Fijne ervaring zowel met de koop van de auto en de verdere afhandeling ervan

Top service

Snel, vriendelijk en accuraat ben ik geholpen.

Super service

Hele goede service en vriendelijke verkoper. Auto is keurig gepoetst en afgeleverd. Heel blij mee!

Prima en betrouwbaar bedrijf

Zeer goed geholpen, vriendelijke verkoper, alle afspraken prima nagekomen, zelfs nieuwe matten gekregen voor de auto zonder er om te hoeven vragen, en bij het afhalen van een 2e hands auto een bloemetje, heel attent.

De aankoop van de auto is op een heel prettige manier verlopen.

De eerste rijervaring geeft me het gevoel dat ik een juiste aankoop hed gedaan. Maar omdat ik de auto nog maar een paar dagen in bezit heb, moet de tijd leren of dit ook zo is. Overigens wil ik even opmerken dat de auto niet voorzien is van lichtmetalen wielen, zoals in de aanbieding vermeld stond. Contact met dit bedrijf als heel prettig ervaren.

Vlotte, professionele verkoop van goede auto's

Afgelopen week een Kia Niro aangeschaft. Goede prijs, importauto, nog geen 2 jaar oud. (bijna) alles erop en eraan. Vriendelijke en snelle service.

Nette zaak auto top afgeleverd

Bedankt André!

Erg vriendelijke en alle tijd

Erg fijne garage vriendelijke mensen en nette verkoper. Neemt de tijd . En geeft goed en net advies.

Zeer goed geholpen

Fijn geholpen

Klantgericht, vriendelijk en goede service

Bij 't Centrum wordt je gevoel bevestigd dat je met een gerust hart een goede auto kunt kopen. André heeft me prima geholpen om tot een keuze te komen, rustig, betrokken en terzakekundig. Auto naar wens en volgens afspraak en meer (poetsen, bijwerken) afgeleverd.

Aanbevelenswaardig

Goede service. Gewoon een goed bedrijf.

André is een goede verkoper, die ook ‘s avonds bereikbaar was

De afspraken worden correct nagekomen, men communiceert duidelijk en een snelle aflevering met lekkere koffie. Mijn vrouw was blij met de bloemen.

Geslaagd voor onze gezinsauto

Wegens gezinsuitbreiding waren wij op zoek naar een grotere auto. André heeft ons goed geholpen bij de aankoop van onze 2e hands Peugeot 308 GT-Line en er voor gezorgd dat de auto er bij aflevering weer top uit zag!

een goed en eerlijk autobedrijf

Altijd keurige behandeling!

Hulp staat altijd klaar.

Prima, super tevreden. Vriendelijk en kundig personeel.

Een klein feestje!

Nadat mijn oude autootje hier en daar wat kuren begon te vertonen, kwam daar het moment om op zoek te gaan naar een nieuwe bolide. Na heel lang zoeken op internet kwam ik een leuke deal tegen bij Autobedrijf 't Centrum. Het was wel een uurtje rijden maar het was de moeite waard. Voor de proefrit stond de auto al netjes klaar en ik krijg alle tijd om even met de auto op pad te gaan. De auto beviel prima, dus de deal was snel gesloten. Met wat pijn in het hart mijn oude auto achtergelaten (ingeruild), maar het de verzekering dat hij nog niet zijn laatste kilometers had gereden. Inmiddels rij ik al een paar dagen in mijn nieuwe auto en het bevalt meer dan goed. Ook de afhandeling en behandeling door de verkoper was professioneel. Dus zeker een aanrader!

Prettig contact

Prettig contact gehad met André. Heeft de verkoop en onze wensen goed uitgevoerd. Ik heb twee punten van kritiek; 1. ik heb niks aan een Franse handleiding. Ook een doorverwijzing naar de handleiding in de computer van de auto is niet voldoende. Ik adviseer je om een actuele handleiding van de auto als pdf te mailen of uit te printen voor de klant. 2. De schade LV was niet bijgewerkt, terwijl ik er wel specifiek om heb gevraagd. Op de ophaaldag is dat nog even snel bijgewerkt maar dat is m.i. geen structurele oplossing.

ook in nazorg een top bedrijf !

ik ontving vanuit het bedrijf een bericht dat de garantietermijn bijna afliep. Een paar kleine mankementen zijn perfect opgelost. Wederom een klantvriendelijke benadering.

Alles was goed geregeld

Een autobedrijf dat klasse uitstraalt.

Vriendelijk en gastvrije ontvangst. Ze nemen de tijd om je tekst en uitleg te geven. Vlotte afhandeling van de koop. Top merken in de verkoop.

No nonsense met correcte service

Gewoon gezellig een auto kopen met correcte service en aflevering.

Netjus gehandeld

Super auto gekocht bedankt voor goede serves.

Gewoon goed

Er moest een APK-keuring en een tussenbeurt worden uitgevoerd. Communiceren prima over de nodige dingen die moeten gebeuren.