Echt een topbedrijf top service altijd en veel kennis.

Net en eerlijk bedrijf

Bij de aankoop van een andere auto werd ik netjes en eerlijk behandeld. Geen opdringerige verkoper ,maar alles werd netje uitgelegd en een verschil in prijs is op een goede manier opgelost. Over een (klein ) garantie geval wordt niet moeilijk gedaan. Ben tot nu zeer tevreden over de garage en over de auto.

Heel goed, klant vriendelijk en de thee is prima.

Gewoon goed. Zowel bij de koop als nu bij de controle. De vijf sterren zijn dik verdiend.

uitstekend

fijne service zowel auto of persoon.

Geen problemen

Prettige ontvangst en behandeling van vragen

Prima autobedrijf met goede monteurs.

Eerlijke zaak die doen wat ze zeggen. Helpen ook als de schade groot is om de kosten in de hand te houden (Denken echt mee )

Prima service; betrouwbare dealer

Wij zijn al vanaf 1987 klant bij dit bedrijf. En nog altijd zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, de service en de betrouwbaarheid. We wonen op drie kwartier rijden van de garage, maar dat hebben we er graag voor over.

Heel tevreden

Tevreden over alles .

Eerlijk verhaal!

Auto gekocht, zonder fratsen en naar tevredenheid.

zeer tevreden

Een goed bedrijf, komt vertrouwd over ,klantvriendelijk en eerlijk. Duidelijke afspraken en het bedrijf heeft een verzorgde uitstraling.

Top !!!

Eerlijke, vriendelijke mensen

Grandioos geholpen met de aankoop van een opel meriva

Via Autobedrijf Ophoff B.V. een Opel Meriva gekocht, prima service!

Altijd goed in dienstverlening en overleg.

Nu ik de auto door overlijden van mijn man op mijn naam heb, vetrouw ik op het inzicht en meedenken van autobedrijf Ophoff.

Geweldig bedrijf

Heb er niets aan toe te voegen hoop er nog jaren zaken mee te doen. Kan iedereen Ophoff aan bevelen, klant vriendelijk en betrouwbaar.

Klantvriendelijk en servicegericht.

Werd gebeld over de bevindingen en geadviseerd. Kon zelf aangeven wat er tijdens deze autobeurt gedaan moest worden.

goed komt

Op kleine detail s is alles zeer goed verlopen .

kwaliteit en vertrouwen zijn de sleutelwoorden : )

Er is door de jaren een goede band ontstaan en vertrouwen gegroeid, en de mensen verstaan hun vak. En reparaties worden altijd vakkundig uitgevoerd : )

Fijne garage met goede service

Zie bovenstaande tekst

Zeer posietief

Er word correct en volgens afspraak gewerkt.

Positieve ervaringen

Correct behandeld zowel bij aankoop, als bij het onderhoud.

Vriendelijk ontvangst, en betrouwbaar adres!

Wij hebben onlangs een gebruikte Peugeot 107 gekocht bij autobedrijf Ophoff. Deze auto was door inruil verkregen. Een keurige auto, daar is waar het om gaat. Tot dusver hebben wij hier veel plezier van. Conclusie: betrouwbaar en vriendelijk familiebedrijf. Je kunt hier ook prima terecht voor een ander merk auto.

Klantgericht en vraag en probleemoplossend.

Goed te woord gestaan omtrent autosituatie en daarvoor de tijd genomen.

Goed en klantvriendelijk

Goede service. Alleen leenauto's alhoewel service mogen wat nieuwer en in lijn met auto welke in onderhoud is. De leenauto is in principe ook visitekaartje/reclame van /voor Opel.