Zeer tevreden goed geholpen en vriendelijk personeel

Wij werden geholpen door joris, die voor voor ons een volvo xc90 heeft gezocht. Deze volvo is nu een paar weken in bezit. En kan niet anders zeggen als geweldig.

Buutengewone service!

Vanaf het 1e contact per telefoon voelde het al vertouwd. De afspraken die erop volgde inclusief de leuke updates tussendoor maken het een feestje om een auto te laten opzoeken door dit geweldige team. Tussen de bedrijven door is het ook geen straf een minuutje of 30 te moeten wachten in de snoepwinkel. Wat een showroom. Koffietje erbij en kwijlen. Je komt met een lach binnen en loopt met een lach weer naar buiten. Kijk niet naar wat het kost, maar wat het oplevert.

TOP BEDRIJF VIENDELIJK EN BEHULPZAAM EN DUIDELIJKHEID

VREINDELIJKE MENSEN BEHULPZAAM EN DGOEDE UITLEG

Goed geholpen.

Net bedrijf en naar volle tevredenheid geholpen.

• Showroom

Joris is een topper, showroom professioneel

Correct en een fijn gevoel

Feestje

Feestje

Duidelijk, klantvriendelijk

Ik heb een goed gevoel bij mijn aankoop en ben heel tevreden over de afwikkeling. Auto Ventura heeft het voor mij goed gedaan. Ben een tevreden klant, fijne mensen !

• Showroom

Voor ons was het de eerste auto die we bij auto Ventura kochten . Je wordt er geholpen of ze je al jaren kennen. Al het personeel is vriendelijk. En toen we de auto gingen ophalen, nam Joris alle tijd om alles uit te leggen.

Een héérlijke auto!

Enorm blij met mijn nieuwe Range Rover Sport. Prachtige auto om te zien en hij rijdt als een zonnetje. Stoer, praktisch, volop plek voor al mijn honden en andere spullen en toch ook zeer comfortabel en luxe. Dankzij jullie een uitstekende keuze gemaakt!

absolute aanrader

Mooi bedrijf, fantastische medewerkers, denken mee en de service is top.

Excellent

From the start of viewing the car to the day of picking the car up was very pleasurable the sale man was very good and knowledgeable about the product and gave very good advice it was a total Pleasure

• Would you recommend us? Yes

Zeer prettige ervaring met afhalen van de Cupra Formentor

We zijn goed ontvangen en het was een prettige ervaring om de auto op te halen. De Cupra Formentor rijdt bovendien heerlijk! Auto Ventura zit op een prachtige locatie en er werken kundige mensen. De showroom en garage zijn mooi en verzorgd. Ik zou iedereen aanraden hier naartoe te gaan.

in een woord super.

Er waren voor mij verschillende opties, maar door de klant vriendelijke en ter zake kundige verkoper de hr. Joris Westers, werd het een makkie. p.s. Dit is mijn 2e auto bij Ventura.

Ronduit positief.

Naast dat het een mooie garage is met mooie auto’s wordt je buitengewoon goed geholpen. Het is inmiddels onze derde auto die we hier gekocht hebben.

Uitstekende en betrouwbare communicatie

Uitstekend contact gehad met Jan Willem, die uiterst correct, fair en terzake kundig de aankoop van de Q5 heeft begeleid en uitgevoerd. De auto bevalt uitstekend!

• Showroom

Meedenkend, servicegericht en altijd beschikbaar.

Joris (en Rob) zijn 2 meedenkende en servicegerichte adviseurs. Ze staan je bij en adviseren je uitstekend. Ik raad ze aan bij mijn relaties.

Zeer betrokken verkoper Joris

Zeer prettig, alle tijd, ongedwongen sfeer. Fijn contact over de auto, alle vragen snel en vakkundig opgelost/beantwoord.

• Service N.v.t.

Erg blij met deze Countryman

Eigenlijk was het toeval dat deze auto op mijn pad kwam. Ik had een slechte ervaring met een I-Pace die maar niet gerepareerd kon worden. Toeval of niet, maar doordat het zo extreem lang duurde voordat de I-Pace weer 100% was kon ik "toevallig" deze Countryman inruilen. Los van dit feit moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over Jan-Willem en zodra er mogelijkheden zijn zal ik zo weer een auto bij hem (Autoventura) kopen. Ondanks alle problemen met de I-pace wil ik benadrukken dat de service van Erik en Henk heel erg goed was, altijd vriendelijk en een goede communicatie.

fantastische service en klantvriendelijk

fantastische service en klantvriendelijk

Super netjes

Ik ben netjes geholpen en duidelijke uitleg gehad.

Een zeer positieve ervaring

Ontzettend vriendelijke mensen met een goed luisterend oor. Ik ben vakkundig en ook nog eens snel geholpen.

Goed geholpen door Jan Willem

Goed advies en alle tijd voor uitleg van de auto.

Het was top

Mijn nieuwe sport is perfect afgeleverd,

• Showroom

Super ontvangst en gezellig gesprek

Iedereen stond klaar met een goed gesprek en lekkere koffie. Verstand van zaken en correcte afwikkeling.

Geweldige service!

Van het werk mocht ik een bedrijfsauto uitzoeken. Hierbij was ik opzoek naar iets bijzonders wat je niet veel in Nederland ziet rijden. Uiteindelijk was mijn oog gevallen op een Cupra Leon Sportstourer. Via Auto Ventura was het mogelijk om deze auto te importeren. Vervolgens is de auto helemaal nagekeken en prachtig opgeleverd! Dank hiervoor!

Over Auto Ventura Goes - Premium Cars

Voor verkoop, reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover is Auto Ventura sinds 1994 een begrip in Zeeland en omstreken! Naast Jaguar en Land Rover verkopen wij ook div. jonge gebruikte auto’s, met name in het Premium segment. Voor een werkplaatsbezoek, offerte of vrijblijvende proefrit verwelkomen wij u graag in ons splinternieuwe pand aan de Marquesweg 7 in Goes. Zodat u zelf het comfort van onze modellen kunt ervaren. We zien u graag verschijnen. Team Auto Ventura.