Hele goede ervaring

Zeer vriendelijk en op een hele leuke manier geholpen

Super service fijn bedrijf

• Showroom

Ging voor mijn zoon een auto kopen Maar heb zelf ook mijn auto in geruild Goed geholpen door Stefan

Vriendelijke en gedegen aankoopbegeleiding

Ik heb recentelijk een BMW X5 aangekocht via AutoVentura en ben zeer netjes en gedegen geholpen door de aanwezige medewerkers. Zij hebben meegedacht binnen het aankoopproces met extra service(o.a. middels aanbod nieuwe winterbanden en opslag hiervan) alsook verdere serviceverlening. Het gevoel gekregen dat ze het ook waarderen als je langskomt en interesse hebt in hun aanbod auto's.

• Showroom

Top service bij autoVentura!

In mijn zoektocht naar een mazda mx-30 ben ik terecht gekomen bij autoVentura in Goes. Goede ontvangst bij de entree met een lekkere bak koffie en uitstekend geholpen door Stefan Elzevier. Rij nu een aantal weken in de mazda mx-30 met veel plezier! Een leuke anekdote, Mijn vader had ik meegenomen in mijn zoektocht en die heeft zijn Volvo ingeruild bij Stefan en een Lexus ux 250h gekocht. Alles goed geregeld bij AutoVentura! Groetjes uit Spijkenisse

Top bedrijf

Het eerste contact ging online, vrijwel direct contact via whatsapp met een verkoper (Stefan) eerlijk en goed advies. Ook in de avond kreeg ik nog reactie, zo bleef ik toch niet met mijn vraag zitten. Werd zeer gewaardeerd. Uiteindelijk een interessant voorstel gekregen en de reis gemaakt naar Zeeland. Wat een prachtig pand staat hier, indrukwekkend van buiten maar enorm klantvriendelijk van binnen. Iedere medewerker die ik tegenkwam zei me gedag, het voelde echt als een warm bad. Daar kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Niks wat teveel, proefrit, kopje koffie, goed gesprek over de auto's en de keuze die ik wilde maken. Uiteindelijk de deal kunnen maken en met een goed gevoel naar huis. Zelfs water mee voor onderweg (bedankt Rob). Het ophalen van de auto was net zo'n feest, compleet met strik en ballonnen. Alle vragen werden beantwoord, zelfs toen ik thuis was en toch nog iets niet begreep werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Een aanbeveling en een verrijking voor de autokopers! Mijn volgende auto koop ik hier zeker weer.

• Showroom

Blij met onze nieuwe auto!

Op de site van AutoVentura hadden we gezien dat er een auto was binnengekomen die ons wel leuk leek. We zijn toen op de bonnefooi langsgegaan bij AutoVentura en namen een kijkje in de showroom. Daar zagen we de wagen al staan, en deze voldeed aan onze verwachtingen. We konden direct een proefrit maken, en zijn vervolgens tot de koop overgegaan met inruil van onze vorige wagen. Inmiddels rijden we al een paar weken in onze nieuwe bolide en zijn er erg tevreden over, evenals de service en klantvriendelijkheid die we hebben ervaren van AutoVentura.

• Showroom

Een zeer net bedrijf waar de klant centraal staat.

Ik ben zeer tevreden met mijn Audi A5. De auto is naar tevredenheid afgeleverd. Prima bedrijf om zaken mee te doen.

• Showroom

No nonsense en betrouwbaar!

Prima ervaring met Auto-Ventura, wij zochten en zij vonden en ook nog een acceptabel bod voor onze beide in te ruilen auto's. We kunnen deze firma enkel aanraden. We hebben zaken gedaan met Stefan maar gaan er zonder meer vanuit dat er geen onderscheid zal zijn welke verkoper je helpt. Het bedrijf straalt vertrouwen uit en ondanks dat we er 359km voor hebben morgen rijden, zou het best kunnen zijn dat de volgende er weer gehaald gaat worden. J&L Appingedam

• Showroom

mooi bedrijf met gepassioneerde medewerkers

Alleen bij bij aflevering had er meer aandacht aan de auto gegeven mogen worden, bandenspanning te laag op alle banden en 4 moeren zaten niet vast.

• Showroom

Geweldige auto en top service

Uitstekend geholpen en zeer tevreden met de aankoop van de BMW G31 540i touring X-drive

prima service

prima service, scherpe prijs.

• Showroom

Wij hebben hier een Range Rover Evoque uit 2016 gekocht.

Wij hebben hier een Range Rover Evoque uit 2016 gekocht. Wij wonen op een afstand van ongeveer 270 km. De auto zou volgens koopcontract afgeleverd worden na een uitgebreide inspectiebeurt en met een volle tank benzine. Bij aflevering (op weg naar huis) bleek de tank halfvol en ik heb deze direct volgetankt. In overleg met de verkoper heb ik het bonnetje opgestuurd en deze werd betaald, maar in plaats van excuses werd er zonder opgaaf van reden een bedrag van € 11 afgetrokken. De auto zou volgens de advertentie op de website voorzien zijn van de opties keyless entry en cold climat pack. Beide opties bleken er achteraf niet op te zitten. Toen ik voor de eerste keer de ruitenwissers gebruikte bleken deze versleten. Door Auto Ventura werd mij meegedeeld dat deze niet onder de garantie vielen en deze heb ik dus op eigen kosten vervangen. Omdat het interieur van de auto direct al niet voldoende op temperatuur kwam kon de auto bij een dealer in de omgeving voor diagnose worden aangeboden. Daar constateerde men direct dat er een temperatuursensor kapot was en eveneens dat de accu nog maar 65% van zijn kracht had. Reden waarom ook het start-stop systeem vanaf het begin niet werkte. Een en ander werd onder garantie vervangen, maar het werd mij ook duidelijk dat de auto bij aflevering helemaal geen beurt heeft gehad, terwijl dit wel was toegezegd. Reclamerend bij de directeur van dit bedrijf leverde geen enkele inhoudelijke reactie op. Triest. Pas dus op met het kopen van een auto bij Auto Ventura en kijk goed na of je geleverd krijgt wat er is afgesproken. Vertrouw dus niet op de chique uitstraling van dit bedrijf want schijn bedriegt in dit geval.

