prima service gehad

Boden de mogelijkheid buiten openingstijden een proefrit te maken. Eerlijke uitleg.

Duidelijk van te voren aangegeven hoelang ik moest wachten totdat de beurt afgehandeld was.

prima service

klant vriendelijk en prima service.

Super geen woorden

Mooie mensen betrouwbaar eerlijk ben goed geholpen Al na onze 1 telefonisch gesprek had ik er een goed gevoel bij dit wordt de auto alleen op internet gezien Bij aankomst zoals de Heer mij telefonisch vertelde als je kom weet ik dat je de auto gaat kopen en dat is ook zo geweest ben er erg blij mee top service man van zijn woord Hoop indien nodg volgende auto weer hier te mogen halen

Deskundig, vriendelijk, billijke prijs en op tijd.

Zie boven

Super service!!

Top, dat jullie de auto gratis kwamen halen en brengen. En als extra service ook nog netjes gewassen! Dankjewel!

veel vertrouwen in dit bebrijf.

Prettige behandeling en sfeer

Altijd vriendelijk en behulpzaam en goede service leveren. Levert goede auto's af.

Goede balans tussen klantvriendelijk en klantgericht

Al 37 jaar klant bij Ophoff. De gemaakte afspraken worden nagelomen en de service is meer dan je verwacht.

Goede service, klantvriendelijk, snel!

Dik voor elkaar!

Prima service!!

Wachtend op de jaarlijkse beurt word je van alle gemakken voorzien: koffie/thee, tijdschriften, wifi code voor gasten, enz….

Top service!

Al jaren een top bedrijf!

Een voorbeeld voor andere ondernemers

Meedenken in oplossingen, flexibel, transparant, to the point en recht door zee.

Een fantastisch bedrijf

Ik heb nu 2 x een nieuwe auto gekocht bij dit bedrijf service is prima

super

je bent een klant en voor je het weet staat de koffie voor je klaar En ie kunt gewoon plat praotn

Geweldige service

Snel en kundig geholpen.

Vriendelijk en eerlijke garage

Het eerste telefonisch contact gaf al vertrouwen. Bij bezoek aan garage werd dit bevestigd. Open en eerlijk advies. Ga zo door!

Prima voor elkaar

Vriendelijk, professioneel en zeer ervaren!

Niet dealer waardig

Auto vorig jaar goedgekeurd is nu een sloper subframe helemaal doorgeroest. Maar was 11 maand geleden nog goed zegt de keur(meester) mooie oplichter

Gewoon Topservice!

Gewoonweg een goed bedrijf! doet zijn uiterste best voor de klant. verkoopt een eerlijk verhaal. Elke keer weer dik tevreden!

heel goed

mijn ervaring is heel goed je wordt er als klant heel goed behandeld

Super bedrijf.

Meedenkend met de klant. Zeer service gericht. Vriendelijke mensen.

Snel, klantvriendelijk, verstand van zaken

Staat altijd klaar, ook als je voor 'n spoed-dingetje contact opneemt. Denkt mee!

Goeie service

Top service