Klantvriendelijk- flexibel - deskundig

Goed = goed

Snelle service en super klantvriendelijk!

goede service!

Goede service!

Altijd goede service en overleg

Wordt altijd overleg gepleegd bij onverwachte kosten

Klantvriendelijk autobedrijf

Ik ben nu twee jaar klant bij Autobedrijf Wout Bouman. Ik doe zelf veel onderhoud aan mijn auto's. Bouman weet dat en respecteert dat. Ook voor mij staan ze altijd klaar als ik ze nodig heb. Betrouwbaar bedrijf, goede service tegen een heel redelijk tarief.

Professioneel en persoonlijk

Deskundig advies. Verkoper neemt alle tijd.

Kwaliteit, deskundiheid, fantastisch

Cabriolet dak van VW Beetle(2014) wilde niet meer open, dealer concludeerde na onderzoek, motor defect en aansturing vernieuwen. Iwan van Autobedrijf Bouman ontdekte dat de motor niet kapot was, maar de tandheugel gebroken was, Zonder de kap te demonteren, toch na veel inspanning de reparatie uit kunnen voeren. Geweldige mensen die blij worden van het oplossen van jouw probleem. Iwan super bedankt, als je echt een probleem hebt met je auto moet je zeker hier naar toe. Open en Eerlijkheid. nogmaals bedankt

Fijne service

Zie titel

Snel geholpen startmotor vervangen!

Afspraak gemaakt. Zeer beleefd te woord gestaan. Startmotor vervangen en twee winterbanden verwisseld. Prijs 50% lager dan bij onze vaste garage en direct geholpen. Prima werk. Zeer tevreden!

eenvoudig duidelijk en gewoon goed

blijf er gewoon graag komen voor goede en snelle afhandeling

Eos dakstoring en vochtproblemen opgelost

Wat een kennis van zaken, wat 'n fijn team, geweldig service en spot on diagnose. Zelden meegemaakt! In 1 dag diverse dakproblemen opgelost en waterlekkages verholpen. Zoveel vertrouwen van gekregen. Dank jullie wel, speciaal woord van dank aan Peter de EOS wizard!

Een zeer goede ervaring

Wij zijn netjes en vriendelijk geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto !

zeer goed

audi gebracht na een dag al gemaakt en opgelost

Een GLC 300e gekocht; van kopen tot afleveren in een mooi tempo. Alles ging super relaxed, en aflevering prima verlopen.

Vriendelijke gastvrije behandeling

goed bedrijf

ze staan je altijd vriendelijk te woord en staan garant voor een goede service.

Keurig net bedrijf.

Net bedrijf vriendelijk personeel alles volgens afspraak snel geregeld.

top bedrijf

GLC weer perfect onderhouden

Geweldige mensen met kennis

Altijd bereid om een oplossing te zoeken voor een probleem

Top garage

Een woord vakmensen weten waar ze over praten duidelijk uitleg wat problemen zijn heb er al paar auto’s laten maken zeer tevreden

Word altijd direct geholpen 100 %

Al 40 jaar zeer betrouwbare garage

Professionele hulp

De mensen die hier werken hebben verstand van hun vak. Er wordt tijd gemaakt voor je, ook als het 'even' snel tussendoor moet. Heel fijn in de communicatie.

Betrouwbaar en prettig familiebedrijf

Auto hier altijd in onderhoud en recent mooie occasion gekocht. Vakbekwaam, glashelder en 100% betrouwbaar. Wordt gerund door vader Wout en zoon Ruud samen met een ploeg goed opgeleide medewerkers. Geen poespas maar gewoon waar het om draait. Hier zijn ze ook pas echt tevreden als de klant dat is. Dikke aanrader!

Fijne garage

Fijne garage vriendelijk en deskundig.

prima garage

altijd behulpzaam, maken tijd voor je vrij, technisch goed team