Kwaliteit, service en aandacht voor de klant.

Supergarage, je wordt altijd vriendelijk geholpen, waar je ook staat.. eerlijk werk voor een eerlijk bedrag!

Top garage

Auto kapot bellen werd gelijk geregeld top garage

APK Volgend jaar weer!

Service, ruilauto en betaalbaar! Top!!!

Correcte en snelle afhandeling van problemen.

De inmiddels jarenlange ervaring met van Vlijmen Garagebedrijf kan ik alleen maar als positief, voorkomend en hulpvaardig omschrijven. Ze komen hun afspraken netjes na en zijn ook qua prijsstelling gunstig. Ook voor onverwachte storingen nemen ze tijd voor je. De monteurs zijn vriendelijk en kundig. Ook in dat opzicht alle lof. Marius Rijnhout, Sliedrecht

Toppers betrouwbaar en super betaalbaar

Top bedrijf

Top service!

Al meer dan 20 jaar kom ik bij deze garage en ze hebben me nog nooit in de kou laten staan. Net zoals afgelopen week toen onze auto stuk ging. Door de super snelle service zijn we binnen 3 dagen in het bezit van een nieuwe en ruimere auto! Mannen, bedankt!

Kundig en een goede service

Garage medewerkers staan altijd voor je klaar , Je kunt Teus en Wilco altijd bellen voor advies. Ook na de garantie word je perfect geholpen . Heel wat auto garage bezocht in het verleden , maar Van Vlijmen auto is tot nu toe echt de beste.

Zeer goede garage, en zeer goede service. En vriendelijk personeel. Familie bedrijf, die hart heeft voor de zaak en graag hun klanten tevreden wil houden: Ik heb tweedehands auto gekocht bij hen, naar alle tevredenheid, alleen bleek de cd speler het niet te doen. Wilco heeft zijn uiterste best gedaan het gerepareerd te krijgen, en was zelfs bereid iemand anders te laten repareren. Ook nadat airco niet goed werkte, heeft Wilco het kosteloos gerepareerd. Zelfs toen het bestuurdersraam niet functioneerde was de reactie van Wilco:\" kom maar langs, dan lossen wij het op\". Helaas zit deze garage van Vlijmen te ver bij mij uit de buurt om daar mijn verdere service en APK \'s te laten doen, anders zou ik zeker bij deze garage blijven. Zeker aan te raden om naar deze garage te gaan voor reparatie of aanschaf van auto.

Top service!

Ik heb een half jaar geleden een audi a1 gekocht bij garage van Vlijmen. Ik werd ontzettend vriendelijk geholpen. Geen praatjes maar heldere taal. Alle tijd en ruimte voor een proefrit. En altijd bovag garantie van 6 maanden. Na een half jaar een kleine reparatie aan een zendertje. Ik kreeg een leenauto mee totdat m\'n auto klaar was. Na twee dagen alles weer in orde. De auto rijd fantastisch! Ik kan iedereen deze garage aanbevelen!! Teus en Wilco, ontzettend bedankt!!. Groeten van Evelien Wolvers uit Hoogmade.

dit is een garage waar de service hoog in het vaandel staat Geen moeilijke (dure)receptie je bespreekt je probleem gewoon met de monteurs. Daarnaast is het nog goed te doen om prive een auto te rijden als je in dese garage je onderhoud laat doen .Want hier betaal je nog een normale prijs voor een reparatie aan je auto.Ook voor het kopen van een andere auto kan je hier goed slagen. Je weet als je hier een andere auto koopt dat je een betrouwbare auto koopt waar je nog jaren in kan rijden .

Ik heb een bijzonder goede ervaring met dit bedrijf. Zeer goede service en vriendelijke mensen.

Voelt gelijk vertrouwd aan, nemen de tijd voor je. Prima service

Erg tevreden, Fijn bedrijf..

Auto gekocht april 2017 Vriendelijke mensen!! Uitstekende service!! Prijs/kwaliteit top!!

Erg fijn geholpen aan onze volgende auto. Deskundigheid en bereidbaarheid was erg plezierig Erg blij met onze andere auto.

Sinds half mei 2016 een golf 6 gekocht,hij staat nog in de virtuele 3d showroom👍🏻👍🏻 van de vlijmen site. Nu een poosje verder en totaal geen problemen met de auto. Super geholpen en alles erop en dr an,apk beurtje ect,bij aflevering. Ze zijn eerlijk en dat zie je niet vaak in de autobranche. Bedankt vlijmen we genieten erg van de golf 6 Gr fam luiken

Een jaar geleden een gebruikte auto gekocht , nu was er een reparatie nodig wat nogal duur uitpakte, Maar met Teus gepraat en een goede prijs afgesproken om de auto te maken ,Teus en de monteurs hartelijk bedankt voor de goede service. we zijn prima geholpen

Nadat een andere garage mij vertelde dat de kosten in de papieren zou lopen.. en ik het niet vertrouwde.. naar van vlijmen geweest.. en tjee wat ben ik hier goed geholpen ondanks dat ze het erg druk hadden en ik geen afspraak had super geholpen.. en bleken de kosten helemaal niet hoog te zijn... eerlijkheid duurt het langste.. garage v vlijmen heeft mij erbij als klant!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel goed bedrijf klantvriendelijk en uitermate goede service

Begin juni een occasion aangeschaft bij garage van Vlijmen. De aankoop is naar alle tevredenheid verlopen en Teun was een goede en betrouwbare hulp die zeker niet opdringerig was en ons rustig een keus liet maken. Nog 1 maal terug geweest voor het uitlijnen van de auto wat zonder probleem werd gedaan. Garage van Vlijmen zullen wij zeker aanraden.

Goede service!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

ben eind vorig jaar hier voor een auto wezen kijken werd vriendelijk ontvangen en het voelde gelijk vertrouwt dat bleek ook wel toen ik de auto kwam halen en er een vlek op het dak zat die we nog niet gezien hadden dit had de eigenaar ook niet gezien en heeft het super netjes opgelost door het te laten spuiten, ik heb veel plezier van deze auto en hoop het nog lang te hebben ik raad iedereen die wat zoekt aan om hier eens lang te gaan.

6 dec wezen kijken naar een gebruikte BMW. Werd vriendelijk te woord gestaan. Alle zaken werden duidelijk/helder besproken. 11 dec opgehaald. Auto werd netjes afgeleverd. Nog 10,- benzinegeld van Teus gekregen omdat de benzinemeter in het rood stond. super!