heel fijn geholpen door Johan en we zijn super blij met onze VW golf gte

Voor ons ruim 50 jaar een vertrouwde dealer van diverse merken

In ruim 50 jaar diverse nieuwe auto's van de merken FIAT en Mitsubishi hier gekocht. Altijd prettig geholpen door Arjan en Johan en niet te vergeten Marco in de werkplaats.

Prima advies en begeleiding.

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Van begin tot eind, relaxte sfeer. Geen rare verkoop praatjes of andere onzin. Als je hier voor de eerste keer binnen stapt voel je je gelijk op je gemak. Daar komt nog bij dat ze heel veel keus in zeer jonge en mooie auto's hebben staan. Mooi bedrag voor je inruil auto. Dus de deal was snel rond. Kan iedereen aanraden om hier eens binnen te gaan kijken.

Vakkundigheid en klantvriendelijkheid, kortom: een SUPER autobedrijf

Onlangs heb ik bij EDISON autobedrijf een prachtige jonge Occasion gekocht. Vanaf het eerste moment voelde het goed, door de jarenlange vakkundigheid van Johan en zijn goede adviezen. Er was ook geen opdringerig GEPUSH gelukkig. De redelijk geprijsde Occasion en de inruilprijs van mijn oude auto deden me dan ook zonder aarzelen snel besluiten tot deze aankoop. Ik kan dit mooie familiebedrijf van harte aanbevelen voor het aanschaffen van een vertrouwde en goede auto. Ga zo door EDISON auto!

fantastisch !!!!

Nadat ik bij Auto Edison een auto had zien staan en daar bij hun voor langs wasgeweest was het alsof ik bij een garage binnen kwam waar ik al jaren een bekende was. Johan zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt, en echte klant bent en geen nummer en hij doet werkelijk alles voor je. Een klein voorbeeld, maar wat ik als een superservice beschouwde is dat hij aanbood om mij op te komen halen op de de dag van de levering van mijn auto. Waar vind je dit nog. dit was een gezellige rit, een geweldig mooie bos bloemen, twee heerlijke bakjes koffie, hij neemt alle tijd voor zijn klanten en ik reed weg met een prachtige wagen. Johan, nogmaals heel erg bedankt!

Vakkundig en professioneel

Vriendelijke en zeer vriendelijke mensen. Niets was teveel gevraagd. Top service.

Genuine

Johan is an amazing and honest person. He describe the car and its pros and cons sincerely. When you are at Auto Edison you feel like part of a family and not like doing a business. His guidance of how to do the autorization steps was very helpful.

• Would you recommend us? Yes

What you see is what you get!

Ik was helemaal klaar met " de grote mannen" en het "gescand worden" bij binnenkomst" of je wel geld op je rekening hebt staan. Online een auto naar onze zin gezien, gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit. Een warm ontvangst met koffie, hier gèèn mannen in pakken met ellenlange verkoop lul verhalen! Gewoon een fijn gesprek van mens tot mens, zonder gepusht te worden. De prijs is de prijs, daarvoor uitmuntende inzet van deze mensen zonder grootdoenenrij. Een informatieve vraag achteraf word ook met dezelfde inzet keurig beantwoord. Chapeau!

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Voor de aankoop van een geïmporteerde Kia Niro van 1 jaar oud bij auto Edison terechtgekomen. Proefrit gemaakt en in principe geïnteresseerd in de aanschaf van deze auto. Omdat het toch om een behoorlijk bedrag gaat en ik niet dagelijks zulke bedragen uitgeef ;-) kreeg ik toch koud watervrees! Ook technisch kan ik de auto niet beoordelen, dus: Besloten de auto te laten keuren, aankoop keuring, en dat raad ik iedereen aan! Auto was prima in orde en we hebben er veel plezier aan. Dank Auto Edison B.V.

Onwijs goede en professionele service

Erg goed geholpen door Johan, onwijs blij met mijn nieuwe auto. Zeker een aanrader!

Relaxed ontvangst, prettig te woord gestaan en geadviseerd.

Heel ontspannen sfeer, er wordt niet direct in je nek gehijgd om je iets aan te bevelen/aan te smeren. Alle tijd voor een praatje met natuurlijk een goede kop koffie. Goed advies en prettig geholpen zonder aan te dringen. Wij hopen met onze “nieuwe” Skoda Kamiq heel veel veilige kilometers te rijden. In één korte zin, heel fijn geholpen. Bedankt Johan voor de fijne behandeling. TOP!!

Op een erg vriendelijke en plezierige manier geholpen

Vanaf het moment dat ik je showroom binnenliep tot en met het ophalen van de auto ben ik fantastisch geholpen.

Uitstekende garage!

Jong gebruikte occasion gekocht bij auto Edison. Vriendelijke verkoper en goede nazorg.

Betrouwbaar en behulpzaam familie bedrijf

Ik kwam bij Auto Edison terecht na een aantal weken online te zoeken naar een goede auto. Een goede prijs / kwaliteit verhouding is voor mij erg belangrijk bij het kopen van een eerste auto. De eigenaar was erg behulpzaam, vriendelijk en direct bij mijn vragen en wensen over de aankoop. Ik heb hier met een goed gevoel een auto gekocht waarbij ik zeker wist dat ik een goede service zou krijgen en er geen kleine lettertjes bij zouden komen.

Service en klantbehandeling is meer dan voortreffelijk

Auto totalloss, daarom een andere auto. Het moest weer een Mitsubishi worden vanwege de over een periode van ruim 40 jaar opgedane ervaringen met dit merk. Bij Edison al ruim 30 jaar klant. Wel veel verder van huis, maar een vertrouwd bedrijf is voor een leek op autogebied belangrijker dan het gemak van een autobedrijf "om de hoek". Men heeft meegezocht naar een auto, is deze gaan ophalen voor een proefrit. Op basis daarvan hebben wij tot aanschaf besloten. En nu zijn wij tevreden met onze Space Star, die natuurlijk daar ook in onderhoud blijft.

Een 10 met een griffel!!

Een 10 met een griffel omdat wij super geholpen zijn met de aankoop van een nieuwe auto. Wij hebben in het verleden bij een andere dealer wel anders meegemaakt. Inmiddels zijn we vaste klant bij auto Edison mede door de prettige contacten met de receptie en de werkplaats. Deze mannen vormen echt een team/ familie dat merk je aan alles en daar profiteer je als klant van. Hoop dat dit nog lange tijd in stand gehouden wordt!

Top ervaring, perfecte service

Super bedrijf!

Edison is een Hele fijne garage met de juiste service. Nemen de tijd voor je, en geven je eerlijk advies.

Wederom een super auto gekocht

Voor de 3e keer bij Auto Edison een auto gekocht. Ook het onderhoud wordt door hun uitgevoerd. Top gasten. Een klein maar heel fijn bedrijf.

Zeer vriendelijk, servicegericht en professioneel

Zeer vriendelijk en correct geholpen door Johan. Er wordt tijd voor je gemaakt en een zeer realistisch aanbod gedaan. De lijntjes zijn kort en ze zorgen ervoor dat je als klant goed en betrouwbaar wordt geïnformeerd. Wij zijn erg tevreden met de service en onze aankoop!

Vriendelijk, helder en duidelijk

Nadat wij vrij snel een afspraak hebben gemaakt voor het maken van een proefrit wordt er alle tijd genomen voor deze proefrit. Voor en na deze rit wordt duidelijk en helder uitgelegd wat de betreffende auto allemaal te bieden heeft. Onze twijfels over een hybride of een plug-in hybride worden snel en overtuigend weggenomen. Uiteindelijk rijden wij met een zeer goed gevoel weg in onze nieuwe auto.

zeer positief

Goed en prettig geholpen

Goede service!!

Ik ben erg blij dat ik hier een auto heb gekocht. Fijne en leuke mensen. Daarnaast had ik een goed aanbod dat ik niet kon weigeren. Kortom alles was goed geregeld.

Bij een mooi bedrijf, met mooie mensen een mooie auto gekocht

De zoektocht naar een mooie en betaalbare auto is een uitdaging, maar kom je toevallig terecht bij Auto Edison dan heb je en een mooie auto en service in hoofdletters. Een auto bedrijf die betrouwbaar en betrokken is bij het gehele proces van aankoop tot aflevering en erna. In de showroom rondlopen was al een plezier en een fijn contact met de eigenaar Johan. Er was alle tijd om te kijken en te komen tot goede afspraken die ook schriftelijk zijn bevestigd. Tot slot bedankt voor het bloemetje bij de aflevering en uitleg hoe de auto werkt.