Hele fijne en goede garage met goeie service. Kom hier al jaren. Top!!

Klantvriendelijk, betrouwbaar en vakmanschap

Sinds ik ruim een jaar geleden een gebruikte auto bij t centrum heb gekocht heb ik alleen maar uitstekende ervaringen. Wat kleinigheidjes zijn telkens netjes opgelost en zelfs nog een stoelreparatie gratis uitgevoerd terwijl de garantie al verlopen was. Parkeersensoren laten inbouwen in achterbumper wat zo vakkundig is gedaan alsof het zo af fabriek is. Ondanks dat ik er een stukje voor moet omrijden ga ik hier ook naar toe voor het onderhoud. Ook heel nette werkplaats tarieven. De klantvriendelijkheid en service is uitstekend en is bijna nergens meer te vinden. Absolute aanrader!

Helemaal top!

Vandaag me nieuwe auto opgehaald en alles was super geregeld. Goede service, vriendelijk personeel en zeer mooie auto’s

Prima geholpen

Vriendelijke mensen

vriendelijk, correct en commercieel

We zijn vriendelijk geholpen door de verschillende medewerkers van jullie bedrijf. Aankoop verliep soepel en een kleine rimpel bij de aflevering (stuurafwijking, uitlijnen en (nog) geen instructieboekje) daargelaten is alles naar wens verlopen. Over het euvel van die stuurafwijking maken we medio juni as een afspraak om langs te komen en het te laten verhelpen. Alle vertrouwen dat dat goed gaat komen.

kundig weten waar je het over hebt . Ook als er vragen zijn .

Auto gekocht, en alleen maar positiviteit meegemaakt.

Auto intussen 1 jaar in mijn bezit en zelfs de apk wordt zeer netjes afgehandeld.

Uitstekend geholpen bij de keuze naar mijn volgende auto.

Snel een afspraak kunnen maken voor proefrit en snel een inschatting van de inruilwaarde van mijn auto kunnen krijgen. Meerdere afleveropties mogelijk. Goede uitleg van de aanwezige auto’s. Ruime keuze in een nette showroom. Ben en tevreden klant.

Nette zaak

Verkopers netjes en een prachtige zaak

Goed geregeld

Vriendelijk en eerlijk

gewoon prima service

Ik werd snel geholpen en werkzaamheden werden volgens gemaakte afspraken perfect gedaan.

Niets dan lof netjes behandeld goede service

Vriendelijk in contact, heldere afspraken over prijs onderhoudsbeurt.

Het maken van een afspraak verliep vlot. Kon snel terecht Gratis leenauto stond klaar. Vooraf een offerte ontvangen voor de kosten van deze grote beurt. Factuur sloot hier jij aan. Personeel is vriendelijk en correct.

Vakkundig en klantvriendelijk!

Snelle diagnose, vakkundige hulp en snelle afhandeling. Top.

Vakkundig

Altijd even tijd als je een mankementje hebt Correct en beleefd Voor mij een betrouwbare garage

Vriendelijke mensen

Vriendelijke ontvangst gehad. Goed bod voor mijn in oude auto gekregen. Mooie auto kunnen kopen. Het ophalen van de auto was leuk verzorgd.

Top service

Snelle service, goed advies

Zeer klantvriendelijk bedrijf

We hadden even een minder fijne ervaring en dit lieten we ze per mail weten. We werden direct gebeld. Tijdens het gesprek toonde de verkoper begrip, sympathie en zocht hij samen met ons naar een oplossing. Beter konden we het niet wensen!

Goed ontvangen en alles netjes geregeld

Prima ontvangen alles goed afgehandeld zeer net bedrijf

Prima, vriendelijk ontvangst.

Voor de aanschaf van de onze nieuwe auto ook nog mail contact gehad waar onze vragen goed in werden beantwoord. We zijn goed/netjes geholpen en kregen een mooie prijs terug voor onze inruil auto. Puntjes die we hadden op de nieuwe auto zijn ook goed verholpen. Het afleveren begon goed, toen kwam er regen en wind. We hadden daarna wel het gevoel dat het allemaal wat gehaast ging en daardoor ook ons presentje/bloemmetje als blijk van waardering/vertrouwen niet hebben gekregen.

Fijne ervaring niet opdringerig.

Helemaal goed!

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk en goede service! Keurige auto aangeschaft, goede inruil gekregen. Peter, bedankt!

Vriendelijk, duidelijk en snel!

Fijne duidelijke communicatie, snelle afhandeling. En een update voorafgaand aan de reparatie.

Geen 'autohandelaar' gedrag

Een fijn bedrijf dat vriendelijk is, open en eerlijk. Geen 'autohandelaar' gedrag. Transparant en niet moeilijk doen over wat kleine zaken!

Snel, to the point, eerlijk

Bedrijfsgegevens

Cornelis Branderhorststraat 21

4266EK Eethen

0416 351 563

[email protected]

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.