Ik werd vriendelijk geholpen

Mensen met kennis van zaken, hebben ons keurig geholpen, proefritten geen probleem. Ook staan zij open voor onderhandelen. Prima ervaring, kan niks anders zeggen

prettig bedrijf

Eerst indruk goed bedrijf, welwillende verkopers, proefritje maken, geen probleem, zo geregeld. Wachten nog op aflevering van de aangeschafte auto.

Positieve ervaring bij bandenwissel

De banden van mijn auto moesten omgewisseld worden van de winterbanden naar de zomerbanden. Om medische redenen kon ik zelf de auto niet naar de garage brengen. Na telefonisch contact heeft een werknemer van Autobedrijf Zieleman mijn auto opgehaald en de volgende dag weer terug gebracht. Met de zomerbanden gemonteerd! Goede service dus!

Mensen waar je afspraken mee kunt maken.

Zoals afgesproken de vivaro afgeleverd, top.

Prima geregeld!

Correcte afhandeling. Klantgericht.

Prettig

Auto was niet echt heel goed schoongemaakt, de mat bij bestuurder zou vernieuwd worden maar is geplakt? Heel aardige mensen die me hielpen alleen wat gehaast.

Keurig geregeld

Prettige mensen, prima service, gratis leenauto en eigen auto steeds keurig gewassen terug.

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

tweeledig positief wat betreft levering van de auto, wat onzorgvuldig wat de coronazorg betreft

Qua levering van de auto correct en conform afspraken. Wat betreft de garantie aangegeven dat er wettelijk 6 maanden is en dat schriftelijk per mail gemeld, daarin wordt je als klant niet serieus genomen, er wordt niet op ingegaan. Corona voorzorg matig ook nadat ik heb aangegeven bij de risicogroep te horen, auto was niet ontsmet bij de overdracht, dit gevraagd, werd toen wel gedaan maar met hele kleine alcohol doekjes, beetje klungelig. Overigens ieder vriendelijk en aardig.

Prettig samenwerken !!

Ondanks de drukte goed ontvangen en prettig zaken gedaan . Tot een goede deal gekomen.

gewoon goed

netjes geholpen

Hard werkende aardige mensen

Mooie prijs, aardige mensen

Prima geholpen, fijn onderhandeld, tevreden.

Prima service, vlotte onderhandeling.

Heel correct, professioneel en vriendelijk.

Op alle vragen kreeg ik een goed antwoord, er wordt mee gedacht. Alles is bespreekbaar, ook als de auto door omstandigheden niet gehaald kan worden is thuis brengen geen probleem. top.

heel goed

goed alleen de aflevering had beter gekund

Wij zijn goed ontvangen door een verkoper Vriendelijk spontaan en verstand van zaken En een ruim aanbod van alle merken Wij zijn zeer tevreden en hebben daarom een auto gekocht en zullen zeker aan onze kennissen door geven dat je hier zeer welkom ben

Zeer vriendelijk

Er valt goed te praten en te overleggen.

Klantvriendelijk

Ondanks de drukte toch de juiste aandacht aan je klant schenken. Top. Nu hopen dat ik ook tevreden over de auto blijf.

deal snel gesloten

Snel en vriendelijk

vriendelijke en correcteverkoper

Vriendelijke mensen je krijgt er geen opgejaagd gevoel. Toen ik de auto gekocht had waren er nog enkele dingen aan de hand. Deze zijn naar tevredenheid opgelost.

Top top en top!

Mooie auto gekocht. Goede uitleg gehad en extra schoonmaakbeurt gehad. Chapeau

Mooie auto aangekocht.

Mooie auto aangekocht en ingeruild bij Zieleman. Goede service en mijn nieuwe auto keurig afgeleverd!

Goed geholpen, fijne behandeling

Ik voelde mij gehoord en uitstekend geholpen. Ik raad het bedrijf zeker aan bij familie en vrienden