Goed geïnformeerd over de werkzaamheden en kosten

Uitstekende service!

De service is geweldig. Alle afspraken zijn volledig en correct nagekomen.

Alles klopte

Alles was goed zeer vriendelijk

Super autobedrijf zeer tevreden over

Was op zoek naar een goede auto. Heb op zeer korte termijn mijn keuze laten vallen op Autbedrijf 't Centrum. Dit omdat zij veel aanbod hadden en scherpe prijzen hadden. Na de proefrit netjes geholpen en geen onzinnige verkoop praatjes. Bij aflevering zeer flexibel zowel in tijd als financiële afhandeling. Super tevreden en zeker een aanrader voor iedereen die een goede jonge gebruikte auto zoekt.

alles netjes volgens afspraak

het is allemaal gegaan zoals afgesproken dus daar zijn we erg over te spreken het is vaak een kwestie van vertrouwen.

supersnelle service

Mijn accu was kapot. Ik ben toen op de bonnefooi langs gereden, maar ze hadden er eentje op voorraad staan. Toen dus direct gewisseld, zonder eerst een afspraak te hoeven maken. TOP

zeer tevreden over behandeling

ben goed te woord gestaan en goede uitleg gehad

Voor de eerste een auto gekocht,en zeer tevreden

Hartelijk ontvangst,bij interesse in een bepaalde auto word je meteen gevraagd of er interesse is in een proefrit. Over het algemeen genomen ben ik zeer tevreden over het algehele verloop.

Goed betrouwbaar bedrijf

Voor het vervallen van de garantie keurig een mailbericht gekregen .

kanjer

jullie zijn top bedrijf een de beste in nederland

Zeer persoonlijke hulp en benadering

Directe persoonlijke uitleg en oplossingen.

Gewoon goed zoals het hoort.

Prima service gewoon nog normaal menselijk contact zeker geen nummer zoals bij veel andere bedrijven. Maakt niet wie je spreekt van monteur tot receptioniste iedereen doet zijn of haar best om de klant van dienst te zijn. Eigenlijk heel normaal in deze abnormale tijd.

service gericht en zakelijk

Vakkundig, reeël

Goede afhandeling, faire prijs inruilauto

Autobedrijf 't Centrum is klantvriendelijk, vakkundig en servicegericht.

Altijd vlotte afhandeling bij onderhoudsbeurt en APK, goede communicatie over de (meer)prijs, meedenkend en klantgericht. Prima service.

Vriendelijk en kundig geholpen.

Vriendelijk personeel, goed geholpen. Auto netjes thuis volgens afspraak afgeleverd.

Goed bedrijf met prettige deskundig personeel

We zijn goed geholpen door vakkundige en prettige jongens met geduld en sympathie.

Goed.

Ik werd keurig gebeld over de status van de beurt en eventuele kosten.

Ik kocht er twee auto’s tegelijk uitstekende service

top bedrijf en top auto’s, vriendelijk personeel

Jullie zijn de beste autobedrijf! Heel erg bedankt! Groetjes David

Netjes en goede prijs

Netjes. Komen na wat er gezegd word en een goede prijs

zeer betrokkken

Open communicatie, geweldige afhandeling.

Zoals altijd weer goed en naar tevredenheid geholpen

Ben al 36 jaar klant en nog altijd blij met de keuze voor autobedrijf t centrum

Je krijgt wat je vraagt en denken mee

Goed geholpen. Men dacht mee in het voordeel van mijn portomonai. Alle werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd!