en georganiseerd

Mijn eerste auto gekocht en is in nette staat afgeleverd. Zeer tevreden met het contact met Sander voor het beantwoorden van mijn vragen. Zeker aan te raden!!

Zeer vriendelijk en professioneel.

Zijn allemaal erg vriendelijk en bouwen echt een band op met de klant. Hier doen ze echt de moeite voor je.

Top service

De auto voor een beurt, winterbandjes en naar het poetsbedrijf? “Dat regelen we wel even.” Wat een heerlijke service bij auto Oosterhof. Met daarbij nog de haal- en brengservice ben je gewoon helemaal klaar. Echt super!

G. Postma, Grijpskerk is uitermate tevreden

Zodanig dat ik op 2 november 2019 kom voor de gratis keuring.

Wij zijn enorm goed geholpen door Simon. Zo vriendelijk en behulpzaam. We zijn tevreden naar huis gegaan. Dank je wel

Uitstekende service.

Ben elke dag blij met de auto die ik bij Oosterhof gekocht heb. Ik ben hier erg goed geholpen. Je krijgt hier persoonlijke aandacht en de beste service waarbij er echt met je wordt meegedacht. Aanrader dit bedrijf!

Klantgericht, vriendelijk, zakelijk

Met een klein budget wilde ik een andere auto kopen. Mijn ervaringen e afgelopen tientallen jaren bij Auto Oosterhof zijn uitstekend, dus daar ging ik heen. Er was een nieuwe verkoper, jong en dynamisch. Hij luisterde goed naar mijn wensen en mogelijkheden. Ik wilde een zo energie-zuinig mogelijke dieselauto, omdat mijn vertrouwen in elektrische auto's nog moet groeien. Veiligheid staat bij mij voorop, maar dat is bij auto Oosterhf sowieso gegarandeerd. Ik ben bijzonder blij met de representatieve auto die ik kreeg aangeboden. De koop werd gesloten met een deal waarover ik uiterst tevreden was. Ook de nazorg was pico bello.

Prima service en gemoedelijke sfeer

Prettig geholpen.

Altijd mee denkend zo als wij hebbe egt een auto nodig inverband moeder ver weg enja naar werk en boodschappen en wij zitten onder bewind om te voorkomen dat we schulden krijgen dus ja ze denken gewoon goed mee en heb tot nu toe geen klachten gekregen waarom dingen wat langer duurt dat het betaald is dus dat is erg fijn dat het niet alleen om. Geld gaat maar ook om de veiligheid en respect dus voor mij zeg ik ga zo door vr gr natalie jager

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De helden van de werkplaats hebben onze auto vlug weer op weg geholpen!