Wederom snelle topservice!

Kom nu anderhalf jaar bij dit sympathieke familiebedrijf. Altijd hartelijk, goede service, transparante indicaties en rekeningen. Deze keer heeft men extra tijd en moeite in onze auto gestoken, omdat we opeens met een kapotte koppeling zaten terwijl we over een paar dagen op vakantie gaan naar Frankrijk. Gratis leenauto meegekregen en de auto ruim op tijd klaar. Rijdt als een tierelier. Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

was zeer goed

wel lang geduurd de riberatie

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk personeel

Voor het eerst hier een auto gekocht deze moet nog afgeleverd worden. Maar alle vragen die ik had werden snel beantwoord . Denken met je mee. Tot nu toe goede ervaringen . Ruime keuze aan auto's ..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een auto kopen met een goed gevoel

In mijn zoektocht naar een betrouwbare auto kwam ik uit bij Zieleman in Nieuwleusen. Veel (prettig) contact gehad via de app. Geen vraag was te veel, er werd goed meegedacht in mijn situatie en de auto werd met een duidelijk filmpje even digitaal geshowd. Daarna zelfs nog naar aanleiding van wat technische vragen een filmpje vanuit de werkplaats gehad met daarop duidelijk antwoord op mijn vragen. De aflevering was netjes geregeld en conform de afspraken. Door omstandigheden die niemand kon zien aankomen heb ik ook al kunnen ervaren dat de aftersales/garantie ook goed geregeld zijn. De koppeling bleek te slippen en dit is keurig onder garantie verholpen en lijkt nu weer helemaal in orde. Ik heb aan de koop van mijn Fiat Tipo Wagon 1.6 multijet uit 2018 een zeer goed gevoel overgehouden.

Bij autobedrijf Zieleman zijn we erg goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Behulpzaam en vriendelijk personeel, vragen die snel en adequaat worden beantwoord en een uitstekende service.

Prima afronding koop auto

Ook bij de koop van een 2e hands auto op een goede serieuze manier behandeld. Het reultaat was top!!

Prima autobedrijf

Autobedrijf Zieleman is een prima autobedrijf. Ik heb daar een auto via het internet gekocht en alles is prima geregeld t/m de aflevering op mijn huisadres.

Goede intenties, maar slechte uitvoering

2e hands e-golf bij Zieleman gekocht. Bij aflevering was de verkoper niet aanwezig en had het overgedragen aan collega. Die collega wist de afspraken niet goed (de airco zou ook een beurt krijgen en reparatie van een sterretje in voorruit). Je raad het al; bij aflevering geen beurt airco en ook geen reparatie sterretje voorruit. Wel waren de beide achterbanden netjes volgens afspraak vervangen. Ook gaf de verkoper bij aflevering ons van achter het bureau de sleutel met de mededeling "hij staat buiten". Ik had verwacht dat er even meegelopen werd en eventuele vragen werden beantwoord. Jammer al met al een matige indruk.

Snel en goed contact

Eerlijke klantgerichte verkoop

Fijn bedrijf om een auto te kopen ! Eerlijk verhaal, denken mee met klant, zetten een stapje extra als dat gevraagd wordt. Kreeg dag voor ophalen nog een appje met foto dat de auto klaar stond in de showroom: kleine moeite maar dit wordt door mijn als klant erg gewaardeerd!! Dank voor hulp en begeleiding Mark!

Snel tot een goede deal gekomen

Ik was afgekomen op een advertentie en kreeg ter plaatse snel een goed bod voor mijn auto. Fijne, laagdrempelige zaak.

Goed om te horen Friso, bedankt voor je review!

Fijne medewerker, super service

Fijne medewerkers die goede uitleg geven, t mindere is dat het wagenpark zo vol staat dat een proefrit vrijwel onmogelijk was. Wel is t zo dat de medewerker rustig voor ons alle auto's die in de weg stonden weg wilde rijden. Hopelijk kan t wagenpark qua ruimte worden uitgebreid, dat zou de zaak echt ten goed zijn. Afgelopen maandag de auto gekocht en we kunnen hemvolgende week dinsdag al ophalen. Super dus.

Hey Monique, Bedankt voor je review. Het staat momenteel erg vol.. klopt! Ryan is inderdaad niet de moeilijkste, en zet de auto graag voor jullie klaar! Fijn dat je alsnog tevreden bent met onze service. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Bram

Mooie auto, top service

BMW 5 serie online gekocht, in het echt was die nog mooier. Thnx Mark!

Mooi om te horen Mersad! Veel plezier van je nieuwe auto.

Zeer Goed!

Goed geholpen, en een fantastische auto gekregen na inruil van mijn andere auto

Goed geholpen en alles snel geregelt

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk behulpzaam. Maken een betrouwbare indruk.

Auto is goed afgeleverd.

Erg goed, goed geholpen, na een half uur mijn keuze kunnen maken.

Werd heel goed geholpen, heel vriendelijk ontvangen. Was erg druk maar dat loste hij op dat we even moesten wachten voor een testrit. Kregen een lekker bakje koffie en met een half uur was de auto gekocht. Weer een blije klant!

Parkeersensor ontbrak en sterretje in voorruit onder de ruitenwisser. Verder erg goed geholpen.

Nette service

Nette service

Goed geregeld

Vorige week mijn 2e auto bij Zieleman gekocht. Makkelijk contact met de verkoper, goeie adviezen. Vorige hier gekochte auto ook altijd in onderhoudt gehad hier. Zeer flexibel bedrijf en bereid om met je mee te denken

Snelle communicatie, komen afspraken na.

Aardig en servicegericht personeel. In december 2e hands auto aangeschaft met het aanvullende Bovag garantie pakket. Na enkele maanden ging de module kapot van de centrale deurvergrendeling. Dit onderdeel was bijna niet meer te krijgen. Uiteindelijk via ebay een gevonden. Zij hebben deze in Duitsland opgehaald. Gelukkig paste het en 3 weken zoeken deed de auto het weer. Alles binnen garantie en geen extra kosten. Heel blij mee!

Deskundige en attent personeel

Ik heb tien garages bezocht. In vijf daarvan werd ik compleet genegeerd. Bij Zieleman van harte welkom geheten. Afspraken worden correct nagekomen.

Doen wat ze beloven

Wat voor merk je ook koopt, ze doen er alles aan om de klant tevreden te stellen.

Service 100%: zelfs bij tegenslag komen ze de afspraak na.

Bij Zieleman een 2019 Hyundai Kona Electric gekocht. Bij aflevering helemaal compleet gemaakt. Een sterretje in de voorruit werd na een maand helaas een barst maar ze vervingen gewoon de hele voorruit! Aan huis! De auto rijdt fantastisch en de actieradius is ondanks 2019 ruim 400km. Erg blij mee.

Burg. Backxlaan 206

7711AL Nieuwleusen

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester