een goed en eerlijk autobedrijf

Altijd keurige behandeling!

Hulp staat altijd klaar.

Prima, super tevreden. Vriendelijk en kundig personeel.

Een klein feestje!

Nadat mijn oude autootje hier en daar wat kuren begon te vertonen, kwam daar het moment om op zoek te gaan naar een nieuwe bolide. Na heel lang zoeken op internet kwam ik een leuke deal tegen bij Autobedrijf 't Centrum. Het was wel een uurtje rijden maar het was de moeite waard. Voor de proefrit stond de auto al netjes klaar en ik krijg alle tijd om even met de auto op pad te gaan. De auto beviel prima, dus de deal was snel gesloten. Met wat pijn in het hart mijn oude auto achtergelaten (ingeruild), maar het de verzekering dat hij nog niet zijn laatste kilometers had gereden. Inmiddels rij ik al een paar dagen in mijn nieuwe auto en het bevalt meer dan goed. Ook de afhandeling en behandeling door de verkoper was professioneel. Dus zeker een aanrader!

Prettig contact

Prettig contact gehad met André. Heeft de verkoop en onze wensen goed uitgevoerd. Ik heb twee punten van kritiek; 1. ik heb niks aan een Franse handleiding. Ook een doorverwijzing naar de handleiding in de computer van de auto is niet voldoende. Ik adviseer je om een actuele handleiding van de auto als pdf te mailen of uit te printen voor de klant. 2. De schade LV was niet bijgewerkt, terwijl ik er wel specifiek om heb gevraagd. Op de ophaaldag is dat nog even snel bijgewerkt maar dat is m.i. geen structurele oplossing.

ook in nazorg een top bedrijf !

ik ontving vanuit het bedrijf een bericht dat de garantietermijn bijna afliep. Een paar kleine mankementen zijn perfect opgelost. Wederom een klantvriendelijke benadering.

Alles was goed geregeld

Een autobedrijf dat klasse uitstraalt.

Vriendelijk en gastvrije ontvangst. Ze nemen de tijd om je tekst en uitleg te geven. Vlotte afhandeling van de koop. Top merken in de verkoop.

No nonsense met correcte service

Gewoon gezellig een auto kopen met correcte service en aflevering.

Netjus gehandeld

Super auto gekocht bedankt voor goede serves.

Gewoon goed

Er moest een APK-keuring en een tussenbeurt worden uitgevoerd. Communiceren prima over de nodige dingen die moeten gebeuren.

Prima!

In vergelijking met van Mossel of van den Udenhout... ga zo door

Goede garage en correct

Ik ben al lang klant bij t centrum en steeds tot tevredenheid geholpen als mijn auto voor a p k in de garage is word er altijd gebeld wat er voor reparatie gedaan moet worden prima

De derde auto gekocht in 10 jaar

Zegt genoeg denk ik dik tevreden

Keurig nette service. Wordt goed overlegd voordat gerepareerd wordt

Behulpzaam en meedenkend

Ik heb een proefrit gereden in een Peugeot 308. De auto was helemaal naar wens maar de koppeling kraakte en er zaten behoorlijk wat krasjes op de auto. Dat was geen probleem! Ze zouden het verhelpen zonder meerprijs. Een week later kom ik de auto ophalen en de krasjes hadden ze keurig verminderd en de koppeling kraakte niet meer. Ook dacht onze verkoper goed mee en was erg vriendelijk. Het overschrijven was snel geregeld. Ik ging met een nieuwe auto én bosje bloemen, tevreden naar huis.

Buiten gewoon goed

Komen alle afspraken goed na en zijn erg begaan met de verkoop/aankoop

Goede ervaring

Prettig geholpen

No nonsens vriendelijk eerlijk verhaal

Eerste keer met auto naar toe om nieuwe auto te bekijken. Na koop afleverdatum besproken, omdat het zonder auto voor mij ruim twee uur reizen was werd aangeboden de auto thuis af te leveren, deze kwam netjes op de afleverdatum voor de deur. Goed geholpen helemaal blij met dit bedrijf. Dank jullie wel heren van 't Centrum

toppers

goede service aardige behulpzame mensen

erg goed

Prima garage met goede monteurs die erg vriendelijk .Wordt prima geholpen

Eerlijke informatie en goed advies

Gewoon zoals het hoort; heldere informatie, transparant en goed advies.

Prettig zaken doen.

Mooi aanbod auto's en fijne ervaring. Goed te onderhandelen en om tot overeenstemming te komen.

Goede betrouwbare verkoper

Goede betrouwbare verkoper