Behulpzaam

Goed geholpen door Emile en zijn zoontje. Het is een familiebedrijf waarin er ruim de tijd voor je wordt genomen. Geen verkoopspraatjes.

Goede ervaring

Geen poeha of opsmuk. Gewoon doe maar normaal is al gek genoeg. Alles snel en correct afgehandeld. Vriendelijk en behulpzaam geholpen. Motor inruilen op basis van wederzijds vertrouwen, het bestaat nog. Hoe eventuele garantie verloopt weet ik nog niet. 6 Maanden volledig.

Altijd goede en beste service!

Al meerdere auto s gekocht en ben altijd super goed geholpen. Emile is iemand die altijd het beste wilt voor wil klant! Emile Aardig en service gericht!!

Goede snelle service! Denkt met je mee.

Waar kun je een motor in ruilen voor een stoere Cabrio? Het is mogelijk bij Emile Bakker en Motorhuis Bakker. Ik waardeer het dat er met me werd mee gedacht. En binnen een paar dagen was alles al geregeld. Super van beide!

Super vriendelijk.

Dhr Bakker verwelkomde ons in het mooie Drenthe, heel vriendelijk. zelf om zijn vrije dag reageerde hij op de mail. alles voor ons geregeld tot op de puntjes.

Enthousiaste, vriendelijke, vakbekwame, eerlijke behandeling van de klant

Zeer vriendelijk en zeer oprecht en eerlijk(!!) geholpen met de aankoop van een heel mooie Audi A4. Vakbekwaam met veel kennis van de auto. Was buitengewoon prettig om door dit bedrijf aan een goede auto te zijn geholpen! Alleen, jammer genoeg, niet bij ons om de hoek, maar zeker een stevige rit waard om zo geholpen te worden!

TOP

Goede Service, altijd bereikbaar. De auto werd kosteloos gebracht naar Rotterdam en dat was een lange rit! Bedankt Emile!

Fantastisch!

Voor de 2e keer heel goed geslaagd bij Emile Bakker. Eerlijk en betrouwbaar adres waar ik zeker de volgende keer ook weer ruim 300 kilometer voor wil rijden!

No nonsens

een auto gekocht op een heel andere manier dan ik gewend was Tot nog toe een leuke ervaring Bedankt emile We hopen op veel veilige en storingsvrije kilometers Mvg kees jumelet

Zeer prettig

Goed advies, lekker ontspannen en zeker niet opdringerig. Auto heel netjes afgeleverd.

Precies zoals wij het wilden

Wij wilden een auto importeren vanuit Duitsland, na een zoektocht op google kwamen we uit bij Emile. Uiteraard hebben we ook een groot aantal andere bedrijven bekeken en benaderd, maar Emile sprong er vanaf het begin uit door zowel de beoordelingen op google als het telefonisch contact dat wij hebben gehad. Eerlijk, klantvriendelijk, ontzettend behulpzaam en totaal niet opdringerig. Emile is voor ons op zoek gegaan naar DE perfecte auto. We wilden geen concessies doen, dus alles moest kloppen en dat leverde meerdere 'nee' antwoorden van onze kant op, maar Emile bleef doorzoeken tot de auto waar wij nu in rijden. Zowel Emile als de auto hadden wij nog nooit in real life gezien, alles geregeld op afstand. Een gok die wij genomen hebben, maar wel eentje waar wij zeer tevreden over zijn!

Supergoed!

MIjn droom auto heel snel geregeld! precies zoals ik hem wilde! En Emile nog een een toffe kerel ook!

Fijn geholpen

Emiel heeft een hele mooie auto voor mij gezocht binnen mijn budget Goed geholpen.

Pleasant welcome and all questions answered:)

Very relaxing, serene.

• Would you recommend us? Yes

Goede auto’s, goede service!

Emile weet wat hij verkoopt, en staat voor zijn product. No-nonsense, als er onverhooptnwat mankeert lost hij het op.

prima afspraken mee te maken

prima afspraken mee te maken

Top bedrijf!!

Super service alles goed geregeld.

Prettige manier van zakendoen met Emile Bakker

Mijn vraagstelling betr. de aankoop van een jonge auto heeft hij direct opgepakt en de afspraak van binnen 14 dagen na afronding de auto af te leveren is hij ruimschoots nagekomen.

Een geweldige TOP bedrijf !!

Wat een geweldige bedrijf, Alles zoals besproken wordt gewoon in 1 keer uitgevoerd zoals het hoort. In 1 woord gewoon TOP.

Een top zaak

Fijn om hier weer een auto gekocht te hebben. Goeie service komt afspraken na.

Een top zaak

Fijn om hier weer een auto gekocht te hebben. Goeie service komt afspraken na.

Een super bedrijf.

Alles super geregeld zoals af gesproken. TOP BEDRIJF.

Een super bedrijf.

Alles super geregeld zoals af gesproken. TOP BEDRIJF.