In een woord Fantastisch !!!

2 maanden geleden een prachtige Mitsubishi Outlander gekocht bij Auto Edison. De Outlander rijdt werkelijk perfect maar we hadden een klein probleempje met de ventilator. Na dit bij Johan gemeld te hebben is dit supersnel en proffesioneel onder garantie door Marco en Arjan opgelost. Hieruit blijkt dat dit bedrijf 100% garant staat voor de kwaliteit van de auto's die zij verkopen. Mijn advies bij het zoeken naar een betrouwbare occasion, ga zeker kijken bij auto Edison! Geweldig team, jullie zien mij zeker terug.

Top zaak.

Service top,auto's top,dikke duim

Zoals altijd helemaal top

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Heel fijn geholpen door Johan en goede service!

Goede service betreft uitleg en aankoop van auto!

Professioneel bedrijf komt afspraken goed na.

goede service en kwaliteit en vriendelijke mensen.

Top Garage!

Hele fijne garage waar de tijd voor je wordt genomen! Auto ingeruild en top auto gekocht. Met de nodige info en altijd alle tijd genomen voor uitleg en een gezellig praatje. Beslist een aanrader! Bedankt Johan!!!!

Prettig en fijn geholpen

Alle tijd goede uitleg en goede service de auto ziet er prachtig uit de buiten kant en de binnenkant de auto werdt zo als afgesproken op een zaterdagmiddag keurig voor de deur afgeleverd leuke mensen echt een familie bedrijf

Altijd goed geholpen

We worden altijd goed geholpen

Superbedrijf

Ik zit al jaren bij Edison, zowel privé als zakelijk en word altijd goed geholpen. Kan niet anders er van maken dan top bedrijf.

Top service

Ik heb hier recent een auto gekocht. Ik ben erg goed geholpen door de medewerker. Duidelijke, transparante uitleg gekregen. Goed aan de afspraken gehouden rondom de bezorging. Tevreden klant!

Top garage!

Kom al een aantal jaren apk uitvoeren ben zeer tevreden, uitstekend geholpen.

Al jaren tevreden

Al heel veel jaren een tevreden klant

Goede en snelle service

Klasse garage.

Gewoon alles top en zeer eerlijk bedrijf.

Perfecte service!

Netjes opgehaald en thuisgebracht aangezien vervangend vervoer voor mij geen optie was. Auto ook weer keurig netjes schoon afgeleverd na zijn beurt. Aardig en vriendelijk personeel. Kortom TOP!

Zeer klant vriendelijk en komt gemaakte afspraken na.

Auto onder voorbehoud via internet gekocht en mijn oude auto via foto's ingeruild. Aangezien ik 250 kilometer moest reizen om de auto te bekijken, auto onder voorbehoud gekocht. Nieuwe auto voldeed volledig aan de verwachting en alles is precies zoals besproken afgehandeld. Ik ben een tevreden klant.

Vriendelijk, netjes en een hele goede service!!

Vriendelijk, netjes en een hele goede service!

Goede ervaring bij aankoop en afhalen van de auto.

Vriendelijke ontvangst en verkoper heeft alles uit kunnen leggen en vragen kunnen beantwoorden bij eerste bezoek. Op duidelijke wijze met veel kennis van verkoper ruimschoots de tijd gekregen om de uitleg te ontvangen. Bij in ontvangst nemen van de auto volgens afspraak ruim de tijd genomen voor nodige/gewenste aanvullende info en beantwoorden van eventuele vragen. Samengevat ging een tevreden klant daarna met de zojuist in ontvangst genomen auto naar huis in de hoop veel plezier van de auto te hebben. (Diverse complimenten ontvangen voor de mooie auto).

Goed gevoel

Klant vriendelijk, goede service, eerlijk. Heb volste vertrouwen in dit bedrijf.

Hier staat de klant op nummer 1 niks is te gek

We hebben onze oude auto ingeruild en via Johan een auto laten importeren uit Duitsland. Alles was tot in de puntjes geregeld dit kan echt aan Johan overgelaten worden. Het is een topbedrijf !

Hele goeie service!

Altijd vriendelijk en klant-gericht

Uitstekende Service

Weer een mooie auto gekocht en alles in 2 dagen geregeld, Super garage en service!!!

Heel fijn geholpen en een verzorgde showroom.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto. We zijn vriendelijk geholpen. De auto is netjes afgeleverd. Voor een volgende auto ga ik zeker weer bij deze zaak kijken.

Service zoals afgesproken en gewenst

Prima.

Super service

Netjes geholpen en goede eerlijke prijs, kom daar weer graag terug.