Perfekt

Van begin met Peter en tot de aflevering super geholpen ook door stagiaire Anna die samen met Etan de aflevering deed de en we hopen dat we nog veel plezier van de auto mogen hebben. Met vriendelijke groet Andre&Marianne Prijs

Uitstekende service!

Mijn Audi E-tron gekocht in 2023 en na enkele maanden bleken de electronische spiegels en beide laadkleppen defect. Zonder enige discussie werden de spiegels en beide laadkleppen vervangen. Tevens vervangend vervoer gehad. Kortom, dat noemen we echte service!

Een hele nette auto gekocht hier.zeer tevreden.je krijgt waar je voor betaald

Prima service, vriendelijk personeel en keurige afhandeling.

Vandaag onze occasion opgehaald bij Autobedrijf 't Centrum. Tot nu toe niets dan lof voor de manier waarop we behandeld zijn en ook op de manier waarop de auto werd afgeleverd. In het algemeen jong personeel, maar we hebben een goede indruk van de verkopers overgehouden. We hebben de auto nog maar een paar uur, dus voor wat betreft nazorg kan ik nog geen uitspraak doen, maar gebaseerd op de ervaringen zover, verwacht ik daar geen gekke zaken.

Ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden, alles naar wens gedaan en de auto is weer prima.

Een goed en fijn bedrijf

Een goede ervaring.

Met een goed gevoel doorpakken

Het was een eerste kennismaking met een 100% elektrische auto en met autobedrijf 't Centrum. Vakkundig, snel en prettig over een drempel geholpen. Oude benzine-auto ingeleverd, realistisch bijbetaling en nog dezelfde dag van auto gewisseld. Vanaf heden hoef ik nooit meer brandstof te tanken :).

Betrouwbaar

Helder en geen addertjes

Very happy with the service

Both Peter and Remy were very friendly and explained the process. Helped me at every stage and got the car delivered as I live far away from garage. When the car was delivered fuel was less (than usual) so they filled up the entire tank for free. Definitely recommend.

Heel tevreden , Het was tijd voor de APK…mijn auto is opgehaald en netjes teruggebracht. Uitstekende service.

Prachtige zaak, veel keuze en vriendelijk terzake kundig personeel.

Vanuit de ruime keuze een fijne auto aan kunnen schaffen voor een redelijke prijs. Goed geadviseerd door vriendelijk en bekwaam personeel.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Onze tweede auto binnen een jaar super service en vriendelijk!

Snel, behulpzaam, eerlijk en transparant

Altijd heel behulpzaam en flexibel. Bij kleinere urgentere problemen/reparaties maken ze tijd vrij en bij gepland onderhoud kan je altijd zowel van tevoren als achteraf transparantie een eerlijkheid van hen verwachten. Een heel fijn, betrouwbaar bedrijf!

Snelle en no nonsense reparatie

Garantie reparatie snel en vakkundig uitgevoerd! Prima service!

Deskundig en plezierig geholpen.

Wij reageerden op een te-koop advertentie van een gebruikte auto. Bij het eerste telefonische contact werden we al zeer vriendelijk te woord gestaan. Afspraak voor bezichtiging gemaakt en de volgende dag naar Eethen afgereisd. Daar zeer vriendelijk ontvangen en alle tijd gekregen om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Onderhandelingen verliepen prettig en open, waarbij inruil eigen auto belangrijk was. Uiteindelijk met een goed gevoel de koop gesloten. Een aantal dagen later auto opgehaald die blinkend voor ons klaar stond. Met de "nieuwe" auto en een jaar volledige BOVAG-garantie naar huis vertrokken.

Professioneel bedrijf

Goede onderhandeling gehad Aflevering volgens afspraak Heel tevreden

Snel prijs geformuleerd en aangeboden

Werk goed uitgevoerd volgens afspraak

Helemaal goed

Betrouwbaar en meedenken zijn de kernpunten

Vriendelijk, attent en kundig autobedrijf

Wij hebben een hele positieve ervaring met dit autobedrijf. Klantgericht, kundig advies vriendelijk en toch ook zakelijk. Ook bij het ophalen van de auto zeer vriendelijk en een leuke attentie meegekregen.

Auto gekocht, eerlijk, fatsoenlijk, afspraken nagekomen.

ben goed geholpen

Goed en prima autobedrijf

Reparaties en keuring worden vakkundig en netjes gedaan.

Prima Bovag garantie afhandeling

In juni 2023 een prachtige Audi A4 gekocht bij verkoper Remy. Echter na een paar maanden gaf de auto een storing over het rechter achterlicht maar de melding verdween ook weer uit zichzelf. Later kwam ik er achter dat het na het autowassen voorkwam. Na dit gemeld te hebben bij Remy gaf die aan dat ik een diagnose kon laten stellen bij mijn eigen garage omdat ik uit Noord-Holland kom. Toch al gauw 150 km bij garage 't Centrum vandaan. Bij mijn garage kwamen ze tot de conclusie dat de lichtbak lek moet zijn en dat die vervangen moet worden. Mijn garage heeft hierover contact gehad met Remy en die heeft ervoor gezorgd dat de lichtbak kosteloos bij mijn eigen garage vervangen kan worden. Kijk daar wordt een mens blij van! Ik heb dus goede ervaringen met garage 't Centrum. Ze verkopen prachtige auto's en de service blijkt dus ook prima verzorgd.

Geweldig hoe Peter van ontvangst tot aflevering alles heeft geregeld.

Goede garantie naleving

Mooie aankoop gedaan uit een mooi aanbod van auto's. Helaas was en binnen de garantie periode een defect. Dit is prima door de garage opgelost zonder compromis. Ik zou het bedrijf zeker aanraden.

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.