Staan altijd gelijk voor je klaar

Ben vlot en goed geholpen

kon mijn auto netjes op tijd weer ophalen

Excellent

Klantvriendelijk/proactief en een hele goede service. Prijs/kwaliteit is optimaal!

Uitstekende garage met vakkundig en vriendelijk personeel.

prima!!

Kundig personeel

Fijne garage waar ik graag kom

Altijd staan ze klaar en helpen je heel goed

Altijd een vast aanspreekpunt, goede en betrouwbare service

Perfecte en snelle service

Zeer goed alternatief voor de dealer

Uitstekende garage, met kundige en vriendelijke monteurs

uitstekend bedrijf

Wie je ook aan de balie of aan de telefoon treft een ieder is vriendelijk en attent. bedrijf is betrouwbaar en technisch up to date. Geen lange wachttijden. Samenvattend, wij zijn ganselijk tevreden.

Altijd goed.

Gewoon een fijne garage waar ik altijd terecht kan. En vriendelijk personeel.

Geweldige service!

Ik ben al jaren zeer tevreden over de service die geboden wordt !

Klantvriendelijk en vakbekwaam

Vriendelijk en behulpzaam

Goede service, prettige ervaring

Goede service, prettige ervaring

Zie hier onder.

Al vanaf de jaren zeventig zijn wij bij garage Groot Jebbink. Dat zegt wel genoeg toch? Als ik iets vermoed of mij ergens over ongerust maak of er is een lamp kapot: ik kan altijd meteen terecht. En meestal kan het euvel direct verholpen worden. Altijd vriendelijk ook, iedereen. Vol schaamte kwam ik voor de APK in een vreselijk vieze auto... Ik kon hem gewassen en wel weer ophalen! Met andere woorden: ik ben meer dan tevreden en ik heb nooit het gevoel gehad, dat ik genaaid werd op een of andere manier! Dat moeten jullie zo houden, dat wordt door verteld. Zeer belangrijk!!!

Auto opgehaald en weer teruggebracht. Klasse

Top service!

Snelle service, heldere uitleg.

Snel en bekwaam

Soepele afspraak welke ook nagekomen wordt Deskundig advies

Nu, goede service

Moest ruitenwissers vervangen, snel gedaan door een meisje. Prima. Alleen terugkomend op de winter periode. Wou ,de auto niet starten maar jullie konden niet komen. 500 meter van mijn huis.. Was ik minder tevreden.

lzweerus

Mij ervaring is erg positie , Vriendelijk mensen ,meedenkend in mijn omstandigheden , goed werk en altijd attent , Een dikke 8 dus .

altijd correct geholpen

klant vriendelijk, vertrouwd

Ik ben al mijn hele autorijdend leven - en dat is erg lang - hier klant en dat is erg prettig.

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Bij het vervangingen van mijn distributieriem ben ik goed geholpen en de offerte klopte met de werkelijke gemaakte kosten.

Netjes geholpen.... auto weer tip top in orde

Superieur

Ben in alle opzichten zeer tevreden over het garagebedrijf Groot-Jebbink. Nu al bijna 40 jaar.