Zeer vriendelijk en kundig

Mijn airco was kapot. Was in een dag gemaakt. Nou loopt die weer perfect. Heel blij met de goede service.

Gaan door tot problemen zijn opgelost...top!

Duur origineel onderdeel van VW niet besteld maar via internet een alternatief besteld in Engeland

Super goed bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Ik heb mijn Audi A4 ingeruild op een VW Tiguan . Later kwam wat kleine problemen van de Tiguan naar voren en dat alles naar behoren en tevredenheid opgelost . Je merkt dat je als klant ook als klant behandelt wordt en serieus wordt genomen . Ze nemen volledig de tijd voor je wanneer je met een probleem komt . En wat zeker niet onbelangrijk is dat ze zeer klantvriendelijk zijn . Wat mij opviel is dat het een geolied bedrijf is en iedereen van het personeel weet wat diegene moet doen . Ik zou de volgende zeer zeker weer bij dit bedrijf mijn auto inruilen . 👍👋🏻👋🏻

Correct behandeld

Ze hebben de problemen met auto goed opgelost.

Goed voor elkaar goede service

Goeie service.

Zal het zeker anderen aan raden.

Goed geholpen

We moesten even wachten tot we geholpen werden. De hulp waa later prima

Goede service en vriendelijk personeel

Prettig geholpen en geslaagd in de aankoop van een andere auto

Prima geholpen bij het oplossen van mijn probleem

Men doet niet moeilijk bij het oplossen van het probleem ,zeer klantgericht

Mooie zaak

Mooie zaak veel keus aan auto's en heel goed en vriendelijk geholpen

Prima.

Zeer klantvriendelijk en een zeer goede service een goede aanrader om daar een auto kopen

Zeer klantvriendelijkheid een goede service en daar kan je gerust een auto kopen eerlijk mensen

Prettig bedrijf nette service

net bedrijf genoeg keuze. Prima geholpen. En uiteindelijk geslaagd voor een leuke auto

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Ik werd erg vriendelijk behandeld. Er werd ook alles aan gedaan zodat ik de auto dezelfde dag mee kon nemen. In de toekomst wil ik hier nog vaker terug komen.

Werd er prima en correct geholpen aals klant. Vriendelijk personeel.

We zijn goed en snel geholpen

We zijn goed en snel geholpen, dus tevreden klanten

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige ontvangst, goed gesprek.\r\nGoede prijskwaliteitverhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en hulpvaardig familiebedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een auto gekocht bij Zieleman. Zeer vriendelijk en redelijk personeel en prettig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne omgang met de klant. Vertrouwen in de klant is groot. \r\nEr valt te onderhandelen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan goedkoper als je door vraagt of ze dat willen proberen. Kunt niet altijd op heel korte termijn terecht. Ik zou korting willen op onderhoud als ik geen leenauto of thuisbrengservice of wasbeurt nodig heb. Verder ok.

Goedemiddag Daphne, Ja we hebben toen inderdaad met je meegedacht en samen besloten om niet al het onderhoud nu gelijk uit te voeren maar dat op een later tijdstip te doen. En het is inderdaad druk en onze agenda is ook altijd mooi gevuld maar voor en spoedreparatie is altijd tijd!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een ongemak die we hebben ervaren met de schade aan de nieuwe auto ,met het afleveren \r\nHebben wij weinig van het bedrijf gehoord .

Goedemiddag Tonny, ja dat was inderdaad een vervelend moment dat die beschadiging ontstond. Maar we hebben toch direct alles in werking gezet en het opgelost en de auto weer bij jullie thuis gebracht? Ook hebben we er nog een keer extra achteraan gebeld en alles wat toen naar tevredenheid opgelost werd er verteld. Als ik in de buurt ben kom ik nog wel eventjes langs. Met vriendelijke groet, Wilko ZIeleman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij Zieleman gekomen doordat mijn ouders ook een auto bij jullie hebben gekocht afgelopen december. Nu was het tijd om mijn eerste eigen auto te kopen en hoewel mijn vader mij stad en land heeft laten afreizen had ik het beste gevoel bij de Toyota yaris in combinatie met jullie service.

Over Autobedrijf Zieleman