Van Maastricht naar Wijk en Aalburg gereden (141km) om in mijn Ford Fiesta cruise control te laten inbouwen. Vooraf waren mijn vragen hierover duidelijk beantwoord. We zijn vriendelijk ontvangen en na 1 uur en 15 minuten waren wij weer op weg naar Maastricht met de nieuwe originele cruise control. Perfect, en stukken goedkoper dan bij de dealer. Bedankt voor alles.
We hebben bij Bouman in onze Ford C-Max cruise control laten inbouwen. Bij het eerste bezoek een goede uitleg en prijsopgaaf gekregen van Frank en daarna een afspraak gemaakt met Iwan. Monteur Iwan Kennis doet zijn naam eer aan, want hij is een echte specialist met heel veel kennis. Hij heeft software aanpassingen en originele Ford onderdelen (knopjes aan het stuur) weten te gebruiken om zo een originele cruise control te realiseren. Iets wat de Ford dealer zegt niet te kunnen, en het minder chique alternatief wat de Ford dealer bood was nog duurder ook! Iwan zelf heeft mij netjes gebeld toen hij klaar was en uitleg gegeven. Alles is netjes, duidelijk en schoon bij garage Bouman, niets dan lof. Ik zou ook zeker een evt. volgende auto aankoop bij Wout Bouman overwegen, want hij heeft ook een mooi en breed occasion aanbod.
Cruise control Ford Fiesta Bij de Ford dealers was het niet mogelijk om een cruise contol in te bouwen in mijn 4 weken oude Fiesta op orginele wijze. De Ford dealer kon dit slechts met een extra pookje bij de richtingaanwijzer erbij. Ik heb mij toen verwonderd waarom autobedrijf Wout Bouman dat wel op de orginele manier, dus gewoon op het stuur, kon. De website boekte bij mij vertrouwen en heb na een afspraak de stoute schoenen aangetrokken en ben naar Wijk en Aalburg afgereisd. Daar werd ik, al 3 dagen na mijn eerste telefoontje, vriendelijk ontvangen door Iwan en na enig uitleg wat hij van plan was, werd de bestelde cruise control ingebouwd. Na een klein uurtje kwam Iwan vertellen dat hij klaar was en een proefrit met me wilde maken om eea uit te leggen. Het systeem werkt naar volle tevredenheid. Ik wil deze firma graag aan bevelen. Verder dank ik Iwan voor de verleende service en uitgebreide uitleg. Met vr. groet,Jan V. te Hoofddorp 13-04-16
Goed voorgelicht,vriendelijk en deskundig geholpen koppeling olie laten vervangen Opel corsa C easytronic. Een garage waar je van op aan kunt.
Prettig en vakkundig geholpen door Yoeri
Mijn BMW M5 E60 had last van lekstroom. Na al vele pogingen door andere bedrijven om het probleem te achterhalen (wat niet lukte) kwam ik via Google bij de expertise van dit bedrijf op dit vlak tegen. Na een plan van aanpak een grondige analyse op basis van meeting, uitsluiting en kennis is het probleem gevonden en vooral opgelost. De kennis, ervaring en aanpak is meer dan een compliment waard. Groet, Erwin
Multiriem was kapot. \'s Ochtends gebeld en \'s middags kon ik al terecht.
Daar waar Audi dealers weinig coulance bieden (10% ) op een dure reparatie aan het multitronic probleem van de Audi A4 heeft deze garage me geweldig geholpen. Ter zake deskundig over uitleg van de reparatie , duidelijkheid in tijdsbestek als in prijsafspraak. Mijn auto heeft 70.000 km gelopen en hoe blij ben ik dat ik me weer veilig voel in mijn Audi 4. Aan te bevelen ! Dit alles met bovag garantie. Geweldig toch ?
zeer goed vakkundig ,vriendelijk, goede service
Zeer persoonlijk, kennen hun klanten, goede service, altijd vriendelijk en boven alles; een zeer betrouwbaar adres.
