We hebben op 13 december een opel astra gekocht bij van vlijmen. En werden zeer vriendelijk geholpen.De auto werd netjes afgeleverd en gepoetst. Vandaag terug geweest, ivm radio die niet goed was. Dit werd opgelost door middel van een nieuwe radio.(super garage) ECHTE AANRADER.

Was op zoek naar een goede Opel Vectra en kwam via MP bij Garage van Vlijmen terecht . Het voelde gelijk goed en we werden verwelkomt met een bakje koffie omdat we even moesten wachten . We konden rustig kijken in hun mooie showroom zonder lastig te worden gevallen door opdringerige verkopers ! we hebben er een leuke deal gedaan en ben uiterst tevreden over alles,hebben zelfs nog een maand garantie gekregen plus een nieuwe APK en een kleine beurt op de Opel Vectra ! Bedankt Cor en Caroline Collens

Netjes geholpen en te woord gestaan . neemt de tijd voor je. Inruil prijs was precies wat ik in mijn hoofd had. Nette auto voor teruggekocht. Vooralsnog geen problemen hiermee. 6 mnd garantie. Service is uitstekend.

Zelden zo\'n goede service gehad! Alles word gewoon goed geregeld zoals het hoort.6 maanden garantie, poetsbeurt + apk bij aflevering zelfs de motor glimt! Service, prijs afspraak ging allemaal op een relaxte manier. Voor onze volgende auto zullen we zeker weer aan dit bedrijf denken!

Zeer vriendelijk, neemt de tijd voor al u vragen, afspraak is afspraak een voorbeeld voor veel garagebedrijven!

gasrvrij vriendelijk en geen mooie praat perfect en komt afspaak echt na ,zowel eigenaar als monteurs .

heel GOED BEDRIJF goed vakkundig personeel Altijd sociaal leuk gezellig!!! GEWOON DE MOEITE WAARD!!! KOM OOK HIER JE AUTO KEUREN !!

netjes geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd, niks was een probleem om wat aan de auto te doen! helemaal goed! ik zou hier zo weer terug heen gaan.

Bij aankomst bedrijf een fijne en informele familiaire sfeer. Door de eigenaar Teus Aantjes zelf geholpen. Het ontvangst is open tot aankoop en een keurige nette aflevering van onze Renault Twingo de door ons gekochte auto. De eigenaar-verkoper is hartelijk en bijzonder klantvriendelijk. Wij zullen iedereen dit bedrijf aanbevelen. Complimenten, kan menig auto dealer nog iets van leren hoe het moet. Hier wordt je eerlijk en sociaal en klantvriendelijk geholpen, en een eerlijke prijs ontvangen voor de auto die ik heb ingerolen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben goed geholpen en super service. De prijs was ook nog goed ook

Onderhoudsbeurt weer prima verzorgd. Snel geholpen. Goede vakkennis