Een bedrijf met oog en oor voor de klant!

Een open en eerlijke communicatie, vriendelijke service, met oog en oor voor de klant! We zijn erg tevreden!

top service

Een bedrijf die met je mee denkt. Voor vragen kan je hier altijd terecht. En een goede service.

Een vertrouwde plek

De afgelopen 3 keren een auto hier mogen aanschaffen. Er wordt goede aandacht aan het product gegeven.

Vriendelijk, persoonlijke service

Zeer ervaren ,deskundig ,eerlijk en oprecht.

Gisteren mn nieuwe/2de hands auto gehaald. We zijn oprecht eerlijk geholpen. Nette auto voor een goede prijs. Netjes afgehandeld. We zijn goed ingelicht en heb een goede prijs voor mijn inruil auto gekregen.

Tevreden

We hadden meteen een goed gevoel bij Boersma. Verder rondkijken was voor ons geen optie meer. Boersma heeft keurige nette en nog vrij jonge auto’s staan. Ook het bedrijf van Boersma gaf ons meteen een vertrouwd gevoel. Een heel mooi bedrijf waar de klant ook echt klant is. Kortom zeer tevreden.

Uitstekend mijn auto is technisch in zeer goede handen

Ik ben in 1981 als klant bij deze garage gekomen en nooit meer weggegaan. Dit omdat ik over het onderhoud bij de dealer niet te spreken was. Nu altijd weer tevreden als ik de auto ophaal na een doorsmeerbeurt . Bij technische problemen wordt er met mij mee gedacht zodat ik toch een auto beschikbaar heb. Alle lof voor de medewerkers van garage Boersma

oke

prima verwerkt mijn andere auto.

Snelle en vriendelijke service

Na het omschrijven van het mankement werd er meteen naar de auto gekeken en werd het probleem verholpen terwijl ik wachtte. Goeie service!

Zeer tevreden, prima service, en zeer klantvriendelijk.

Zeer tevreden over deze garage, vriendelijk en vakkundig personeel, duidelijke afspraken die altijd worden nagekomen .

Goede behandeling, concrete afspraken, correcte afwikkeling

De medewerkers staan je correct te woord, informeren zeer goed en wanneer gewenst/nodig wordt vooraf contact opgenomen. Zeer persoonlijke behandeling.

Een bedrijf met een hart van goud!!

Een bedrijf waar je je thuis voelt. Waar de koffie klaar staat en je een goede behandeling krijgt. Niks geen poeha. Een service die je verwacht!

Kees Boersma heeft voor ons een geweldige nieuwe auto opgezocht!

Boersma heeft voor ons een mooie Volkswagen Passat opgezocht en onze oude auto ingeruild. Top service!

Opel insignia gekocht. Goede ontvangst en top service

Keurig, volgens afspraak en zeer vriendelijk

Occasion aangeschaft en heldere afspraken gemaakt met dhr Boersma. Alles werd tot in de puntjes geregeld. Zeer vriendelijk werden we behandeld en te woord gestaan. Keurig nette showroom en werkplaats.

Uitstekend!

Eerlijke verkoop, nette inruilprijs en de auto is super netjes opgeleverd.

Geweldige hulp en service!

Met veel vriendelijkheid en professionaliteit/ vakkundigheid hebben ze mij geholpen met mijn auto

Super service

Altijd goede service

Goede Communicatie

Alles in goed overleg, prima service wordt altijd prima geholpen en vriendelijk mensen Altijd een goed luisterend oor, vakbekwame monteurs.

In 1 woord 'Top'!!!

Zeer prettig bedrijf; van ontvangst, verkoop, service, schoon en netjes. Alles voelt betrouwbaar, eerlijk en top!! Blij met mijn aangeschafte auto. Voor een goeie auto slaag je bij Automobielbedrijf Boersma :)

Zeer vriendelijke en behulpzaam

Hebben een andere auto gekocht en de indruk gekregen dat we bij de juist garage geslaagd zijn.

Tefreden

Bij dizze garage /famylje binne jo altiid WOLKOM !

Fijne service, betrokken medewerkers

We hebben onze auto bij Boersma gekocht. Binnen de 6 maanden was er een klein mankement aan de auto. Boersma was er binnen een half uur om Ons te helpen. Ondanks dat het zaterdag middag 1730 was. We hebben besloten onze auto bij Boersma in onderhoud te houden omdat de service goed en betrokken is en omdat wij veel vertrouwen hebben in de dienstverlening.

keurige afhandeling.

goede en een prettige behandeling.

Altijd behulpzaam.

Uitstekende service ,behulpzaam , prima garantie, prima bedrijf.