Mijn vriend had de beugels van de dakkoffer waar ik eind van de week mee op wintersport ga, in de auto \"vergeten\". De auto stond ter reparatie bij Autobedrijf W. Bouman. Een andere auto was inmiddels geregeld, de dakkoffer ook maar de beugels ontbraken... en geen mogelijkheid om de beugels op deze korte termijn op te halen en ook geen auto om dit te doen(met auto 2 uur rijden vanaf Den Haag naar Wijk en Aalburg!). Gelukkig was het geen probleem voor Wout om de beugels op te sturen en heb ik ze inmiddels in huis! Ontzettend blij voor deze goede \"extra\" service, heel erg bedankt Wout!
Onze vijf jaar oude BMW touring had al vanaf nieuw een irriterend probleem. Wanneer de auto een tijd had stilgestaan gaf hij na korte tijd rijden, bij terugnemen van het gas, een computeralarm: “Motorstoring, vermogensverlies” met een geel motorplaatje in het display (voor klok etc.), waardoor allerlei andere informatie niet meer zichtbaar was. Het vermogensverlies was niet merkbaar en het alarm kon opgeheven worden door de motor af te zetten en te herstarten. Soms ging het gele motortje in het bovendisplay (controlelampen) ook nog branden. Herstarten hielp dan niet, het verdween weer na een paar dagen. Niets met de auto aan de hand dus, maar het blijft irritant. In de garantieperiode is door de BMW-dealer wegens dit euvel de NOx sensor vervangen. En ook daarna zijn de verdere adviezen, die wij kregen van de BMW-dealer, keurig opgevolgd. Op zijn best hielpen ze een tijdje, maar het euvel is altijd weer teruggekomen. Een irritatie bespreek je wel eens en iemand heeft ons gezegd het een keer bij Wout Bouman te proberen, daar dit bedrijf bekend staat als dé analysespecialist voor auto’s. Wij werden bijzonder klantvriendelijk geholpen door Iwan Kennis, die tot onze verbazing een compleet andere oorzaak opspoorde, dan waar ooit sprake van was geweest. En het verhelpen van die oorzaak hielp ons van het irriterend probleem af. Hulde voor de firma Wout Bouman en hun Iwan Kennis in het bijzonder.
Na een grote onderhoudsbeurt had ik een probleem met mijn auto. Dit probleem is zeer goed en vakkundig opgelost. Bij deze garage is de klant nog echt koning, en dat maak je niet vaak meer mee. Team garage Wout Bouman bedankt voor de goede service. Guus van Laarhoven
Heb vorige maand een vw bora 2.0 gekocht bij hen,achteraf blijkt er gesjoemeld te zijn met de apk,auto had nooit goedgekeurd mogen worden met oa beide schokdempers achter die op waren inclusief. De remschijven.heb de eigenaar gevraagd om 300 euro terug te geven,hij wilde niet meewerken dus heb ik een advocaat ingeschakeld.
