goede service toyota vak garage

zeer vriendelijk personeel bij toyota bouman in meeuwen (VETOS) duidelijke uitleg over reparatie kosten

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekend klanten contact en een eerlijke inruilprijs voor de auto gehad. Dit ten opzichte van de grootte dealers waar je als een nummer wordt behandeld.

geweldig

goede monteurs

Goede afspraken

Top bedrijf

Erg behulpzaam en zeer klantvriendelijk

Teleurstellend in service

Yaris gekocht. Na wasstraat bezoek was de daklijst eraf. Die werd onder garantie vervangen. Ga nooit meer door de wasstraat, want dat is de oorzaak. Daar kan een Toyota niet tegen immers. Niet meer gedaan dus. Desondanks nu weer dezelfde daklijst eraf. Nu de volle kosten voor mij. Misschien is de daklijst wel gestolen zo werd gesuggereerd. Dat de constructie blijkbaar slecht is, doet niets af aan het ene jaar garantie dat voorbij is. Kortom, pas op voor wasstraten en de alomtegenwoordige daklijstdieven. Of koop gewoon ieder jaar een nieuwe daklijst. In uw eigen buurt en niet bij Bouman. Want wij hebben er een lange reis voor gemaakt. Of een ander automerk kopen. Hoeft u niet met de hand te wassen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Gré, Jullie hebben 2 jaar geleden een gebruikte auto van 7 jaar oud bij ons gekocht met 1 jaar BOVAG garantie. Toen na een half jaar de daklijst was verdwenen na een wasstraat bezoek hebben wij GRATIS onder garantie een nieuwe daklijst voor voor jullie gemonteerd. Op deze reparatie zit ook weer 1 jaar BOVAG garantie, als dan na 19 maanden de daklijst weer is verdwenen van jullie auto valt deze helaas niet meer onder de garantie.

Een service gericht bedrijf

Ik ging voor een kleine beurt van mijn Toyota. Ik heb een lekkere wandeling in de omgeving gemaakt en een bak koffie gedronken bij terugkomst. Daarna was hij klaar.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vak garage met kennis van zaken en een top klantenservice!

Keurig geholpen nadat mijn auto schade had opgelopen.

Kwaliteit versus prijsverhouding

Betrouwbaar en goede advisering

Geweldige garage goede service

Batterij van de sleutel was snel leeg. Werd netjes en goed geregeld voor een nieuwe.

Goed en betrouwbaar.

Goed en eerlijk, betrouwbaar verhaal waar service hoog in het vandel staat.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ben zeertevreden klant

Staan altijd voor je klaar prima service enklantvriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbare garage met duidelijke afspraken

Personeel is zeer behulpzaam en geven duidelijke informatie. Je wordt altijd gebeld met wat er moet gebeuren en adviezen daarvoor

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

een dorps garage waar de klant nog koning is

zeer nette garage met behulpzaam personeel . nette afhandeling bij ophalen auto

Ik ben goed geholpen Goede Service

Vooral met het uitleg van de dingen er omheen Zeker met invullen van de papieren

Geweldig bedrijf!!

Een jaar geleden een auto gekocht,een toyota verso. Paar kleine dingetjes mankeerde eraan. Kosteloos opgelost,en zonder discussie. Aanmelden,oplossen, rekening nul euro. En het is een perfecte aankoop!! Ze gaan nu ook het onderhoud doen! Dus ik ben een zeer tevreden klant. En dat mag iedereen weten!! En daarom adviseer ik dit bedrijf, bij iedereen aan!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekende service en communicatie vanuit Bouman!

Twee weken geleden bij een auto wezen kijken die aan mijn wensen voldeed. Gisteren de auto opgehaald waarbij we uitgebreid geholpen en begeleid werden bij het afleveren van de auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Opnieuw een goede ervaring!

Autobedrijf Bouwman ingeschakeld voor de aankoop van mijn Toyota Corolla. Goede begeleiding en service ontvangen en vriendelijk en deskundig personeel. Bedankt Marc!

Prettige en deskundige behandeling

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Werkzaamheden in overleg prima afgehandeld.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bij autobedrijf Bouman is het prettig zaken doen!

Na meerdere positieve geluiden en een bezoek aan de website ook maar even de prachtige showroom binnengelopen. De ontvangst was hartelijk. Onder het genot van een kopje koffie bespraken we de reden van ons bezoek. Enkele weken later zorgde Marc voor een jong gebruikte auto die helemaal aan onze wensen voldeed. Al snel kwamen we tot overeenstemming en werd de aflevering volgens afspraak voorbereid. Na een grondige uitleg verlieten we de showroom met een prachtige auto. Complimenten voor Marc en z'n team voor de geweldige service!

Betrouwbaar!

Komt afspraken na en uitstekende service en nazorg!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer gestructureerde aanpak met veel aandacht voor de klant.

We zijn zeer tevreden over de manier waarop mijn vrouw en ik als klant bij Bouman worden geholpen. Je kunt je niets beters wensen. Goede aandacht voor de klant. Zijn zeer oplossingsgericht in geval van vragen. Jacqueline, Marc, Piet en team. Jullie zijn echte kanjers!!

Deskundig geregeld

Alles duidelijk en netjes uitgevoerd qua kleine beurt en Apk .mooie leenauto stond ook ter beschikking.Wel duur voor een kleine beurt.maar ja alles is duur tegenwoordig

Dorpsstraat 52 24

4268 GK Meeuwen

Over Autobedrijf Bouman

VETOS Autobedrijf Bouman bestaat al vanaf 1955 en heeft een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Wij combineren de kwaliteit van een modern autobedrijf (door constant te investeren in opleidingen en werkplaatsapparatuur voor Toyota en BMW) met de persoonlijke aandacht van een dorpsgarage. Wij bieden u "service op maat" zodat reparatie en onderhoud geen verrassingen voor u oplevert. Verder heeft u op al onze reparatie's 1 jaar BOVAG garantie ! Al onze occasions worden grondig geïnspecteerd. Wij verkopen alleen auto's waarvan we de historie volledig van kunnen garanderen. Samen met de BOVAG garantie koopt u bij ons de auto waarvan u nog jarenlang plezier heeft !