Naar wens gedaan

Alles naar wens gedaan

super

gewoon goed

maken altijd tijd voor je als je met een probleem komt.

Nette garage. Vriendelijke mensen.

Goede service en betrouwbaarheid

Bij het kopen van een auto ben ik goed geadviseerd door garage de Waal. Ze zijn betrouwbaar en hebben een goede service.

Staan altijd voor je klaar ,wordt goed geholpen en de auto wordt perfect afgeleverd

zeer correct geholpen, leuke mensen.

alles o.k. je bent daar zeer op je gemak.

Netjes en nog persoonlijke aandacht (waar vind je dat nog?)

Vandaag de auto voor een kleine beurt en APK keuring gebracht, een paar uur later gebeld dat hij al weer opgehaald kan worden. De factuur via de mail en nog een persoonlijk "Hij is helemaal goed, mankeert helemaal niets"

Uitstekende service

Klantvriendelijk, goede service

Zeer correcte en vriendelijke afhandeling

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen met verstand van zaken.

Ze staan altijd voor je klaar !!!!

Garage de Waal staat altijd met raad en daad voor je klaar. Ik ben dik tevreden.

snel en acuraat geholpen

positief

Gewoon goed

Alles prima!

Ruim voldoende

Leuke lieve mensen,altijd sociaal, koffie met een koekje is geen probleem.Ik rijd er graag een stuk voor om.Joost is een echte zakenman probeer nog steeds elke keer 50% korting te krijgen,maar houd nog altijd zn poot stijf.Prima service,perfecte vaklui.Als zn prijs nou eens een keer zakt koop ik op zeker mn 2e auto weer daar..

Top service@

Super bedrijf!

niet betrouwbaar

Was zeer geinteresseerd in Mercedes a klasse die nog steeds op de site staat, kreeg tot mijn verbazing een email dat deze auto verkocht was!!! Hij staat er nog steeds op.

Goede ervaring met dit bedrijf. Nette auto gekocht en keurig afgeleverd.

Altijd goed geholpen, en de koffie is goed

Goede ervaring met dit bedrijf en goede service en onderhoud.

Zeer tevreden over onderhoud en service en prettige omgang.

Ruim 30 jaar vaste klant altijd dezelfde goede service!

Weer heel tevreden goed geholpen

Zeer positief

Ik kom inmiddels alweer jaren bij De Waal, via mijn schoonvader en partner bij hen terecht gekomen. Ik heb zelf helemaal geen kennis van auto’s. Dan moet je maar hopen dat je een betrouwbare garage hebt. Bij De Waal zit je goed. Je wordt altijd vriendelijk en eerlijk geholpen, de prijs is prima en ze denken met je mee.

Komt afspraak na

Ik kom al jaren bij garage de Waal en ben uitstekend tevreden

Altijd correct, vriendelijk, goed adviserend en behulpzaam.