Slecht

Tankklep van mijn clio gaat niet meer open, gaat normaal open door auto te open met sleutel. Gebeld met bouman, die gaven aan dat er in kofferbak achter bekleding een hendel zit die de klep alsnog kan openen( op internet wordt gezegd dat motortje in de tankklep kapot is, en vervangen moet worden). Zelf heel achterbak doorzocht maar niks kunnen vinden. Bouman heeft die dag nog even tijd om de tankklep open te kunnen maken! Auto staat buiten en monteur kijkt in achterbak maar blijkbaar is de hendel die de tankklep open zou moeten maken helemaal niet te vinden in de achterbak, want de auto wordt vervolgens de werkplek ingereden. 15/20 minuten later komt de automonteur terug, draagt wat over aan zijn collega achter de balie(terwijl ik gewoon in de wachtruimte zit), de baliemedewerkster komt vervolgens naar mij toe met het volgende verhaal: tankdop hebben we open gekregen, echter in heel het slot van de auto zit een storing, dus de auto kan niet meer op slot. Ik zelf dacht met het goede vertrouwen dat dit dan inderdaad het probleem geweest zal zijn dat de tankklep niet meer open ging. Echter heb ik de hele dag mijn auto gewoon op slot kunnen doen, je hoorde ook duidelijk een klik dat de auto op slot ging en weer open, echet nadat de monteur had gekeken was deze klik weg, waar ik pas op de terugweg achter kwam. Autobedrijf zelf kan dit op dit tijdstip niet meer maken en hebben eigenlijk pas plek over 2 maanden, maar omdat het zo vervelend is dat ik auto niet op slot kan doen, kan ik hem eerder brengen en dan hopen dat ze ergens een gaatje hebben. Onderweg naar huis nog eens goed nagedacht en voor 100 procent zeker dat de auto echt op slot kon de gehele dag. De monteur moet dus iets met de auto hebben gedaan waardoor dit niet meer kan. Teruggebeld naar het autobedrijf en die geven aan dat ze echt niks hebben gedaan(terwijl de monteur zeker 15/20 minuten is bezig geweest, en uiteindelijk zelf niet eens zijn verhaal kon doen) Dus hun woord tegen de mijne

Keurig volgens afspraak geholpen

Fijn geholpen

Gastvrije service

Betrouwbare garage. Denken goed mee bij grote reparaties. Doen een stap extra als het moet.

adviseren goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne garage, Marc komt alle afspraken na.

Vriendelijke mensen, goede service .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik ben onderhand 30 jaar klant. Wat moet ik daar nog aan toe voegen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Het gevoel sluit zich naad los aan bij de uitleg

Mijn ervaring is geweldig, de ontvang is goed ,ja wat moet ik dan nog meer vertellen ,om het geloof waardig te houden.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede en vriendelijke service

Gisteren twee nieuwe banden gemonteerd. Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd.

alles goed

echte service op maat doen we ze beloven.

Goed en betrouwbaar.

Ik ben erg tevreden. Vooral ook de communicatie met de klant stemt mij tevreden.

Betrokken ondernemer

Inmiddels de derde auto die we bij hem kopen. Ik hoop dat dat wat zegt!

Erg goed

Goede ontvangst in een mooie omgeving En alles volgens afspraak afgewerkt

Super service

Goede service klantvriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hier een auto kopen is een als een uitje, je voelt je welkom, en zij weten waar ze het over hebben

Nog nooit zo fijn een auto gekocht. En dit bedrijf doet wat zij afspreken, kortom ben erg tevreden

geweldige garage

ik ging voor mijn zomerbande wissel, en had een vraag over mijn airco. Deze werdt niet echt meer goed koel. De garage nam ook hier gelijk de tijd voor en zag dat de koelvloeistof onder pijl stond en vroeg , zullen we gelijk aanvullen voor U.

geweldig

goede afspraken en goede service

oke

Is oke

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor het aanpassen van het bericht, u had uw review bij het verkeerde autobedrijf ingevuld.

Vriendelijke mensen, goede service.

Al jaren klant bij deze betrouwbare garage. Altijd goede eerlijke prijzen. Doen een stap extra als het moet.

Een zeer goede garage

Een mooie schone garage. Je word door het personeel en ook door de eigenaar vriendelijk ontvangen. Je bent welkom. In de werkplaats werken monteurs die kennis van auto's weten Auto bedrijf Bouman is een aanrader.

kan niet beter

sinds 1975 mijn garage, dat zegt genoeg !

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, meedenken, vriendelijk, attent, deskundig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima geholpen en service!

Heel goed geholpen en uitstekende service

Zeer vriendelijk personeel

Tevreden over de reparaties en keuring

Prima ervaring

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Over Autobedrijf Bouman

VETOS Autobedrijf Bouman bestaat al vanaf 1955 en heeft een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Wij combineren de kwaliteit van een modern autobedrijf (door constant te investeren in opleidingen en werkplaatsapparatuur voor Toyota en BMW) met de persoonlijke aandacht van een dorpsgarage. Wij bieden u "service op maat" zodat reparatie en onderhoud geen verrassingen voor u oplevert. Verder heeft u op al onze reparatie's 1 jaar BOVAG garantie ! Al onze occasions worden grondig geïnspecteerd. Wij verkopen alleen auto's waarvan we de historie volledig van kunnen garanderen. Samen met de BOVAG garantie koopt u bij ons de auto waarvan u nog jarenlang plezier heeft !