
Of het nu gaat om de aanschaf of reparatie van een Mercedes of Porsche, de afhandeling is altijd correct en gaat gepaard met grote klantvriendelijkheid. Het hele team werkt daaraan mee van verkoop tot werkplaats en van administratie tot balie. Het geeft je altijd het gevoel dat de klant centraal staat.
na 9 jaar ervaring geen klachten
Al enige jaren klant en altijd subliem geholpen. Uiterst vriendelijk, accuraat en professioneel. Laatst een storing gehad in het park-assist systeem dat vlot werd gevonden en uiteraard opgelost.
Bossen en De Bakker komt zijn afspraken goed na en werkt met een strakke planning. Zij communiceren uitgebreid over het onderhoud en eventueel reparatie aan mijn auto. Alles gaat altijd zoals afgesproken. De leen auto kan ik nooit terugvinden op het factuur, ook al zoiets. Service, service en nog eens service.
Netjes geholpen en niet duur.
In 2016 kocht ik bij fa. Bossen & de Bakker een prachtige Porsche 911SC. Deze Porsche was door fa. B&B zelf uit de VS ingevoerd en gereed gemaakt voor de Europese markt. De Porsche bleef bij B&B in onderhoud en dat naar volle tevredenheid. Onlangs heb ik de Porsche, ook weer via dit bedrijf, verkocht. En niet op een manier, zoals je dat veel bij andere bedrijven ziet: " snel voor een relatief lage prijs van de hand doen en de commissie in de zak steken." Nee, soms had ik het gevoel dat ik als verkoper tegen mijzelf in bescherming werd genomen....: "rustig aan, geen haast." Opvallend in dit bedrijf vind ik de prettige sfeer o.l.v. de beide broers Jan en Cor en niet te vergeten de voortreffelijke Evelien aan de receptie. Hoewel woonachtig in Den Haag blijft mijn Audi Q3 in onderhoud bij dt voortreffelijke bedrijf.
Ruim 2,5 jaar geleden hier mijn tweedehands E-klasse 220 Cdi gekocht. Verkoopproces verliep zonder opdringerige verkoper, inruilprijs van mijn vorige auto was niet lager of hoger dan elders en bij aflevering werd ruim de tijd genomen voor uitleg. Inmiddels ruim 60.000 km en enkele onderhoudsbeurten verder. Al met al zeer tevreden over de wijze waarop men in de werkplaats met de klant omgaat. Toen ik in de zomer van 2018 tijdens een vakantie ruitschade opliep in het buitenland was dhr. Balder, zelfs op zaterdag, genegen om mij telefonisch van advies te dienen. Onderhoud is duurder dan van de gemiddelde middenklasser, maar zeker niet prijziger dan bij andere MB dealers.
altijd super service alles altijd goed voorelkaar ..... Jammer dat porsche rijden soms best een boel geld kost
Goede service!
Wordt altijd goed geholpen
Originele beoordeling
Hoi
goede service en klant vriendelijk
Goede service, zeer vriendelijke ontvangst, medewerkers nemen de tijd voor je. Minpuntje, altijd ruitenvloeistof op mijn rekening terwijl ik die altijd vul voor de onderhoudsbeurt.
Fijne persoonlijke benadering.
gj van der Oord old inn wonen Dorpsstraat 47 en 49 1746 AB Dirkshorn
Feestje door professionaliteit gekoppeld aan vriendelijkheid/gastvrijheid
al 35 jaar het adres voor mij en mijn vervoer en dik tevreden
Jarenlang goede ervaringen bij aankoop en onderhoud van auto\'s.
Klant vriendelijk, goede service, overlegd en informeerd over reparatie vooraf, dat voorkomt discussie en onverwachte verrassingen.
perfecte service, vriendelijk en behulpzaam personeel
Heel tevreden met de kwaliteit en service! Ook het meedenken met mij als klant wordt erg gewaardeerd. Ga zo door!🔝
prima, goede service
Ben zeer positief,
Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Een betrouwbaar adres welke weten wat ze doen! De prijs voor groot onderhoud viel mij t.o.v. andere garages erg mee. Een aanrader voor een ieder!
Goede ervaringen. Vriendelijke ontvangst en deskundige medewerkers. Denken mee en doen geen onnodige dingen. Betrouwbaarheid is voor mij erg belangrijk en dat gevoel heb ik bij Bossen & de Bakker.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd