Een fijn bedrijf, goed ontvangen en vriendelijke medewerkers.

Had graag meer uitleg gehad over de bediening van de auto, moest hier zelf om vragen, jammer.

Goede service en heel goede communicatie

De contactmomenten met autobedrijf ‘t Centrum verlopen altijd heel prettig. Je wordt als klant serieus genomen en op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en de prijs. Glashelder dus.

Goed werk

Duidelijke afspraken, en prijsopgave.

Fijne mensen heel goed geholpen vriendelijk prima ervaring

Fijn bedrijf en vriendelijk personeel

Onlangs een auto gekocht. Werd erg prettig geholpen. Iedereen was erg vriendelijk. Alles oogt fris en de mensen hebben kennis van zaken.

Betrouwbare, goede dienstverlening.

Onze ervaring met het centrum is uitstekend. Geen moeite is teveel. Vriendelijke, behulpzame en correcte medewerkers. Top garage

Het is een zeer plezierig bedrijf.

Ik heb heel plezierige ervaringen met dit bedrijf, ik ben heel vriendelijk en correct geholpen. Is erg klantvriendelijk en een perfect bedrijf. Het is ook een keurig uitziend bedrijf. Heel vriendelijke verkoper. Zeer aangeraden bedrijf. Wel moet je goed bij kas zitten. De auto's zijn niet goedkoop.... !!!! Ik wens jullie een goede tijd toe. En vooral in het persoonlijk en zakelijk gebeuren Gods zegen. Hrt groet Ineke Blankers.

Goede communicatie, vooraf, over mijn grote beurt en APK.

Al vele jaren een bedrijf dat altijd klaar staat. En bij vervanging van je auto vele opties heeft.

Goeie service

Altijd op een goede manier geholpen.

Geweldig aanbod van gebruikte auto's

Goed geholpen, vriendelijk, meedenkend, en nog vlot ook. Natuurlijk mag je dat ook verwachten als je een auto koopt maar helaas heb ik het bij merk dealers wel anders mee gemaakt. Over 100.000 km zien ze mij terug.

Facturatie duurt heel lang

Facturatie duurt heel lang, kan niet gelijk betalen.

behulpzaam, vriendelijkheid en meedenken

zie hierboven, duidelijker kan niet

Vriendelijk en een hele goede garage

Vriendelijk, aardig en deskundig personeel. Je word er goed geholpen. Geven je goed advies. Kom er zeker weer terug.

Klantvriendelijk

Recent een nieuwe auto gekocht, zeer klantvriendelijk en bekwaam geholpen!

In 1 woord TOP!

Vanaf eerste contact tot en met aflevering aan huis, een echte aanrader. Wordt meegedacht aan alle fronten, heerlijk modern full service bedrijf. Als je zoekende bent na een nieuwe auto, raad ik iedereen aan om na autobedrijf t'Centrum te gaan.

Zeer ontspannen, vriendelijk en correct geholpen. Ze hadden alle tijd.

Zeer tevreden, netjes en correct.

Zeer klant vriendelijk. Keurige afwerking en netjes de afspraken nakomen. Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen, super service.

Zeer netjes geholpen

Mijn auto gekocht bij deze garage. Gedurende de garantieperiode zijn de openstaande punten netjes en kosteloos verholpen. Net buiten de garantie een storing aan het koelsysteem gekregen. Ook hier is een tegemoetkoming in de kosten gedaan. Inplannen en uitvoeren van de werkzaamheden gebeurt zoals afgesproken. Informatievoorziening is duidelijk. Bij deze garage ben je echt een klant. Zeer tevreden tot dusver.

Goede ervaring, correcte mensen.

De aandachtspunten die er waren zijn tot tevredenheid van mij als koper keurig opgelost. Mijn ervaring is goed met de mensen van dit bedrijf, afspraken zijn nagekomen, klantvriendelijkheid en goede service dragen hier zeker aan bij.

Heel goed!

Via autoscout een auto gezien die hier te koop stond. We werden direct vriendelijk ontvangen en mochten een proefrit maken. Had het gevoel dat de verkoper alle tijd nam om ons een prettige ervaring te geven. De auto is nadat ik hem gekocht heb super netjes afgeleverd met een volle tank en een bos bloemen. De verkoper had begrip en dacht mee in onze belangen wat maakte dat het onderhandelen prettig verliep. Super ervaring!

top bedrijf

Mooie zaak Vriendelijk personeel Mooie auto`s Nemen de tijd voor je, goede uitleg Betrouwbaar bedrijf

Prettige sfeer, aardige mensen zeer beleefd zou zeker daar nog een keer gaan.

Goede service.

Ondanks dat de reparatie (garantie) erg lang duurde, was de service en communicatie goed.

Ongedwongen sfeer, kundig personeel en goed service!

Voor de tweede keer een auto hier gekocht. Goede geluisterd naar mijn wensen. Prettige ongedwongen sfeer. Fijne service en goede afspraken die ook direct worden nagekomen. Verkoper Peter, nam ruimschoots de tijd voor ons, zowel bij de verkoop als de aflevering. Als minpunt wil ik nog aantekenen dat een volle tank brandstof bij aflevering een pre zou zijn. Ik zou dit altijd in het "afleverpakket" meenemen. Al met al een uitstekend autobedrijf waar persoonlijke aandacht nog hoog in het vaandel staat. Menig dealerbedrijf kan hier nog wat van leren. Hartelijke groet en ga zo door. Johan van den Bogaert PensioenTijd

Netjes en correct!

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.