Mijn ervaring met garage Wemmenhove is plezierig en goed.

Zowel de directie als het personeel van garage Wemmenhove is: - deskundig d.w.z. weet altijd snel wat er met mijn auto aan de hand is, - steeds vakkundig, - geeft een vriendelijk contact.

Gezellig

En 10 met een gniffel

Het lijkt allemaal goed

Auto na overleg weer keurig in ontvangst genomen. De 2 hardnekkige storingen, die erin zaten, lijken zo op het oog opgelost. Even wat kilometers rijden om te kijken hoe e.e.a. Zich houdt.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super blij met mijn nieuwe auto!

Super goed geholpen door Rutger en een mooie auto geleverd gekregen! :)

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en vriendelijk personeel

Snelle reactie en goede service

Betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf, al meerdere auto's gekocht bij Wemmenhove.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima garagebedrijf waar de klant nog centraal staat en de service uitstekend is.

Goed personeel.Prettige samenwerking

Goede service.Prettige mensen om contact mee te hebben.Deskundig personeel.Speciaal Leon.

Goede en betrouwbare service

Afspraak maken, halen en brengen e advies zeer goed en deskundig

Onprofessioneel bedrijf

Ik had mijn apk laten keuren en deze was afgekeurd op twee punten. Ten eerste werd er bij mij aangegeven dat mijn auto om x uur zou worden gekeurd. Na 3 uur te hebben gewacht, heb ik besloten te bellen. Het duurde namelijk erg lang: een apk duurt hooguit 2 uur als er sprake is van een steekproef. Wat maakt dat het keuren van mijn auto 3 uur moet duren? Daarnaast was er afgesproken dat ik een inspectierapport zou krijgen, helaas heb ik deze niet ontvangen. Dit bleek omdat er een letter ontbrak in mijn mail, geen probleem. Een foutje kan gebeuren. Na enkele uren had ik nog niks ontvangen, dus belde ik weer. Ik had het rapport namelijk vandaag nodig. Ze zeiden dat het was verstuurd, maar.....mijn naam was compleet verkeerd genoteerd, waardoor ik de mail niet binnenkreeg. Nadat dit was aangepast, kreeg ik helaas een factuur. Hier had ik niet om gevraagd, dus besloot ik langst te gaan. Na de situatie te hebben uitgelegd, kon de medewerker gelukkig de afgekeurde punten op papier zetten. Maar de medewerker kon het niet laten om te laten merken dat hij gepikeerd (mompelend en vloekend) was. De monteur had uitgelegd dat er geen officieel rapport kon worden verstuurd, omdat de auto dan officieel moest worden afgekeurd en daar moest blijven staan...Raar verhaal, maar als dit zou kloppen, vraag ik mij af waarom dit niet meteen met mij was gecommuniceerd. Hier heeft het bedrijf steken laten vallen. De communicatie richting mij als klant vond ik onprofessioneel en niet betrouwbaar. Ik verwacht wanneer er wat is afgesproken dat dit wordt nagekomen. En wanneer ik betaal voor de apk, verwacht ik dat service hier bij is inbegrepen. De service die autobedrijf Wemmenhove heeft laten zien was zeer ondermaats!

Enorm klantvriendelijk.

Fijn bedrijf. Duidelijke en eerlijke communicatie. Heel klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super service en eerlijke prijzen!!

Heb hier al meerdere auto's gekocht en het onderhoud laten doen. Zeer tevreden. Mensen denken mee en correct met garantie e.d.

Goede en snelle service

Een afspraak maken is zeer makkelijk. Men is vriendelijk en open.

Vriendelijk

Vriendelijk en kundig

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Naar verwachting gewerkt

Goed en deskundig

We hebben hier inmiddels voor de tweede keer een gebruikte auto gekocht en in onderhoud. Altijd goede afspraken en de auto na de jaarlijkse (gratis apk) bij de beurt ook nog is netjes gewassen ! weer kunnen ophalen. En gratis een leenauto mee . We zijn een tevreden klant .

Ok

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wederom zeer goed en vooral goed qua afspraak, bellen, ophalen en afronden. Martin is van goud bij jullie Vriendelijk, zorgzaam, en vooral klantvriendelijk. De baas zelf zou de klanten ook wel mogen groeten..............valt mij nu ten tweede male op.

Vertrouwen wekkend

Betrouwbaar Accuraat Kwalitatief goed en behulpzaam

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel herstel van mijn auto

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Hier staat klantvriendelijkheid nog voorop!

Altijd goede service, vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Oplossing voor al onze problemen

Ze zijn niet goedkoop maar wel altijd goed en service gericht. Voor ons echt perfect.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima en degelijk bedrijf.

Fa. Wemmenhove is toegankelijk en betrokken. Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Werkzaamheden worden, voor zover ik het kan beoordelen, goed en degelijk uitgevoerd binnen de afgesproken tijd.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Fijne garage, prima communicatie, er wordt goed werk afgeleverd.

Sinds enige tijd meerdere auto’s in onderhoud. Afspraak maken is zo gepiept en bij het afhalen staat de auto gewassen en wel voor je klaar!

Best services

Good services dealing Quality of cars

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto