Tefreden

Bij dizze garage /famylje binne jo altiid WOLKOM !

Fijne service, betrokken medewerkers

We hebben onze auto bij Boersma gekocht. Binnen de 6 maanden was er een klein mankement aan de auto. Boersma was er binnen een half uur om Ons te helpen. Ondanks dat het zaterdag middag 1730 was. We hebben besloten onze auto bij Boersma in onderhoud te houden omdat de service goed en betrokken is en omdat wij veel vertrouwen hebben in de dienstverlening.

keurige afhandeling.

goede en een prettige behandeling.

Altijd behulpzaam.

Uitstekende service ,behulpzaam , prima garantie, prima bedrijf.

Word goed geholpen.

wordt altijd prima geholpen en de mensen zijn vriendelijk.

Zeer goed.

Zeer goed. Altijd een luisterend oor als je komt met een probleem. Zeer vriendelijke monteurs met jarenlange ervaring. Goed werk voor een betaalbare prijs. En de service wordt bij dit bedrijf nog met een grote S geschreven.

Gewoon goed Prima advies en service

Na het tweede verzoek werd het goed geregeld

Plezierige mensen om zaken mee te doen .

Staan altijd met raad en ander vervoer voor je klaar .

Geweldig geholpen!

Ik was voor een paar dagen op vakantie in Anjum, ik had problemen onderweg en bij aankomst de hulpdienst gebeld, uitstekend geholpen bij deze garage, zelfs toen ik de volgende dag langs ging voor een andere probleem, het was zaterdag en de werkplaats was gesloten, maar Kees heeft mij heel goed geholpen.

Helemaal top

Zoals verwacht klantvriendelijkheid helemaal top.

As de auto goed uitvalt en geen gekke dingen tegenkom heb ik een goede garage

Het was heel plezierig . Goed en efficiënt

Heel fijne ervaring

Prima service, tijdens het werk incl. halen en brengen en leenauto

Auto start niet meer, zelf superdruk met werk. Auto is opgehaald en 's avond is ie weer klaar en retour gebracht. Prima service !

Zeer correct, vriendelijk en vaktechnisch uitstekend bedrijf

Automobielbedrijf Boersma is een uitstekend bedrijf om uw Heilige Koe, de Auto dus, in onderhoud te hebben en / of een Auto aan te schaffen al of niet met inruil van uw huidige Auto. Het team van Boersma beschikt over zeer vaktechnische mensen, die duidelijk communiceren, zodat u niet voor verrassingen komt te staan achteraf. Dit maakt in mijn ervaringen Automobielbedrijf Boersma tot een uitstekend Bedrijf zonder poespas.

Gewoon een heel goed bedrijf.

Zelfs een kapje dat achter de deurgreep hoorde, hebben ze bijna 2 jaar netjes in bewaring gehouden om het, als het me uitkwam, te plaatsen. Oké, het was even zoeken waar, maar Kees wist raad.....! ;-)

Goede communicatie en service

Ik had met spoed hulp nodig (in de buurt). Hulp is snel gekomen en de problemen waren snel opgelost. Goede communicatie.

boven verwachting

na beschadiging aan de auto is alles door het bedrijf geregeld. leenauto meegekregen tijdens reparatie. na herstel de auto meegekregen als nieuw. helemaal gepoetst.!! als dank wat lekkers gebracht. een bedrijf met service hoog in het vaandel.

De dienstverlening was top.

De dienstverlening was top.

Persoonlijke benadering

Aandacht. Professioneel. Kundig. Ervaren. Familiebedrijf.

Goede Service, Denkt altijd goed met je mee

Ik had schade aan mijn auto, Dit is vervolgens professioneel opgelost! Schade aan auto was net zoveel als dat auto dagwaarde was. Toch is hij gelukkig gemaakt en zie je er niks van terug! Erg tevreden hiermee

Betrouwbare garage met goede prijs / kwaliteit verhouding

Het onderhoud van Boersma is van hoge kwaliteit. Er worden alleen werkzaamheden verricht die echt nodig zijn. Boersma is niet de goedkoopste garage, maar heeft een prima prijs / kwaliteit verhouding.

Reageert direct en komt altijd met een passende oplossing.

In twintig jaar klant zijn werden wij altijd terstond uit de nood geholpen en zijn wij een zéér tevreden klant.

Ze staan altijd meteen voor je klaar

Moet de auto een beurt hebben wordt hij altyd gehaald en weer terug gebracht is er een kleinigheidje met de auto en je komt er wordt je altijd meteen geholpen goed en aardig personeel

Een geweldige garage

Garage Boersma is een heel behulpzaam en heel klant vriendelijke garage ze staan altijd voor je klaar je kan Boersma altijd bellen zelfs in het weekend en er is altijd een oplossing het zijn toppers