Persoonlijk, vriendelijk en bekwaam

Persoonlijk, vriendelijk en bekwaam

Ja hoor nog steeds super tevreden over de mensen die werken bij auto Edison. Wat een service wordt er gegeven.

geweldig geholpen

prima en goede garage goede service vriendelijke mensen wordt goe geholpen

Geweldige service.

Na 1 uur en 45 minuten gereden hebben kwamen we eindelijk aan. Er werd een kopje koffie aangeboden en mocht me gaan klaarmaken voor de proefrit! Ik was meteen verkocht en de auto dus ook. Ik was wat formulieren vergeten van mijn oude auto die ik wilde inruilen, geen probleem mocht ik later even doorsturen. Top!!

Vriendelijk en snelle service

Hier ben je geen nummer, maar kennen ze je naam nog.

Klantvriendelijk bedrijf, of het nou om Johan gaat voor de verkoop, Arjan van de receptie en de monteurs Marco en Dave in de werkplaats, allemaal gaan ze voor het hoogst haalbare. Dit is voor mij de ideale garage.

uitstekend

correct, meedenkend en handelend; deskundig

lekker duidelijk

geen toeters en bellen gewoon eerlijk.

Betrouwbaar, klantvriendelijk en servicegericht.

uitstekend

Al vele jaren ben ik een zeer tevreden klant van Auto Edison. Goed en klantvriendelijk bedrijf, goede service en duidelijke prijs afspraak en bij lang onderhoud krijg ik een vervangende auto mee. Zal zeer zeker dit bedrijf aanbevelen bij toekomstige klanten.

Uitgevoerd wat er afgesproken is.

Bij Auto Edison heeft men hospitality hoog staan.

Vertrouwd met een glimlach!

Fijne vertrouwde ervaring met fijne mensen. Nemen de tijd en leggen alles goed uit en geven goede advies.

30.000 km beurt. Kreeg auto netjes gewassen terug. Koffie erg lekker. Auto rijd weer als een zonnetje.

Goede communicatie met duidelijke afspraak

Krijg vooraf een melding m.b.t. eventuele mankementen en een opgave van de kosten. Wordt nooit achteraf geconfronteerd met rariteiten.

Fijne persoonlijke garage, prima service!

Super goed

mooi en goed bedrijf, super netjes geholpen. En goede service.

Perfect geregeld

Jullie denken mee, als er iets vreemds is bellen ze om het uit te leggen . Prima

Zijn eerlijk.

Ben al +_ 33 jaar klant dat spreekt voor zich.

Helemaal top!

Heel erg klantvriendelijk, wij voelen er ons op gemak! En we worden er prima geholpen! Ze staan altijd voor ons klaar! Wij zijn zeer tevreden.

Uitstekend zowel balie als werkplaats

Het was een duidelijk gesprek

Goede service ,vriendelijke,gewoon top

ze zijn klant vriendelijk

Ze voeren un werk goed uit

Afspraken worden correct nagekomen.

Bijzonder goed

Zeer goed en erg vriendelijk

Top garage

Al elf jaar garage Edison, goed en betrouwbaar staan altijd voor je klaar ben er heel tevreden mee.