Filters

9

Ben zeer tevreden

Goed service aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima dienstverlening en zeer goede service

Keurige en zeer zorgvuldige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijkheid

Duidelijke afspraken, goede planning, eerlijk verhaal. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht en betrouwbaar

Prettige en klantgerichte service. Tijdens de aankoop maar ook bij vragen en reparatie tijdens de garantietermijn voel ik me goed en vakkundig geholpen. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service; klantvriendelijk

Wij hebben al heel veel jaren een positieve ervaring met dit bedrijf. Met goed overleg is heel veel mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Plezierig, duidelijk en eerlijk

Ik heb eerlijke informatie gekregen, we hebben een prettig gesprek gevoerd en goede afspraken kunnen maken. Dit heeft geresulteerd in het kopen van een hel fijne auto. Ik zou hem zeker aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Eerlijk, betrouwbaar, deskundig en meedenkend bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima Garage.

Goede sevice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Altijd een prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service en altijd correct

Al jaren de beste service en je voelt je altijd welkom als je in de garage komt. De auto’s die ik door heb gekocht zijn nooit geen problemen mee geweest. En als de auto’s een grote beurt krijgen dan staat er altijd een andere auto voor je klaar om weer naar huis te rijden. ze behandelen je als familie en staan altijd voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Heel snel geholpen ,En alles keurig afgehandeld. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Onderhoud is top geregeld en uitstekend uitgevoerd. Altijd vriendelijk en prijstechnisch meer dan prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima service. Nemen de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige en aardige service

Adequaat mbt afspraak plannen en nakomen. Overleg vindt plaats tav evt reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!!

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette en goede service

Goede ervaring altijd netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd eerlijk en goed behandeld

Auto wordt goed onderhouden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden in alles

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd en goed.

Prettig, goed en vertrouwd. Er wordt meegedacht! Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Open en eerlijke sfeer, dat geeft vertrouwen.

Je wordt bij dit bedrijf als mens gezien en gehoord, er hangt een open sfeer en er wordt met je meegedacht. Ook afspraken worden goed nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service en klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!!!!

Prima monteur. Mijn auto gaat na de beurt weer een jaar mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Staan altijd voor je klaar! Betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed bedrijf. Kan ik iedereen aan raden

Eerlijke en aardige mensen die afspraken nakomen en je goed adviseren.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rollecate 21

7711 GG Nieuwleusen

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.