De service is goed en contact is prima.

Perfecte service

Altijd weer vriendelijk geholpen Eerlijkheid over hoe en wat Gewoon een top bedrijf!

Uiterst vriendelijke personeel.Erg behulpzaam en goede adviezen.Zeer tevreden,

Proffesioneel, klantgericht en goede service.

4 jaar geleden hier een Mitsubishi occasion gekocht. Kreeg er gelijk een jaar garantie op en tot op heden nog geen problemen mee gehad. Ook al 3 jaar hier APK laten keuren + een grote service beurt. Altijd heel netjes behandeld door proffesioneel personeel en heel duidelijk over wat er moest gebeuren en de prijzen hiervan. En aangezien het toch een eindje rijden is voor mij altijd zonder problemen een leen auto mee gehad. En op tijd geïnformeerd over hoelaat de auto klaar zou zijn zodat ik niet in de file naar huis hoefde te rijden. Echt een aanrader!

Altijd goede service !

Al jaren klant bij Auto Edison, altijd goede en snelle service. Kan ook indien nodig altijd snel terecht het is een bedrijf met een persoonlijk tintje als je belt weten ze ook direct wie je bent. De kinderen zitten nu ook met hun auto in onderhoud bij Edison, ook mijn moeder is daar nu klant.

zeer goede service en een top afhandeling van het papierwerk.

Ik heb wel meerdere auto's gekocht maar bij hun ging ik niet weg met onvoorziene kosten en zonder een goede uitleg van alle mogelijk heden van de nieuwe technologie in de auto.

goede service en lekker kleinschalig

er hoef niets verbetert te worden

ben 100 % tevreden

Auto Edison staat altijd klaar voor je

Prima betrouwbare garage, vriendelijke mensen gewoon een goed team.

altijd vriendelijk en goede service

Goede service geen gezeur en snel klaar

Goed en vriendelijk

Je word er vriendelijk ontvangen en bij alle reparatie,s die men tegen komt word men eerst netjes gevraagd om te repareren als het echt nodig is.

Auto Edison: een bedrijf waar een klant nog klant is!!

Auto Edison is een "ouderwets" bedrijf in de goede betekenis van het woord "ouderwets". Kleinschalig, vriendelijk, nemen de tijd voor je als klant en staan altijd voor je klaar. Ouderwets, zoals vroeger de norm was!

Een goedkopere rekening dan was gecalculeerd.

Na een aantal noodzakelijke reparatie's uitgevoerd door Marco , kan onze 16 jaar jonge Grandis er weer tegen aan, wij blij met een factuur die lager was dan gepland. Bedankt Marco en Arjan , Namens Jan en Corine Groot.

Goed en persoonlijk geholpen bij aanschaf van nieuwe Skoda Kamiq

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je om uitleg te geven en te adviseren Top !!

Geweldige service

Mee denken aan jou persoonlijke situatie zegt waar het op staat en draai nergens omheen. Geweldig bedrijf en mensen.

Een garage die in alles uitblinkt

Twee jaar geleden heb ik hier naar tevredenheid een Mitsubishi Outlander gekocht. Omdat ik zeer tevreden was over de aflevering en de afhandeling van puntjes tijdens de garantieperiode ben ik bij Edison Auto gebleven voor het onderhoud van de Outlander. Ondanks dat ik hiervoor ruim 120 km moet rijden heb ik nog geen seconde spijt gehad!! De zeer ervaren monteur weet wat hij doet en geeft daarbij altijd uitleg. De communicatie met de receptie of monteur gaat als vanzelf. Deze werkwijze, kennis en toegankelijkheid geeft zoveel vertrouwen dat ik bij het volgende onderhoud graag weer terug kom. Bedankt mannen!!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke ontvangst. En super klantvriendelijke Levering

Goede service!

Al een tijdje was ik op zoek naar een andere auto. Bij Edison stond precies het model Volkswagen zoals ik hem bedacht had. Auto Edison is nog echt een ouderwets gezellig bedrijf. Je wordt ontvangen met een kop koffie. Johan neemt goed de tijd voor je. Hierdoor heb ik met een goed gevoel mijn auto gekocht. Ook als ik nu een vraag heb ben ik altijd welkom, niet alleen bij de verkoop staat de klant centraal. Achteraf is de service ook erg goed. Ik kan iedereen adviseren om bij Auto Edison binnen te lopen als je op zoek bent naar een frisse occasion.

Persoonlijke service

Goed en persoonlijk geholpen bij de aanschaf van een nieuwe (2e hands) auto.

Fantastisch!

Zeer plezierig geholpen. Duidelijke uitleg van al die nieuwe snufjes die er in deze auto te vinden zijn. Zelfs aanbod om over een paar weken nogmaals alles door te nemen. Er werd echt aandacht en tijd besteed aan ons. Perfecte garage!!!

Zeer goede service met de klant op 1!

Vorige maand een jong gebruikte T-Cross gekocht bij Auto Edison. Ik vind het heel fijn zaken doen met Edison. De klant staat boven aan bij Edison. Vanaf het moment dat je binnenkomt word je gelijk vriendelijk geholpen. De verkoop verloop zeer prettig, een eerlijk verhaal en ik wist goed waar ik aan toe was. De auto was snel leverbaar en werd echt keurig afgeleverd. De aftersales beviel mij ook zeer goed. Bij Edison ben je geen nummertje, maar gewoon nog ouderwets een klant. Ik kan iedereen adviseren om hier naartoe te gaan.

Zeer goede service met de klant op 1!

Fijn bedrijf

Goede ontvangst, laagdrempelig en alles goed bespreekbaar!

Zeer klantvriendelijke service en klantgericht

Vriendelijk personeel. ze nemen uitgebreid de tijd voor je, Kort en goed een aanrader!