fantastisch wederom

snelle en goede aanpak wederom.

Zeer vriendelijk

Bij binnenkomst een goede eerste indruk.De verkoper was niet opdringerig wat ik zeer waardeer en de deal was snel gesloten.Goede service

uitstekend

Ben een paar jaar klant service en afspraken zijn altijd goed ga zo door

Klantvriendelijk en meewerkend, klein minpuntje in de afwerking van een schadeplekje

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Eigenlijk alleen maar positief over de verloop van onze aankoop. Enige minpunt voor ons is dat een kleine beschadiging toch niet bijgewerkt is, hoewel deze wel gemarkeerd was. Dit hebben we helaas pas opgemerkt toen we reeds thuis waren.

Adviseurs en geen stereotype autoverkopers....

Klantvriendelijkheid Goed bereikbaar Straight to the point Geen flauwekul Belangrijker nog, de adviseurs doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Heel prettig en klantvriendelijke contact met zowel verkoper als werkplaats

Contact met verkoper verliep heel prettig. Dacht goed mee. Komt heel eerlijk en betrouwbaar over. Is beslist niet opdringerig en heeft een prettige uitstraling. Contact met zowel receptioniste als medewerker van werkplaats is prettig.

Geweldig geholpen

Ik vond het eerste contact al prettig. Was gelijk duidelijk wat mogelijk was. We zijn snel tot overeenstemming gekomen. Gevoel is bij mij heel belangrijk en dat was gelijk goed. Bedankt

Professioneel bedrijf met goede service

Heeft veel mooie auto’s staan voor scherpe prijs. Auto is netjes thuis afgeleverd en een bloemetje als extra maakt het af!

Wat een topservice. 100% Tevreden over dit bedrijf.

Ik heb al heel wat tweedehands auto's, maar ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat een autodealer mij er zelf aan herinnert dat de garantieperiode op mijn auto bijna verloopt. Autobedrijf 't Centrum vroeg zich af of ik nog iets aan te merken had aan mijn auto zodat zij dit binnen de garantieperiode konden oplossen. Proactief en klantgericht: zo kan het dus ook en daar kunnen heel wat dealers een voorbeeld aan nemen. Ik had een aantal zaken die verholpen moesten worden. Het maken van een afspraak was zo gebeurd en toen ik mijn auto inleverde stond er een nette leenauto klaar. De volgende dag kreeg ik al een belletje dat alles was opgelost. Diezelfde avond werd mijn auto weer bij mij thuis afgeleverd en nam de chauffeur de leenauto mee terug. De communicatie met de medewerkers van Autobedrijf 't Centrum was helder en verliep uitermate soepel. Alle zaken zijn naar volle tevredenheid opgelost. En als slagroom op de taart kreeg ik mijn auto ook nog eens gewassen terug. Het zijn óók de kleine dingen die het doen. Wat een topservice levert Autobedrijf 't Centrum. Ik ben van plan om nog heel wat jaren te genieten van mijn huidige auto. Maar als het tijd is om naar een andere auto uit te kijken, dan hoop ik dat Autobedrijf 't Centrum in hun aanbod de auto heeft staan waar ik op dat moment naar op zoek ben.

Perfecte service

Mooie auto, goede prijs en goede service.

supergoed

Heel vriendelijk, reel en technisch goed. Ook kundig personeel Remy en John

Aandachtig, vakbekwaam en goed opgelost

Van koop tot en met nazorg tot in de puntjes geregeld. Kwaaltjes ook nog proactief binnen de garantietermijn opgelost. Aanbeveling: neem ook even de tijd om uit te leggen wat er mis was en hoe het is opgelost. Nu was er bij ophalen niemand die mij dat kon vertellen,

Service prima en reparaties ook altijd. Als het niet direct nodig is om een reparatie uit te voeren dan zeggen ze dat ook en niet dat het gelijk gedaan moet worden,

geven veel service

ze zijn meer dan 40 jaar mijn garage! en nooit spijt gehad!

Behulpzaam en fijne communicatie

Wij hebben met diverse auto's een proefrit mogen maken op verschillende dagen vooraleer wij een keuze konden maken. Niets was teveel, de gekozen auto werd zo uit de volle showroom gehaald, voor ons een groot pluspunt. Fijne communicatie en veel keuze uit diverse prijsklasse diesels. Ik zou de,volgende keer zo weer terug gaan naar dit bedrijf.

Mooi bedrijf met veel jonge auto's op een goede locatie

De relatief jonge showroom medewerkers zijn klantvriendelijk, ter zake kundig en zakelijk ingesteld. We kochten onze Peugeot 2008 GT eigenlijk direct na de aangeboden proefrit. Na het ophalen van de auto ontdekten we een paar kleine schades die we tijdens de aankoop niet hadden gevonden. Dit werd keurig hersteld door CSA Sleeuwijk zonder veel extra kosten voor ons als kopers.

Wij zijn prima begeleid in onze zoektocht naar onze nieuwe auto!!

De verkoper was erg enthousiast en wist waar hij over sprak! De verdere afhandeling is prima verlopen!!

Prettig en vakkundig en vlot geholpen

Prettig, vakkundig en vlot geholpen.

ZO zou ik meer autobedrijven willen zien!!

Goede communicatie, duidelijke afspraken, vriendelijke service, een echter aanrader dus.

Goed geholpen en prettige mensen om mee te praten

Correct, zorgvuldig

Je wordt fijn geholpen zowel bij de balie als door het overige personeel.

Bijzondere service!

Goede ontvangst, attente verkoper (Rémy) maakte tijd en vond het geen bezwaar om ons ook in een auto te laten rijden, ter vergelijking, waarvan hij wist dat we die niet zouden kopen. Uiteindelijk goede deal gemaakt en afspraken gemaakt voor aflevering en inruil. Op de dag van ophalen begeeft mijn inruilauto het op 200 meter voor de garage, met waarschijnlijk serieuze schade aan de motor. Direct afgesleept en men nam de inruilauto gewoon over. Uiteindelijk zelfs voor een niet rijdende auto een hele nette inruilprijs gekregen. Zelfde dag alles geregeld en afgehandeld. Top service! Complimenten voor Rémy.

Betrouwbaar

Keurig netjes geholpen. Garage waarvan je voelt dat het klopt Goede overdracht. Ook communicatie verliep prima

Het is een goed en vriendelijk bedrijf

Een zeer net en vakkundig bedrijf en personeel

Super bedrijf ,betrouwbaar, goed van de afspraken, goede service en mooie prijzen.

Zojuist gedaan.