Staan direct klaar

Klantvriendelijk werd direct geholpen

Een echte onderscheidende garage !!

Bedrijf dat onderscheidend is t.ov. andere bedrijven waar wij geweest zijn . Vandaar juiste keuze bij de juiste partij ! Ons advies : Niet lang helle ! 'T Centrum meteen Bellen !! Mvg Fam H. Wijsen uit Limburg zuid

Goede service met een nette afhandeling

In deze coronatijd komt dit bedrijf de klant tegemoet. Keurig gehouden aan de richtlijnen. Enorme goede service om op zo'n afstand een proefrit op locatie te maken. Nieuwe auto achtergalaten, en de ingeruilde auto mee teruggenomen.

Excellente service en eerlijke afhandeling bij aankoop andere auto

Het is nu mijn 2e auto die ik hier gekocht heb Je krijgt hier een eerlijke inruilprijs en en een uitstekende service Hier is de klant nog koning Veel is er mogelijk en ook de nazorg is uitstekend Ik kan. Iedereen raad ik het aan om hier een auto te kopen

Uitstekend bedrijf

Heel goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Super service

Wij waren op zoek naar een nieuwe auto. Hier onze auto gevonden! Fijn contact gehad met Remy. Vanwege de Corona kon er een proefrit aan huis gedaan worden. Echt wat een service! Uit eindelijk de koop gedaan. Ook hebben ze zelfs de nieuwe auto bij huis gebracht en de inruil weer mee terug genomen.

Altijd goed geholpen

Wederom goed goed en snel geholpen door vriendelijk en deskundig personeel

Goed geholpen

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt. Ik ben goed geholpen. En daar ben ik wel tevreden over.

Altijd netjes geholpen

Netjes en eerlijk

Goed bedrijf met nette occasions

De koop is volgens gehele verwachting verlopen. Alle afspraken zijn nagekomen. Kortom een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Geweldig tot zover

Mijn eerste auto gekocht bij dit bedrijf en zeer goed afgeleverd...zijn op locatie gekomen voor een proefrit (260km verderop) dus helemaal geweldig en ze gaven ons een goed gevoel..dus samengevat helemaal top😀

goede ervaring

goede afspraken alles netjes op tijd geregeld ,nette ontvangst, keurig geholpen.

prettig en deskundig geholpen

prima uitleg ,goed geregeld alles

Een vertroud bedrijf waar de klant zeer goed wordt geholpen.

Prettig contact met de medewerkers, en komen afspraken na.

Zeer fijn en net bedrijf

Ik heb vandaag mn 3 e auto daar gekocht en tot op heden zeer tevreden . Altijd netjes en correct geholpen en goede service

goed gevoel

Mooie auto, een verkoper die veel kennis van zaken heeft. We gingen voor een Renault scenic 7 zitter en gingen met een Peugeot 5008 naar thuis. We zijn er zo ontzettend blij mee. Er ging niet veel van de prijs af, maar de auto was gewoon scherp geprijsd. Goed gevoel bij dit bedrijf.

Mooie garage met nette auto’s

Super garage! Alles netjes afgehandeld! Auto stond er super bij toen we hem gisteren gehaald hebben. Hier zouden we onze volgende auto zo weer kopen!

Super bedrijf

Alles vanaf 1e stap binnen was goed geregeld

Héél goed

Goede snelle service, werknemers die klantgericht meedenken! Ik ben zeer tevreden.

Goed en fijn geholpen

Professioneel en betrouwbaar autocentrum

Uitmuntend

Geweldige service. Fijne gesprekken en keurige onderhandelingen.

Uitstekend top

Een goed autobedrijf met vriendelijke personeel.

Goed geholpen met aardige personen.

Top service en klant vriendelijk

Als je een probleem hebt helpen ze direct en zorgen de monteurs dat je weer veilig op weg kan.

Goede service, en schoon geleverd

met fijn vervangend vervoer