Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf, afspraken 100% nagekomen! Chapeau.

Uitstekend ! Ben erg tevreden over dit bedrijf en de reparatie die ze een maand geleden voor mij hebben uitgevoerd. Sinds een half jaar rij ik een 15 jaar oude youngtimer Mercedes E-320 cdi op de zaak waarvan de remmen erg trilden. Bij eerdere andere garages langs geweest echter nergens uitsluitsel of een duidelijk vehaal wat het probleem is. Ze wilden allemaal wel de schijven en blokken vervangen maar gaven geen uitsluitsel dat het dan opgelost was, had het gevoel dat er niet verder werd gekeken dan het probleem i.p.v. naar de oorzaak. Auto een dag neergezet en op advies van Jesse naast nieuwe schijven en blokken ook de verroeste wielnaven laten vervangen en ziedaar...probleem opgelost, remt nu heerlijk zo als het hoort. Zal niet altijd makkelijk zijn om aan te geven dat een reparatie duurder uitvalt. Echter als het advies en resultaat op de lange termijn ergernissen en terugkerende problemen voorkomt is dat goud waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht, wordt verteld dat de kosten van het maken van mijn auto verschrikkelijk duur is 1400 euro. ga je naar een andere garage en blijkt het ineens allemaal niet zo slecht te zijn & wordt er aangeboden dat je bij hun een nieuwe kan kopen. Wat ben ik blij dat ik naar een andere garage ben gegaan anders had ik nu geen auto meer! Overigens heeft een kennis van mij toevallig precies dezelfde ervaring met korteland!! Oplichters, maken van een auto 1400 euro rekenen en bij een andere garage voor 300 euro klaar. Nooit meer naar korteland en zal zeker mensen afraden naar deze garage te gaan.

Geachte mevrouw Kranen, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent, daar had ik graag met u over gesproken als u dit kenbaar had gemaakt. U schrijft dat wij oplichters zijn, iets wat ik heel erg naar vind om te lezen. Wij helpen iedereen naar eer en geweten en alles wat er in de offerte stond is ook daadwerkelijk kapot of aan vervanging toe. U suggereert dat wij geen eerlijk bedrijf zijn en de boel belazeren, ik kan u verzekeren dat wij dat absoluut niet doen bij Korteland. De auto is gebracht voor een kleine beurt en APK en daarin wordt gekeken naar afkeurpunten voor de APK en verder proberen wij de auto veilig en betrouwbaar voor een jaar mee te geven, dat is onderhoud en daar zit wel verschil in ten opzichte van een losse apk. Vanuit dat oogpunt wordt er gekeken en wordt u geadviseerd en niet om uw auto zo goedkoop mogelijk door een APK heen te krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat voor € 300,- uw auto niet veilig en volgens alle APK richtlijnen hersteld is en ik zou u dan ook uit willen nodigen om samen naar uw auto te kijken bij ons op de brug. Dan kan ik u zelf laten zien waar onze offerte op gebaseerd was. Ik hoop echt dat u bereid bent om ons nogmaals te bezoeken, omdat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel staat! Met een vriendelijke groet, Jesse Bok 06-22570508

Prima geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Korteland Auto\'s heeft mij geholpen bij mijn zoektocht naar een auto in mijn prijsklasse en wensen. Al snel was mijn oog gevallen op een Renault Clio IV, waarna ik natuurlijk ook bepaalde eisen had zoals kleur en opties. Korteland Auto\'s bied een goede prijs/kwaliteit aan. Vooral over se service ben ik erg te spreken. De eigenaar bood mij meteen aan om mij op de hoogte te houden wanneer er een auto binnen zou komen die aan mijn eisen voldeed. Binnen no time kreeg ik een belletje dat mijn occasion binnen was, waarna er ook foto\'s toegestuurd werden om alvast een indruk te krijgen. Ik beveel Korteland Auto\'s graag aan aan anderen, omdat ik de service als heel prettig heb ervaren.

Afgelopen zaterdag ben ik bij jullie geweest voor de accu van de Ford Ka. Een medewerker heeft gelijk de accu vervangen. Wat een super service.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij Korteland langsgegaan op basis van goede recensies online & mooie prijs voor te koop staande auto (Golf 2008). In gesprek met Willem kenbaar gemaakt interesse te hebben in de auto en hij heeft ons een eerlijk bod gedaan op onze in te ruilen auto. Nieuwe auto na een paar dagen opgehaald, bij thuiskomst kwam mijn schoonvader (veel ervaring met dit model en merk!) achter bepaalde oneffenheden; uitlijning wiel. Ik heb meteen contact opgenomen met Willem en er werd door hem zeer rustig en adequaat op gereageerd. Zijn voorstel was om de komende paar weken de auto wat meer te gebruiken en dan een afspraak te maken en mogelijk \"kinderfoutjes\" te herstellen. Na een kleine maand geconstateerd dat de (voor)remmen piepten, de Airco niet werkte, de rechterachterband taps versleten was en nog wat kleine punten. Auto ingeleverd voor onderhoud en een dag later opgehaald, remmen voor schoongespoten (wellicht alsnog binnen jaar vervangen), Airco gemaakt en aangeboden banden achter te vervangen a 80,- ps. Ben over service en vriendelijkheid zeer te spreken, geen enkel moment het gevoel bekropen dat er voorbij werd gegaan aan onze wensen en er druk of haast gezet werd op ons. Blijft uiteraard een garage-bedrijf en voor wat dat betreft heb ik niets anders dan positiefs te melden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op mijn zoektocht naar een gebruikte Renault Clio, kwam ik Korteland auto\'s tegen. We hebben hier een duidelijke uitleg gekregen en zijn op een relaxte manier geholpen om onze keuze te kunnen maken. Geen hijgende verkoper in je nek maar een eigenaar die je met verstand van zaken rustig adviseert en geen kletspraatjes verkoopt.

