Goed en duidelijke informatie over de auto

We hebben eerste contact met de verkoper als plezierig ervaren. Hij gaf duidelijk uitleg over deze auto.Bij de aflevering waarbij onze auto een grote beurt heeft gekregen was echt top.De mankementen zijn keurig vermeldt en verholpen. Kortom wij tevreden over garage.

Fijne service! Goed en snel geholpen!

Onlangs kocht ik elders een Lancia Ypsilon waarvan de onderhoudshistorie niet aanwezig bleek. Het vermoeden dat de de auto in onderhoud is geweest bij Autobedrijf Wijma bleek te kloppen. Ik ben buitengewoon vriendelijk te woord gestaan en heb een keurig inzicht in de onderhoudshistorie gekregen zonder dat men daarvoor iets in rekening heeft gebracht. Jammer dat ik niet uit de buurt kom want ik had de auto hier graag in onderhoud gebracht. Bedankt voor deze fijne service!

Professionele vakmensen

Altijd goed geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Zeer vriendelijk en mooi autobedrijf aanrader

Mooi alfa giuleta gekocht super blij mee

Snelle reparatie.

Een van de wiellagers is vastgelopen. Dezelfde dag nog gerepareerd. Ben zeer tevreden over de snelle reparatie.

Contact is zeer goed, auto is vakkundig gerepareerd.

Voorbeeld bedrijf

Afgelopen week een trekhaak laten monteren. Gesprek cq offerte ter plaatse doorgesproken, hiervan een bevestiging mail gekregen waarin alles duidelijk uiteen wordt gezet. Later nog een herinnering mail. En na montage een duidelijke uitleg en de wagen echt keurig en schoon afgeleverd. Kortom een werkproces volgens boekje. Prima.

Heb mijn Alfa Giulietta bij Autobedrijf Wijma gekocht... Zeer tevreden over mijn aankoop. Autobedrijf Wijma heb ik als klantvriendelijk en service gericht ervaren.... In mijn optiek een bedrijf wat nog steeds ze best doet om een klant het gevoel te geven dat ie koning is. Ik beveel Wijma van harte aan om er een mooie Italiaanse bolide of auto van ander merk te kopen.

Goed, prettig en alles volgens afspraak.

Het contact met Auto Wijma was heel erg prettig en vakkundig. Ik kocht een Lancia Delta, die door het team van Wijma met zorg afleveringsklaar is gemaakt. Een kleine onvolkomenheid bij aflevering van de auto op zaterdag werd gelijk verholpen door een monteur die op z’n vrije dag het probleempje verhielp. Ik ben tevreden met Auto Wijma en mijn natuurlijk ook met mijn prachtige Delta. Auto zelfs afgeleverd met nieuwe, luxe kentekenplaten. Super FRans Hupjé

Aankoop gebruikte auto

Op zoek naar een andere auto, bij toeval terecht gekomen bij garage Wijma. Erg plezierig geholpen en echt hart voor de zaak. Nemen alle tijd, goede uitleg en advies.

Fantastische service

Bij auto wijma een vw polo gekocht zonder garantie. Na 50km ging er een lampje branden, hebben ze gelijk gerepareerd en ook nog een leenauto! Netjes en correct geholpen bij Auto Wijma. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, er wordt voldoende tijd voor je genomen en geen vervelende verkooppraatjes.\r\nMooie deal gemaakt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie is perfekt uitgevoerd. Goed advies/uitleg, klantvriendelijk etc. Voor het team van AUTO WIJMA, een dikke 10!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk geholpen eerlijke prijzen en komt zijn afspraken na \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een goed en betrouwbaar bedrijf waar de klant nog koning is !

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel in verkoop en tevens in service en begeleiding.\r\nAlleen bij het ophalen van de auto was er binnen in de auto een zeer scherpe geur van slechte aftershave of zoiets als toiletspray. Beetje vreemd bij het plaatsen van een trekhaak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Trekhaak laten plaatsen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, vakbekwaam, een goede prijs voor een goed product.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!\r\nIk voel de passie voor de Alfa. Dat komt tot uiting in de aflevering van de auto; gewassen met een interieurgeurtje, de uitleg over reparaties en het meedenken over alternatieven voor repararies.\r\nDe showroom staat niet te vol en wat er staat is meestal begerenswaard.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima.
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Andere reden