Voel me opgelicht

Bij de koop was aangegeven dat de auto weinig rijbereik had ca. 140km. Echter er was gezegd dat deze in 30 min kon opladen. Omdat het een oudere elektrische auto is nam ik genoegen met die 140km vanwege het goedkope rijden. Echter niet met dat blijkt dat die helemaal niet kan snelladen! Van oosterhout naar Tilburg dan is die al bijna leeg Echter kan deze auto dus niet snelladen niet eens bij een simpele macdonalds lader. Alleen thuislader en de super langzame palen kunnen waarmee het uren duurt. Hierdoor een avond vanaf 8 uur tot 2 uur snachts bezig geweest met proberen op te laden ook de anwb lukte het niet met hun eigen kabel. Om 2 uur snachts met 1 jarig kind in hotel gaan slapen en heel veel rekeningen verder nieuwe kabel gekocht omdat deze stuk zou zijn anwb lidmaatschap spoedhulp anwb hotelkosten etc..

Topservice !

Zeer klant vriendelijk. Keurige afwerking en netjes de afspraken nakomen. Tot nog toe kan ik alleen maar zeggen, super service

staan voor de klanten klaar.

Vriendelijk en helpen je op zeer goede wijze. Ga zo door

Super, ervaring

Super, snel goed en snel gerepareerd, volledig ontzorgt

Meedenken, service, heldere afspraken en offerte, vakkundig en klantgericht.

Zie hierboven in één zin.

Super service

Netjes volgens afspraak

Hele fijne, professionele zaak

Met heel veel plezier een auto bij dit bedrijf gekocht. Eerlijk over de prijs en goede afspraken kunnen maken over de aflevering. Bij aflevering bleek een plekje op de auto over het hoofd gezien te zijn. Dit is direct opgepakt en is naar alle tevredenheid opgelost. Dit geeft vertrouwen bij een auto aanschaffen!

betrouwbaarheid

afspraak is afspraak en deskundigheid is groot.

Vriendelijk, behulpzaam en kundig

Zeer mooie zaak Verzorgd en kundig personeel

Super!!!

Er word naar je geluisterd, wat je wensen zijn. Scherpe prijzen. Goede service

Weer prima

Zoals altijd weer goed geholpen niet voor niets al 38 jaar klant

Vakkundige voorlichting zonder pushen.

De verkoper, Remy van Iersel, was uiterst behulpzaam en flexibel. Hij weet waar hij over praat; is behendig met de computer. Chapeau.

Prima service.

Goede communicatie.

Gewoon super van contact tot resultaat

Topbedrijf

Goede service alleen foutje in de advertentie!

Goede service alleen foutje in de advertentie!

Goed overleg en perfect onderhoud. Na dik 320K km nog steeds zeer tevreden

Heel positief!

Prachtig bedrijf met nette medewerkers. Ik zou Autobedrijf ‘t Centrum aan iedereen aanbevelen!

prettig en vakkundig

bij de aankoop van onze auto zijn wij heel prettig geholpen en een goede deal kunnen sluiten.

Goed geholpen, service gericht.

prima zaak

goed geregeld

Geweldige service.

Na een reparatie in de garantie periode was er toch nog een klein probleem. Onder garantie van de reparatie is het gerepareerd en ook het vervangend vervoer was weer inclusief. Al met al dus een geweldige service.

Keurig op de hoogte gehouden met vooroverleg over de kosten.

Aangezien er wat onvoorziene kosten gingen komen op een servicebeurt, is er keurig gecommuniceerd wat noodzakelijk was en wat eventueel in een later stadium kan. Zo toch een nette oplossing wat veel vertrouwen geeft in de manier van werken. Top gedaan Mark en team 't Centrum.

Altijd goed!

Een aantal jaren geleden hier mijn Volkswagen Golf gekocht. Een paar kleinigheden aan gehad in de afgelopen 60.000 km maar altijd goed geholpen, ook de apk en beurten prima prijs verhouding. Wij zijn dus niet meer weg te krijgen bij 't Centrum. Echt een aanrader!

Top bedrijf

Goed en betrouwbaar bedrijf

In december vorig jaar heb ik bij dit bedrijf een mooie Tesla Model S gekocht, waarmee ik nog steeds erg blij mee ben. Gedurende de garantie periode zijn er helaas diverse mankementen aan de auto ontstaan (laten we het houden op Tesla "kwaliteit"). Dit zijn allemaal zaken waaraan 't Centrum weinig kon doen. Echter aangezien het onder de garantie voorwaarden viel ben ik terug gegaan en heb gevraagd voor een oplossing. Ik kan niet anders zeggen als dat men dit snel en professioneel heeft opgepakt. In dit soort situaties zie je pas echt met wie je te maken hebt. Alles is vakkundig en naar volle tevredenheid opgelost. Top gedaan!

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.