Positief in overtreffende trap

Hier werken mensen met hun hart. Zijn heel erg betrokken bij de situatie van hun klanten. Zijn eerlijk en houden zich aan de gemaakte afspraken. Hun woord is hun woord. Elders bij de aankoop van een auto hadden wij een hele slechte ervaring opgedaan wat veel spanning, geld en verdriet heeft gekost. De verkoper bij Nabuurs heeft alles gegeven om ons uit deze situatie te helpen. We rijden nu dankzij hem weer heel gelukkig in een prachtige Peugeot 208!!! De letterlijke strik die bij aankoop op onze auto lag, ligt in figuurlijk opzicht ook over onze ervaring. SUPER super super bedankt! Ook al moeten we er een uur voor rijden, mochten we ooit weer een andere auto kopen dan komen we zeker terug. PS: wat we ook ondervonden hebben en ons verbaasd over hebben is de deskundigheid en kennis van de verkoper. Weet echt waar ze over praten, veel ervaring!!!

Top service!

Al jarenlang klant en altijd zeer tevreden.

Zeer kundig en vriendelijk geholpen!

Bij Nabuurs heb ik mijn nieuwe auto gekocht. Heel goed geholpen door Miranda. Ze was erg gastvrij en nam alle tijd en rust om mij te helpen. Heel net bedrijf met kundig personeel. Ik kom hier zeker terug.

Stijn

Mooie Peugeot 208 gekocht, service is super en professioneel. Binnen de bovag garantie die ik op de auto heb, wordt een probleem meteen opgelost.

Super service!

Brandstofinjector bleek defect. Direct is de auto opgehaald en volgende dag gerepareerd en terug gebracht! Ondanks onderbezetting in werkplaats snel en keurig afgehandeld. Complimenten voor alle medewerkers!

Doen net dat stukje extra

Iedereen kan een auto verkopen maar je weet pas of het een goed bedrijf is wanneer er iets mee is. Ik heb in 2020 een Peugeot gekocht en helaas nu een euvel met de distributieriem. Na 2 jaar keurig onder garantie hersteld, zonder gezeur! Daar kunnen veel auto bedrijven (zonder namen te noemen) nog wat van leren. Ga zo door!!

Super, Super, Super

voor 3 weken terug mooi Peugot 2008 gekocht met pakket 2, alles super verlopen kregen ongevraagd 4 nieuwe All seasons banden op de auto gelegd, gisteren gevraagd voor verhoger in koffer bleek er niet bij te zitten vandaag gekregen gratis, hoort bij de auto aldus verkoper. AANRADER fam. Hoeben

Geen verkooppraatjes maar service

Fijn contact gehad met meerdere verkopers uiteindelijk geslaagd. Een mooie occasion helemaal naar mijn wens aangepast. Erg prettig behandeld, geen mooie praatjes maar echt de tijd nemen om naar mijn wensen te luisteren.

Altijd goed resultaat en erg klantvriendelijk

Elke keer is het hetzelfde: GEWELDIG!!

Professioneel en klantgericht

Na lang zoeken op het web een mooie Peugeot 308 SW uit 2015 gevonden bij Nabuurs Cuijk. Netjes een mail gestuurd en dezelfde dag no contact gehad met Frenk. Proefrit was zo geregeld en de auto stond netjes klaar duidelijke uitleg gehad en ook over de prijs was te praten. Week later stond de auto klaar met een beurt en nieuwe APK tevens een BOVAG 100 punten check. We hebben de auto nu 2 weken en hij rijdt heerlijk en hebben er al 1000 km bijgezet op de teller. We willen vooral Frenk bedanken voor zijn vriendelijke service en we zullen zeker nog een keer terug komen.

Super snelle en keurige service

Met een lekke band kwam ik bij autobedrijf Nabuurs. Werd meteen geholpen door de receptionist die mij meteen een lesauto meegegeven heeft. Daags erna stond onze auto weer helemaal gerepareerd klaar. Geweldig.

Peugeot 3008 2011 gekocht en ik ben zeer netjes geholpen en na wat geluidjes ben ik onder garantie zeer goed geholpen met een leenauto en alles is zeer netjes opgelost. Beveel deze garage zeker aan

keurig

samen er goed uitgekomen. mooi bedrijf leuke verkoopster.