Beste Ben, Bedankt voor deze review. Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Wij wensen u nog veel plezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groeten, Team AutoVentura

Top service bij Rob!

We werden netjes geholpen en alles is tot in de puntjes verzorgd. Ik beveel hen zeker aan.

top bedrijf

Heb zeker niet de duurste auto gekocht uit de showroom maar werd zeker als gewaardeerde klant behandeld. Afspraken werden snel nagekomen. De auto stond op afspraak klaar. Bij thuiskomst bleek dat een van de ruitenwisserbladen stuk was. Direct werd er een nieuwe set toegezonden. De communicatie met Stefan was heel prettig.

Super vriendelijk geholpen!

Vandaag belden wij AutoVentura voor een proefrit in de Mercedes GLE 43 AMG. De eerste indruk was meteen heel vriendelijk. Na de proefrit beviel de auto toch niet. We zijn nog nooit zo vriendelijk geholpen ondanks dat ik de auto niet wilde.. complimenten waard! Zeker een aanrader dit bedrijf.

• Showroom

Super service van uitzoeken tot levering

De aankoop van mijn jong gebruikte auto was de beleving zo het hoort te zijn, top verlopen.

Goed en eerlijk bedrijf

Mijn auto verkocht aan Auto Ventura en een eerlijke prijs ontvangen. Snel en netjes afgehandeld. Nette zaak met kwalitatief de beste auto's.

Wederzijds Vertrouwen.

Bijzonder prettig, aangenaam en vertrouwensvol vlot contact met Stefan. We reden direct in een op die dag zelf APK gekeurde heerlijke rijdende auto, die we ook nog eens direct meekregen. In het nieuwe Auto Ventura gebouw zaken doen is op zich al een genoegen en op deze manier een feest. Het is voor het eerst dat wij zaken doen met een occasion import bedrijf en dat bevalt tot nu toe prima. De tijd zal deze uitstekende ervaring naar alle waarschijnlijkheid bewijzen. Nu is het nog even de routines uit onze oude auto leren vergeten, genieten van het goede nieuwe en afwachten wat het komende onderhoud gaat brengen. P&M Kruijt

• Showroom

Uisterst vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar

Vanwege de lange afstand tussen mij en het bedrijf hebben wij eerst online contact gehad over de inruil van mijn auto. Dit verliep zeer prettig en duidelijk. Na een eerste voorstel zijn we afgereisd naar Goes en ter plekke werden wij heel vriendelijk ontvangen in de prachtige showroom. Na de proefrit en een gesprek was de deal rond, zonder terug te komen op het eerder gemaakte voorstel. Gewoon een zeer betrouwbaar bedrijf. Heel fijn!!

Uitstekende Auto dealer!

Met het gehele gezin gaan kijken voor een Jaguar E-PACE. We werden warm ontvangen en mochten plaatsnemen aan de bar waarna we iets te drinken kregen aangeboden. Wat een luxe bij een autodealer! Zelf voor de kinderen was het niet vervelend om hier even te vertoeven terwijl wij met een enorm vriendelijke verkoper in gesprek waren. Er is een ruime keuze aan auto's. Duidelijke en snelle communicatie, fijne medewerkers en een prachtig pand! Wij komen zeker terug zodra wij weer een nieuwe auto nodig hebben!

Top bedrijf !

Twee weken geleden hier een super mooie auto gekocht !… we hebben er ruim 300 km voor gereden. De eerste communicatie is hoofdzakelijk via e-mail en app verlopen, maar was helder en duidelijk, uiteindelijk een goeie deal gesloten ! Super blij !

• Showroom

Klantvriendelijk en komen afspraken na, nette afhandeling.

Ben zeer tevreden over mijn nieuwe Auto, echter na 3 dagen een storing, dit is netjes en op korte termijn opgelost. Goede en Vakbekwame Monteurs, duidelijke uitleg gekregen, kortom; ik kom graag terug bij Auto Ventura!

• Showroom

Alles word zeer correct afgehandeld top!!!

• Showroom

Prima ervaring in aanschaf van auto!

Wij hebben in lockdown tijd een auto gekocht bij AutoVentura. Na wat conversaties via de mail is Stefan met de auto naar ons toegekomen voor een proefrit. Na een ritje hebben wij besloten om de auto te kopen. Wij vonden het een prima ervaring en kregen een goede prijs voor inruil van onze huidige auto. De auto bevalt ons erg goed. Het enige wat ik nog mee wil geven als kleine tip is het wassen van de auto voor aflevering. Ik heb hem zelf nog door de wasstraat moeten halen omdat hij een beetje vies was. Service heb ik nog geen gebruik van hoeven maken maar ik ga er vanuit dat deze ook goed is!

Over Auto Ventura Goes - Premium Cars

Voor verkoop, reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover is Auto Ventura sinds 1994 een begrip in Zeeland en omstreken! Naast Jaguar en Land Rover verkopen wij ook div. jonge gebruikte auto’s, met name in het Premium segment. Voor een werkplaatsbezoek, offerte of vrijblijvende proefrit verwelkomen wij u graag in ons splinternieuwe pand aan de Marquesweg 7 in Goes. Zodat u zelf het comfort van onze modellen kunt ervaren. We zien u graag verschijnen. Team Auto Ventura.