Ik ben zeer tevreden over de servicegerichtheid van ‘t Centrum. We wonen pas kort in Drongelen, en heb half September mijn 2e onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Top punt van service: de auto wordt na de onderhoudsbeurt netjes gewassen. Nog nooit ergens meegemaakt! Ga zo door!

Een hele nette zaak met een uitstekende service

Wij zijn heel goed geholpen door alle medewerkers. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Een fijne garage waar we zeker terug komen.

Keurige service en prettige klantbenadering

de auto werd keurig volgens afspraak afgeleverd en ook de storing die later optrad werd netjes verholpen.

prettig ervaren

Wij voelde ons op ons gemak en zijn netjes en correct geholpen.

Altijd tijd voor hulp

Vlak voor het vertrek van onze vakantie bleek de aanhanger-aansluiting niet te werken. Even gebeld, even later langskomen en nog iets later gerepareerd: top service!

Altijd klaarstaan voor klant!

Adviseren staat hoog in het vaandel van dit bedrijf

fijne verkopers en personeel

afgelopen week voor het eerst een auto gekocht . netjes afgehandeld

Goede vriendelijk geholpen

Alleen jammer dat de auto met winterbanden in augustus afgeleverd wordt.

Heerlijk shoppen daar zonder opdringerige verkoper om je heen.

Mensen stonden je vriendelijk te word, en de auto waar voor ik kwam werd netjes voor gereden om een proefrit in te maken. Na de proefrit konden de verkoper en ik snel tot een overeenkomst komen en is alles snel en keurig geregeld door hem. Toen ik de auto ophaalde bleek dat zelf uit eigen beweging nog een glas van de achterlicht unit hadden vervangen omdat daar een klein hoekje van af was. Ik had dit niet eens genoemd tijdens de onderhandeling. Dus vind het een heel net bedrijf met zeker een eerlijke manier van verkopen.

Geweldige service aangaande reparatie van auto

Geweldig goed geholpen met oplossen storing brandstofsysteem

ongekend aardig

Zeer leuke mensen, heel goed zaken gedaan, wagen was in perfecte staat.

Goed geholpen!

Ik ben goed geholpen, heb een scherpe prijs gekregen. Het bedrijf komt zijn afspraken netjes na. Zou het zeker aanraden.

Zeer prettig bedrijf

We zijn prima, eerlijk en servicegericht geholpen door de medewerkers van Autobedrijf ‘t Centrum.

Hele fijne ervaring

Het hele verkoopproces was prima. Vanaf het eerste contact waren ze gelijk eerlijk. Tot op het laatste moment vriendelijk. Ik had absoluut niet het gevoel dat ze aan het aandringen waren en ze vertrouwden mij ook gelijk met de proefrit. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Alleen 1 klein puntje, ik zou hun het advies geven om de auto voor het afleveren eens goed door de wasstraat te halen. We zagen op de velgen wat vlekken en op de ramen zaten ook nog plekken waar je zag dat het niet gepoetst was. Maar verder was het super. Ik zou hier mijn volgende auto ook weer weghalen.

Goede benadering

Zeer prettig geholpen met naar mijn idee kennis van zaken.

Klantvriendelijk, duidelijke communicatie en oplossingsgericht

Eerste contact goed verzorgd. Luistert naar de vraag van de klant en past dit zo goed mogelijk in in de planning. Snelle terugkoppeling. En houd je altijd op de hoogte van de kosten.

inderdaad goede service en vakkundig en vriendelijk personeel

Goed contact en prima levering

Ik ben zeer goed geholpen en kon prima de keuze maken tussen verschillende wagens nadat ik meerdere proefritten heb gemaakt.

Nette showroom en goed geholpen

Wij zijn zeer netjes geholpen en alles ziet er goed en verzorgd uit. Een auto gekocht met BOVAG-garantie, maar ik hoop daar geen aanspraak op te hoeven maken en dat de auto na de garantietermijn geen grote mankementen krijgt.

Zeker aan te bevelen

Wij hebben enkele weken geleden onze auto aangeschaft bij t centrum. Bij thuiskomst bleek er schade op te zitten. Dezelfde avond contact gehad met t centrum. Deze belden de ochtend erop dat ze alles in orde zouden maken. Auto is thuis bij ons opgehaald en weer in nieuwsstaat terug gebracht! Zeer goede service waar bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen! De volgende auto wordt daar zeker weer aangeschaft!

Plezierig bedrijf met uitstekende service.

Auto gekocht. Thuis een schade gezien. Wij en t centrum niet gezien toen de auto afgeleverd werd. Auto is perfect gemaakt en hebben een leenauto gehad. Het is een super autobedrijf. Wat een goede service. Als je een auto zoekt ga er zeker heen. Chapeau.

Goed ontvangen ook telefonisch.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben via internet bij hun terecht gekomen voor een occasion.\r\nDirect een goed gevoel erg klantvriendelijk en niks was teveel wat betreft proefrijden met verschillende auto\'s.Uiteindelijk een prima deal met ze kunnen maken.Bij het ophalen van de auto ook nog een bos bloemen voor mijn vrouw wat wij erg attent vonden.Zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaringen met Autobedrijf \'t Centrum. Niet alleen bij de aankoop van mijn auto daar maar ook met hun service en kennis van autotechniek.

Over Autobedrijf 't Centrum B.V.