Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn score voor Autobedrijf Wout Bouman is een 10+. Geweldige klantvriendelijkheid en bovenal KENNIS van ZAKEN! Voorgeschiedenis Mijn Opel Easy Tronic (bouwjaar 2002) hield tijdens het rijden in (2x) Opelgarage geraadpleegd betreffende storing...,uitslag :niks mis met de auto (kosten 30 Euro). Daarna Kwik Fit Garage 4HGBeurt gegeven (kosten 200 Euro) constatering: geen mankementen.! Enigszins gerustgesteld op vakantie gegaan naar Duitsland echter op de terugreis tot stilstand gekomen op de snelweg!!!ANWB kon niets verhelpen dus de Corsa naar de dichtsbijziijnde Opel Garage in Arnhem gesleepd Hier was de procedure hetzelfde: Uitlezen,proefrit( monteur heen en terug woonplaats) ,conclusie;niks mis met de auto,slechts de koppeling was oververhit geweest\'. U kunt de auto komen ophalen werd mij telefonisch medegedeeld, want het zoeken naar de oorzaak is als een naald in een hooiberg en gaat minimaal 500 Euro onderzoekskosten bedragen, De kosten nu waren 84 Euro.?! Auto opgehaald en met horten en stoten naar huis gereden. Bij een snelheid van 100/120 km geen probleem maar wanneer terug moest worden geschakeld tot 50/60 km,dan hield de motor in en manueel kon met onderbrekingen worden verder gereden.. We zijn via het internet op zoek gegaan naar een garage die verstand/kennis heeft van Easy Tronic Auto.s en kwamen bij Wout Bouman terecht. Telefonisch een afspraak gemaakt en de opel daar naar toe gereden (met tiiiiiig inhoudingen!) Het is voor mij nog steeds een raadsel dat 3 Garage,s, waaronder 2 Opel Garage,s mij naar huis stuurden met de mededeling: niks mis met de auto!, terwijl ik steeds na een autorit van 60/70/km stil kwam te staan! Garage Wout Bouman heeft een expertmonteur ,zijn naam is Iwan,die meteen wist wat de storing was! Met een handeling van 2 seconden liet hij mij zien dat de olie in het vloeistofreservoir geen olie meer was maar DIKKE ZWARTE DRAP!Conclusie:;Geen onderhoud,gevolg...problemen met het bedienen van de koppeling. (was nooit op gewezen door garage.s!) Opel heeft 3 motoren (actuatoren)toegepast op de Easytronic transmissie Twee om de versnellingen te schakelen en een om de koppeling te bedienen, Monteur Iwan gaf mij het advies om allen te reviseren (2 motoren 650 Euro > Actuator om de koppeling te bedienen 300 Euro

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer goed bedrijf weten waarover ze praten en komen afspraken ook na.ben beter tevreden dan bij dealer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Louter goede ervaringen: goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik had een probleem met een transpondersleutel. Andere garages lieten weten dat dat heel duur zou worden of gewoonweg niet kon worden opgelost. Bij deze garage namen ze de tijd voor dit probleem en kreeg ik uiteindelijk voor een heel zacht prijsje een werkende sleutel. Bovendien waren ze ontzettend aardig. Ik ben blij dit bedrijf te kennen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede service en afgeleverde kwaliteiten. Onderzoek naar defect is deskundig uitgevoerd en de grote onderhoudsbeurt is de prijs waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uiterst bekwaam en altijd behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super aardige mensen en een super service. Ik was er met een oude Ford Transit, maar kreeg de volle aandacht en service. De Ford dealer wist geen raad met deze storing, maar Iwan heeft het gevonden en opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onze mini is vanuit de garantieperiode bij het bedrijf van Wout terecht gekomen. Wat een service ; ik beveel deze garage aan aan een ieder die service, gastvrijheid, deskundigheid, snelheid en bovenal kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Wij wonen zelf in Hellevoetsluis maar hebben de rit er graag voor over gehad om kennis gemaakt te hebben met dit bedrijf. Frank heeft ons geholpen en dit wil ik extra benadrukken aangezien zijn kennis ongeëvenaard is . Gr familie de Ronde

