Super wat een service

Klein probleem met mijn BMW X5 Perfect opgelost door t centrum Zelf de auto opgehaald en gebracht voor een kleine vergoeding

Goed geholpen door de verkoper

Mooie auto gekocht, alles naar wens Alleen nog niks gehoord over het reservewiel

Prima dienstverlening en service

Er wordt altijd heel goed en duidelijk gecommuniceerd door autobedrijf 't Centrum. Vanaf de afspraak tot en met het weer ophalen van de auto. En ze zijn altijd transparant over de uit te voeren werkzaamheden en de kosten.

De mail voor een afspraak was op een of andere manier niet doorgekomen maar dit werd heel netjes opgelost door een leenauto te regelen. En toch dezelfde dag een beurt.

Zeer klantvriendelijk

Denkt mee met de klant, vriendelijke medewerkers met altijd persoonlijke benadering, weten waar ze over praten en helpen ons altijd met veel tevredenheid (weer) op weg!

Prima bedrijf

Maakt goede afspraken, die ook gewoon nagekomen worden.

Komen afspraken na vriendelijk personeel

Klant vriendelijk snel geholpen ook voor kleine reperatie tussendoor

In 1 woord geweldig!

Wat een fantastisch bedrijf om een auto te kopen zeg! Afspraak is afspraak en de auto wordt in Nieuwstraat afgeleverd. Goede uitleg en hele fijne service.

Zeer netjes geholpen, duidelijke informatie en klantvriendelijk

Na proefrit bij de aankoop werd er alle tijd genomen om de mogelijkheden te bespreken. Na 4 dagen was de auto rijklaar. Vriendelijk goede service. Een aanrader. Franse handleiding , gebeld naar Arnaud geen probleem hij ga nl handleiding bestelling .

Binnen een dag een grote beurt voor mijn auto en ook nog eens gewassen. Toppie

Goed geholpen vriendelijk

Ging na 2 weken terug om instellingen te laten doen niets was teveel fijne garage kom ik in de toekomst zeker terug

uitstekende service

Bij de aankoop werd er alle tijd genomen om de mogelijkheden te bespreken. Na 1 week was de auto rijklaar. Realistische prijzen en goede service. Een aanrader.

Prima service en zeer klantvriendelijk

Netjes geholpen, redelijke inruilprijs. Auto goed afgeleverd. Minpuntje: alle handleidingen zijn alleen in het Frans.

Prima service!

Prima service, beter dan de meest gerenommeerde merk dealers!

Heel goed geholpen!

Een mooie Opel gekocht waar we iets voelden tijdens de proefrit. Deze trilling is netjes opgelost. Ook nog wat andere zaken die tijden een onderhoudsbeurt aan het licht kwamen werden netje opgelost. Bij de aflevering van de auto werden we verrast met een mooi bloemetje!

Top service en medewerkers!!!

Super snel en goed geholpen maandag de auto gezien en zaterdag geleverd!! Bedankt nogmaals!!Grs van Amsterdam

Uitstekende Service

Een tweedehands E-Golf aangeschaft en helemaal naar eigen keuze volledig af geleverd

Professionele partij om zaken mee te doen

Fijne mensen die duidelijk zijn en afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en zoeken altijd vooraf contact over kosten reparatie

Al jaren zeer betrouwbaar. En komen gedane afspraken betreffende onderhoud en bij aankoop altijd na.

Fijne persoonlijke benadering door het personeel

Zoals gezegd hiervoor en daarbij de goede monteurs. Nooit klachten over uitgevoerde werkzaamheden. En ook nooit onverwachte kosten altijd is er even ruggespraak over de uit te voeren werkzaamheden, met de kosten.

Fijn bedrijf !

Fijn bedrijf, waar een goede sfeer hangt en duidelijke afspraken kunnen worden hemaakt. Aanrader !

Ik ben erg tevreden, zou niet weten waarom ik op zoek zou gaan naar een andere garage.een andere

Betrouwbaar.

Wat een geweldig bedrijf!

De gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel zorgt meteen voor een warm welkom. De gezellige gesprekken en de ontzettend mooie showroom zorgen er daarbij ook nog eens voor een ontspannen sfeer. Daarnaast zeggen ze wat ze doen en doen ze wat zeggen dus bij geldt hier afspraak is afspraak. Aan het eind van de rit voor mijn gevoel een goede deal kunnen maken en hier een auto gekocht.

Klantvriendelijk en snel

Ik heb een fijne auto bij 't Centrum gekocht met weinig km. Netjes volgeladen meegekregen, en een bos bloemen erbij :-). Niet heel secuur gepoetst en verzuimd de oude adressen uit de navi te halen. Kleinigheden, want de auto voldoet aan de verwachtingen.