FANTASTISCH

Via internet Auto Edison gevonden. Op hun website onze mogelijke nieuwe auto gezien. Afspraak gemaakt om auto te bekijken. Keurige ontvangst, goed gesprek met eigenaar Johan. Het kwam tot een proefrit, deze pakte heel goed uit. In gesprek met verkoper/koper. Hierbij ook gesproken over de inruil. Waren het snel eens en de deal stond vast. Beiden tevreden. Een weekje later de glimmende auto opgehaald, verrast met een Westlands boeket bloemen. Hierna nog een hele goede nazorg gehad waarbij beide partijen nogmaals een zeer goed gevoel kregen. Resume…er zijn in deze soms rare wereld, nog steeds goede, eerlijke, fijne zakenmensen die hun beloftes echt nakomen. Auto Edison doet zeker zijn naam eer aan. Klasse. De paar ritjes van 70 km heen en terug waren zeker de moeite waard.

Zeer positief

Afgelopen zaterdag (13-7-2024) mijn auto opgehaald bij Johan Mondt, de ontvangst was prima, kopje koffie erbij, Oma was ook aanwezig, dus gezellig, maar ondertussen was alles perfect geregeld, er stond zelf een bloemetje klaar, echt super, helaas de zelfde avond ondervond ik startproblemen, Maandagmiddag terug naar garage en er werd zonder problemen gelijk een nieuwe accu ingezet . Dus wat service betreft ben je bij auto Edison op het goede adres

Na een lange reis ( Leeuwarden) een auto gekocht bij Auto Edison. Na alle tevredenheid zijn geholpen, 3 dagen later auto opgehaald en netjes geholpen en afgeleverd. Met een mooi bos bloemen, een dikke 10. 12-7-2024 Visser Leeuwarden.

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Geen gladde verkoop praatjes, ontspannen sfeer en duidelijke uitleg over de auto. Zeker een aanrader!

Top service en klantvriendelijkheid

Ik heb in alle plezier een auto gekocht door de zeer goede service. Het vertrouwen vanuit hun kant naar de klant toe mogen meerdere garages een voorbeeld aannemen. Het gevoel van de klant staat hoog aangeschreven en dat bewijzen de mensen van Auto Edison maar weer. Het duidelijke en op goede wijze van communiceren maar ook het geduld en het vertrouwen vanuit hun naar mij was heel erg fijn. Nogmaals top en een aanrader om een auto te kopen daar

Goede auto met een prima service

Lang moeten reizen om de auto te kunnen bekijken, vooraf goede afspraken kunnen maken, waardoor deze gereserveerd bleef. Onderweg even gebeld met de eigenaar gezien het tegen sluitingstijd aan liep. Deze heeft de zaak hiervoor langer open gehouden. De directheid tijdens de verkoop heb ik als prettig ervaren (wist je tenminste waar je aan toe was). Duidelijke afspraken kunnen maken rondom de garantie en met een tevreden gevoel een auto gekocht.

Hier gaat het nog om de klant

No nonsens of gladde praatjes.

Super vriendelijk geholpen. Binnen een week stond mijn auto klaar. Zelfs met een mooi bloemetje. Echt een top service!!

Geweldige zaak!

Wij hebben een onwijs gave auto gekocht bij jullie en zijn ontzettend blij met de hulp die we hebben gekregen. Ontzettend leuke mensen en zeker een aanrader om voor een mooie goeie auto te kijken! Bedankt jongens!!!! Groetjes Steve en Marcella

Betrouwbaar & Top Service!

Super prettige autozaak om zaken mee te doen! Geen gladde praat en goede prijzen. Kortom; Doen!

Rustige omgeving en klantvriendelijk

In een kleinere autodealer en met een persoonlijke benadering krijg je het ouderwetse gevoel terug, die je bij de grotere autodealers niet meer tegenkomt

THUISKOMEN !!!

