Ik word altijd goed en zo snel mogelijk geholpen.

Ik kan altijd terecht bij Korteland. Ze vinden altijd wel de oplossing ergens voor. Bij noodgevallen word je gelijk geholpen. Zelfs op zaterdag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Via internet auto gezien en proefrit gemaakt en gekocht. \r\nHadden een trekhaak onder laten zetten maar nog geen kentekenplaat erbij ontvangen. \r\nBinnen een week kregen we nog een nieuwe kentekenplaat, nieuwe matten voor in de auto en een Nederlands boekje voor de qashqai ( zat een Duitse in de auto) opgestuurd naar huis ! \r\nOok de communicatie was erg prettig, via de mail snel en prettig contact! Kortom zéér tevreden !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een mooie auto gekocht met een goede deal voor onze oude auto. \r\nNa een kleine storing is deze vakkundig en snel gerepareerd een zeer goede service !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service...5 maanden na aankoop kleine reparatie door slijtage\r\n..zelfs dat valt bij korteland nog onder bovag garantie...helemaal top..en elke even vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en erg meedenkend personeel.\r\nNette occasions en uitstekende kwaliteit service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn contact..goeie service..ik voelde me echt heel erg op me gemak..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service doen wat ze beloven de auto die we gekocht hebben bevalt prima\r\nZeer gedreven vriendelijke verkoper zal het zeker bij iedereen aan bevelen daar een auto te kopen\r\nZelfs de motoren rijden geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over dit bedrijf, goede service, betrouwbaar en betaalbaar en altijd een vriendelijk ontvangst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, snelle communicatie, mooie deal gemaakt voor een inruil. ik ben tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service en een hele aardige verkoopster! Ik raad het zeker aan om hier langs te komen. En ben heel blij met mijn nieuwe auto. Ik kom hier zeker vaker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij dieze garage een 2de hands Peugeot 508 aangeschaft. Ik ben zeer goed geholpen. Alle gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen. De auto werd zelfs 5 dagen eerder afgeleverd dan afgesproken. Op al mijn vragen, die ik per e-mail stelde, kreeg ik binnen 30 minuten antwoord. \r\nIk heb een zeer goede indruk van dit bedrijf.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak op 25 mei 2017 voor APK keuring gemaakt, kon pas wegens drukte op 7 juni 2017 terecht. Op 7 juni 2017 werd ik gebeld dat zij niet veel konden doen met de punten van de ANWB (had de auto eerst laten keuren door de ANWB). Jesse Bok vertelde mij dat hij een aantal spullen moest bestellen, dat duurde wel een aantal dagen. Ik vroeg aan Jesse Bok om een aparte begroting voor een nieuwe koppeling op te stellen. Ik wist dat de koppeling heel slecht was. Deze reparatie staat los van de APK keuring. Ik werd op 7 juni 2017 gebeld en aan mij werd medegedeeld dat de reparatie 1.250,- euro zou gaan kosten, (inclusief het plaatsen van een nieuwe koppeling) terwijl ik om een aparte begroting had gevraagd. Ik werd min of meer onder druk gezet, door te zeggen, alle reparaties laten doen (inclusief plaatsen nieuwe koppeling) of de auto helemaal wegdoen. Dit is niet professioneel. Ik ben dan totaal niet te spreken en zeer ontevreden over deze gang van zaken. Heb op 7 juni 2017 een nieuwe afspraak gemaakt om nogmaals de APK te laten verrichten. Pas vrijdag 16 juni 2017 kon ik terecht voor de APK keuring om de punten van de ANWB te verrichten (zonder het plaatsen van een nieuwe koppeling). Weer anderhalve week wachten. Heb de afspraak inmiddels geannuleerd en een andere garage bereid gevonden om de auto vandaag 12 juni 2017 te keuren. Kortom, ben zeer ontevreden over de hele gang van zaken. Ben blij dat ik vandaag weer met mijn auto kan rijden met drie weken ergernis. En nog bedankt voor de factuur voor gebakken lucht werkzaamheden, die ik per post heb ontvangen. Er is niets voor gedaan!

