Perfect Marc

Ik doe het onderhoud aan mijn DACIA zelf, een distributie riem zou ook nog kunnen, maar laat dit liever aan Autobedrijf ,t CENTRUM over. De service ook aan de balie is prima, Bedankt, groet Anton

prima goed geholpen

netjes geholpen. beleefd en kundig

Goed geholpen door vriendelijke personeel.

Persoonlijk en servicegericht

Autobedrijf ‘t Centrum is een klantgericht bedrijft. Nemen alle tijd en doen moeite voor een tevreden klant. Ook in Coronatijd. Tot nu toe zijn ze hun afspraken goed nagekomen. Ga zo door!

Prima garage

Prima koop ervaring. In eerste instantie verliep de onderhandeling wat stroef, maar uiteindelijk toch een mooie aanwinst aan overgehouden. Ook een leuke verassing dat de tank vol werd afgeleverd. Klein, doch attent dingetje.

Geweldig geholpen door André.

Wederom fijn geholpen door verkoper André. We kennen hem al jaren. Komt altijd netjes zijn afspraken na en geeft een serieus bedrag voor je inruil auto

Heel goed en vriendelijk

Behulpzaam.

. Vriendelijke en betrouwbaar bedrijf.

Klant- en servicegericht ook tegen sluitingstijd

Klant- en servicegericht ook tegen sluitingstijd. Komen afspraken na en geven eerlijk advies. Erg goed teamwork waardoor snel geschakeld kan worden en het ogenschijnlijk onmogelijke toch mogelijk wordt.

Eerlijk en gastvrij

Vandaag in eerste instantie voor een Peugeot 508 SW gaan kijken en proefrijden, fijne auto maar toch wat tegenvallende ruimte en bij het rijden iets trillend, bij terugkomst dit aangegeven werd meteen serieus genomen. Toen gevraagd naar een Volvo V70 waar we ook interesse in hadden. Geen enkel probleem auto werd voorgereden, garageplaten erop en rijden maar. De Volvo beviel uitstekend , daarna onderhandelingen over de prijs, al met al een redelijk inruilbod ontvangen en tot koop overgegaan. Zeer prettige ervaring bij deze garage, zeker aan te bevelen.

Goed geholpen, goed service. Bedankt!

Een zeer betrouwbaar en service gericht auto bedrijf.

Personeel komt heel eerlijk en vertrouwd over. De service en dienstverlening is goed te noemen. Geeft je tijd en ruimte om over de product na te denken. Er wordt je niks opgedrongen.

Betrouwbaare verkoper.

Professioneel, klantvriendelijk en afspraak is afspraak, geen verkoop praatjes, André bedankt.

Vakkundige hulp en hoog serviceniveau

Je wordt bij autobedrijf 't Centrum heel vriendelijk te woord gestaan en er wordt goed geluisterd naar mij als klant. De bereidwilligheid om snel op zoek te gaan naar een oplossing is heel groot. En ook worden problemen vakkundig opgelost.

Uitstekende service

Vriendelijk. En passende prijzen die bij de auto’s passen.

Zeer netjes en snel geholpen

Auto was kapot, we konden hem gelijk brengen en ze zijn er gelijk mee aan de slag gegaan. Top

goede prijs kwaliteit verhouding

werdt goed geholpen en proef rit aan huis goed geregeld

Klantgericht

We konden binnen een dag terecht voor nieuwe banden. En het was zelfs weekend. Kregen van tevoren een belletje wanneer de nieuwe banden binnen waren.

Een open en vriendelijke behandeling

Een klant vriendelijke ontvangst ondanks de corona toestanden We hebben eigenlijk geen opmerkingen of toevoegingen. En hopen met onze Nissan Qashqai nog jaren lang plezierig daar gebruik van te mogen maken.

goed, beter best, ondanks de problemen met Corona

Top service

Doen wat ze zeggen, top bedrijf

Top service!

Bij onverwachte problemen staan ze snel voor je klaar. Zijn betrouwbaar en klantvriendelijk.

Betrokkenheid en meedenken in oplossingen.

Ik had een elektronische storing in mijn bedrijfsbus, elke ochtend stond ik met een lege accu. Bij verschillende garages geweest, maar niemand kon het probleem vinden. De bus is 2 dagen naar 't Centrum geweest en probleem is opgelost. Arnoud en monteurs, nogmaals dank.

Eerlijk betrouwbaar

Nette service, Afspraak voor APK en grote beurt Auto. Bellen altijd wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn eerlijk in wat noodzakelijk is. Auto op afgesproken tijd klaar.

Super service

Goede service, wordt keurig behandeld en eerlijk!!!