Filters

10

Prima klantvriendelijk bedrijf

Prima garagebedrijf met goede service en persoonlijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede voorlichting en duidelijkheid

We zijn goed geholpen, duidelijk en betrouwbaar, zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakmanschap en betrouwbare garage waar afspraken worden gerespecteerd.

Vakmanschap en betrouwbare garage waar afspraken worden gerespecteerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Goede voorlichting over aankoop, onderhoud en afwerking van schade aan de auto. Bovendien staat de koffie altijd klaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp bij acute klachten

Op een zeer ongelukkig moment liet de accu van mijn auto het afweten .Binnen 3 kwartier een nieuwe accu gemonteerd Klasse !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, staan altijd voor je klaar.

Ze denken met je mee en staan altijd voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en behulpzaam

Wordt altijd snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Vriendelijk geholpen altijd staan ze klaar als het nodig is

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Vriendelijke mensen die geen onzin verkopen en eerlijk zeggen waar het op neerkomt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Ik kom al jaren bij Ophoff en altijd vriendelijk en goed. Kleine dingen kun je zo voor langskomen en wordt snel en vakkundig opgelost. Blij met deze garage!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

wij zijn geholpen door de zoon van Jan was zeer plezierig niet opdringerig geen verkoop praatjes voelden ons op ons gemak Jan een zoon om trots op te zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Bij Ophoff staan ze altijd voor je klaar en ze denken met je mee !

Ik ben al jaren een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Bij vragen wordt er altijd met me mee gedacht en een oplossing gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en deskundigheid.

Er wordt altijd gestreefd naar een goede oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Super geholpen met aanschaf andere auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon normaal en zeer goed

No nonsens

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect alles goed geregeld.

Je word er vriendelijk behandeld. Afspraken worden goed nagekomen. Goede service. Staan altijd voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Eerlijke zaken man , wat wordt beloofd wordt nagekomen. Mooie auto’s tegen eerlijke prijs. En goede nazorg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima,

Ik word goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima voor elkaar

Goede service en klantvriendelijke hulp. Altijd bakkie koffie niks mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en goede service

Snel en accuraat geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top autobedrijf

Denken goed met je mee en leveren kwaliteit. Al jaren een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte klantenbenadering! Vertrouwen

Mijn/onze volgende auto kopen we zeker hier!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rollecate 21

7711 GG Nieuwleusen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.