Beste Irene, Ik vind het heel jammer en vervelend dat je zo ontevreden bent. Het is nooit mijn bedoeling geweest om jullie onder druk te zetten, maar wij hebben toch uiteindelijk ook een (geannuleerde) afspraak met u gemaakt voor alleen de apk reparaties (zonder de koppeling) dus volgens mij valt dat onder druk zetten best wel mee. Het was een goed bedoeld advies, mijn inziens heeft het namelijk geen zin om uw auto voor ongeveer 300 euro door de APK heen te krijgen om vervolgens met een versleten koppeling te blijven rijden. Natuurlijk is dat uw eigen beslissing maar de koppeling is zo slecht dat de auto over niet al te lange tijd stil komt te staan. Uw man gaf aan alleen in de stad te rijden en dat is juist voor de koppeling het zwaarst. Wij hebben het erg druk waardoor de afspraak voor de APK na 2 weken plaats kon vinden, normaliter krijgt u ongeveer 2 maanden van te voren bericht van het RDW en is het ook 2 maanden voor de vervaldatum al mogelijk om de APK te verlengen. Dat u de auto bij ons aanbiedt met een verlopen APK daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen. Het enige wat ik op dat moment kan is u zo snel mogelijk helpen. Dat heb ik dan ook gedaan, alleen kwam u met een lijst afkeurpunten in uw handen een afspraak maken. Daaruit kan ik helaas niet opmaken wat er vervangen moet worden, speling in de stuurinrichting bijvoorbeeld kan door verschillende oorzaken ontstaan. Bij het maken van de afspraak heb ik u verteld voldoende tijd te reserveren om zo de APK direct af te kunnen ronden. Helaas is dat niet gelukt omdat er spullen besteld moesten worden, u rijdt met een Chrysler PT Cruiser en dat is qua levering helaas wat lastiger dan spullen van bijvoorbeeld een Opel Corsa. Wanneer u de eerste keuring al bij ons had laten uitvoeren hadden we op dat moment de spullen voor uw auto kunnen bestellen maar omdat u ervoor hebt gekozen eerst de auto bij de ANWB aan te bieden en daarna pas naar ons toe gekomen bent duurt het allemaal wat langer. De rekening die u hebt gekregen is voor de APK keuring, welke door een van de Keurmeesters hier is uitgevoerd. Wij moeten de auto namelijk nakijken om zelf achter de afkeurpunten te kunnen gaan staan, helaas is een lijst met afkeurpunten van een andere garage niet voldoende. Ik hoop ondanks uw ontevredenheid in de toekomst nog eens wat voor u te kunnen betekenen, dan zal ik er alles aan doen om ook jullie weer als tevreden klanten weg te zien rijden en ik hoop oprecht dat uw koppeling het nog even vol houdt! MVG Jesse Bok Korteland auto´s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TOP SERVICE bij Korteland! Toen ik mijn nieuwe auto op ging halen, liet mijn oude auto mij tijdens ons laatste ritje in de steek.. Maar zij kwamen mijn auto ophalen, waardoor ik alsnog mijn nieuwe auto kon ophalen. Wat een aardige en behulpzame mensen, ik raad ze bij iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf, afspraken 100% nagekomen! Chapeau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend ! \r\nBen erg tevreden over dit bedrijf en de reparatie die ze een maand geleden voor mij hebben uitgevoerd. \r\n\r\nSinds een half jaar rij ik een 15 jaar oude youngtimer Mercedes E-320 cdi op de zaak waarvan de remmen erg trilden. Bij eerdere andere garages langs geweest echter nergens uitsluitsel of een duidelijk vehaal wat het probleem is. Ze wilden allemaal wel de schijven en blokken vervangen maar gaven geen uitsluitsel dat het dan opgelost was, had het gevoel dat er niet verder werd gekeken dan het probleem i.p.v. naar de oorzaak.\r\n \r\nAuto een dag neergezet en op advies van Jesse naast nieuwe schijven en blokken ook de verroeste wielnaven laten vervangen en ziedaar...probleem opgelost, remt nu heerlijk zo als het hoort. \r\n\r\nZal niet altijd makkelijk zijn om aan te geven dat een reparatie duurder uitvalt. Echter als het advies en resultaat op de lange termijn ergernissen en terugkerende problemen voorkomt is dat goud waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht, wordt verteld dat de kosten van het maken van mijn auto verschrikkelijk duur is 1400 euro. ga je naar een andere garage en blijkt het ineens allemaal niet zo slecht te zijn & wordt er aangeboden dat je bij hun een nieuwe kan kopen. Wat ben ik blij dat ik naar een andere garage ben gegaan anders had ik nu geen auto meer! \r\nOverigens heeft een kennis van mij toevallig precies dezelfde ervaring met korteland!! \r\nOplichters, maken van een auto 1400 euro rekenen en bij een andere garage voor 300 euro klaar.\r\nNooit meer naar korteland en zal zeker mensen afraden naar deze garage te gaan.

Geachte mevrouw Kranen, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent, daar had ik graag met u over gesproken als u dit kenbaar had gemaakt. U schrijft dat wij oplichters zijn, iets wat ik heel erg naar vind om te lezen. Wij helpen iedereen naar eer en geweten en alles wat er in de offerte stond is ook daadwerkelijk kapot of aan vervanging toe. U suggereert dat wij geen eerlijk bedrijf zijn en de boel belazeren, ik kan u verzekeren dat wij dat absoluut niet doen bij Korteland. De auto is gebracht voor een kleine beurt en APK en daarin wordt gekeken naar afkeurpunten voor de APK en verder proberen wij de auto veilig en betrouwbaar voor een jaar mee te geven, dat is onderhoud en daar zit wel verschil in ten opzichte van een losse apk. Vanuit dat oogpunt wordt er gekeken en wordt u geadviseerd en niet om uw auto zo goedkoop mogelijk door een APK heen te krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat voor € 300,- uw auto niet veilig en volgens alle APK richtlijnen hersteld is en ik zou u dan ook uit willen nodigen om samen naar uw auto te kijken bij ons op de brug. Dan kan ik u zelf laten zien waar onze offerte op gebaseerd was. Ik hoop echt dat u bereid bent om ons nogmaals te bezoeken, omdat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel staat! Met een vriendelijke groet, Jesse Bok 06-22570508