Ik had snel een autootje nodig. Mijn oog was gevallen op een Renault Twingo bij Korteland. Ik belde en werd vriendelijk te woord gestaan. Mijn vragen werden netjes beantwoord. Ik werd uitgenodigd om naar de vestiging te komen. Éénmaal daar aangekomen kreeg ik zeer duidelijke antwoorden en werd snel geholpen. Proefrit was geen probleem, ook dat werd gelijk geregeld. 2e hands auto met jonge KM stand zag er erg goed uit. Alles helemaal tiptop in orde. Na de proefrit vond ik hem ook motorisch 100%. Ik wilde hem dezelfde dag nog meenemen. Ook dit kon. 2 uur later stond hij klaar. Over de prijs kwamen we snel uit. Leuk afgerond met vele extra\'s. Kortom op dit gebied echt een aanrader! Top service en zeer goede communicatie! Over de service achteraf kan ik helaas nog niets zeggen. Ik denk dat dit ook wel goed zit, mocht dit niet zo zijn, ben ik snel hier terug. Maar nogmaals, ik ben zelf heel kritisch en heb vroeger al bij diversen autobedrijven een auto gekocht, maar Korteland is wat mij betreft de beste tot nu toe. vandaar ook een dikke 10!

Hi Willem, bedankt voor de VW Passat en zijn Service beurt, hij rijdt super goed en zuinig! Ik ben erg tevreden. Groet Harry uit Noordwijk.

Lekker dichtbij voor ons en je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen. Wij wonen sinds kort in Rijswijk en hoorden van de buren over dit bedrijf. Wij rijden een oudere auto die regelmatig naar de garage moet. Jesse staat altijd voor ons klaar en komt met een goed advies. Er wordt echt mee gedacht. Heel fijn

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Met vader en/of zoon als aanspreekpunt, voor ons een vertrouwd adres met een prima service. Uitgebreide toelichting op noodzakelijk onderhoud en sympathieke afhandeling. Tevredenheid alom.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In de werkplaats werd ik zeer prettig geholpen door Jesse die mij vertelde dat bij de uitvoeren van de grote beurt het verstandiger was om mijn oude Renault in te ruilen voor een jonger exemplaar. Hij raadde mij aan om een keer met zijn vader, Willem te praten voor een andere auto. In de showroom met een kop heerlijke koffie heb ik daar mijn wensen duidelijk gemaakt. En binnen 24 uur stond daar de auto van mijn dromen. Fantastisch mannen, hij rijdt heerlijk en ik ben er echt heel blij mee.

Alleen goede ervaringen. Ze maken altijd tijd als er een probleem is met onze auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Maandagochtend en een lekke band dat is een hele vervelende combinatie. Korteland gebeld, want A mijn auto heeft geen reserve wiel en B ik kan mijn band niet zelf verwisselen. Binnen een mum van tijd stond daar een vriendelijke monteur van Korteland voor de deur met een reserve velg. Band gewisseld en ik kon naar mijn werk, tussen de middag lang gereden en mijn nieuwe band lag al op mij te wachten!Super bedankt voor deze snelle service top geregeld mannen!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik dacht op zoek te gaan naar een nieuwe betrouwbare garage en kwam bij Korteland terecht. Bij binnenkomst eerst op zoek gegaan naar iemand die mij kon helpen. Dat duurde even, ik was er nooit eerder geweest en wist niet waar ik mij moest melden. Ondanks mijn aankondiging van komst, wist men niet goed wie ik was en waarvoor ik kwam. Dit is geen goede eerste indruk. Ook tijdens het ophalen van de auto was men heel druk bezig met andere dingen en werd er niet gecommuniceerd. Ik voelde mij gewoon niet als klant en ik merkte geen servicegerichtheid. Jammer. Op zich is mijn euvel wat ik had redelijk goed verholpen, maar dit was niet wat ik ervan verwachtte.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kom al jaren bij dit bedrijf voor onderhoud en APK, Duidelijke uitleg, advies,en klantvriendelijk. Een betrouwbaar familiebedrijf. Echt een aanrader.

Auto gekocht en opgehaald. bij verkoop heel correct en goede afhandeling, Jesse geeft meteen aan wat er mogelijk is en denkt mee Na aflevering ook goede service. Top bedrijf, leuke dat ze nog bestaan zo.