Uitstekende goede en proffesionele service

Bij de aanschaf van mijn nieuwe auto, goed en vakkundig te woord gestaan, er werd koffie/thee aangeboden. Ovet algeheel zeer prettige ervaring

Prettig bedrijf met vriendelijk personeel en een mooi aanbod van occasions.

Ik was op zoek aar een jonge Peugeot 3008. Bij Zieleman stond er één die aan al mijn wensen voldeed. Proefrit gemaakt, beviel prima. Over de prijs en inruil van mijn oude auto waren we het snel eens (heb ik uiteindelijk toch particulier verkocht, was geen probleem). Na aflevering kwam ik erachter dat er geen sleutel van de afneembare trekhaak was en dat aan de achterkant van de bestuurdersstoel de bekleding los zat. De auto ziet er verder perfect uit en rijdt heerlijk. Sleuteltje is gelijk besteld en bij het ophalen hiervan is gelijk naar de bekleding gekeken en deze is "vastgeklikt". Echter bij thuiskomst was de bekleding weer los. Dit gemeld en nu is er een afspraak gemaakt om de stoel te demonteren en te repareren, waarbij ik gedurende de reparatie een leenauto krijg. Ik ga er vanuit dat het zo goed opgelost wordt, prima dus.

Personeel is klantvriendelijk en helpt de klant goed.

Ik had het erg goed ervaren eerlijk en professioneel.....

Geweldigggg

TOPPPP BEDRIJF

Vriendelijke omgang en goede en eerlijke prijzen

Heel goed en snel geholpen en snel tot een goede deal kunnen komen!

Goed geholpen

Even bellen en de auto van mijn keuze stond binnen een uur klaar om een proefrit te maken. Na onderhandelen, je krijgt altijd minder terug dan je denkt dat je auto waard is, maar naar tevredenheid een deal gesloten. Maandag tot overeenstemming gekomen en vanmorgen de auto op kunnen halen, met onderhoudsbeurt en nieuwe APK. In de tussentijd een video van het onderhoud gekregen dus je wordt goed op de hoogte gehouden. De nieuwe matten set volgt via de post.

erg goed geholpen

altijd erg goed geholpen bij de keren dat we komen! super bedrijf!

Erg druk, niet bekend dat ik een afspraak had gemaakt.

Ik vond het erg rommelig allemaal. Ik had 2 afspraken gemaakt voor testrit. Dat was niet bekend volgens mij. Er werd slecht gecommuniceerd. De auto blauwe panda die ik uiteindelijk heb gekocht daar ontbraken de sleutels van. Een proefrit was dus niet mogelijk. Ik ben heel benieuwd of de afspraken die ik heb gemaakt mbt de aankoop van de panda correct worden nagekomen. Oa een beurt, vervanging distributie riem compleet inclusief spanrollen waterpomp etc en of hij van binnen (de bekleding) is erg vies helemaal schoon is als ik deze auto met mijn dochter as maandag ophaal. Ik laat me heel graag positief verassen.

Goed ontvangen en ik kreeg een onderhoudscontract waar ik heel blij mee ben.

Erg goed geholpen door oscar. Hij kijkt naar oplossingen geeft goede service en is erg klantvriendelijk . Auto weer gekeurd en kleine beurt en gewassen. Ik ben zeer tevreden en rij weer in een goed onderhouden auto.

Geloof niet altijd wat ze zeggen

Gisteren een proefrit in een auto gemaakt waarvan ze zeiden dat ie hoed was. Kon bij wijze van spreken zo mee genomen worden. Na een rit van 110km bij garage Zieleman te zijn aangekomen bleek er met de auto van alles aan de hand. Er lag zelfs een heel werkplaats rapport bij, met alle gebreken. Diep teleurgesteld toog ik weer 110km huiswaarts. Ik koop daar never nooit een auto.

• Deskundigheid N.v.t.