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Audi A6 start niet meer en schakelt niet meer vanuit zijn automaat. Toen ik pasgeleden op een ochtend onze Audi (A6 automaat)wilde starten lukte dat niet. Geen nood, daar hebben we de Audi-assistance voor, immers de beurten en reparaties worden nog bij de dealer gedaan. Audi-assistance kwam, startte de auto en dacht dat het een accuprobleem was. Ik sprak af dat ik de auto naar de garage zou rijden. Helaas werd duidelijk dat er niet geschakeld kon worden ( automaat stond vast) De monteur vermoedde twee problemen los van elkaar, sloot de auto aan op zijn laptop maar zonder kon niet in het electronische systeem komen omdat hij naar zijn zeggen nog niet de goede software en /of systeem had. Klepje verwijderd bij de asbak, knopje gedrukt en de handel kon weer uit de P-stand Assistance vertrok, maar de auto kon niet rijden ( greep niet aan ) Assitance weer gebeld, na een 40 minuten terug gekomen en besloten de auto te laten ophalen om in de garage een verdere analyse te maken. Ophaaldienst komt en probeert vervolgens de auto te starten. De auto start, schakelt, kan rijden maar wordt wel opgeladen en naar de garage gebracht. Bij de Audi dealer wordt afgesproken dat er maximaal twee uur gezocht gaat worden. De volgende dag bij ophalen werd mij verteld dat er niets gevonden was. Er was een stekkertje opnieuw gemonteerd, maar fouten konden pas opgespoord worden als op het moment de fout te meten was ( gemiste kans dacht ik nog bij de audi-assistance ) Ik wilde graag het een rapportje , waarop die informatie stond, want ik kon mij niet voorstellen dat er geen foutmeldingen zouden zijn geweest bij het doormeten. Audi beloofde dat te versturen via email. En ik rekende 165 euro af voor een meting en een montage van een stekkertje Als ik weer een probleem had dan zou ik maar weer bellen, en nu maar hopen dat het een incident was sprak de man die het afhandelde. Rapportje kwam niet ( pas na een week, na aan de bel te hebben getrokken over wel reclame en geen rapport van de dealer kwam dit via email. Uit rapport bleek wel degelijk storingen geconstateerd met versnellingsbak. Ik ben verder gaan zoeken op deze problemen via het internet en kwam op deze site http://www.amtgarageforum.nl terecht. Op het forum zag ik problemen die wellicht dezelfde oorzaak hadden en een reactie van Iwan Kennis bij Auto Bouman sprak mij aan. Ik heb toen met deze ‘tip’ de dealer weer gebeld en gevraagd of dit misschien ook mijn probleem en oplossing zou kunnen zijn. Daar was geen oor voor bij de dealer/garage. Toen heb ik ‘Iwan’ van de betreffende website bij Auto Bouman gebeld. En werd tot mijn verbazing direct doorverbonden. ( bij de genoemde dealer niet mogelijk contact te rijgen met diegene die je auto heeft bekeken) Dit was een kort gesprekje waarin hij me vroeg de gegevens van de auto middels een fotootje door te sturen, zodat hij zou kunnen zoeken. Dit aanbod werd gedaan zonder dat wij een afspraak konden maken over de onderzoeks kosten. ( dat wilde ik wel, maar nieuwsgierige Iwan, wilde eerst wat rondvragen en zoeken op de fora waar hij mee in contact was ) Vervolgens zijn wij in contact gebleven, de auto had dezelfde kuren maar kon gelukkig na eerste hapering in tweede instantie weer starten en rijden. Dit heeft zich in die week herhaald. Iwan heeft zich in de problemathiek/symptonen verdiept vermoedde problemen met de electronica van de versnellingsbak. Vervolgens heb ik de auto bij Iwan thuis afgeleverd ( dichterbij dan de garage ) Iwan heeft alle mogelijke storingen op ander apparaten bevraagd ( telefoon, automatsisch hek e.d.) en was het met mij eens de omstandigheden zo getrouw mogelijk na te doen ( auto buiten in regen e.d.) Bij de dealer werd ik daarvoor weggelachen. Dagelijks werd ik kort op de hoogte gehouden meestal via de email, wat er in het traject getest was en hoe de auto zich gedroeg. Ook randverschijnselen zoals contact met stekker, kabelboom vervanging zijn aan de orde geweest om zeker te zijn dat niet een dure reparatie te vroeg zou worden uitgevoerd. Het was super fijn dat ik in gesprek kon blijven en zeker wist dat er alles aan gedaan is om het probleem op te sporen en dat zo gunstig mogelijk voor mij te repareren. Dit is vooral heel bijzonder omdat de expertise nodig voor dit geval vooral in onderzoek, netwerk, kennis en ( meet ) aparatuur en ‘out off the box’ denken zit. Dit alles is aanwezig bij garage Bouman en bij Iwan en daar betaal je dan eigenlijk een schijntje voor want ik ben er zeker van dat de twee uur onderzoekskosten die ik betaald heb veel meer uren zijn geweest. Sleutelen kunnen ze bij veel garages, maar dit soort weinig voorkomende zaken heb je een andere mentaliteit voor nodig, een mentaliteit van nieuwsgierigheid, betrokkenheid en wens om iets op te lossen. Zo een mentaliteit heb ik nog niet meegemaakt bij de reguliere garage. De uiteindelijke rekening was goedkoper dan de mij opgevraagde offerte van de dealer. Ik heb twee weken een auto kunnen lenen zonder probleem. Ik stap graag over naar deze garage, in deze tijd waar de techniek door zoveel electronica bepaald wordt wil je ook graag een plek hebben waar dit ‘up to date’ is en het vertrouwen kunt hebben dat een monteur evenveel buikpijn van een hoge rekening krijgt als jezelf. ;) Garage Bouman , Iwan bedankt. Anneke Huitink

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niets dan lof over dit bedrijf.Al sinds de oprichting ben ik klant, dus dat is al een hele tijd en nooit ben ik ontevreden thuis gekomen. Op alle fronten een dikke 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed advies - eerlijk advies. Indien nodig wordt je direct geholpen als dat mogelijk is. Kom hier al 20 jaar voor reparaties en onderhoud, heb nog nooit een min puntje tegengekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Buitengewoon goede garage met een uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bedrijf gevonden via het internet en ermee gebeld ivm storing aan BMW 1 serie 120i 2006. Met deze klacht eerst bij een officieel aangesloten BMW dealer geweest waar de auto ongeveer 5 weken heeft gestaan, hier riepen ze van alles en de prijs liep nogal op (+/- 2000,00 euro). Iedere monteur riep weer dat het ergens anders aan lag. Van het vervangen van de gehele ringleiding tot het vervangen van het stuurkolom. Na 5 weken de auto kwijt te zijn geweest had men bij eerdergenoemde garage nog steeds geen oplossing gevonden voor de aanhoudende klachten. Daardoor ben ik zelf maar gaan speuren op het internet en kwam ik terecht bij Wout Bouwman. Deze garage had al een aantal positieve recensies ontvangen en met name bij soortelijke klachten bij de BMW 1 serie. Garage Wout Bouwman wist gelijk wat er aan onze auto schortte. Het betrof namelijk een melding stuurslotstoring \"A116ELV abruption error\". Na het updaten van de software waren alle problemen verholpen en rijdt de auto nu weer zoals hij hoort te rijden. En nog vele malen goedkoper ook. Wat ons betreft heeft deze garage er een klant bij! En in het bijzonder willen wij Iwan bedanken voor zijn expertise.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

opel zafira B problemen met de easy tronic versnellingsbak auto stond bij een officiele opel dealer, deze kwam met een reparatie voorstel waar iedereen buikpijn van zou krijgen.en geen garantie. bij deze garage een reparatie uit laten voeren met garantie en voor een veel lager bedrag. netjes op de hoogte gehouden en netjes behandeld. ben zeer tevreden over het klant gericht handelen van iwan echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Volledig vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

de ervaring met dit bedrijf is zeer goed kan ik wel zeggen .bij 4 garages geweest met een storing aan airco en koel vin ............... met een leen wagen naar huis en een dag later was de auto klaar. petje af voor deze firma en zijn monteurs , mensen met verstand en vakman schap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bouman laat zien dat ze betrouwbaar en deskundig zijn. Net een Audi A4 gekocht en deze met zeer goede service afgeleverd. Fijn dat je een auto met een gerust gevoel kunt kopen. Wil je een gebruikte auto kopen dan is dit bedrijf een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Maasdijk 119

4261 AG Wijk en aalburg

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.