Fijn bedrijf, zeer vriendelijk personeel. Mooie auto’s voor een mooie prijs. Ik ben echt zeer tevreden. Moet ook wel, onze familie heeft inmiddels al 4 auto’s hier vandaan.

Prima services

Aardige kundige gasten met goede autos. Snelheid en flexibel.

Een zeer correct bedrijf, staan voor de afspraken die gemaakt zijn.

Heel snel

Het contact via markplaats was echt goed !!! Maar toen ik daar was vond ik het best wel vaag Heb de auto gekocht maar voor de rest geen info over de auto gehad Vond ik wel jammer Maar goed blij met de auto

Goedemorgen, Fijn om te horen dat het contact via Marktplaats goed was, daar doen we erg ons best voor. Toen ik jou de auto afleverde kreeg ik niet de indruk dat je meer info over de auto nodig had. Maar uiteraard ik wil je graag verder helpen! Ik bel je vandaag even om te kijken wat we nog voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Bram

Ja klantvriendelijk

Was genoeg tijd voor ons gezellig ontvangst

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Niets aan toe te voegen, gewoon TOP!!!

Goede service en vriendelijke mensen

Ja goed jonge en attente verkoper

De koffie was klaar en het was een prettige om even rond te kijken. We hadden via internet al een keuze gemaakt voor de vw tiguan. We kwamen zonder afspraak maar er was eens één voor ons met afspraak maar die kwam niet dus konden wij zaken doen. Groet Roel van Dekken

Positief, maar had iets professioneler gekund. Meer tijd nemen voor

Aflevering over het algemeen goed. Volle tank was niet gedaan. Uitleg had wat uitgebreider gekund.

Gewoon duidelijke vakmanschap van a tot z !

Ook bij deze (derde keer) aankoop bij Zieleman perfecte service. Strakke inruilprijs en aflevering helemaal volgens afspraak! Wat mij betreft komen we graag nog ,s terug voor een volgende deal. JG

het contact was goed en liep makkelijk

ik werd goed ontvangen en de gesprekken gingen ook prima

Je word snel en goed geholpen

Je word snel en goed geholpen. Ze hebben overal antwoorden op en ze leggen alles goed uit

Leuk deze positive reactie! bedankt en veel plezier met je nieuwe auto.

goed bedriif

netjes en correct geholpen geen verkoper die gelijk in je nek staat te hijgen

Fijn om te horen dat dat gewaardeerd wordt. Dat willen we ook graag zo doen, geen stress geen haast om de koop maar 'door te drukken'. We hopen dat jullie lang mogen genieten van jullie nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Wilko Zieleman

Wat een fijn bedrijf zijn jullie. Vanaf het moment dat ik een mailtje stuurde werd ik meteen geholpen door Wianne. Omdat ik telefoniisch niet bereikbaar was, stuurde ze een appje om een afspraak te maken voor een proefrit met een Mini Cooper. Eenmaal aangekomen stond de auto klaar en had ik een zeer prettig en vooral duidelijk gesprek met verkoper Ian. Binnen 10 minuten was de verkoop gedaan! Prijzen zijn ook zeer netjes! Dank jullie voor de service en kan niet wachten tot ik de Mini kan ophalen

Wat leuk om te lezen dat het zo goed bevallen is Debbie! We gaan ons best doen om je Mini zo goed en mooi mogelijk af te leveren. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Zieleman Ian en Wianne

Vriendelijk personeel en prettig verloop bij de aankoop van mijn auto!

Prettige manier van verkopen en prima service waar nodig!

Heldere communicatie

Voor de aanschaf van een nieuwe auto kwam ik bij Zieleman terecht. De auto die ik op het oog had kwam overeen met hoe deze online werd aangeboden. De communicatie was helder en we kwamen snel tot een overeenkomst.

Bedankt voor je positive reactie Jordi!

Perfecte service

Echt een aanrader voor iedereen

Leuk dat je ons zo positief beoordeeld!

Goede nette zaak!

Ze zijn hier altijd netjes en zorgen ervoor dat je weer veilig op weg kunt!

bedankt voor je positive reactie Jurrian!

Auto niet naar mijn verwachting

Auto meerdere keren terug laten brengen naar de garage. Koppeling kapot, distributie riem kapot, startmotor kapot. Maar autobedrijf Zieleman kijkt wel mee naar oplossingen en begrijpen je goed.

Goedemiddag Esmee, ja dat is altijd erg vervelend als een auto problemen heeft. Fijn dat we mogen lezen dat we het wel steeds naar tevredenheid hebben opgelost. Mochten we je in de toekomst weer kunnen helpen dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Wilko Zieleman

Zeer behulpzaam

Top bedrijf met aardige mensen.

Auto gekocht mazda 6 2011. Alles wat telefonisch is afgesproken is ook nagekomen. Mijn volgende auto wordt voortaan hier gekocht. Beste ervaring van alle autobedrijven die ik eerder heb gehad! Bedankt voor de mooie service en eerlijkheid

Betrouwbaar en veilig zaken doen

Uitstekende goede en proffesionele service

Bij de aanschaf van mijn nieuwe auto, goed en vakkundig te woord gestaan, er werd koffie/thee aangeboden. Ovet algeheel zeer prettige ervaring

Prettig bedrijf met vriendelijk personeel en een mooi aanbod van occasions.

Ik was op zoek aar een jonge Peugeot 3008. Bij Zieleman stond er één die aan al mijn wensen voldeed. Proefrit gemaakt, beviel prima. Over de prijs en inruil van mijn oude auto waren we het snel eens (heb ik uiteindelijk toch particulier verkocht, was geen probleem). Na aflevering kwam ik erachter dat er geen sleutel van de afneembare trekhaak was en dat aan de achterkant van de bestuurdersstoel de bekleding los zat. De auto ziet er verder perfect uit en rijdt heerlijk. Sleuteltje is gelijk besteld en bij het ophalen hiervan is gelijk naar de bekleding gekeken en deze is "vastgeklikt". Echter bij thuiskomst was de bekleding weer los. Dit gemeld en nu is er een afspraak gemaakt om de stoel te demonteren en te repareren, waarbij ik gedurende de reparatie een leenauto krijg. Ik ga er vanuit dat het zo goed opgelost wordt, prima dus.

Personeel is klantvriendelijk en helpt de klant goed.

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.