Zeer plezierige sfeer en goede service.

Vanaf het eerste telefoontje t/m de aflevering van mijn 'nieuwe' auto heb ik mij zeer op mijn gemak gevoeld. Niet pushen, maar juist een prettige manier van zaken doen. De stagiair, receptionistes, verkoper en verkoopleider waren allemaal klantvriendelijk en ik voelde mij echt een klant!

Prima contact en vakkundige reparatie - top service !

Prettig contact bij de receptie na een plotselinge lege accu in mijn auto. Alles getest en accu vervangen op dezelfde middag, en tevens de ruitschade meteen hersteld na een belletje met mijn verzekering. Alles werd goed uitgelegd en ik kon met een schoon gewassen auto (verrassing) weer vrolijk op pad ! Prima service dus.

Hele fijne garage en oog voor persoonlijk contact

Professioneel.

Ik heb het contact vanaf het eerste moment als prettig ervaren.. je word vanaf binnenkomst echt ontvangen.. Daarnaast word er niet gelijk van alles voorgeschoteld maar houden ze het bij professioneel advies.. bij verdere vragen duidelijke antwoorden en mogelijkheden verkregen.. de verkoper heeft ons alle ruimte en tijd geboden voor proefritten zelf na sluitingstijd maakte we de 5 rit.. afhandelen van de uiteindelijke koop ook telefonisch als zijnde per mail zeer prettig..

Wij zijn goed geholpen en hebben een fijne auto gekocht!

Kwaliteit van leveringen door deskundig personeel

xx

Goede service, duidelijk en eerlijk.

Zeer goed geholpen. Duidelijk verhaal en eerlijk.

Hele fijne garage

Vriendelijke dames aan de receptie. Vakbekwaam personeel. Overleg / Meedenken over uit te voeren reparaties met een toelichting op de daarbij behorende kosten.

Beter kun je niet wensen.

Fantastisch gave goed verzorgde volvo xc60. Lastige keuze want er waren veel prachtige xc60's om uit te kiezen. Goede en prettige voorlichting van de verschillen tussen de auto's. Aangeboden werd om een paar kleine beschadigingen op te lossen voor aflevering. Bij ophalen waren alle puntjes top verzorgd. Later bleek handleiding te ontbreken. Deze werd zoals beloofd keurig op tijd nagestuurd. Kortom ga kijken en ervaar aanbod en service.

Uitstekend, eerlijk, goed, betrouwbaar

Een professioneel bedrijf met goede service en prachtige auto's.

Betrouwbaar en zaken hier doen voelt goed !

Als je de zaak hier binnen loopt voelt dit vertrouwd, geen gladde praatjes. Ze willen je graag een auto verkopen en denken mee.

Het wisselen van de auto aan huis is echt heel handig en praktisch. Ook het contact over de kosten van de reparaties en/of vervangingen is erg prettig. Zo weet je meteen waar je aan toe bent en wat er aan de hand is. Het is ook fijn om dan samen af te stemmen wat wel en/of wat niet te laten doen, wat echt moet en wat eventueel kan wachten. Binnen een dag hadden wij onze auto alweer thuis. Top!

Goed geprijst, goed product, goede service, leuke mensen

Vriendelijk en zonder gedoe

Niet voor niks dat ik vanuit West- Brabant kom voor onderhoud en banden wisselen

Goede ervaring

Goede ervaring

Zeer betrouwbaar: afspraak is afspraak.

Zeer betrouwbaar: afspraak is afspraak.

Netjes geholpen

Vriendelijke en hulpvaardige verkoper. Alles netjes volgens afspraken geregeld.

Vertrouwd

We hebben ondertussen onze 4e auto bij autobedrijf ‘t Centrum gekocht. Om een keuze te maken voor dit bedrijf hoefde wij niet lang na te denken. Dit autobedrijf geeft een vertrouwd gevoel

Vriendelijke eerlijke mensen die meer nakomen dan afgesproken gewoon top

Kleine beurt

De eerste beurt van onze privé auto. Met mijn leasebak was het simpel, afspraak, uitvoeren en geen rekening. Bij 't Centrum kwam de dienstdoende monteur voor aanvang van de werkzaamheden eerst vertellen wat hij ging uitvoeren en wat de kosten daarvoor zouden zijn. Na een wandelingetje door Eethen kreeg ik de auto binnen de afgesproken tijd en netjes gewassen weer terug!

Prima!

Er is telefonisch overleg over datgene wat er aan de auto moet gebeuren en welk kostenplaatje erbij hoort.

Prima goede communicatie

Korte lintjes, goede terugkoppeling.

Aan te bevelen autobedrijf

Vriendelijke bediening, goed te woord gestaan in een nette entourage. Aflevering van de auto liet wel wat te wensen over. Niet op de afgesproken datum af kunnen leveren. Kort na aflevering gemerkt dat benzinemeter op reserve stond. Wel een duur afleverpakket. Later op de dag ook een bumperschade opgemerkt waarover niets vermeld was. Handleiding niet in Nederlandse taal aanwezig.

prettige communicatie en snelle, vakkundige service

op een prettige manier te woord gestaan en nemen alle tijd voor je. Een proefrit is binnen no-time geregeld en een eerlijke prijs af kunnen spreken. Er was geen NL-handleiding bij de auto en deze is later keurig per post nabezorgd. Fijne ervaring met dit bedrijf !

overal weer een geweldige ervaring

Dit is waarom wij constant kiezen voor 't Centrum. Verwachtingen worden waar gemaakt. Prima service en ondersteuning en bovenal het contact wat prima en goed verloopt! Ga zo door!! wij blijven graag terugkomen.