Geen klant en toch mij heel goed geholpen met een technisch probleem

Het rode lampje in mijn Ford Fiesta begon te branden. Omdat ik toevallig (21/12) bij garage Nabuurs in de buurt was, heb ik hen om hulp gevraagd. Een vriendelijke jongeman heeft me meteen geholpen en de remvloeistof aangevuld. Ik had geen geld bij me, wel pinpas, wilde daarmee betalen maar voor hem was dat service. Chapeau! Helma Kuppens

Het vertrouwen in deskundigheid en menselijke aanpak

Altijd na onderhoudsbeurt tevreden. Probleemoplossend als je een telefonische vraag stelt over een accuut mankement met je auto. Altijd actuele info over veiligheid en onderhoud zowel via e-mail als internet. Organiseren van een veiligheidsdag waarin klant en veiligheid centraal staan en waarbij het hele Nabuursteam: monteurs, receptie, verkoop, administratie, eigenaar en met een rijschool voor de theorie, zorgen voor een deskundige, flexibele en warme ontvangst.

Ik heb een Peugeot 208 GTI gekocht afgelopen week . Na 2 storingen aan de auto die prima verholpen zijn aangegeven dat se auto mij toch niet het gewenste gevoel gaf . Heeft men de auto terug genomen ik wil benadrukken dat dit echt een super goed en betrouwbaar autobedrijf is die het goed voor heeft met de klant . Ik wil nogmaals bedanken voor de soepele en snelle afwikkeling . Groet Eric

Vriendelijke, deskundige en betrouwbaar bedrijf. Verkopen goede wagens en het onderhoud wordt goed gedaan.

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Waar moet ik nu naar toe voor onderhoud. Nabuurs Venray is weg. Wat jammer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

APK keuring laten doen bij Nabuurs. Kosten € 19,95. Aantrekkelijk dus. Auto wordt afgekeurd op CO waarde en Nabeurs kon mijn auto niet doormeten. Naar Nissan garage voor reparatie, kosten € 420,=. Het is niet anders. Volgende dag even terug naar Nabuurs voor herkeuring. Moest ik opnieuw € 19,95 betalen!!! De grandeur van Peugeotgarage Nabuurs Cuijk!

Jammer om jouw onvrede te vernemen via deze beoordeling. Bij een APK keuring wordt de auto gekeurd o.b.v. eisen die de RDW stelt. Indien een tekortkoming niet direct verholpen kan worden en de auto ons pand verlaat, zijn wij verplicht de auto als afkeur af te melden. Wordt de auto later opnieuw aangeboden voor een APK keuring, dan zijn wij verplicht de keuring opnieuw uit te voeren, er volgt dus een 2e APK-keuring. Gezien het scherpe tarief van €19,95 wordt ook de 2e keuring gefactureerd. Hopelijk zie je in dat dit reëel is.

Kort noodzakelijk bezoek voor het vervangen van een lampje. Ondanks dat ik een ander merk heb dan Peugeot prima geholpen en ik kon meteen terecht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

zaterdag ochtend met de familie op weg naar een attractiepark vanuit omgeving Arnhem-Nijmegen. Ter hoogte van Venray geeft onze Peugeot 407 een storing in de motor aan. Via Google gezocht naar de dichtstbijzijnde Peugeot dealer. Dit blijkt Nabuurs in Venray te zijn. Daar aangekomen (samen met een vriend die Audi monteur is) om 11.50 uur, zegt de persoon in de showroom dat de auto niet uitgelezen kan worden omdat deze contact moet maken met de centrale computer van Peugeot en dit kan op zaterdag niet (?). Nadat mijn vriend aangeeft Audi monteur te zijn en dat dit computer verhaal onzin is, zegt de man dat het jammergenoeg inmiddels na twaalf uur is en hij geen monteurs meer heeft! Daar sta je dan.... Of we maandag terug willen komen?.... Verontwaardigd en teleurgesteld in deze Peugeot dealer zijn we weer (met storing) vertrokken. O ja, op deur van de zaak staat: openingstijden werkplaats, zaterdag van 9.00 uur tot 13.00 uur!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.