super

Altijd super geholpen

Gewoon goed.

gewoon goed, en tot nu toe een goed werkende ,goed rijdende astra gekocht. Zeer tevreden.

Goed bedrijf, duidelijk over kosten en zorgt dat je met een goede auto weg rijdt.

Al meerdere auto's gekocht en in onderhoud. Altijd goede service.

Als zeer prettig

Dank jewel voor de lekkere koffie en de fijne behandeling

Prettige vakkundig afhandeling

Zeer vriendelijk en correct autobedrijf

Afspraken worden altijd goed nagekomen. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Hulpvaardig personeel.

Eerlijk bedrijf, met tijd voor de klant

Gisteren onze nieuwe auto ( Opel Grandland) opgehaald bij Ophoff. Evenals bij onze vorige auto’s heel prettig zaken gedaan met Jan. Jan is een goede en eerlijke garagehouder, en natuurlijk kost ook hier een nieuwe auto veel geld, maar waar niet? Ik raad een ieder aan wanneer je een andere auto zoekt, eens bij Ophoff te gaan kijken

Ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen

Zie boven

Zoals altijd weer zeer tevreden.

Goede service, betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam, zomaar een paar steekwoorden die bij autobedrijf Ophoff horen. Ik ben al jaren vaste klant en blijf dat ook .

Goede service en kwaliteit

Hier wordt je eerlijk en goed geholpen met kwalitatief goede auto's en apk met evt. reparaties. Aanrader

gewoon goed

prettig geholpen leenauto redelijke kosten beurt kortom zeer tevreden

Zeer goede uitleg bij het ophalen van onze auto. Zo uitgebreid had ik het nog nooit meegemaakt.

De klant staat hoog in het vaandel en dat is te merken

Snelle service, altijd vriendelijk!

Fantastisch !

Fantastische service en eerlijke hardwerkende medewerkers !!

Altijd heel duidelijk, een zeer tevreden klant

Het onderhoud van mijn Opel is bij Ophoff in vertrouwde handen.

De garage Ophoff onderhoudt mijn Opel Mokka. Ophoff adviseert mij deskundig over de staat van mijn auto en welk onderhoud uitgevoerd moet worden. Daarnaast schetst Ophoff welk onderhoud er aan gaat komen zodat ik weet wat mij te wachten staat.

Goed ontvangst. Eerlijk en betrouwbaar.

Mooi bedrijf

Goed te woord gestaan. Afspraken netjes nagekomen.

Uitstekende service

Jaarlijkse onderhoudsbeurt, ook extra voor vakantiecheck. Super, zoals het altijd bij Ophoff al is geweest. We zijn zorgeloos op vakantie gegaan en teruggekomen.

Klantvriendelijke garage met deskundig personeel.

De aankoop van de Opel Astra verliep zeer prettig, na één jaar eerste onderhoudsbeurt. Auto rijdt weer perfect!

Plezierig

Zeer fijne garage

Heb hier een mooie Opel Astra gekocht en service is top ook onderhoud hier gedaan ook top geregeld zeer fijn bedrijf waar je als mens behandeld wordt en ze je ook herkennen als klant

Betrouwbaar bedrijf, waar we goed geholpen worden.

Uitmuntend!

Wij hebben onze Opel Insignia vorig jaar gekocht met een uitstekende service, vriendelijk en eerlijk! Dit was ook de reden waarom we, ondanks de afstand, de auto voor een grote beurt wederom naar Ophoff hebben gebracht. We zijn zeer tevreden en raden Ophoff ook te zeerste aan!

Goede service en kwaliteit

Voor de grote of kleine beurt van de auto, het vervangen van een lamp, een rammelend geluidje of iets anders Je kan daar goed terecht En al die kleinigheden ... ach .. dan helpen ze heel vriendelijk gewoon even tussendoor Kortom een fijn bedrijf met zeer vriendelijke, behulpzame mensen