Alles draait om service.

Het is inmiddels 10 jaar geleden dat ik voor het eerst de showroom van Bossen & De Bakker binnen liep. Direct heb je het gevoel dat je met liefhebbers te maken hebt, ze zijn trots op wat ze hebben te bieden. Hele leuke gesprekken met de heren eigenaren, ongedwongen en oprecht. Zaken doen is makkelijk. No-nonsense, what you see is what you get. Vervolgens kom je voor onderhoud in de garage terecht. Exact hetzelfde verhaal. Alles gericht op service en aandacht. En nu zijn we 10 jaar verder en rij ik in mijn 3e auto van BxB. Mooi ook om te zien dat de opvolgers klaar staan, uit hetzelfde hout gesneden. Ik blijf dus nog een tijdje…

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prachtig bedrijf, zeer tevreden en onder indruk van service

Naar aanleiding van aankoop en aflevering Mercedes zeer onder indruk van de rustige manier van uitleg en benadering en daarnaast de uitstekende service, deze firma denkt werkelijk waar om alles.

Zoals het gewoon hoort

Op oudejaarsdag de auto opgehaald, keurig afgeleverd zelfs zonder het te vragen nieuwe banden gemonteerd kleine beschadigingen netjes hersteld, zelfs uitleg gehad over hoe alles werkt. Al met al een keurige aflevering vd auto en zelfs een bos bloemen, hier kunnen andere auto dealers een voorbeeld van nemen.

Persoonlijk

Hier ben je tenminste welkom, dat heb ik wel anders meegemaakt. Alles top geregeld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd goed advies en goede hulp

Kom al zolang bij Bossen en de Bakker, dat zegt genoeg

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Waardeloze website

Je ziet een mooie mercedes in de showroom, maar de showroom heeft korte openingstijden. Online op de website staat al helemaal geen info. Alleen verkochte auto’s te zien. Balen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

In èèn woord perfecte service

2 weken geleden een ander merk dan Mercedes gekocht bij dit garagebedrijf. De service, vakmanschap en zeer correcte afhandeling en oplevering van onze mooie auto was volledig naar wens. Ik heb alle lof voor dit garagebedrijf. Dank aan de heren de Bakker.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Absolutely top rate service team

The Bossen & de Bakker team serviced our cars exclusively from mid-2018 until early 2021, when we moved away. Every time we called or emailed, we got a prompt response. There was never any doubt about the quality of the work done, and no hesitation from my side to recommend this shop to anyone. While the company does specialize in Mercedes Benz and Porsche, they were also willing to service another brand when needed. Really outstanding and flexible service. Cannot say enough positive things.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Geweldig team.

Servicegericht, klantvriendelijk, betrouwbaar, vertrouwd, afspraak is afspraak.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Professioneel en gastvrij gaan dus toch samen

Professionele, eerlijke en enthousiaste mensen met passie vóór auto’s

Al bijna 30 jaar klant en nog steeds tevreden

Of het nu gaat om de aanschaf of reparatie van een Mercedes of Porsche, de afhandeling is altijd correct en gaat gepaard met grote klantvriendelijkheid. Het hele team werkt daaraan mee van verkoop tot werkplaats en van administratie tot balie. Het geeft je altijd het gevoel dat de klant centraal staat.

gedegen, klantgericht

na 9 jaar ervaring geen klachten

Zoals altijd, geweldig

Al enige jaren klant en altijd subliem geholpen. Uiterst vriendelijk, accuraat en professioneel. Laatst een storing gehad in het park-assist systeem dat vlot werd gevonden en uiteraard opgelost.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaring met Bossen en De Bakker is altijd positief.

Bossen en De Bakker komt zijn afspraken goed na en werkt met een strakke planning. Zij communiceren uitgebreid over het onderhoud en eventueel reparatie aan mijn auto. Alles gaat altijd zoals afgesproken. De leen auto kan ik nooit terugvinden op het factuur, ook al zoiets. Service, service en nog eens service.

Goede service en klantvriendelijkheid

Netjes geholpen en niet duur.

Kundig en plezierig familiebedrijf

In 2016 kocht ik bij fa. Bossen & de Bakker een prachtige Porsche 911SC. Deze Porsche was door fa. B&B zelf uit de VS ingevoerd en gereed gemaakt voor de Europese markt. De Porsche bleef bij B&B in onderhoud en dat naar volle tevredenheid. Onlangs heb ik de Porsche, ook weer via dit bedrijf, verkocht. En niet op een manier, zoals je dat veel bij andere bedrijven ziet: " snel voor een relatief lage prijs van de hand doen en de commissie in de zak steken." Nee, soms had ik het gevoel dat ik als verkoper tegen mijzelf in bescherming werd genomen....: "rustig aan, geen haast." Opvallend in dit bedrijf vind ik de prettige sfeer o.l.v. de beide broers Jan en Cor en niet te vergeten de voortreffelijke Evelien aan de receptie. Hoewel woonachtig in Den Haag blijft mijn Audi Q3 in onderhoud bij dt voortreffelijke bedrijf.

Betrouwbaar, vakkundig en klantvriendelijk

Ruim 2,5 jaar geleden hier mijn tweedehands E-klasse 220 Cdi gekocht. Verkoopproces verliep zonder opdringerige verkoper, inruilprijs van mijn vorige auto was niet lager of hoger dan elders en bij aflevering werd ruim de tijd genomen voor uitleg. Inmiddels ruim 60.000 km en enkele onderhoudsbeurten verder. Al met al zeer tevreden over de wijze waarop men in de werkplaats met de klant omgaat. Toen ik in de zomer van 2018 tijdens een vakantie ruitschade opliep in het buitenland was dhr. Balder, zelfs op zaterdag, genegen om mij telefonisch van advies te dienen. Onderhoud is duurder dan van de gemiddelde middenklasser, maar zeker niet prijziger dan bij andere MB dealers.

Altijd super service

altijd super service alles altijd goed voorelkaar ..... Jammer dat porsche rijden soms best een boel geld kost

Goede service!

Prima bedrijf

Wordt altijd goed geholpen

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service en klant vriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service, zeer vriendelijke ontvangst, medewerkers nemen de tijd voor je. Minpuntje, altijd ruitenvloeistof op mijn rekening terwijl ik die altijd vul voor de onderhoudsbeurt.

Fijne persoonlijke benadering.

gj van der Oord old inn wonen Dorpsstraat 47 en 49 1746 AB Dirkshorn

Feestje door professionaliteit gekoppeld aan vriendelijkheid/gastvrijheid