uitstekende service

uitstekende service

fijne verkopers

ik kijk met alle tevredenheid terug op de service, die ik heb gehad.

Gewoon goed!

Na een paar keer de showroom bezocht te hebben en elders vergelijken, de keuze gemaakt om met een voertuig daar een proefrit te maken. Daarna met de verkoper redelijk vlot een deal kunnen bereiken. Auto werd keurig thuis geleverd met een mooie bos bloemen en garantiewerk werd snel en professioneel opgelost. Niets mis mee. Waarom dan toch een halve ster minder? Naast de vriendelijk lachende receptioniste mogen de (drukke) verkopers best ook wel eens lachen en gedag zeggen als ze voorbij lopen, toch?

Klantvriendelijk

Alle afspraken voor officiele aflevering auto nagekomen. Vriendelijke verkoper.

Goede service en goede prijs.

Ik ben goed geholpen en de auto was goed geprijsd.

Betrouwbaar bedrijf.

Behulpzaam en netjes optijd klaar

Uitstekend geholpen!

We zijn uitstekend geholpen. Waren te laat voor de proefrit, maar in overleg hebben we deze alsnog later kunnen doen. We waren tot na sluitingstijd in gesprek om tot een offerte te komen. Prettig dat er een goede garage bij zit zodat er gelijk een trekhaak opgezet kon worden. Alles voor een goede prijs.

Netjes en klantvriendelijk

Positief

Ouderwetse service / after service

Bij Autobedrijf 't Centrum zijn we goed geslaagd voor onze nieuwe auto. Ook na de koop zijn we fantastisch geholpen met het oplossen van problemen / garantie geval. Alles is netjes opgelost en over de kosten is eigenlijk nooit discussie geweest. Een bedrijf dat staat voor z'n verkochte auto ongeacht eventuele kosten. Dankjewel voor de service en tot de volgende auto!

Alles was perfect geregeld.

Alles was perfect geregeld.

Goed en vakkundig

Misschien ter overweging, had de auto met een volle tank brandstof afgeleverd.

Leuke auto voor een leuke prijs.

Zeer netjes geholpen, duidelijke informatie en klantvriendelijk.

Zeer netjes behandeld. Auto netjes klaar gemaakt, maar duurde alleen wat lang (vakantieperiode). Prima garage.

Auto gekocht zeer tevreden

Een auto gekocht goeie verkoper eerlijk en sociaal

Goede en nette wijze van autoverkoop

Ondanks het feit dat het druk was in de zaak hebben we voldoende tijd gekregen om in 3 verschillende auto’s een proefrit te maken en vragen te stellen. De verkoper (Peter) deed dat op een prettige manier, zonder druk uit te oefenen.

Goed. Deskundig. Komen afspraken na.

We worden goed geinformeerd als er kosten gemaakt moeten worden. Deze kosten worden goed vermeld.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Communicatie klantvriendelijkheid service zijn allemaal prima voor elkaar Zeer tevreden hierover Dank jullie wel StijlDepot73

Klant vriendelijk goed behandeld

Men had alle tijd afspraken goed nagekomen goede informatie gekregen al met al gewoon goed

Prima bedrijf, komt afspraken na, auto netjes afgeleverd

Prima bedrijf, komt afspraken na, auto netjes afgeleverd

Prima en alles volgens afspraak !

Hele prettige ervaring; snelle reactie op email met informatieverzoek & richtprijs inruilbedrag. Afspraak snel gemaakt voor proefrit. Onderhandelen met Andre is bijzonder plezierig ! Auto conform afspraak opgehaald en alles conform afspraak opgevolgd (kleine puntjes en poestbeurt). Bedankt voor het bloemetje !

Afspraken zijn nagekomen, geheel ging vlot zowel qua afspraken maken als de uiteindelijke levering. Kan eerlijk gezegd ook niet een verbeter punt opnoemen, was de soepelste ervaring die ik tot nu toe heb gehad qua auto kopen.

Zeer net en klantvriendelijk

Personeel hartstikke vriendelijk. Zonder een afspraak te maken een proefrit kunnen maken 20 minuten voor sluitingstijd. Auto netjes afgeleverd op de dag van ophalen.

Vriendelijk en professioneel

Prima!

Klantvriendelijk en geduldig , niet opdringerig.

Met afspraak een proefrit gemaakt en ook met een andere auto een proefrit gemaakt. Deze later gekocht na een prettige onderhandeling.

Geweldige service voor een scherp geprijsde occassion

Dankzij de inzet van meerdere personen heb ik onze nieuwe auto nog net voor onze vakantie kunnen ophalen, ondanks een beperkte bezetting vanwege vakanties. Zeer behulpzame behulpzame medewerkers die hun uiterste best doen om de klant tevreden te stellen. Ook de financiële afhandeling verloopt prima.