Optimale service

Auto thuisgebracht. Vriendelijk en toegankelijk in het contact. Op dezelfde dag APK en onderhoud afgerond.

Staan altijd klaar altijd goede service en advies

We stonden met 2 auto's met pech. Ze waren er binnen 5 minuten

Prima garage duidelijk en netjes

Duidelijke afspraken die keurig nagekomen worden.

Uitstekende service. Uitermate klantvriendelijk!

Prima dienstverlening

Korte vraag, snel en uitgebreid antwoord.

Vakkundige reparatie en onderhoud

Altijd meedenken en deskundig advies bij reparaties en onderhoud aan de auto’s.

Snelle en goede oplossing van mijn "probleem ".

Snelle service.

Altijd top service

Staan altijd voor je klaar met ook een eerlijk advies

service en kwaliteit klaar staan voor je afspraken nakomen niet goedkoop maar heb je er voor over

Super !!!

Goede prijs en geweldige professionele service!!

Schoonoord service is niet te verbeteren!

Altijd tops

Kom er niet voor niets al 37 jaar!!

Van jongs af aan is deze garage mijn keuze garage. Uiteraard gebeurd er wel eens iets wat je niet verwacht of had gehoopt maar waar heb je dat nou niet. Altijd goede service en advies op maat. Bij onverwachte problemen met de auto altijd directe hulp en ondersteuning. Betrouwbaardere garages in een straal van 6 km zijn er absoluut niet. Ook daar kan ik over meepraten. Ik hoop dat jullie nog jaren en jaren op dezelfde wijze mogen doorgaan.

goed en snel

goed en snel bedankt

Voor het eerst dat ik mijn auto een beurt lied geven , is het mij goed Bevallen bij jullie , monteurs die mij goed hielpen. Jullie hebben mij wel het vertrouwen ge geven dat ik eerlijk behandeld wordt hwjdeway Sportlaan 3/208 2215NB Voorhout

Altijd behulpzaam en goede reparaties

Het is een fijne vriendelijke garage. Staan altijd voor je klaar ook als je snel even langs rijdt zonder afspraak.

Komen afspraken na en meer voor een schappelijke prijs

Ik kwam om een band te laten vervangen. Kwam er daar achter dat er nog een schroef in een andere band zat. Deze is ook gemaakt terwijl ik wachtte. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs.

Goede en snelle service.

Staan altijd voor je kaar. Ook al is het voor een klein onderdeel.

Prima, betrouwbaar en snel

Weer perfect

Vriendelijk en snel geholpen.

Toen ik zonder afspraak langskwam is de monteur onmiddellijk meegereden om het probleem helder te krijgen. Twee dagen later afspraak gemaakt en toen is de reparatie gelijk gedaan.

Altijd goede service

Als we er heen gaan ,altijd een vriendelijk , Gezicht eerlijke service . Hardwerkende mensen Met verstand van zaken ,want een wetenschap over auto,s is een must Daarom krijgen ze van mij een dikke tien 👍

Gewoon goed en eerlijk advies

Efficiënt en effectief.

Zie boven.

Fijn geholpen

Vertrouwd adres en prima service altijd.

Fijne en vakkundige garage

Ik kom al jaren bij deze garage. Wordt altijd goed goed en eerlijk geïnformeerd. Prijsstelling is normaal. De mensen zijn vriendelijk.