Top sevice

Je wordt altijd vriendelijk en netjes geholpen en ze denken graag met je mee.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

toppie zeker een aanrader

was op zoek naar een ander kleurtje en ben na wat speurwerk terecht gekomen bij deze verkoper die de auto had staan waar ik naar op zoek was..na een proefrit zijn we rond de tafel gaan zitten en was de koop snel beslist want de auto was zoals versproken in goede staat. kon er niks op aan merken .eenmaal thuis belde een dag later een bloemist aan met een prachtige bos bloemen wat nu nog staan te pronken in de woonkamer..ik wilde ook nog graag een paar andere instellingen wat betreft comfort..ook dat was geen probleem en werd uitgevoerd door een bekwame medewerker ..dat het nog kan ? jawel heb het zelf ondervonden.. en ben met een tevreden gevoel naar huis gereden en wil jullie daarvoor een dikke tien geven..gr henk en carla

Schade reparatie

Positief alles keurig geregeld en afgewerkt

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Blinkt uit in service, vakkundigheid en betrouwbaarheid.

Als BMW rijder ben ik hier al jaren zeer tevreden klant. Het hele team denkt oplossingsgericht met je mee. Hier ben je geen nummer maar mens.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Alles word vakkundig gedaan na overleg als dat nodig is.

Alles werkt goed en afspraak is afspraak

Betrouwbaar bedrijf goede service

Goede service nette prijzen. Meerdere auto's hier gekocht en al jaren zeer tevreden klant. Als je een betrouwbaar bedrijf zoekt moet je hier zijn.

Focused op hun klanten

We hebben onze Mini Cooper en een Italiaanse auto in het onderhoud by Bouwman en zijn erg te spreken over hun klantvriendelijkheid met transparant en vakbekwaam advies en uitvoering.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

No nonsense garagebedrijf waar je als klant nog koning bent

In deze moeilijke en hectische tijd werd mijn auto thuis opgehaald en weer teruggebracht. Super service!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goed en vriendelijk behandeld

Zie hierboven

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een enorm klantvriendelijk en vakbekwaam bedrijf!

Recent een auto bij Bouwman gekocht Toen er diverse dashboardlichtjes begonnen te branden kon ik dezelfde dag 's avonds nog terecht. Het probleem was snel verholpen. Een paar weken werd ik gebeld door de garage of ik nog klachten had. Super service!

Goed service gericht autobedrijf

Overdag gebeld dat ik olielekkage had en na een kleine inspectie een schatting van de kosten gekregen, welke vrij nauwkeurig was en ik wist waar ik aan toe was. Auto gerepareerd en na sluitingstijd kunnen ophalen. Prima service !

Klantvriendelijk en professioneel

Via internet dit bedrijf gevonden, Na een proefrit de auto gekocht. Bij het ophalen werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen en de papieren te regelen. Bij thuiskomst ook nog een mooi boeket bezorgd gekregen als dank voor het vertrouwen in Autobedrijf Bouman. Zeer attent.

Gewoon goed.

Ik werd snel, vakkundig en vriendelijk geholpen bij de keuze voor een andere auto. Bij het ophalen van de auto werd de tijd genomen om alles in orde te maken en kreeg ik uitgebreide uitleg over de auto.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik heb al vele jaren goede ervaringen met dit bedrijf

Bij dit garagebedrijf wordt je correct en snel geholpen. De medewerking voor de afwikkeling van de schade is 100 % goed. Dit bedrijf is aan te bevelen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Fijn en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen

Je krijgt eerlijke informatie en er wordt met je meegedacht ook om de kosten zo laag mogelijk te houden. Verder krijg je goede informatie en kom je niet voor verrassingen te staan.

correct volgens afspraak geholpen

jarenlange ervaring met dit bedrijf

Heel goede service

Word keurig ne goed geholpen

Prettig en professioneel

Goed en betrouwbaar

Betrouwbaar, klantvriendelijk en professioneel

Ik belde voor een afspraak te maken voor het bezichtigen van een Toyota Auris hybrid. Deze auto werd keurig voor mij "vastgehouden" totdat ik de auto heb gezien en test gereden. Na het kopen van de auto ook nog een mooi bloemetje thuis opgestuurd gekregen als dank voor het vertrouwen in Autobedrijf Bouman. Samengevat: Betrouwbare en deskundige garage. Zeer gastvriendelijk en eerlijk. Absolute aanrader voor het kopen van een auto!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Snelle gerepareerd en mobiel gebleven

Altijd vervelend als je auto onverwacht naar de garage moet. Autobedrijf Bouman kon mijn auto direct in behandeling nemen en regelde vervangend vervoer voor een scherpe prijs. 100 punten!

fijne ervaring.

maandag gebruikte auto opgehaald. heel vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg,en daar ook de tijd voor nemen.bedankt daarvoor.

Prettig contact.

Rust in de werkplaats . Ruimte om te wachten . Snel geregeld. Deskundigheid.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Er is meegedacht met de klant en zeer goed werk geleverd.

Een jaar geleden heb ik een auto aangeschaft bij VETOS Bouwman. Bij onderhoud een jaar later bleek er een defect te zijn. Garage Bouwman heeft dit keurig verholpen.

gewekdig goede service

Vriendelijke mensen een mooie schone garage en een goede service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een degelijk bedrijf zonder "fratsen"

Doordat ik een goede auto bezit en reparaties correct uitgevoerd worden rijd ik nu al 13 zonder noemenswaardige problemen. Mijn toyota avensis is bijna 21 jaar oud.

Over Autobedrijf Bouman

VETOS Autobedrijf Bouman bestaat al vanaf 1955 en heeft een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Wij combineren de kwaliteit van een modern autobedrijf (door constant te investeren in opleidingen en werkplaatsapparatuur voor Toyota en BMW) met de persoonlijke aandacht van een dorpsgarage. Wij bieden u "service op maat" zodat reparatie en onderhoud geen verrassingen voor u oplevert. Verder heeft u op al onze reparatie's 1 jaar BOVAG garantie ! Al onze occasions worden grondig geïnspecteerd. Wij verkopen alleen auto's waarvan we de historie volledig van kunnen garanderen. Samen met de BOVAG garantie koopt u bij ons de auto waarvan u nog jarenlang plezier heeft !