Komen afspraken na en meer voor een schappelijke prijs

Ik kwam om een band te laten vervangen. Kwam er daar achter dat er nog een schroef in een andere band zat. Deze is ook gemaakt terwijl ik wachtte. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs.

Goede en snelle service.

Staan altijd voor je kaar. Ook al is het voor een klein onderdeel.

Prima, betrouwbaar en snel

Weer perfect

Vriendelijk en snel geholpen.

Toen ik zonder afspraak langskwam is de monteur onmiddellijk meegereden om het probleem helder te krijgen. Twee dagen later afspraak gemaakt en toen is de reparatie gelijk gedaan.

Altijd goede service

Als we er heen gaan ,altijd een vriendelijk , Gezicht eerlijke service . Hardwerkende mensen Met verstand van zaken ,want een wetenschap over auto,s is een must Daarom krijgen ze van mij een dikke tien ­čĹŹ

Gewoon goed en eerlijk advies

Effici├źnt en effectief.

Zie boven.

Fijn geholpen

Vertrouwd adres en prima service altijd.

Fijne en vakkundige garage

Ik kom al jaren bij deze garage. Wordt altijd goed goed en eerlijk geïnformeerd. Prijsstelling is normaal. De mensen zijn vriendelijk.

De werknemers waren aardig, duidelijk en hadden mijn auto binnen een paar uur klaar.

Duidelijke en goede service. Top

Rep. Netjes uitgevoerd en vriendelijke bediening. Hele fijne garage.

Correcte behandeling, geen verrassingen.

Efficient proces voor het komen tot een afspraak. Werkzaamheden worden correct en op de afgesproken datum uitgevoerd zonder verrassingen. Auto kan buiten werkuren gebracht en opghehaald worden.

Kundig, goede service en vriendelijk personeel.

Hoorde een raar geluid in de auto. Bij de garage gevraagd of dit kwaad kon. Advies was niet meer verder mee rijden. Waterpomp bleek defect. Is door garage, tussen drukke werkzaamheden door, binnen 1 dag gerepareerd inclusief kleine beurt. Echt top!

Fijne sfeer en vriendelijke en deskundige medewerkers

Ik woon nog maar kort in Voorhout en was op zoek naar een nieuwe garage voor het onderhoud van mijn auto. Kennismaking met Schoonoord is heel prettig verlopen. Medewerkers denken mee en mijn auto heeft na telefonisch overleg de nodige reparaties gehad.

Top service met een geintje

Altijd vrolijk personeel die wel in is voor een klein grapje. Ook zeer kundig en eerlijke prijzen.

Goed!

Goede degelijke dorpsgaragr

Fantastisch!

Heel nel en goed geholpen. Uitstekende service en sfeer. Ik kom hier zeker terug!

Klantvriendelijk

Altijd open staan voor overleg en opties

Prima service!

Met alle vertrouwen laat ik mijn Volvo c70 bij jullie onderhouden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goed, deskundig personeel, klantvriendelijk, en goede communicatie indien er onvoorziene reparatie gedaan moeten worden word eerst overlegd, een woord top­čĹŹ­čĆ╗

goede service , wordt altijd direct geholpen

Persoonlijke benadering en attent

Helemaal