Goed ontvangst, klant gericht en goede inventaris

Aandacht voor de klant, ruime portfolio en diverse net uit geruste auto’s. Wij hebben hierdoor op een adres voor twee auto’s kunnen slagen. Dit al naar een 2e bezoek, krappe onderhandelingstafel ruimte wel goede prijs tov generaal aanbod in de markt.

Top garage.

Top garage, wordt super goed behandeld. Bij grote gebreken nemen ze eerst contact op, voordat ze aan de reparatie beginnen.

Goede nazorg, oplossen van problemen.

Fijne personeel super goed geholpen

Iedereen hier is altijd vriendelijk en behulpzaam

Steeds als ik bel met een vraag of probleem wordt er snel een oplossing bedacht en een moment ingepland. Iedereen hier is altijd vriendelijk en probeert op een fijne manier mee te denken.

Gezellig en goede service

Zeer goed bedrijf ,waar service en aandacht voor op staat.

matig

Niet eens met de door u gestuurde factuur.

Topgarage! Denken altijd met je mee

Ik kom hier al meer dan dertig jaar en met volle tevredenheid!

Nette auto voor een nette prijs

Verkopers houden geen verkoopbabbel. Auto (import) had een zeer nette prijs. De gekregen bloemen waren niet erg vers meer, een klein minpuntje.

Hele goede service !’n

Een aantal maanden nadat wij onze auto hadden gekocht was er een technisch probleem met de motor. Dit is erg goed opgelost! Zo fijn en klantvriendelijk!!

Ik word altijd snel geholpen en mijn auto rijdt weer perfect

Aan de balie is iedereen zeer vriendelijk, ze denken mee en proberen altijd een goede tijd voor me te vinden. En mijn auto 'vaart' er wel bij :)

Prima geholpen tijdens garantieperiode

Auto gekocht met een jaar Bovag garantie. Na een half jaar enkele gebreken geconstateerd en contact met hun opgenomen. De problemen zijn kosteloos verholpen. Prima!

Mercedes garage had een wachttijd van acht weken voordat ik terecht kon. Ik had hier mijn auto gekocht, dus even gebeld. Ik vertelde dat de achterklep moeilijke openging, ze wisten gelijk wat er aan de hand was en er zouden onderdelen besteld worden. Paar dagen later is het gemaakt voor een nette prijs.

Hele goede service na aankoop

Kapotte airco werd keurig onder garantie gemaakt.

Vakkundig, persoonlijk en klantgericht

Al vele jaren ben ik klant bij Autobedrijf 't Centrum. De aanpak is professioneel en persoonlijk. Vooraf wordt een prijsopgave gedaan en de service/reparatie wordt vakkundig uitgevoerd.

Goede service op alle fronten

Duidelijk in wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn.

goed bedrijf afspraak komen ze altijd na top

altijd goed

Geweldige service

Zeer net bedrijf en geweldige service

Professionele 1e kennismaking

Strakke tent, autohandel met eigen garage. Peter heeft ons netjes begeleid in het koopproces. Bij ophalen van de auto nog een vette meevaller, onze auto stond op nieuwe velgen, van t huis meldde Peter. Dikke Prima autobedrijf 't Centrum!!

Fijn en goed geholpen

Professioneel, goede deal kunnen sluiten.

Prima begeleiding bij de aankoop.

Mooie gebruikte E-Tron 55 S-Line gekocht. Bagage afdekscherm en net sturen ze na.

toppers

snel en netjes

Het was super geregeld

No-nonsense ervaren autobedrijf

Prima bedrijf met scherpe prijzen en behulpzame werknemers.

Professioneel, behulpzaam en goede service na aankoop van onze auto

Enkele maanden na de aankoop van onze auto zijn we terug gegaan omdat er een mechanisch probleem was ontstaan. We kregen een leenauto ter overbrugging en het probleem werd keurig verholpen.

Cornelis Branderhorststraat 21

4266EK Eethen

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.