Prachtig autobedrijf.

Wederom auto aangeschaft bij dit prachtige autobedrijf. Professioneel, vakkundig en vriendelijk van het begin tot het eind. Auto perfect afgeleverd waarvoor alle tijd wordt genomen. Blijft genieten om hier je auto te kopen, Sijmen hartelijk dank !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

“TOP” bedrijf met mooie & exclusive auto’s

Prachtig bedrijf met veelal exclusieve auto’s, compliment voor de verkoper Sijmen die ons super goed & correct heeft geholpen 👍 Aanbeveling voor de kieskeurige echte auto liefhebber, dikke pluim voor het bedrijf & eigenaren als geheel 👍

• Deskundigheid/Vakmanschap

mijn ervaring met MAK is positief, ik werd goed ontvangen.

Ik heb bij MAK een BMW 316 touring uit 2014 gekocht, heb mijn huidige auto ingeruild, prijs was redelijk. Auto ziet er erg goed uit met veel opties die ik zocht, inclusief alle documentatie tbv onderhoud.. vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen, mooi bedrijf..

Top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgericht, service minded en 'no nonse' mentaliteit

Duidelijk klantgericht, vriendelijk, service minded vanuit een professioneel nuchtere "no nonsens" benadering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb de service tot nu toe als prima ervaren. Jammer dat na een eerste rondje rijden onze Porsche kuren vertoonde. Mijns inziens hadden deze problemen ook eerder opgemerkt kunnen worden. De auto is wel bij ons thuis opgehaald, en ik ben prima geïnformeerd over de voortgang van de reparaties.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en uitleg naar de klant. De auto is netjes afgeleverd, zeer tevreden.

Top bedrijf

Ik kan niks anders zeggen dat dit een top bedrijf is. Ze denken mee met de klant ze nemen de tijd voor de klant. Dit is de 2de keer dat ik daar een auto heb gekocht en ik zal dit blijven doen zolang ik leef. Ze hebben echt verstand van auto en de techniek. Mensen ik raad echt aan om daar eens langs te gaan om een auto te kopen Medewerkers van mak auto's zet deze koers voort

Uitstekende service

Fijn geholpen. Men neemt alle tijd voor de klant. Bij oplevering nog een punt op de banden gezien. Dit werd ter plekke direct opgepakt en verholpen. Prima service.

Top bedrijf

Nu voor de 2de keer een auto gekocht wat een zeer mooi bedrijf. Meedenkende mensen en ook passie voor hun beroep. Ze nemen de tijd voor de klant Ik kan niks anders zeggen top bedrijf met een top service ik ga nergens anders meer een auto kopen dan bij hun

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede uitstraling naar de klanten.

Goed gevoel bij de aankoop aangaande prijs/kwaliteit. Er heerst een goede sfeer bij alle medewerkers, en de service is heel goed en maakt tot een volgende aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer tevreden over de klantvriendelijkheid

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over het afhandelen van mijn nieuwe auto. Bij binnenkomst gelijk vriendelijk te woord gestaan. Hele mooie en nette garage en werkplaats.

Prettig, duidelijk, ongedwongen

Top service goede communicatie Ongedwongen sfeer Prettige showroom👌

Mooie zaak,aardige mensen.

Heel goed geholpen , mooie zaak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wederom tot in de puntjes geregeld !

Als inmiddels vaste klant van Mak blijft het toch steeds verrassend met hoeveel passie er wordt gewerkt. Alle aan te passen details aan de nieuw te leveren auto waren tot in de puntjes geregeld.

Uistekend.

Nadat ik een mooie auto heb gevonden bij MAK, heb ik eerst contact mee opgenomen of ik langs kon komen om het auto te bekijken. Nadat ik het auto wou aanschaffen heb ik aangegeven dat ik het liefst binnen 2a3 dagen het auto wou ivm drukke dagen met werk etc aankomende maand. MAK heeft er alles aangedaan om ervoor te zorgen dat alles snel ging. Ik moet zeggen dat ik super blij mee ben met het aanschaf + het service wat MAK voor je doet om je zo te vreden mogelijk te houden. MAK is zeker een aanrader!

Top bedrijf!

Veel op de site van MAK gekeken en toen ik voor de eerste keer bij MAK binnen kwam was ik onder de indruk van het totaalplaatje. Zeer vriendelijke, gastvrije en professionele mensen. En, mooie auto’s voor goede prijs.

Prima geregeld

Prettige en correcte sfeer .

Top zaak

Keurige nette en oprechte mensen. Verstand van hun werk en weten waar ze over praten. Ze begrijpen hoe je het vak moet uit oefenen en het lijkt me dus wel dat dit bedrijf lang zal blijven bestaan. Mvg. René

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super, Mak Auto & Techniek een echte aanrader!

Voor de tweede keer hier een auto gekocht. Wederom zeer vriendelijk en profesioneel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn contact en alle afspraken nagekomen.

Vanaf het eerste mailcontact tot aan de levering van de auto zeer prettig geholpen. En alle gemaakte afspraken keurig nagekomen.

Wat een mooi bedrijf!

Na lang zoeken op internet, vond ik bij Mak de auto die ik zocht. Een voor mij onbekend bedrijf. Telefonisch een afspraak gemaakt voor de andere dag. De auto was zoals ik me voorgesteld had. Moest alleen nog gepoetst worden. Mijn eigen auto kon ik inruilen en de koop was snel gesloten. Binnen een week stond de auto prachtig gepoetst klaar. Een volle tank en alle tijd voor de aflevering geeft gewoon een goed gevoel. Wat ik niet eens gemist had (instructieboekje) werd keurig na geleverd. Kortom Mak auto en techniek is een bedrijf waar het hele plaatje gewoon klopt. Verkoper Sijmen Muilwijk is zakelijk, vriendelijk en niet opdringerig. Een bedrijf met een collectie prachtige auto's, een schitterend pand en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onlangs een BMW 1 serie gekocht bij Mak. Ben heel netjes geholpen en had meteen het goed gevoel dat ik hier met vertrouwen een auto kon kopen. Dat bleek te kloppen, want helaas bleek de auto na aanschaf vermogen te missen. Na melding werd ik direct en adequaat geholpen. Direct vervangend vervoer en alles onder garantie verholpen. No questions asked. De auto bevalt prima! Maar als er ooit een andere komt, ga ik eerst bij Mak kijken.

Fijn contact

Al meerderen auto's gekocht heel fijn contact Echt een aan aanbeveling Echt een snoepwinkel !!!!!!!!