Technisch goed, leveren nog deugdelijke handenarbeid, en kunnen het ook.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg prettig geholpen toen onze auto kapot ging. Fijne communicatie en afhandeling. Ook eerder bij schade werd er goed meegedacht en was er ook een mogelijkheid tot gebruik van 2e hands materiaal voor reparaties om zo de kosten beperkt te houden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een autogarage waar service bovenaan staat en altijd naar een klantvriendlijke oplossing zoekt.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top service.. altijd tijd om even te kijken naar de auto als er iets mis is.

Eigenlijk ben ik nog niet zolang klant bij ‘t autobedrijf v.o.f. J.Balk. Ik werd klant bij dit bedrijf in 2014 door de aankoop van een betaalbaar, relatief nieuwe Peugeot 107 helemaal m’n autootje ná meer dan 30 jaar Suzuki te hebben gereden. Dat zegt al genoeg!!! De mensen die dit bedrijf runnen zijn mijn inziens eerlijk en betrouwbaar, houden van korte lijnen, hebben geen verborgen agenda’s, zijn geen “gladde” jongens in strakke pakken, kortom ze doen waar ze goed in zijn, auto’s op de weg houden. Wellicht niet relevant, maar toch belangrijk genoeg. ‘t Bedrijf is ook nog eens gevestigd in m’n woonplaats!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf je wordt altijd super geholpen ben al meer dan 30 jaar klant en heb nog nooit problemen gehad

Een klantvriendelijk bedrijf

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nog nooit mee gemaakt, Wij wilde bij garage balk een auto kopen en onze auto inruilen, Heel raar hij wilden eerst een kopen vinden voor onze auto. Na een paar keer bellen naar hem hebben wij elders een auto gekocht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Met passie voor de techniek en oog voor de belangen van de klant voert men de werkzaamheden uit. Een tevreden snorrende Peugeot is steevast het resultaat en de klant is dankbaar dat hij weer met een betrouwbare auto de weg op kan.

In augustus dit jaar een 2e handse Citroen C1 gekocht bij Autobedrijf J. Balk. De behandeling was zeer prettig, en voelde me goed geholpen. Ook de afspraken die waren gemaakt vanaf de verkoop waren goed nagekomen.

Ik ben nu ruim 2o jaar klant bij Garage J. Balk, en uitermate tevereden. Men doet wat afgesproken is en is altijd gericht op de klant. Er wordt altijd een oplossing gezocht en men is eerlijk over noodzakelijke reparaties of dat die nog even kunnen wachten. Ik heb nu al een aantal occasions bij hun aangeschaft, en steeds tot mijn volle tevredenheid.

We lieten ons onderhoud altijd al doen bij J. Balk naar tevredenheid. Omdat onze Peugeot Partner best prijzig werd in onderhoud en wegenbelasting. En de APK bijna verlopen was, hadden we besloten om een nieuwe auto te kopen. De nieuwe Peugeot 206 bevalt ons tot nu toe goed. Zelfs de Pioneer radio + Parrot is kosteloos overgezet, terwijl dit altijd een aardige klus is.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ze staan altijd voor je klaar. En er wordt altijd tijd en naar een passende oplossing gezocht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Perfect, een garage die niet investeert in de kantine, design of andere overbodige luxes waar de garage beter van wordt, maar investeert in klanten, betrouwbaarheid en extra service waar ik zelf een goed gevoel bij kreeg. Mooie tweedehands auto gekocht waarbij de inruilprijs prima was. Banden en een dashboard kap waren wel versleten, maar zonder gezeur vervangen, ondanks niet gevraagd ook meteen een nieuwe pook (zaten tijdens de proefrit duidelijk maar niet storend een paar lelijke plekken op). Er wordt geen half werk geleverd en ik krijg duidelijk het gevoel dat als er iets in de toekomst mis zou gaan, dat het opgelost wordt (gelukkig nog niets mis).

Leuke auto gekocht tegen goede prijs. Moest nog wat aan gebeuren, prima uitgevoerd. Andere velgen ook heel soepel te regelen. Nog even terug voor een ditje/datje. Kosteloos gefixed zonder gezeur over bovag voorwaarden. Toppers!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Afgelopen januari stil komen te staan met de auto door een gebroken spanner. De spanner van de multiriem was een half jaar eerder vervangen. Karel Balk heeft de auto het eerst volgende weekend opgehaald uit Heerlen, en binnen enkele dagen de auto volledig gerepareerd inclusief de gevolgschade aan spanrollen en multiriem. Verder was mijn deurvergrendeling ook meteen gesmeerd. Een warme douche voor autobedrijf Balk

Aanschaf gebruikte auto\'s en onderhoud. Prima service en goede aandacht voor de klant.