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Korteland Auto\'s heeft mij geholpen bij mijn zoektocht naar een auto in mijn prijsklasse en wensen. Al snel was mijn oog gevallen op een Renault Clio IV, waarna ik natuurlijk ook bepaalde eisen had zoals kleur en opties. Korteland Auto\'s bied een goede prijs/kwaliteit aan. Vooral over se service ben ik erg te spreken. De eigenaar bood mij meteen aan om mij op de hoogte te houden wanneer er een auto binnen zou komen die aan mijn eisen voldeed. Binnen no time kreeg ik een belletje dat mijn occasion binnen was, waarna er ook foto\'s toegestuurd werden om alvast een indruk te krijgen. Ik beveel Korteland Auto\'s graag aan aan anderen, omdat ik de service als heel prettig heb ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag ben ik bij jullie geweest voor de accu van de Ford Ka. Een medewerker heeft gelijk de accu vervangen. Wat een super service. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Korteland langsgegaan op basis van goede recensies online & mooie prijs voor te koop staande auto (Golf 2008). In gesprek met Willem kenbaar gemaakt interesse te hebben in de auto en hij heeft ons een eerlijk bod gedaan op onze in te ruilen auto.\r\n \r\nNieuwe auto na een paar dagen opgehaald, bij thuiskomst kwam mijn schoonvader (veel ervaring met dit model en merk!) achter bepaalde oneffenheden; uitlijning wiel. Ik heb meteen contact opgenomen met Willem en er werd door hem zeer rustig en adequaat op gereageerd. Zijn voorstel was om de komende paar weken de auto wat meer te gebruiken en dan een afspraak te maken en mogelijk \"kinderfoutjes\" te herstellen.\r\n\r\nNa een kleine maand geconstateerd dat de (voor)remmen piepten, de Airco niet werkte, de rechterachterband taps versleten was en nog wat kleine punten. \r\nAuto ingeleverd voor onderhoud en een dag later opgehaald, remmen voor schoongespoten (wellicht alsnog binnen jaar vervangen), Airco gemaakt en aangeboden banden achter te vervangen a 80,- ps. \r\n\r\nBen over service en vriendelijkheid zeer te spreken, geen enkel moment het gevoel bekropen dat er voorbij werd gegaan aan onze wensen en er druk of haast gezet werd op ons. Blijft uiteraard een garage-bedrijf en voor wat dat betreft heb ik niets anders dan positiefs te melden.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op mijn zoektocht naar een gebruikte Renault Clio, kwam ik Korteland auto\'s tegen. We hebben hier een duidelijke uitleg gekregen en zijn op een relaxte manier geholpen om onze keuze te kunnen maken. Geen hijgende verkoper in je nek maar een eigenaar die je met verstand van zaken rustig adviseert en geen kletspraatjes verkoopt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had snel een autootje nodig. Mijn oog was gevallen op een Renault Twingo bij Korteland. Ik belde en werd vriendelijk te woord gestaan. Mijn vragen werden netjes beantwoord. Ik werd uitgenodigd om naar de vestiging te komen. Éénmaal daar aangekomen kreeg ik zeer duidelijke antwoorden en werd snel geholpen. Proefrit was geen probleem, ook dat werd gelijk geregeld. 2e hands auto met jonge KM stand zag er erg goed uit. Alles helemaal tiptop in orde. Na de proefrit vond ik hem ook motorisch 100%. Ik wilde hem dezelfde dag nog meenemen. Ook dit kon. 2 uur later stond hij klaar. Over de prijs kwamen we snel uit. Leuk afgerond met vele extra\'s. Kortom op dit gebied echt een aanrader! Top service en zeer goede communicatie! Over de service achteraf kan ik helaas nog niets zeggen. Ik denk dat dit ook wel goed zit, mocht dit niet zo zijn, ben ik snel hier terug. Maar nogmaals, ik ben zelf heel kritisch en heb vroeger al bij diversen autobedrijven een auto gekocht, maar Korteland is wat mij betreft de beste tot nu toe. \r\nvandaar ook een dikke 10!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hi Willem, bedankt voor de VW Passat en zijn Service beurt, hij rijdt super goed en zuinig! Ik ben erg tevreden. Groet Harry uit Noordwijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekker dichtbij voor ons en je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen. Wij wonen sinds kort in Rijswijk en hoorden van de buren over dit bedrijf. Wij rijden een oudere auto die regelmatig naar de garage moet. Jesse staat altijd voor ons klaar en komt met een goed advies. Er wordt echt mee gedacht. Heel fijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met vader en/of zoon als aanspreekpunt, voor ons een vertrouwd adres met een prima service. Uitgebreide toelichting op noodzakelijk onderhoud en sympathieke afhandeling. Tevredenheid alom.

Over Korteland Auto's