wordt tijdig geïnformeerd. Krijg goed advies.

Fijne garage.

Goede uitleg over aankoop auto.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

goed geholpen

alles vlot geregeld.

Een welkom gevoel

Bij Bouman werd direct alle tijd voor ons genomen. Geen enkele druk, hele vriendelijke mensen en ze denken uitstekend met je mee. Een paar dagen later zeer tevreden weggereden in een mooie occassion die ze in tip top staat hebben afgeleverd. Hier komen we zeker terug!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Perfecte service en persoonlijk contact

Goed overleg inzake de uit te voeren werkzaamheden.

Uitmuntend

Trekhaak onder mijn rav4 later maken, top geadviseerd en daarna fantastisch gemonteerd, super tevreden. De prijs viel ook nog mee.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geweldig bedrijf

Ze informeren je op tijd wat er moet gebeuren zijn altijd vriendelijk. Alles onder één dak.

Geweldige goede service

Tijdens mijn vertrek op een camping op de Veluwe starte mijn auto niet. Met behulp van de wegenwacht kon ik toch verder maar hij gaf mij advies om toch naar mijn garage te rijden. Ik naar autobedrijf Bouman gebeld en mijn pech verteld. Ik wou die dag met de caravan van de Veluwe naar Texel en er was geen probleem dat ik met de caravan aan kom en hoe laat. Daar aangekomen werd ik meteen geholpen. En op goede advies werd aangeraden een nieuwe accu. Geweldige service. Terwijl ze met de auto bezig waren een lekker kopje koffie gekregen.

Klantvriendelijke behandeling

Over deskundigheid/kwaliteit kan ik als "leek" niet oordelen doch heb daar alle vertrouwen in. De gehanteerde tarieven zijn alleszins acceptabel. Sterke kant vond ik de persoonlijke aandacht. Verder een keurige en schone garage. Een terugkeeradres.

Goed autobedrijf

Je wordt goed en vriendelijk geholpen, en bij reparatie wordt je eerst benaderd wat de reparatie eventueel zal kosten

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Degelijk, integer en meedenkend bedrijf.

Auto gekocht. Goed geholpen, goede service, vriendelijke familie. Meedenkend! Kleinschaligheid spreekt ons vooral aan.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk en goede service

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ruitenwisser was kapot en ze hebben mij prima geholpen met een prima oplossing waardoor ik niet het volle pond kwijt was.

Fantastische service!

Mijn auto was niet helemaal goed afgesteld, ik hoefde maar 1 telefoontje te doen, en ik was welkom, en nog diezelfde week was het voor elkaar, dank je wel lieve mensen van Autobedrijf Bouman.

vriendelijk en deskundig

vriendelijk, en deskundig. snelle levering.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Denkt mee, geduldig ,goede service.

We werden netjes geholpen,

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Klantvriendelijk en deskundig

Erg goed

goed bedrijf deskundig personeel

fijne garage kom er al jaren wordt altijd goed geholpen door deskundige monteurs en komen de afspraken altijd na.

Heel fijn bedrijf

Goede ontvangst en deskundig personeel, prima prijs kwaliteit verhouding en als er iets is lossen ze meteen op. Het oude dorpsgarage gevoel!

Snelle en professionele reperatie

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goed geïnformeerd en fijne persoonlijke contacten

N.a.v. een bezoek aan de website contact opgenomen i.v.m. interesse in een mooie 2e hands personenauto. Afspraak gemaakt om hierover te komen praten. Erg prettig gesprek gehad en besloten om de auto kopen. Hierna diverse keren heel prettig contact gehad. Bij het ophalen van de auto was alles keurig verzorgd m.b.t. de "papierwinkel" en werd een duidelijke uitleg gegeven m.b.t. het gebruik van de praktische zaken van de auto.

Fijn vakkundig bedrijf

Vriendelijk. En je wordt snel geholpen

Snel

Snel en zonder gedoe, probleem angeving, en oplossing. Perfect

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Altijd snelle en goede service

Ik kan altijd snel terecht, prettige en gezellige sfeer, goede service.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede service en een prettig contact.

Goede service en een prettig contact.

Dorpsstraat 52 24

4268 GK Meeuwen

Over Autobedrijf Bouman

VETOS Autobedrijf Bouman bestaat al vanaf 1955 en heeft een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Wij combineren de kwaliteit van een modern autobedrijf (door constant te investeren in opleidingen en werkplaatsapparatuur voor Toyota en BMW) met de persoonlijke aandacht van een dorpsgarage. Wij bieden u "service op maat" zodat reparatie en onderhoud geen verrassingen voor u oplevert. Verder heeft u op al onze reparatie's 1 jaar BOVAG garantie ! Al onze occasions worden grondig geïnspecteerd. Wij verkopen alleen auto's waarvan we de historie volledig van kunnen garanderen. Samen met de BOVAG garantie koopt u bij ons de auto waarvan u nog jarenlang plezier heeft !