betrouwbaar vriendelijk en goed service

ze staan voor kwaliteit en goed service maar klant vriendelijkheid staat daar hoog in het vaandel en dat voel je als daar over de drempel stapt, een (H)echt familiebedrijf

Ook als ze het druk hebben wordt je snel geholpen

Erg goed !!!

Vriendelijk, meedenkend ! Prima service !

Top bedrijf

Mijn auto had een storing wat bij de Mercedes dealer €3.800 moest kosten, en Boersma heeft het voor circa €100 opgelost! Top bedrijf!!

Ze zijn er voor je.

Ik heb afgelopen maanden twee pechgevallen gehad, beide op een zaterdag ochtend, 1x lege accu en 1x een platte voorband. Ik heb om 9 uur gebeld en kon binnen een uur weer verder. Klasse!

Goed is gewoon goed.

Eigenlijk kunnen wij niets toevoegen aan al deze mooie beoordelingen. Dit alles natuurlijk door de juiste inzet van de Directie/Medewerkers van dit bedrijf. Ga zo door.

uitstekende service

Deskundig en vriendelijk personeel.

Auto voor een grote beurt incl apk. Kon de auto zelf niet ophalen dus werd ik opgehaald! Ik kan weer betrouwbaar de weg op!

Uitstekend bedrijf

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Je word prima geholpen

Zijn gewoon heel goed

uitstekend

deskundig, vriendelijk, snel.

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Boersma is een familiebedrijf waar de klant echt centraal staat en wordt gezien en gehoord. Eerlijke informatie en betrouwbaar advies. Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen.

Goed bedrijf

Zeer goed bedrijf komt afspraken na aanrader

KISS Keep It Short and Simple

Prettig gesprek, duidelijkheid met afspraken, geen nonsens verhaal.

Goed en correct

Flot met helpen en de curvers zijn goed

Goede service en klantvriendelijk!

Goed overleg wat je auto als onderhoud nodig heeft deze apk keuring en goed werk en kwaliteit leveren! Vriendelijk en behulpzaam en gauw geholpen!

goede service en deskundig en vriendelijk personeel.

goede service en deskundig en vriendelijk personeel.

Vriendelijk en betrouwbaar!

Pas geleden een auto gekocht bij Boersma, alles volgens afspraak keurig geregeld en heel netjes afgeleverd! Beslist aan te raden en heel vriendelijk contact met Kees Boersma!

Goed bedrijf en service

Prijs kwaliteit is goed. Snelle service en goed. Ze staan altijd voor je klaar en je kan de auto ophalen wanneer het past. Komen afspraken na.

prima, denken mee met de klant voor de beste oplossing

prima, denken mee met de klant voor de beste oplossing

No nonsens duidelijk en komt afspraken stipt na.

Boersma is een net, schoon en vriendelijk bedrijf dat is mijn ervaring.

Zeer tevreden.

Altijd goed

Goede service, en volgens afspraak

Goed geholpen bij aanschaf andere auto. Klantvriendelijk, meedenkend en staat voor hun product. Keurig netjes staan de auto's erbij en neemt echt de tijd voor je als klant. Ook de service is geweldig. Wij zijn zeer tevreden!

Foarwei 17 9113 PA Walterswald

Over Bosch Car Service