Zeer klantvriendelijk en deskundig

Bij mijn vraag over een storing werden direct stappen ondernomen. "Kom maar direct langs" Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super bedrijf waar de klant echt Koning is

Na wekenlang zoeken naar de juiste occasion, bij autobedrijf Bouman terecht gekomen. We zijn erg blij dat uiteindelijk de keuze is gevallen op een toyota Aygo bij dit bedrijf. Echt een dorpsgarage waar de service en aandacht voor de klant hoog in het vaandel staat. Marc neemt alle tijd voor je om de auto van je keuze te bespreken en te bekijken. Jammer dat de garage 136 km van ons vandaan is, anders hadden jullie op zeker een nieuwe klant aan ons gehad voor wat betreft het onderhoud. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan. Mensen heb geen twijfel en bezoek deze vakmensen in Meeuwen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top service! Goede prijs!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De gehele looptijd goed en vakkundig geholpen

Prima garage met vakkundig personeel

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

snelle, perfecte service

Snel geholpen, vriendelijk personeel, netjes de COVID-19 regels gevolgd, eigenlijk niks aan toe te voegen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Snelle service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Familiebedrijf met passie voor het vak

Vakgarage met een enthousiaste groep medewerkers. Onderscheiden zich door de enorme highnow op het gebied van oplossen van storingen en stellen van diagnose.

Goede service, betrouwbaar

Adviseren hoe een schade afgehandeld kan worden en intermediair met de verzekeringsmaatschappij.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik had een kapotte band en werd maandagochtend gelijk geholpen

Ik ben heel snel en goed geholpen

Snel en adequaat geholpen

Ik kon heel snel met mijn lekke achterband terecht. Werd gelijk geholpen en kon er op wachten. Voor €20 kon ik weer de weg op.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, snel. Echter het bedrag voor een leenauto is te hoog. Onze auto geven wij wel af in de garage voor onderhoud.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super service van alle medewerkers, gewoon TOP.

Na vele jaren mijn Toyota's (6 stuks) gekocht te hebben en onderhoud door hun te hebben toevertrouwd Nu ook mijn Addria Fiat Camper bij hun in onderhoud gegeven. Dit is naar alle tevredenheid uitgevoerd, prima service helemaal TOP.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik heb niets toe te voegen ben tevreden

goed en prettig.

Hier wordt je nog als mens behandeld en niet als klant waar geld aan te verdienen valt

weer keurig geholpen

Auto kwam voor grote beurt en APK. Van te voren wisten wat die 2 gingen kosten. Toen er meer bij kwam werden we eerst netjes gebeld en was er overleg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijn contact en fin geholpen, hier neemt men de tijd voor de klant en ....goede koffie.

Voor het eerst in contact met autobedrijf Bouman, heerlijk in een relaxte omgeving waar je als klant helemaal centraal staat. De overdracht was perfect geregeld en het resultaat was een zeer tevreden klant.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima bedrijf

Keurig verzorgd en goede service

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fantastisch

Hele vriendelijke mensen en uitstekende service.

Deskundig

Goed advies waar wij volledig op vertrouwen

Vakkundig

Prettig in contact, snel en betrouwbaar.

Uitstekend!

/weer prima geholpen

super geholpen

goed bedrijf

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prima..lekker in de auto van mijn dromen gereden..maar het gaat hem niet worden..e

toch mis ik wat... vorige keer hing er een papieren hanger in de auto..met lekkere mini pepermuntjes... jammer dus..

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd al perfect geweest!

Met mijn Toyota’s altijd deskundig en proffesioneel service gehad. Nu ook met mijn BMW!

Gewoon super

Altijd goed je weet van tevoren wat je kwijt bent, doen alles in overleg zodat je geen verassingen hebt.

Over Autobedrijf Bouman

VETOS Autobedrijf Bouman bestaat al vanaf 1955 en heeft een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Wij combineren de kwaliteit van een modern autobedrijf (door constant te investeren in opleidingen en werkplaatsapparatuur voor Toyota en BMW) met de persoonlijke aandacht van een dorpsgarage. Wij bieden u "service op maat" zodat reparatie en onderhoud geen verrassingen voor u oplevert. Verder heeft u op al onze reparatie's 1 jaar BOVAG garantie ! Al onze occasions worden grondig geïnspecteerd. Wij verkopen alleen auto's waarvan we de historie volledig van kunnen garanderen. Samen met de BOVAG garantie koopt u bij ons de auto waarvan u nog jarenlang plezier heeft !