Goede service alleen foutje in de advertentie!

Goede service alleen foutje in de advertentie!

Goed overleg en perfect onderhoud. Na dik 320K km nog steeds zeer tevreden

Heel positief!

Prachtig bedrijf met nette medewerkers. Ik zou Autobedrijf ‘t Centrum aan iedereen aanbevelen!

prettig en vakkundig

bij de aankoop van onze auto zijn wij heel prettig geholpen en een goede deal kunnen sluiten.

Goed geholpen, service gericht.

prima zaak

goed geregeld

Geweldige service.

Na een reparatie in de garantie periode was er toch nog een klein probleem. Onder garantie van de reparatie is het gerepareerd en ook het vervangend vervoer was weer inclusief. Al met al dus een geweldige service.

Keurig op de hoogte gehouden met vooroverleg over de kosten.

Aangezien er wat onvoorziene kosten gingen komen op een servicebeurt, is er keurig gecommuniceerd wat noodzakelijk was en wat eventueel in een later stadium kan. Zo toch een nette oplossing wat veel vertrouwen geeft in de manier van werken. Top gedaan Mark en team 't Centrum.

Altijd goed!

Een aantal jaren geleden hier mijn Volkswagen Golf gekocht. Een paar kleinigheden aan gehad in de afgelopen 60.000 km maar altijd goed geholpen, ook de apk en beurten prima prijs verhouding. Wij zijn dus niet meer weg te krijgen bij 't Centrum. Echt een aanrader!

Top bedrijf

Goed en betrouwbaar bedrijf

In december vorig jaar heb ik bij dit bedrijf een mooie Tesla Model S gekocht, waarmee ik nog steeds erg blij mee ben. Gedurende de garantie periode zijn er helaas diverse mankementen aan de auto ontstaan (laten we het houden op Tesla "kwaliteit"). Dit zijn allemaal zaken waaraan 't Centrum weinig kon doen. Echter aangezien het onder de garantie voorwaarden viel ben ik terug gegaan en heb gevraagd voor een oplossing. Ik kan niet anders zeggen als dat men dit snel en professioneel heeft opgepakt. In dit soort situaties zie je pas echt met wie je te maken hebt. Alles is vakkundig en naar volle tevredenheid opgelost. Top gedaan!

Vriendelijk en goede informatie

Prima service, zowel op locatie als ook per email

Heel goed behulpzaam personeel

Juist op tijd geholpen

ouderwetse service

Gemotiveerde mensen , goede prijzen, goede comunicatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De verkoper was zeer vriendelijk en heeft prima geholpen door mee te denken na een oplossing. Dank hiervoor. Vriendelijke groeten, Gerard Eriks

Goed geholpen, prettige sfeer en mi goede auto’s

Een nette 2e hands opel astra station gekocht. Auto is voor aflevering helemaal nagelopen en ontdaan van een paar kleine deukjes. Aangezien ik op een uur rijden van het bedrijf woon is de auto thuis afgeleverd en omgeruild met de ingeruilde auto. Top service

Mooie prijs direct gekregen. Vriendelijk spontaan personeel. Werd direct netjes geholpen en alles direct afgehandeld erg tevreden.

Zeer goed geholpen en erg vriendelijk

Zou hier zeker weer een auto kopen

Goed kontakt

zeer goed

een goede verkoper perfecte afhandeling volgens afspraak een pluim voor peter

Klanvriendelijk en ongebonden

De afspraken zoals die gemaakt zijn, zijn meteen vastgelegd en nagekomen. Service en dienstverlening prima op orde.

Prettige verkoper en een prachtige auto

We hebben net een tweedehands auto gekocht bij autobedrijf 't Centrum. Er werd goed naar ons geluisterd en we werden erg goed geholpen. We hebben een prachtige auto voor een reële prijs! Goede service en fijne werknemers!

Hele goede service

Autobedrijf 't Centrum verleend hele goede service en we zijn heel prettig geholpen door Peter. Wij hadden een elektrische auto gekocht. Toen we thuis kwamen bleek hier geen laadkabel voor onderweg bij te zitten. Na contact te hebben gehad bleek dat deze in principe nooit meegeleverd wordt. Ze bleken het juiste type kabel wel te hebben liggen en hebben deze alsnog kosteloos naar ons opgestuurd. Hartelijk dank hiervoor.

No nonsens

Vlugge en soepele afhandeling. Cool

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.