Klantvriendelijk en goede service!

Bij Groot Jebbink zijn ze erg klantvriendelijk en je kunt rekenen op een goede service!

Vlot geholpen en verholpen

Ik ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en heel snel geholpen.

Ik ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en heel snel geholpen.

Zoals het hoort te zijn.

Goeie kwaliteit en service.

Zoals vanouds fantastisch

Ik ben weer terug gegaan naar Groot -Jebbink. Al vele jaren vaste klant. Nu elders auto gekocht, 1 jaar uitgeprobeerd. Maar daar waar je bij Groot- Jebbink echt klant bent, waar ze je kennen. Weten wie je bent, oprechte belangstelling hebben voor jou als klant. Daar heb ik een kater overgehouden aan andere garage. Daar ben je kenteken nr.. Dus snel terug naar de kwaliteit, persoonlijkheid, deskundigheid, mee denken met klant . Dus terug naar Groot -Jebbink.

Komt afspraken na, belt wat de kosten zijn, prima service

Vriendelijk, altijd service gericht en kwalitatief uitstekend.

Zorgvuldig, oplossingsgericht en betrouwbaar. Zowel mijn man als ikzelf zijn graag klant bij dit bedrijf. Waarbij het niet uitmaakt met wat voor een auto je aankomt.

fijne garage word er snel geholpen.

Alles word snel en goed opgelost.

Meedenken

Altijd een oplossing voor een redelijke prijs

Vakkundig en klantvriendelijk

Ik vind deze garage heel kundig en zeer klantvriendelijk. Ze denken met je mee en geven goed advies. En voor een zeer goede prijs! De auto rijdt weer heerlijk

Altijd goed

Kom al jaren bij Groot Jebbink, goeie service, vriendelijk personeel, meedenkend, altijd even overleg bij grotere reparaties.

betouwbaaar bedrijf met een goede service

komen gemaakte afspraken na zowel in handel als onderhoud.

Prima garage en zeer klantvriendelijke mensen.

Als er een probleem is met de auto wordt er meteen naar een oplossing gezocht, altijd een auto of fiets beschikbaar naar wens.

Vriendelijk en kordaat in de verleende service

Vriendelijk personeel en je wordt snel behandeld. Er wordt goeie informatie geleverd.

Prima!

Vriendelijk, service gericht en snelle reaktie. Schade en APK goed uitgevoerd, kosten vielen niet tegen

Goede ervaring

Snelle service en goede uitleg

Vakkundig en klantgericht.

Afspraken maken gaat gemakkelijk en de afspraken worden nagekomen. Bij bijzonderheden wordt eerst contact opgenomen zodat je nooit voor verassingen staat.

Prettige medewerkers.

Vriendelijk & behulpzaam

Vriendelijk & behulpzaam

Goede service, vriendelijke medewerkers

Wij komen al jaren bij deze garage, dat zegt al genoeg lijkt mij. Onze auto wordt zelfs opgehaald voor een beurt en netjes schoon terug gebracht.

Goed.

Op- en aanmerkingen worden serieus genomen en gehoord.

Altijd goede service

Onze bussen en aanhangers krijgen altijd snelle en met goed (voor)overleg service, erg prettig.

prima service

word altijd snel geholpen als er iets mis is met auto