Goed en vlotte bediening

Alles super goed geregeld!

Een deskundig en goed bedrijf!

Goede service en altijd vriendelijk.

Goede service en altijd goed overleg eerlijk bedrijf en fijn ontvangst neemt de tijd voor je

Prettig contact. Goede service

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Meedenken met de klant is niet extra maar gewoon. Afspraak snel gemaakt. En onderhoud snel en prima uitgevoerd

Persoonlijke benadering. Goede service en denken mee.

Doen wat ze zeggen

Positief mee denken en geen fratsen

Vriendelijk, vakbekwaam en meedenkend.

Vriendelijk, vakbekwaam en meedenkend.

Goed, kundig en snel geholpen.

In een prettige en ontspannen sfeer wordt je altijd goed geholpen. Ook de uitleg over de reparatie was kundig en duidelijk.

Gewoon altijd uitstekend!

Een bedrijf dat met je meedenkt

Fijne mensen die met je meedenken als het gaat om een afspraak maken, heldere communicatie en je weet waar je aan toe bent.

Altijd prettige service

Met ieder moment over en voor de auto is de focus op de klant.Meedenken op eigen vragen en informatie wat wel niet noodzakelijk is. Dat is prettig en stabiel.

Wederom prima en prettige service

...

Prima service en altijd meedenkend

Altijd een hele goede service en klantvriendelijkheid

Prettig en deskundig geholpen!

Bij reparatie of een beurt eenvoudig een afspraak te maken: de gevraagde acties worden prima uitgevoerd. Het contact is persoonlijk en plezierig!

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik kan voor alle vragen en hulp, zelfs voor banden op spanning brengen, terecht bij Ophoff. Er is goed overleg over eventuele reparaties bij een beurt.

Goede service vriendelijk empathisch

Klant vriendelijk in alle opzichten

Vriendelijke behulpzaam en staat de mensen goed te woord

Super betrouwbaar bedrijf

Eerlijke service en een super mooi bedrijf, weten waar je aan toe bent

Vriendelijk en snel geholpen!

Zonder aankondiging gekomen voor probleem met de auto en kon dezelfde dag weer vertrouwd verder rijden!

Service

Servicegericht. Ik word goed geholpen d.m.v. extra uitleg zodat ik precies weet hoe ik de dakdragers kan monteren.

Excellent

Zeer betrouwbaar bedrijf met hard werkende mensen, altijd bereid om te helpen. Echt meer dan 100 %!

Een garagebedrijf met betrouwbaar en meedenkend personeel,die me al 38 jaar van dienst zijn.

Hangt altijd een gemoedelijke sfeer. Gelukkig wordt er niet gestreefd naar meer en meer. Eigenaar en personeel hebben veel kennis die ze ook onderhouden. Ook al zijn ze een Opel dealer een ander merk is even welkom.

Aandacht voor de klant

Aandacht voor de klant, goede adviezen en perfecte service.

Gewoon goed!

Goede klantgerichter benadering