Goedemorgen Ton, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je mening te geven. Zo kunnen wij eraan werken om ons bedrijf nog beter te maken. We vinden het wel erg vervelend zoals je het beleeft hebt. En ik denk dat je voor een groot gedeelte ook gewoon gelijk hebt. Want de auto moet nog klaar gemaakt worden voor de APK. Daar waren we vorige week aan begonnen en gaan we deze week afmaken in onze werkplaats. Mijn collega was in de veronderstelling dat dat al afgerond was. Maar inmiddels is de ABS Sensor binnen en de 2 nieuwe banden dus de onderdelen worden gemonteerd vandaag en kan die vanaf morgen de weg op! Zal ik je op de hoogte houden als het zover is? En mocht je toch nog graag deze willen dan willen we hem ook wel brengen naar jou toe. Dan ben je ook niet helemaal voor niets komen rijden. Ik hoor graag van je. En excuses zoals het gelopen is. Met vriendelijke groet, Wilko Zieleman

Vlotte en zeer goede service

Apk goed en deskundig uitgevoerd

Wordt netjes geholpen.

Vriendelijke mensen en service

Ik belde voor een proefrit voor een occasion en de auto vasthouden was geen probleem. Wel rekening houdend met een eventuele verkoop. Toen ik besloot een paar dagen eerder te komen was dit ook geen probleem. Aankoop en aflevering netjes. Goede prijs/kwaliteit verhouding en inruil mogelijk. Halfjaar Bovag garantie is ook fijn. Ik ben blij met mijn aankoop.

Altijd goed

Meedenken en service

Zeer goed en netjes behandeld

Goed ontvangen en leuk gesprek gehad En een paar weken later nog leuke presentje in de brievenbus gevonden

Goede service, eerlijke prijs

Prima geholpen door de medewerkers. Denken actief met je mee en verzorgen het hele aankooptraject prima.

vriendelijk

Het personeel heeft onze auto netjes gemaakt. Naar de klant erg vriendelijk.

Heel goed contact

Ik doe nooit mee aan dit soort vragen ,maar het contact was heel goed

Krijg v.t.v . per video een overzicht van de reparatie en vervangend vervoer is goed geregeld

Zeer professioneel en superklantvriendelijk!

We zijn er 170 km voor omgereden dit bedrijf en hun mensen staan voor topservice qua autobehandeling en relatiecommunicatie. Vanaf het moment van bellen zijn we zeer fijn benaderd en goede info gekregen na aankomst proefrit gemaakt en besloten de auto te kopen die in uitstekende staat verkeerde ondanks zijn leeftijd van 10 jaar. Was bij hun altijd in onderhoud geweest. Bedankt Bram, Wilco en natuurlijk Wianne voor jullie warme contacten.

Tevreden

Verkoop prijzen zijn redelijk fors maar je krijgt veel service erbij - punt auto helaas bij aflevering niet echt schoon & de punten helaas niet 100% hersteld Uiteraard word het netjes opgelost.

Aardige verkopers, aftersales kan beter

Aardige verkopers en een proefrit is zo gemaakt. Echter werden tijdens de verkoop een aantal dingen beloofd die helaas niet waargemaakt zijn tijdens het ophalen van de auto. Zo zouden een aantal krasjes/plekjes worden weggehaald, zouden er onderdelen worden besteld voor installatie CarPlay en zou de auto grondig worden gepoetst. De krasjes/plekjes zijn uiteindelijk nog weggehaald tijdens het ophalen van de auto wat toch een beetje afbreuk doet aan het ophaalmoment. Ook bleken de onderdelen ruim een week later nog niet te zijn besteld en heb ik hiervoor meerdere malen zelf contact op moeten zoeken met het bedrijf. Daarnaast is het poetsen van de auto is naar ons idee haastig en slordig gedaan. Ik denk dat bovenstaande punten in de toekomst kunnen worden opgelost door een betere communicatie tussen verkoop en werkplaats.

Tevreden

Mij ervaring luidt als volgt: heel kort samengevat allereerst ben zeer tevreden en heb volkomend niets op aan te merken , ik heb inmiddels aantal bekenden raadgepleegd om bij jullie te komen bezoeken.

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.