Het personeel is aardig en duidelijk en ze nemen de tijd voor je .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Niet opdringerig , vriendelijk.

Ik werd direct geholpen, vriendelijk te woord gestaan, duidelijk in wat wel en niet kan/mogelijk is.

Een betrouwbaar autobedrijf

Afgelopen maandag mijn auto gekocht na een testrit.. Afgelopen vrijdag kon ik hem ophalen. Goede service en goede afspraken!! Zeer tevreden. Groet mirjam

Heel Fijn

Heel fijn en rustig geholpen, duidelijke uitleg hoe en wat betreft de auto en het ophalen etc ervan.

geweldig snelle reactie snelle verkoop altijd betrouwbaar

ik kocht een auto dit was heel snel afgehandelt ik vroeg een testrit aan binnen minuut later belletje over testrit mijn vriendin koopt een auto snel afgehandelt het is gewoon super iemand als zieleman vindt je nergens kunt altijd terecht voor problemen samen oplossingen maken uitvoeren en je gaat met een lach de deur uit dan schijnt altijd de zon !

Prima ervaringen opgedan.

Goede uitleg. Komen afspraken na. Constructief overleg. Ruime keuze in occasions. Goede service. Vriendelijk en betrouwbaar!

Minderwaardig

Online een proefrit aangevraagd. Dit vonden wij een prettige bijkomstigheid. We hadden de proefrit tussen 09.00-10.00uur ingepland. We hadden iets vertraging waardoor we om 09.05uur telefoon kregen. We hebben de telefoon niet opgenomen. Wat ervoor zorgde dat we een appje hebben ontvangen, een mailtje + gemiste oproep van 3 verschillende personen. In de showroom koste het enige moeite om een personeel te vinden. Uiteindelijk gevonden. Snelle afhandeling voor de proefrit. Bij terugkomst van de proefrit, hebben we minstens 10minuten moeten wachten voordat we überhaupt weer personeel in het zicht was. En duurde het enige tijd voordat we werden geholpen. Wat het goed maakte was op dat moment de verkoper. We vermoeden dat hij Mika heet (donker blond, breed, tatoeages). De manier van omgang en het gevoel dat alles mogelijk is. Top verkoper!!!! Op het moment dat we auto komen ophalen is het best druk, maar loopt er maar 1 personeelslid en 5 klanten. Nadat we weer enige tijd moesten wachten. Zouden we worden geholpen. Op het moment dat deze verkoper ziet dat hij klanten kan helpen met dikkere auto's, worden we gelijk overgedragen naar een collega. De manier van omgang van deze verkoper hebben we als vervelend ervaren!! De afhandeling voelde als een snelle verloop. Dit is te vergelijken met de overige klanten die eerder werden geholpen voor het ophalen van de auto en langer aan tafel hebben gezeten dan ons. De punten van aflevering zijn prima, maar niet uitmuntend. Wanneer je betaald voor een goede reiniging, verwacht je ook een goede reiniging. Dit is absoluut niet het geval.

Goedemiddag Stefan, jammer om te horen dat je dat zo ervaren hebt. Het was op dat moment inderdaad drukker dan normaal en alle collega's waren in gesprek. Op het moment dat ik jullie wilde aanspreken kwamen ook mijn klanten die ik eerder had geholpen. We steven ernaar om zoveel mogelijk 'eigen klanten' te helpen zodat je dan een vast aanspreekpunt hebt. Dat was de reden dat we even wisselden. Niet meer, niet minder. Wat wel een puntje is waarmee je kunnen helpen is het schoonmaken. Is dat niet goed gebeurt? We willen je er graag bij helpen en de fout herstellen. Past het je dat je binnenkort de auto even brengt? Ik wil hem ook wel bij je ophalen, ik woon bij je in de buurt. Dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. met vriendelijke groet, Mark.

Heel deskundig

Goede info Goede afhandeling

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In maart 2024 een tweedehands Peugeot gekocht. Goed te spreken over der service en de levering van de auto!

Open en heldere communicatie

We zijn vriendelijk geholpen. Alle plussen en minnen werden aangegeven bij verkoop en de minpunten zijn deskundig opgelost. Gedurende het traject zijn we goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

Goede prijs en vriendelijke

Na wat kleinigheden goed nu is alles opgelost

Vriendelijk personeel

Wij zijn vlot geholpen en konden vrij snel een proefrit maken

En bedrijf zo hoe het vroeger ging, eerlijk en vertrouwd!

Goede ontvangst en een eerlijke uitleg hoe de auto is ! Alles was snel en top geregeld !! Thanks

Prima auto, slechte service

Prima auto gekocht, ook prima prijs voor inruil. Echter de service laat te wensen over. Full service pakket genomen maar bij ophalen bleek de auto niet gepoetst (zowel buiten als binnenkant niet), krasjes waren niet weggewerkt. De krasjes en buitenkant poetsen is uiteindelijk ter plekke nog wel gedaan. Binnenkant is niet gedaan, kwam nog spullen van de vorige eigenaar tegen evenals vlekken in plafond bekleding. Bij weg rijden moest ik direct tanken want kreeg hem afgeleverd met een lege tank. Jammer. De reviews leken zo goed maar de service heb ik als slecht ervaren...

Goedemorgen Kelly, Jammer dat dat niet goed is gegaan. Dat is dan niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Graag wil ik dit wel goed voor je oplossen. Is het goed dat we de auto een keer bij je komen ophalen en als nog netjes schoonmaken, wassen/poetsen etc.? Dan kun je ook met plezier rijden in jouw auto. Ik hoor het graag of we dit mogen doen voor je. Met vriendelijke groet, Wilko Zieleman Autobedrijf Zieleman Nieuwleusen

Correct en vriendelijke mensen.

Uitstekende service Heel vriendelijkenbehulpzaam. . Een aanrader.

• Reden bezoek N.v.t.

Ik ben zeer tevreden. Werd vriendelijk en gastvrij geholpen. De aankoop van de gebruikte auto en inruil oude auto ging heel gemoedelijk. Ook lekkere koffie.

• Deskundigheid N.v.t.

Top garage

Heel goed geholpen door de garage medewerkers vandaag een mooie auto opgehaald netjes gepoetst van binnen en buiten voor afleveren blij met deze garage!

Zeer netjes geholpen en vriendelijk personeel

Goed en netjes geholpen

Top!!

Zeer vriendelijke ontvangst! Goede adviezen van Manuel!! Kundig en fijn !

Top bedrijf

Je wordt hier goed geholpen klantvriendelijk goede communicatie is top

professioneel,relaxed,niet opdringerig

je komt binnen in een ongedwongen gezellige ons kent ons sfeer. het personeel is vriendelijk en verstaat z'n vak. Ook na de koop helpen ze je met een probleempje voort in ons geval met codes die de vorige eigenaar in de auto had veranderd waar ze gelijk mee aan het werk gingen en er moest nog een lampglas vervangen worden die helaas niet voorradig was en waar we dus even een keer voor terug moesten komen. tevens kregen we een zeer nette prijs voor onze vorige auto.

Top top top

Goed ervaren

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Altijd vriendelijk en goed.

Altijd vriendelijk en goed.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top afgeleverd

Cabriolet gekocht,verkoper zag bij aflevering niet als afgesproken,gelijk actie, en werd top afgeleverd. Bedankt

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service klant vriendelijk ruime keus in auto's

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester