Buitengewoon goed

Beste lezer, Ik kon binnen 1 week terecht. Daarbij kreeg ik binnen 1 uur een prijs indicatie van het onderhoud. En de zelfde dag de auto terug. Netjes gewassen. Buiten gewoon goede service. Groet MItchel Boon

goed tot uitmuntend

keurig geholpen goede uitleg

Wij zijn uitstekend behandeld, wij kopen om de 10 jaar een andere auto. 1 min puntje anders 5 sterre

Zie boven, ik hou van klanten binden, doe ik ook in mijn eigen handel.

vriendelijke en deskundige service

vriendelijke en deskundige service

Prima bedrijf !

Weer een mooie gebruikte auto gekocht. Goed advies, persoonlijke benadering, vakbekwame mensen, no nonsens, gewoon prettig zaken gedaan!

Netjes geholpen.

Belletje om te overleggen. Zelfde dag was de auto klaar. Auto gewassen bij afleveren. Netjes!

prima service !

Snelle, professionele en vriendelijke service. Betrouwbare mensen en producten.

Klantvriendelijk, geen opdringerige verkopers, ruime keus

Klantvriendelijk, geen opdringerige verkopers, ruime keus

Heel goed!

Goede service, nette klantcontacten! John heeeft ons keurig geholpen en er voor gezorgd dat we met een zeer tevreden gevoel wegreden! We hopen nog lang plezier te hebben van onze Outlander PHEV!

Ik heb er een Volvo gekocht, alles was perfect geregeld, fijne mensen, ze doen wat ze beloven

Een positieve uitzondering onder de autobedrijven

Kundig en vriendelijk en behulpzaam

Doen wat gevraagd wordt

reparaties worden goed uitgevoerd, eigelijk nooit restpunten.

Perfecte service

Perfecte service

Prima geholpen met uitleg auto.

Goede indruk van het bedrijf en fijne mensen.

Prima, op tijd mijn auto voor de deur retour.

Duidelijk en compact overleg over noodzakelijke reparaties. Banden weer netjes terug in de kofferbak en keurig gewassen.

Betrouwbaar bedrijf

Mooie auto voor een scherpe prijs.

Goed geholpen. Geen op of aanmerkingen.

Klantgericht en servicegericht

Heel vriendelijk geholpen zonder pusherig over te komen. Ook nadat de deal was beklonken, werden we nog geheel belangeloos geholpen met het overzetten van de multimac. Zeer servicegericht.

Prima garage!

Mooie auto gekocht en alle puntjes zijn perfect verholpen Alles ging zeer soepel zowel de aanschaf als de aflevering Kan dit bedrijf zeer aanbevelen

geweldig

erg vriendelijk en behulpzaam

Wij zijn uiterst tevreden over de ontvangst, en begeleiding bij de aankoop van onze auto

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen een duidelijk en deskundig antwoord op onze vragen. Bij het ophalen van onze auto, zag deze er geweldig uit en waren er zelfs meer controle werkzaamheden uitgevoerd dan eerder was afgesproken.

fijn bedrijf.

We zijn netjes ontvangen en goed geholpen. Alles verliep volgens afspraak.

Klantvriendelijk, perfecte service en indien nodig op korte termijn

Bij 't Centrum kun je vrijwel altijd op korte termijn terecht voor service aan je auto of bus, duidelijke afspraken en geen verrassingen achteraf.

TOP Autobedrijf

Heb vandaag mijn PEUGEOT RCZ opgehaald, gave kar zoals er geen 2e rondrijd in Nederland. Heb de deal met Remy van Iersel rondgemaakt, en alle genoemde afspraken zijn nagekomen. Ga zo door TOPBEDRIIJF. Mvg Cees.