Hele goede service

Autobedrijf 't Centrum verleend hele goede service en we zijn heel prettig geholpen door Peter. Wij hadden een elektrische auto gekocht. Toen we thuis kwamen bleek hier geen laadkabel voor onderweg bij te zitten. Na contact te hebben gehad bleek dat deze in principe nooit meegeleverd wordt. Ze bleken het juiste type kabel wel te hebben liggen en hebben deze alsnog kosteloos naar ons opgestuurd. Hartelijk dank hiervoor.

No nonsens

Vlugge en soepele afhandeling. Cool

Correct, vriendelijk en afspraak is afspraak.

Fijn bedrijf met correcte, niet opdringerige verkopers. Bedrijf komt haar afspraken keurig na. Auto was in voorbeeldige staat afgeleverd en evenzo de papieren en dergelijke netjes verzorgd. Wat mij betreft een echte aanrader.

Top ervaring

Zeer professionele organisatie en zeer tevreden met mijn aankoop

Vriendelijk personeel, goed overleg wat er aan je auto moet gebeuren met een duidelijke prijsopgaaf.

Ook fijn dat je voor relatief weinig geld een vervangende auto kunt meenemen. Ik ben erg positief over Autobedrijf 'Het Centrum'. in het verleden een paar andere autogarage,s gehad, maar dit bedrijf steekt daar toch echt bovenuit.

Tot in de puntjes geregeld

uitstekende service

In de garantie periode een probleempje gehad met de airco. Netjes bijgevuld. Echter na de garantieperiode was deze weer toe aan bijvullen. Bleek dus om een andere storing te gaan. Perfect opgelost zonder kosten. Leen auto meegekregen. Heel fijn bedrijf. Komen zeker terug.

Perfecte service!

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen!

Meer dan ik had verwacht

Met het kopen van een auto Wilde ik de velgen afdraaien en had verwacht dat het embleem het oud weer terug geplaatst zou worden,, En wat schets mijn verbazing Met het afleveren was er keurig 4 nieuwe geplaatst en voldoende benzine getankt voor de terugreis naar huis ,wat niet in de overeenkomst stond

Eerlijke voorlichting

Parate kennis goed En communicatie tussen personeel ook zeer goed

Gewoon prima

Duidelijke afspraken zoals het hoort

Super service

Heel goed geholpen bij de aankoop van een tweedehands auto. Volgende keer weer bij of via jullie! Ontzettend bedankt!

Positief

Verkoper dacht goed met ons mee en kwam met goed alternatief voor de auto welke wij op het oog hadden.

Mooie zaak met klantvriendelijk personeel

Gisteren hier onze 'nieuwe' auto opgehaald. Alles prima geregeld. afspraken na gekomen welke vooraf waren besproken. Of de auto ook goed is dat zal de tijd leren maar we gaan er wel van uit. Het goed poetsen van de auto had wel netter gekund maar over het algemeen zeker tevreden. Aardige verkopers en een mooie collectie van auto's.

Vanaf het begin tot eind prima service gehad. Kochten een auto en kregen een eerlijke inruil voor onze auto. Serviceboekje bleek niet aanwezig te zijn dus die sturen ze nog na.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Remy (verkoper) heeft mij goed geholpen Hij is prettig in de omgang maar ook zeer klantgericht.

Prima service, betrouwbaar en betaalbaar

Al vele jaren ben ik klant bij t Centrum met volle tevredenheid. Eerlijke, vakkundige dienstverlening conform afspraak.

Met een goed gevoel een prima auto gekocht!

Na aangegeven te hebben waar we naar op zoek waren, zijn we netjes op de hoogte gehouden door autobedrijf t' Centrum van wat het aanbod was. Ze hebben snel de auto gevonden die bij ons paste. Daarna een fijne overdracht gehad.

Dit bedrijf maakt het kopen van een auto een feestje

Leuke begeleiding en manier van kopen van een auto… Niet het standaard verhaal maar een bedrijf dat het een leuke beleving maakt… Een positieve ervaring die je niet snel vergeet…Complimenten

Vriendelijk en servicegericht

We hebben de afgelopen 3 jaar 2 auto’s gekocht bij ‘t Centrum. Zeer vriendelijk en servicegerichte medewerkers. Mooi bedrijf!

Keurig afgehandeld

Net bedrijf

Prima geholpen, vragen beantwoorden, afspraken nagekomen, oplevering TOP!

Prima klantgericht geholpen!

Prima klantgericht geholpen!

Top service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede ontvangst. Er wordt professioneel te werk gegaan. Er wordt een kop koffie aangeboden en bespreking van de voorwaarden gebeurt netjes in de kantoorruimte. Er wordt rustig de tijd genomen voor je om alles uit te leggen en te bespreken.

Vriendelijke ontvangst in goed verzorgd bedrijf door bekwame medewerkers

Wij zijn meer dan vriendelijk geholpen, het pand straalt kwaliteit en vertrouwen uit en dat is in de praktijk bij ons volledig waar gemaakt.

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.