Top!!

Zeer vriendelijke ontvangst! Goede adviezen van Manuel!! Kundig en fijn !

Top bedrijf

Je wordt hier goed geholpen klantvriendelijk goede communicatie is top

professioneel,relaxed,niet opdringerig

je komt binnen in een ongedwongen gezellige ons kent ons sfeer. het personeel is vriendelijk en verstaat z'n vak. Ook na de koop helpen ze je met een probleempje voort in ons geval met codes die de vorige eigenaar in de auto had veranderd waar ze gelijk mee aan het werk gingen en er moest nog een lampglas vervangen worden die helaas niet voorradig was en waar we dus even een keer voor terug moesten komen. tevens kregen we een zeer nette prijs voor onze vorige auto.

Top top top

Goed ervaren

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Altijd vriendelijk en goed.

Altijd vriendelijk en goed.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top afgeleverd

Cabriolet gekocht,verkoper zag bij aflevering niet als afgesproken,gelijk actie, en werd top afgeleverd. Bedankt

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service klant vriendelijk ruime keus in auto's

Er waren wat hobbels op de weg maar uitstekend opgelost.

Opzoek naar een nieuwe auto, en uitgekomen bij jullie. We werden meteen vriendelijk geholpen door Bram. Even later hebben we via de site de auto gereserveerd en kregen we al snel een filmpje via whatsapp van de auto. Zodat we voor geen verassingen kwamen te staan. Proefrit gehad , de auto zou klaargemaakt worden voor aflevering. • Punten op papier gezet, helaas bij aflevering niet tevreden. • Dit werd meteen door Bram opgelost. En heeft onze eigen auto weer opgehaald. En hebben wij een leenauto gekregen. • We werden op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. (Filmpje) • Inmiddels zijn alle punten opgelost en kunnen we gaan “genieten” van onze eigen auto. Dank Bram, voor je inzet! En wie weet tot ziens.

Goede sfeer duidelijkheid

Auto keurig afgrleverd alleen sleutel werkt niet keurig weer afspraak gemaakt voor dinsdag ga ervan uit dat het dan opgelost is. Dus al met al top bedrijf

Geen afsraak, maar wel direct geholpen met mijn probleem

Er begon een waarschuwings lampje te branden vanmorgen, dus direct even langs gereden, ze hebben mij direct vriendelijk geholpen. En ik kon weer op weg. Super service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zakelijk.

Prijs en toezeggingen akkoord. In proces kan strakker, klantvriendelijker. Afspraak voor proefritten, op zaterdag, was bekend. Drie verschillende medewerkers voor twee proefritten en aankoop. Bij aflevering medewerker 4. Fijner 1 contactpersoon. Echte aandacht zou pré zijn.

Helemaal prima super tevreden

Fijne occasion gekocht

Duidelijk en vriendelijk

Tot nu toe erg goed, goed bereikbbaar,en vriendelijk

• Service N.v.t.

Fantastisch en doen wat ze beloven

Prima en service gericht,Goed vakmanschap

Bij ontvangt en uiteindelijke aankoop prima geholpen door verkoper Manuel. Een punt van kritiek is de omschrijving van de opties op de site, diverse opties staan vermeld maar zijn “niet” aanwezig op de aangekochte auto, een foutje kan maar meerdere….nee, hier kan wat meer aandacht aan besteed worden! Wel blij met de aankoop van de VOLVO V60 D4.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super after sales service!

Een tweedehands auto kopen is spannend omdat je de status van de auto niet kan voorzien. Ondanks dat er wat material problemen waren die je niet zou verwachten; heeft Zieleman geduldig de verschillende opties besproken om de auto tot tevredenheid te herstellen. Tijdens de reparatie heb ik gebruik mogen maken van een gratis per auto. En altijd een kop koffie bij ieder bezoek ;)

Goed en fijn bedrijf

Fijn geholpen ,vriendelijk personeel en de afspraken worden nagekomen.

Goed bedrijf

Mooie vlotte afhandeling van de verkoop. Een ontbrekend onderdeel word nabesteld en thuisgestuurd.

Top bedrijf

Top bedrijf. Heb er een mooie wagen vandaan . Kundige mensen. Ben goed geholpen

Uitstekend goed geregeld

Goede service!

Goed advies, prettig contact, komt eerlijk en betrouwbaar over. Tot zover erg blij met mijn nieuwe auto.

Fixed my oil leak

Fixed my oil leak in 1 hour

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top garage

De gevraagde auto stond voor ons klaar om en test rit te maken Na de test rit Netjes onderhandel over de inruil van oude auto en garantie Super te vreden

Goede service!

Werd goed geholpen, auto is netjes afgeleverd.

gewoon goed

netjes overleg over extra werkzaam heden. leenauto op afspraak datum. gewoon goede fijne service en vriendelijk personeel.

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester