Top bedrijf!

Veel op de site van MAK gekeken en toen ik voor de eerste keer bij MAK binnen kwam was ik onder de indruk van het totaalplaatje. Zeer vriendelijke, gastvrije en professionele mensen. En, mooie auto’s voor goede prijs.

Prima geregeld

Prettige en correcte sfeer .

Top zaak

Keurige nette en oprechte mensen. Verstand van hun werk en weten waar ze over praten. Ze begrijpen hoe je het vak moet uit oefenen en het lijkt me dus wel dat dit bedrijf lang zal blijven bestaan. Mvg. René

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super, Mak Auto & Techniek een echte aanrader!

Voor de tweede keer hier een auto gekocht. Wederom zeer vriendelijk en profesioneel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn contact en alle afspraken nagekomen.

Vanaf het eerste mailcontact tot aan de levering van de auto zeer prettig geholpen. En alle gemaakte afspraken keurig nagekomen.

Wat een mooi bedrijf!

Na lang zoeken op internet, vond ik bij Mak de auto die ik zocht. Een voor mij onbekend bedrijf. Telefonisch een afspraak gemaakt voor de andere dag. De auto was zoals ik me voorgesteld had. Moest alleen nog gepoetst worden. Mijn eigen auto kon ik inruilen en de koop was snel gesloten. Binnen een week stond de auto prachtig gepoetst klaar. Een volle tank en alle tijd voor de aflevering geeft gewoon een goed gevoel. Wat ik niet eens gemist had (instructieboekje) werd keurig na geleverd. Kortom Mak auto en techniek is een bedrijf waar het hele plaatje gewoon klopt. Verkoper Sijmen Muilwijk is zakelijk, vriendelijk en niet opdringerig. Een bedrijf met een collectie prachtige auto's, een schitterend pand en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onlangs een BMW 1 serie gekocht bij Mak. Ben heel netjes geholpen en had meteen het goed gevoel dat ik hier met vertrouwen een auto kon kopen. Dat bleek te kloppen, want helaas bleek de auto na aanschaf vermogen te missen. Na melding werd ik direct en adequaat geholpen. Direct vervangend vervoer en alles onder garantie verholpen. No questions asked. De auto bevalt prima! Maar als er ooit een andere komt, ga ik eerst bij Mak kijken.

Fijn contact

Al meerderen auto's gekocht heel fijn contact Echt een aan aanbeveling Echt een snoepwinkel !!!!!!!!

Onbetrouwbaar

Mijn aangekochte Golf Gti bleek schade te hebben gehad terwijl dit bij de koop werd ontkent. Zeer teleurstellende ervaring na veel gedraai en ontkennen werd het toegegeven. Ogen en oren open hier want zo doe je geen zaken laat je auto goed nakijken voor je tot koop overgaat. Voor mij nooit meer echt een waardeloze deal gemaakt spijt van prima auto ingeruild,Golf Gti terug moeten brengen zit nu zonder auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dag Marco, We vinden het ontzettend vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft gehad. Wij spannen ons dagelijks in om iedereen een goed product te leveren. Om dit te bereiken voeren wij dagelijks innamecontroles uit op de voertuigen die hier binnen komen. Uit de controle van uw voertuig bleek dat alle carrosseriedelen nog voorzien zijn van de originele lak en de structuur van de auto volledig origineel is. We taxeerden/taxeren de auto als een schadevrije auto. Op basis van deze informatie hebben wij u geïnformeerd tijdens de aankoop. Achteraf (na 5 maanden en 8.000 km) zijn we gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat er onderdelen (geen carrosseriedelen) zijn vervangen/hersteld aan de voorzijde van uw auto en dat de auto hierdoor niet voldeed aan uw verwachting. Samen hebben we gekeken naar een oplossing. We hebben u aangeboden om: 1) de oneffenheden kosteloos professioneel te herstellen, 2) de auto in te ruilen voor een vergelijkbare auto of 3) uw auto terug te nemen voor de aanschafprijs minus een gebruiksvergoeding voor het gebruik van de auto (5 maanden en 8.000 km). U heeft gekozen voor het terug geven van uw auto. We hebben de gebruiksvergoeding gebaseerd op informatie van een onafhankelijke partij. Dit vond u een prima voorstel en dit hebben we ook zo afgehandeld. Wij streven naar tevreden klanten door goede producten en service. Als er onverhoopt iets niet goed gaat, lossen we dit graag op. Dit doen we al 54 jaar. Wij zullen het innameproces aanscherpen om dergelijke misverstanden te voorkomen. Nooit te oud om te leren. Met vriendelijke groet, MAK Auto & Techniek Chris de Vos

Alweer mijn 2e auto gekocht bij Mak. Ook deze werd weer perfect afgeleverd en tevens werd er alle tijd vrij gemaakt voor een duidelijke uitleg hoe alles werkte en dit alles in een ontspannen sfeer, ze nemen er alle tijd voor. Dat Mak 1.5 uur rijden bij mij vandaan is neem ik graag voor lief, gezien de geweldige service zowel tijdens als buiten de garantie.

Super net bedrijf!

Gisteren BMW voor grote beurt gebracht Alles super uitgevoerd! en zoals afgesproken na diagnose netjes gebeld wat beste plan van aanpak was👌 Zeer aardige mensen..fijne communicatie

Geweldige verkoopservice

Binnen één dag had Bas van MAK autos de auto gevonden die voldeed aan mijn lijstje van merk, kleur en accessoires. Ik kon hem een week later ophalen en ben de eigenaar van een tweede mooie auto van MAK autos. Ik kan MAK autos 100% aanbevelen. Ruud Gilissen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en topkwaliteit komen samen.

Een voorrecht om hier vaste klant te zijn. Afspraken worden netjes nagekomen, attent en meedenkend. Wie op zoek is naar een mooie auto en hier niet slaagt, die slaagt waarschijnlijk nergens.

Top bedrijf

Professioneel bedrijf met exclusieve auto’s met een goede prijs kwaliteit verhouding

• Deskundigheid/Vakmanschap

eerlijk bedrijf, mooie complete auto´s en super aflevering

Mooi bedrijf, mooie complete auto´s en afspraken zijn nagekomen. Aflevering van auto zoals je dit graag wil zien.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel prettig bedrijf waarbij iedereen naadloos lijkt samen te werken

Zorgvuldige waardering van mijn inruiler, scherpe prijs voor de nieuwe auto. Medewerkers zijn op geen moment te betrappen op 2e-hands-autoverkoper trekjes. Menige merkdealer kan hier een voorbeeld aan nemen.

1 ste ervaring is prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een warm bedrijf met prachtige wagens.

Als ik mij niet vergis ben ik via autoscout met het oog op een van jullie auto’s gevallen. Vervolgens de website bezocht en het eerste wat me opvalt is. Dit is zoals je de auto’s wilt hebben. Allemaal vol optie met de juiste velgen, juiste opties, geen poespas, geen lelijke sierlijsten of andere minpunten of compensaties die je vaak moet maken als je zoekt naar een occasion. De auto’s zijn werkelijk bomvol, prachtig. Vervolgens contact gehad met Geert voor een leaseplan die mij super vriendelijk heeft geholpen ook via whatsapp bereikbaar buiten werkuren. En in samenwerking met verkoper Sijmen tot een verkoop kunnen komen. Net zoals voor Geert ook voor Sijmen mijn complimenten voor het de tijd nemen voor een klant, geen puscherige verkoper maar een vriendelijk warme warme man die de tijd neemt om een woordje uitleg te geven. Ook credits te geven dat ze zich aan hun woord houden tijdens de verkoop 2 andere geinteresseerde kopers langs geweest voor “mijn” a-klasse. Maar eerst met mij verder gegaan zoals het hoort. Voor de rest de hebben jullie een prachtig pand met vriendelijk personeel en niet te vergeten hele mooie wagens die de juiste documentatie bevatten. Zoals ik al zij. Geen addertjes onder het gras hier wil je je auto kopen!

Very Professional!

From the moment I walked into the very modern and clean showroom I was impressed with the overall professionalism of this organisation. Chris was on hand to answer all my questions and within a few days we were able to negotiate what I thought was a very good deal on a nearly new car. Mak Auto & Techniek were able to accomodate all my requests in a very timely manner and without any hesitation, which all added up to a superb experience and I can recommend them to anyone looking to buy a car from their extensive range.

Super blij!

Ik ben heel goed geholpen en heb heel veel plezier van m’n nieuwe auto!

Dienstbaar en klantvriendelijk

Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en nemen de tijd voor je. Geen dwang om te verkopen. Informeren je diepgaand over het product en begeleiden je bij het koopproces. Maar laten je de tijd en ruimte voor de door de klant ZELF te nemen beslissingen. Geen enkele dwang of haast. Ook geen enkele vraag is te veel. En bij het herhaaldelijk stellen van de zelfde vragen is geen moment van irritatie te bespeuren. Bijzonder is dat niet alleen bij de verkopers, maar vooral ook bij de werkplaats medewerkers de begrippen service, respect en empathie hoog in het vaandel staan. Een terechte pluim voor Mak Auto en Techniek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het begin t/m de aflevering een topervaring!

Ik heb voor de eerste keer een auto bij MAK gekocht. Vanaf het eerste contact t/m de aflevering ben ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zelfs toen ik een lekke band had en de nieuwe auto nog niet gekocht had, ben ik fantastisch geholpen. Bedankt team MAK!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

AfterSales laat veel te wensen over

Na tevreden aankoop laat de AfterSales veel te wensen over. Als het aankom op het verlenen van service onder de Bovag garantie kan er nog heel veel verbetert worden. Kunnen ook zeer slecht tegen kritiek en weten daar niet mee om te gaan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant vriendelijk en goede service !

Bijzonder prettig geholpen door Sijmen, een heel vriendelijke verkoper die een goed advies geeft.