Deze Volkswagen Bora met kenteken 40-GR-HZ is niet door ons verkocht. Wij hebben deze auto APK gekeurd in opdracht van een autohandelaar in onze regio. Zoals iedereen weet is in de APK regelgeving vastgelegd wat de minimale wettelijke eisen zijn waaraan een voertuig technisch moet voldoen. Zo staat bijvoorbeeld in de regelgeving dat minimale profieldiepte van een autoband 1,6 mm dient te bedragen. Een band met een profieldiepte van 1,7 mm wordt dus nog goedgekeurd. De profieldiepte voldoet immers aan de wettelijke eis van 1,6 mm. Een auto met een APK goedkeur kan dus nog steeds in een technisch slechte staat verkeren. Immers de eisen zijn minimale eisen. De VW Bora is afgekeurd door ons. De CO emissie was te hoog. Hiervoor is de katalysator door de autohandelaar vernieuwd. De eis voor remschijven luidt als volgt: "1. Personenauto’s moeten zijn voorzien van een reminrichting waarvan de: onderdelen deugdelijk zijn bevestigd met de daarvoor bestemde bevestigings- en borgmiddelen, indien er sprake is van corrosie is het bepaalde in Aanvullende permanente eisen, hoofdstuk 1, titel 2, afdelingen 1, 2 en 3, van toepassing; Onderdelen niet in ernstige mate door corrosie zijn aangetast. Indien er sprake is van corrosie aan de remleiding of remschijf is het bepaalde in Aanvullende permanente eisen, artikelen 53 en 54, van toepassing; Onderdelen niet zijn beschadigd, gescheurd of gebroken; Onderdelen geen inwendige of uitwendige lekkage vertonen, en remschijven geen dusdanige slijtage mogen vertonen dat er gevaar op breuk ontstaat." De Bora voldeet aan de APK eis. Voor schokdempers geldt het volgende: Personenauto's moeten zijn voorzien van deugdelijk bevestigde en goed werkende schokdempers. Visuele controle, terwijl de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt, waarbij de personenauto zo mogelijk enkele malen wordt ingeveerd. In geval van twijfel wordt een rijproef uitgevoerd. De rubberbalg op een schokdemper, voor de hoogteregeling van het voertuig, is geen onderdeel van het veersysteem. Een beschadiging aan de rubberbalg is geen reden tot afkeur. Ook hieraan voldeed de VW Bora. U heeft een auto gekocht bij een handelaar. Op het APK rapport staat inderdaad onze bedrijfsnaam. De auto voldeed aan de wettelijke keuringseisen op het moment van keuren. Wij raden u aan om met de handelaar in gesprek te gaan. Jammer dat u zomaar lukraak een beoordeling plaatst terwijl wij deze auto niet eens aan u verkocht hebben. Met vriendelijke groet, Frank Bouman Autobedrijf Wout Bouman
Wij rijden een VW Golf Plus 1.9TDI. Auto heeft altijd zowel warm als koud perfect gestart. In juli kregen we ineens problemen met starten met warme motor. Wij zijn hier op naar de volkswagendealer gegaan hier net over de grens in Gronau, te weten Auto Vortkamp. Zelf wonen we in Hengelo OV. Deze hebben de auto uitgelezen en er kwam uit G40 Nokkenaspositiesensor geen signaal. Vortkamp Gronau heeft de sensor vervangen en het zou nu goed zijn. Na echter een paar kilometer te hebben gereden pakte de auto weer slecht aan. Wij wederom terug gereden naar de dealer die ons mededeelde dat ze dan niet wisten wat het dan kon zijn. De monteur gaf aan dat het zoekwerk zou worden op uurtarief. Wij zijn toen verder gaan kijken en bij een andere dealer geinforrmeerd . Deze dacht dat het de computer was en contactslot etc etc. Ook niet dealers kwamen met de gekste dingen, als nokkenas versleten etc. Kortom een heel duur grapje. Wij hebben toen wel de startmotor laten vervangen omdat dat veel bij dit probleem voor kwam. Deze was het dus ook niet! Wij zijn toen thuis gaan googelen op internet op het probleem. We zijn toen op dit autobedrijf gekomen en hebben gelijk een afspraak gemaakt. We hebben de auto dinsdag gebracht en woensdag was hij alweer klaar. Wat blijk\", nokkenaspostiesensor toch stuk. Blijkbaar kan een nieuwe ook stuk zijn die door de dealer is gemonteerd. Dit had de dealer trouwens ook zelf zo kunnen testen. We voelen ons door de dealer dan ook echt beet genomen, want oplossen willen ze het niet omdat we naar een NIET dealer zijn geweest!! Wij hebben hen verteld dat de dealer een puntje kon zuigen aan de vakkennis van Iwan die werkzaam is bij Bouman. Wij hebben ook de importeur ingelicht dat dit soort praktijken van de vw dealer echt niet kunnen. Wij willen Autobedrijf Bouman heel erg bedanken. Met name Iwan, die onze auto gemaakt heeft want onze auto doet het weer fantastisch!! Klasse Monteur Top!!!
Geweldig bedrijf! Heb hier mijn audi a4 gekocht en was er helemaal weh van. Nu ben ik zelf nog student en was het een hele aanschaf voor mij. Dan ga je natuurlijk wat sneller zoeken naar een auto die wat goedkoper is. Nou viel de auto die het bedrijf had staan net binnen het budget en de auto was grotendeels helemaal naar mn zin (wat uitrusting betreft). Dus een proefrit en ben goed ontvangen. Heb de auto gekocht en heb tot op heden zeer blij. Nu is het zo dat de audi motoren wel eens last hadden van een slokje olie lusten. Dit was helaas ook bij mijn auto het geval. Dit is onder garantie 100% kosteloos opgelost en zonder gedoe waarvoor hulde! Zeker wanneer je bedenkt dat ik de auto niet duur aangeschaft heb (vind ik zelf) en een vrij prijzige reparatie niet moeilijk gedaan word dan ben ik daar ontzettend blij mee. Als ik ooit een nieuwe auto zou willen dan heeft deze garage absoluut een streepje voor bij mij! Iedereen die twijfelt of hij/zei hier een auto moet kopen: als de auto naar je zin is absoluut doen!
Prima, uitstekend bedrijf. Zij hebben het probleem van de aansturing van de cabriodak van mijn auto snel opgelost, wat mijn eigen Renault garage niet kon! Prima en deskundige mensen werken er en ik ben erg tevreden !!
Contact gezocht met het bedrijf omtrent een occasion. Als reactie is het enige antwoord dat ik krijg: Geen interesse. Nou dat is uiterst professioneel, ik zal dan ook geen ieder aanraden hier een koop te doen. Jammer en zeer teleurstellend gedrag van de anonieme persoon, want je netjes voorstellen blijkt ook al te veel moeite ( is het bedrag te laag ben dan zo netjes en zeg wat je wel wil...) ik deel dit bericht ook op Facebook, wij zijn nog nooit zo behandeld. Mvg Thomas en Linda.
Beste Thomas en Linda, Wij zijn zo vrij geweest om onze kant van het verhaal ook toe te lichten. http://www.woutbouman.nl/blog/ojee-een-slechte-review-op-onze-website Met vriendelijke groet, Frank Bouman Autobedrijf Wout Bouman
Na een grote elektronica stroringen waarbij de lokale garage/dealer niet uitkwamen contact gehad met Wout Bouman. Hier na is de auto op transport gezet . Specialist hield met goed op de hoogte van de voortgang. Storing is reeds verholpen en raad ook iedereen dit bedrijf aan. Top service en zeer klantvriendelijk.
Heb een Peugeot 207 die op 3 cylinders liep. Na 3,5 maanden en een aantal garages (ook de dealer) verder nog geen mm opgeschoten en alleen maar kosten gemaakt. Ten einde raad zelf maar op internet gezocht en uiteindelijk bij Autobedrijf Bouman terecht gekomen. Binnen no time was, met gericht zoeken, de oorzaak gevonden en het probleem verholpen. Meteen een nieuwe APK erbij en rijden maar. Hulde aan Iwan Kennis en collega\'s. Wat een know how heeft dit bedrijf. Fantastisch!
Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Heb er een auto aangeschaft die keurig is afgeleverd. Zelfs na aflevering heb ik een verborgen gebrek ontdekt die zonder problemen wordt verholpen. Zeer positief gevoel aan over gehouden. Mijn kunnen ze als vaste klant rekenen.
Gragebedrijf Bouman geeft altijd een uitsekende service.Geen lange wachttijden.Kleine probleemjes worden meteen opgelost,zoals b.v een autolampje in de koplampen plaatsen etc..
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.