Vriendelijke mensen

Vriendelijke ontvangst gehad. Goed bod voor mijn in oude auto gekregen. Mooie auto kunnen kopen. Het ophalen van de auto was leuk verzorgd.

Snelle service, goed advies

Zeer klantvriendelijk bedrijf

We hadden even een minder fijne ervaring en dit lieten we ze per mail weten. We werden direct gebeld. Tijdens het gesprek toonde de verkoper begrip, sympathie en zocht hij samen met ons naar een oplossing. Beter konden we het niet wensen!

Goed ontvangen en alles netjes geregeld

Prima ontvangen alles goed afgehandeld zeer net bedrijf

Prima, vriendelijk ontvangst.

Voor de aanschaf van de onze nieuwe auto ook nog mail contact gehad waar onze vragen goed in werden beantwoord. We zijn goed/netjes geholpen en kregen een mooie prijs terug voor onze inruil auto. Puntjes die we hadden op de nieuwe auto zijn ook goed verholpen. Het afleveren begon goed, toen kwam er regen en wind. We hadden daarna wel het gevoel dat het allemaal wat gehaast ging en daardoor ook ons presentje/bloemmetje als blijk van waardering/vertrouwen niet hebben gekregen.

Fijne ervaring niet opdringerig.

Helemaal goed!

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk en goede service! Keurige auto aangeschaft, goede inruil gekregen. Peter, bedankt!

Vriendelijk, duidelijk en snel!

Fijne duidelijke communicatie, snelle afhandeling. En een update voorafgaand aan de reparatie.

Geen 'autohandelaar' gedrag

Een fijn bedrijf dat vriendelijk is, open en eerlijk. Geen 'autohandelaar' gedrag. Transparant en niet moeilijk doen over wat kleine zaken!

Snel, to the point, eerlijk

Was weer top.

Zoals verwacht

Heel goede service

Een heel fijne ontvangst, je wordt op een heel prettige manier te woord gestaan!

Ik gin er kijken voor een mooie VW Passat GTE die ik op internet had gezien. Toen ik wat rond had gekeken viel mijn oog op een jongere versie die ze hadden staan. Die heb ik uieindelijk gekocht na een heel prettig gesprek. Ik zou dit bedrijf ook zeker aan andere aanbevelen.

Als altijd weer TOP service

Fijne ervaringen en service elke keer weer. vragen worden goed bekeken en prima voorzien van antwoord en oplossing. Onderhoud blijven we gewoon lekker hier doen, is de moeite van omrijden telkens weer waard! Ga zo door!

Perfecte aankoop kunnen doen van advies tot aflevering van mijn Audi Q7!

Super klantvriendelijk en behulpzaam personeel, met name zeer goed geholpen door Peter & Remy. Auto is perfect afgeleverd met de wensen zoals vooraf afgesproken. Ik kom hier voor een volgende auto zeker terug!

Klantvriendelijk en goede service.

Alleen maar goede ervaringen

Hebben aandacht voor je.

Kwaliteit al jaren

Kwaliteit en op tijd

goede service goed personeel

klant vriendelijk en meedenkend personeel

probleem met het starten van de auto

Het probleem met starten werdt steeds erger eenmaal een telefoontje geleegd met het centrum b.v . afspraak gezet maar probleem werdt zo erg afspraak aangepast auto met mijn zoon afgeleverd en kon deze de volgende dag weer ophalen . Dit kwam voor mij goed uit omdat ik de auto nodig had voor verschillende afspraken top gedaan . een dikke 10 .

Prettige ervaring bij de aanschaf van een occassion

Vriendelijke mensen, prettige en open communicatie, van harte aanbevolen.

Alles ging naar wens!

Correcte,vriendelijke service. Doe zo verder!

Uitstekende service!

Snel geregeld, vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Ik ben heel tevreden

klantgerichte service

jullie zijn snek en flekibel

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.

Autobedrijf 't Centrum is een modern full service universeel autobedrijf. Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid, ervaar het zelf. U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.