Goed geholpen

Is goeoveral goed mee geholpen

Super!!!

Erg prettig om een auto in te ruilen voor een nieuwe die wij zelf in Duitsland gevonden hadden. Emile heeft alles geregeld voor ons op een hele prettige transparanten manier. Leuk familie bedrijf

een autobedrijf waar velen een puntje aan kunnen zuigen!

In het begin van het jaar hebben wij Emile een auto gekocht die bij nader inzien niet geheel aan onze verwachtingen bleek te voldoen. Zoals in de meeste gevallen kom je er dan pas achter of een bedrijf de service geeft die ze bij de verkoop beloven. Bij Emile was dat zeker het geval, zonder gezeur werd de auto die we gekocht hadden omgeruild. Emile is speciaal voor ons op zoek gegaan naar de auto die voldeed aan onze wensenlijst. Service van grote klasse waar menig merkdealer zelfs nog een puntje aan kan zuigen! Met vriendelijke groet, Harold Willems

Heel goede ervaring met aankoop BMW Z3

Heel prettig zakendoen met Bakker, prima service. Top

Fantastisch!

Een mooie passat laten importen uit Duitsland door Emile bakker. Auto was binnen 1.5 week opgehaald apk gekeurd en stond op kenteken. Snelle goed service bij Emile. Zijn super tevreden!

Fantastische diensten bedankt

Ongelofelijk fijn, vertrouwd. En dat terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt.

Ik was op zoek naar een range rover evoque, geïmporteerd uit Duitsland. Zo kwam ik op de site van Emile Bakker terecht. Ik zag daar een evoque die ik gewoon wilde hebben. Deze paste mij. Alles is via de app geregeld. Nog nooit zo een auto gekocht, niet eens proef gereden. Mijn auto ook ingekocht. Top. Vanmiddag de Evoque opgehaald! Helemaal tip top in orde! Ontzettend blij! Dankjewel Emile

Eerlijk en betrouwbaar

Vanaf het eerste moment van contact voelde het vertrouwd. En bleek ook zo te zijn. Fijne samenwerking.

Blij mijn auto bij Emile Bakker auto's te hebben gekocht!

Auto uit Duitsland laten importeren. Er werd rekening gehouden met mijn wensen, ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang en ik reed na anderhalve week weg met mijn nieuwe auto. Top!

Een hele leuke ervaring Alles nagekomen Zeker aanbeveling waard

Gaf direct een heel goed gevoel..

Mooie ruime en nette garage met bijzonder aanbod! Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon to the point verkoper (Emile zelf in dit geval). Auto (3,5 jaar oud) als nieuw afgeleverd en goed op de hoogte gehouden van de voortgang (i.v.m. enige tijd wachten op importeren, kenteken en dergelijke). En keurige realistische inruilprijs gekregen voor mijn oude auto! Kortom; positief allemaal, een aanrader...

Wat een super goede service en vertrouwen!

Ik heb nog nooit meegemaakt bij een garagebedijf dat er zo eerlijk en oprecht wordt gehandeld! Echt TOP!!!

uitstekende importauto

uitstekende importauto

Alles volgens afspraak geregeld

Meedenken en zorgen voor een juiste 9+ klant beleving

Vanaf het moment dat het zoeken naar een andere auto voor mij begon, heeft Emile meegedacht en gezocht. En kan ik de komende jaren weer heerlijk rondrijden in mijn nieuwe aanwinst!

We zijn zo goed geholpen en een zeer snelle service.Wat Emile beloofd komt hij na!, Dus onze aanrader ga naar Emile Bakker koffie staat altijd klaar zeer vriendelijke personeel en naar onze wens voldaan dat wat we wilden. Een dikke tien voor Emile..

Helemaal goed!

Eerlijkheid is belangrijk als je iets duurst koopt bv een auto,zo is het bij Mij gegaan en bij Emile zit je goed!

Goed en correct

Na telefonische informatie een bezoek gebracht ter plekke. Goed en correct geholpen. Na afronding deal , alles volgens afspraak. Ben zeer te vreden.

Onze ervaring met Emile Bakker Auto's is gewoonweg goed. Goede service en altijd een goed gesprek en natuurlijk koffie. Geen addertjes onder het gras en gewoon eerlijk wat natuurlijk geldt voor beide kanten. Mocht er iets zijn wordt het keurig en vakkundig opgelost.

Super !

Zeer klantvriendelijk autobedrijf! Niet opdringerig , laten je rustig rondkijken . Goede en snelle onderhandeling qua inruil eigen auto. Wij zijn erg blij met onze Citroën C 3 . Een autobedrijf zonder poeha:)

Betrouwbare, kwaliteit en goede service

Prima contact met Emile Bakker. Betrouwbaar bedrijf die kwaliteit levert met een goede service.

Geweldige topservice !

Buitenom dat ik reeds jaren zeer tevreden ben over motorhuis bakker heb ik voor het eerst een auto aangeschaft bij Emile Bakker auto's. Daar stond net de auto wat ik zocht. Ik heb reeds eerder een tevreden review geplaatst toen ik de Mercedes net kocht bij Emile, maar na net 2 maanden na de aanschaf toch wat pech gehad met de auto. Eerst een relatief eenvoudige reparatie gehad van een back up accu (welke vlak voor de vakantie de geest gaf) en zeer vlot werd vernieuwd waardoor we probleemloos op vakantie gingen! Helaas een maand later nog 2x een behoorlijke (prijzige reparatie) moeten laten uitvoeren... domme pech maar het kan gebeuren! Ook dit is wederom naar volle tevredenheid opgelost met Emile Bakker auto's en viel volledig onder de garantie! Ik kan niets anders zeggen dan 'Geweldig' en 'Topservice' mannen! Men belooft wat men zegt en daar kan menig garagebedrijf een voorbeeld aan nemen. Meer dan tevreden, Martin ook jij wederom bedankt voor de topservice. Vr.groet Mark van Dijk Enschede.

Super service!!

We zijn gaan kijken voor een motor bij motorhuis Bakker en zagen vlak voor sluitingstijd mijn droomauto bij Emile Bakker staan, wij hadden willen gaan proefrijden als we de motor gingen ophalen de week erna maar het was heel normaal voor hun dat wij op zaterdagmiddag na 17.00 uur nog een proefrit gingen maken! Ze hadden alle tijd, we hebben onze oude auto goed kunnen inruilen en ik ben ontzettend blij met mijn prachtige Audi A4 en mijn man (en ik ook) met een geweldige GL 1800 waarbij alles aangepast is waar we voor gevraagd hebben en nog meer.... Bij allebei de zaken staat klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel, daar kom je graag een paar keer vanuit Maastricht naar Nieuw Weerdinge gereden, nogmaals heel erg bedankt allemaal!

Snel en uitstekend geholpen

Familiair Goed geluisterd naar mijn eisen Schitterende auto geworden Goede communicatie waardoor het niet nodig was om steeds naar nieuw weerdinge te rijden Inruil van mijn motor was ook mogelijk

Een bedrijf om aan te bevelen!

Emile heeft voor ons een Range Rover sport uit Duitsland geïmporteerd. Tevens heeft Emile onze Kia van 4 jaar oud terug gekocht. Gesprekken liepen prima en alles wat afgesproken is, is ook nagekomen. No nonsense, korte lijnen en eerlijke mensen.