Vertrouwd, goed onderhoud en prettig contact!

Inmiddels zijn we, na een paar jaar andere merken te hebben gereden, weer terug bij Volvo en dus ook weer terug bij Garage Bosscha. Voor ons een kleine veertig minuten rijden, maar dit is het meer dan waard. Persoonlijk contact, goed advies en eerlijkheid is wat deze dorpsgarage onderscheidt van de meeste specialisten. Niks is te gek en alles wordt precies conform de gemaakte afspraken nagekomen. Na de bij Garage Bosscha aangeschafte is er inmiddels alweer twee jaar een XC90 D5, hoewel we deze niet in Langezwaag hebben gekocht, zijn we wel voorzien van juist advies bij deze auto. Het onderhoud van de XC90 is vanzelfsprekend dan ook weer in goede handen bij Garage Bosscha. Ook voor de klassieke Amazon uit 1969 is er voor ons geen beter adres.

Uitstekende service en kwaliteit.

Recent een auto gekocht bij Garage Bosscha. Specialisten op het gebied van Volvo, en vaak een mooi aanbod. Erg kundig en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Kundig

Storing in mijn Volvo C70 vakkundig opgelost , weer erg blij met mijn auto .

Super goed geholpen

Echt een bedrijf wat met je meedenkt om samen tot een goede en betaalbare oplossing te komen, Vriendelijk en kundig personeel

Slechte communicatie!!

Wij hebben de auto laten keuren bij Boschra. Ik heb vanaf dag 1 meerdere malen gevraagd om inzage in de kosten. Die kreeg ik pas 17 dagen later. Daarmee werd mij de mogelijkheid ontnomen om te overwegen de auto in te ruilen in plaats van te laten repareren. In die 17 dagen heb ik geen enkele toelichting ontvangen over een raam dat nog in bestelling zou zijn. Ook bij de factuur ontbrak deze toelichting. Ik moest alleen geld over maken. Punt. Pas toen ik begon over mankementen die nog steeds aanwezig waren gaf u aan dat er nog een raam moest worden vervangen. En dat ik hiervoor ook extra moet betalen. Ik ben kort gezegd geen tevreden klant en dit hangt voor 100% samen met uw gebrek aan communicatie. Ik zal uw factuur betalen ook al is de auto nog steeds niet naar behoren gerepareerd. Dit laat ik, met dit verhaal als toelichting, door een collega van u doen. Ik geef u mee, wees transparanter en communiceer. Of neem iemand in dienst die dit voor u kan doen.

Hele vlotte service en verstand van zaken als het om Volvo\'s gaat, kom graag terug

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hele prettige garage, bieden een goede service en zijn flexibel. Zij denken met je met mee en zoeken naar de best passende oplossing. Zij kennen alle ins and outs van Volvo en dat kan ik niet zeggen van andere Volvo specialisten. Heel fijn is het contact via WhatsApp. Krijg altijd snel reactie van Katrinus en zijn collega’s.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloos, na 200 km brand motormanagement lampje. Per app doorgegeven, de heer Katrienus moest zijn agenda zoeken voor een datum. Na 4 dagen maar gevraagt of hij zijn agenda gevonden had. Zelf naar een garage gegaan, waarbij ik te horen kreeg dat de distributieriem vervangen moest worden. De heer Katrienus had pas na 19 dagen tijd had. Hij als \"deskundige\" weet dat als de riem knapt, de motor naar de kloten is. Bij een andere garage de riem laten vervangen. Helaas was er veel meer aan de hand., kapotte thermostaat, olie bij de bougies. De lakse oplichter Katrienus zegt dat een auto moet zweten, bij hem blijkbaar ook bij de bougies. Kosten voor mij op het moment 900 euro. Auto is gekeurt door oplichter bedrijf Bosscha, met gescheurde ruitenwissers. Hierop word een auto afgekeurd, niet bij de oplichter Katrienus, hij staat boven de wet en de klant is de sukkel. Van de kant van Bosscha garage geen enkele beweging om tot een oplossing te komen. Ik op mijn beurt ga de rijdende rechter inschakelen om genoegdoening te krijgen en een ieder te waarschuwen niet met dit oplichters bedrijf in zee te gaan. Kan helaas geen foto uploaden, van de waardeloze auto die ik helaas gekocht heb.

Zowel kleine beurt (Januari) als APK (vorige week) Super service! een echte specialist! Communicatie kan net ietsjes uitgebreider! Maar, de auto komt tenslotte hier voor technisch onderhoud en dat is meer dan super!

Garage Bosscha een bedrijf met Service hoog in het vaandel , staan altijd voor je klaar tegen een nette prijs en een goede kwaliteit .

Vorig jaar september, voor 2 nieuwe wiellagers laten plaatsen. Nu bleek er 1 stuk te zijn gegaan. Deze is kosteloos vervangen. Super service dus. Ook nog gebruik van een leenauto. Dikke duim.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super service. Altijd vervangende auto. En verstand van zaken!

Uitstekend, denkt mee, staat \'altijd\' voor je klaar. Nergens zo een service meegemaakt, Top!!

Zeer deskundig personeel ,klantvriendelijk en altijd koffie.uitstekende prijs -kwaliteit verhouding

De perfecte plek voor al u onderhoud en reperatie. Ik heb er zelf 2 volvo\'s in onderhoud en word altijd klasse behandeld. In overleg is er bij Bosscha altijd wel een oplossing voor het probleem

Al jaren klant! Men staat voor je klaar! Goed advies! Prijs / kwaliteit: prima!

goede service, zoeken beste oplossing, dus niet altijd nieuwe onderdelen maar hebben andere oplossingen. geen verrassingen. Prijs kwaliteit is goed. Erg deskundig en hebben lol in hun werk.

Vakkundig/Betrouwbaar/Meedenken. Een unieke witte raaf in autoland.

Volvo 850 in 2006 hier gekocht. Tot mijn verrassing had men er ook maar een nieuwe radio bijgedaan. Als dank later een grote zak met appels gebracht. Ik woon te ver af voor het onderhoud maar anders zou ik het zeker hier laten doen. Wel nog 1 keer terug geweest met een schade reparatie. Ook prima opgelost voor een redelijke prijs. Ook lpg3 advies bleek juist. En dat wist de gasinbouwer niet. Nuchter mensen die doen wat ze zeggen!

Service aan huis(was een paar keer nodig)!, altijd goed advies ook bij aankoop andere auto. De koffie staat klaar! Veel kennis aanwezig en anders wordt het wel gehaald. Al heel lang een zeer tevreden klant! Goede sfeer!

Ben vanaf mijn eerste auto klant bij deze garage. Blinkt uit in klantvriendelijkheid, altijd toegankelijk en samen zoeken naar de beste en meest passende oplossing. Een absolute aanrader voor een ieder die als mens behandeld wil worden in plaats van een nummer.

Staan altijd klaar, niets is teveel. Maakt hen niet uit met welk merk auto je komt. Geweldige service

• Reden bezoek Andere reden