top bedrijf!

Eerlijk en klantgericht bedrijf en zeer goede chef werkplaats. Fijne verkoop,dik tevreden!

wordt bij Hoogwerf altijd netjes geholpen

ben zeer tevreden

goede service

Er blij met de service en afhandeling. altijd vriendelijk en kunnen weer veilig op pad!

Duidelijke afspraken

Afspraken nagekomen

Snelle en goede service

Een snelle afspraak voor een apk

Klantvriendelijk

Een mooi bedrijf waar klantvriendelijkheid naar onze mening op de eerste plaats komt. Totaal niet opdringerig. Informatief Gewoon prettig..

Zeer positief.

Ik had problemen met de trekhaak.De caravan lag zeer laag Achter de auto.Toen ik er een fietsendrager op Wilde zetten hing die ook helemaal achterover.De garage constateerde dat de trehaak verkeerd gemonteerd was.Ze hebben dit gelijk verholpen waar ik tevreden over ben.Neemt niet weg dat ik met een niet goed gemonteerde trekhaak naar zuid Frankrijk ben gereden. Maar verder zeer tevreden over de afhandeling.

Prima betrouwbare garage.

Ondanks drukte werd mijn auto nog ingepland voor een beurt voor de vakantie.

Heel vriendelijk, klant gericht, mee denken, oplossingen creëeren. Prachtige auto. Erg tevreden.

Wordt keurig geholpen onder het genot van een bak koffie.

Prima snelle service

Ook dit keer werd ik weer snel en deskundig geholpen. Ondanks de drukke periode kon ik toch snel tussendoor geholpen worden. Fantastisch

Super bedrijf goede koffie en service.

Je wordt goed geholpen netjes op tijd en alles volgens afspraak.

Gewoon top

Vriendelijke ontvangst, alles netjes en snel volgens afspraak geregeld. Duidelijke communicatie, goede service.

Geweldig bedrijf !

Alleen maar goed......

Altijd goed

Zoals altijd goed, altijd vriendelijk met evt een bakje koffie als je dat wilt of iets fris. Maar niet geheel onbelangrijk snel en goed geholpen, heb mijn auto daar 7 jaar geleden gekocht en in onderhoud gehouden dus dat zegt het eigenlijk al. Fijne groep mensen.

Fijne garage, oog voor de klant!

Klant vriendelijk en betrouwbaar

Ik ervaar Hoogwerf als een fijn bedrijf, klant vriendelijke n zoals ik het ervaar deskundig en betrouwbaar.

Prima service, vriendelijke medewerkers

Deze Mazda dealer heeft verstand van zaken en lost klachten altijd goed op of biedt een goed alternatief. Er staat altijd een kopje koffie klaar

Snel en vriendelijk

Ik werd adequaat en vriendelijk geholpen.

Ik koop hier nu mijn 3 de Mazda dat zeg genoeg zou ik zeggen

Het is een goede garage vriendelijk en bekwaam

Top garage. Vriendelijk personeel.

Vervanging motor spiegel. Bakje koffie gekregen. Snel klaar. Top.

Vakkundig, snel, hulpvaardig

Probleem snel verholpen

Klantgericht.

Klantgericht en professioneel.

Zoals al meer dan 30 jaar netjes afspraak nagekomen en leen auto meegekregen

Al ruim dertig jaar vaste klant plus tevreden Mazda rijder en altijd afspraken netjes nagekomen ook in geval van schade zeer goede service.

Hoogstad 1

3131KX Vlaardingen