Na jaren weer een auto gekocht bij de familie. En familie is het! Johan, Arjan, Marko en niet te vergeten moeders is er ook nog steeds elke dag. Echt weer een geweldige auto gekocht, degene die ik op het oog had was toevallig net verkocht, maar de volgende ochtend met Johan een bakkie gedaan en een andere (nog veel nieuwere) gekocht. Ook na de koop helpen ze met van alles, trekhaak eronder, accessoires netjes erop zetten en ga zo maar door. Kortom : ik ben geweldig blij weer klant bij ze te zijn (en een beetje onderdeel van die familie te zijn :)) Anton Waser

Zeer vriendelijk verkopers

Er zijn mooie auto's in de showroom. Alles ziet er netjes uit. Vriendelijke verkopers. Ook na de aankoop hebben ze alle tijd voor je

Geweldig en vriendelijk geholpen.

Ik zag bij auto Edison een hele mooie VW T -Roc tekoop staan. Bij binnenkomst kwam Johan naar me toe. Heel vriendelijk en rustig persoon. Klikte eigenlijk gelijk. Daarna een gezellig praatje en een bakkie net of wij elkaar al jaren kenden. Niet opdringerig maar lekker de tijd voor elkaar. Gode inruil prijs gekregen. En de nieuwe auto (nog geen jaar oud) goede prijs, Bedankt Johan voor de fijne deal en de groeten aan je moeder. Tonny en Nico Maassluis

Eerlijk verhaal snelle service.

Mooi familie bedrijf waar service en klant nog op nummer 1 staat. Een mooie auto waar we een hoop plezier aan beleven.

Na 25 jaar nog steeds tevreden klanten.

We hebben afgelopen week de vijfde auto gekocht in 25 jaar tijd bij Edison. Na 25 jaar zijn we nog steeds uiterst tevreden over de goede service en klantvriendelijkheid. Edison beschikt over een professioneel team voor wie niets teveel is. Peter en Anita Beukers

Top! Super vriendelijke en goede begeleiding.

Via WhatsApp de verkoper een bericht gestuurd en kreeg snel een reactie. We werden super vriendelijk ontvangen in de winkel en goed geholpen. De verkopers zijn eerlijk en hebben mij een goeie garantie geboden. Ik ben super blij met mijn auto die ik hier gekocht heb.

heel fijn geholpen door Johan en we zijn super blij met onze VW golf gte

Voor ons ruim 50 jaar een vertrouwde dealer van diverse merken

In ruim 50 jaar diverse nieuwe auto's van de merken FIAT en Mitsubishi hier gekocht. Altijd prettig geholpen door Arjan en Johan en niet te vergeten Marco in de werkplaats.

Prima advies en begeleiding.

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Van begin tot eind, relaxte sfeer. Geen rare verkoop praatjes of andere onzin. Als je hier voor de eerste keer binnen stapt voel je je gelijk op je gemak. Daar komt nog bij dat ze heel veel keus in zeer jonge en mooie auto's hebben staan. Mooi bedrag voor je inruil auto. Dus de deal was snel rond. Kan iedereen aanraden om hier eens binnen te gaan kijken.

Vakkundigheid en klantvriendelijkheid, kortom: een SUPER autobedrijf

Onlangs heb ik bij EDISON autobedrijf een prachtige jonge Occasion gekocht. Vanaf het eerste moment voelde het goed, door de jarenlange vakkundigheid van Johan en zijn goede adviezen. Er was ook geen opdringerig GEPUSH gelukkig. De redelijk geprijsde Occasion en de inruilprijs van mijn oude auto deden me dan ook zonder aarzelen snel besluiten tot deze aankoop. Ik kan dit mooie familiebedrijf van harte aanbevelen voor het aanschaffen van een vertrouwde en goede auto. Ga zo door EDISON auto!

fantastisch !!!!

Nadat ik bij Auto Edison een auto had zien staan en daar bij hun voor langs wasgeweest was het alsof ik bij een garage binnen kwam waar ik al jaren een bekende was. Johan zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt, en echte klant bent en geen nummer en hij doet werkelijk alles voor je. Een klein voorbeeld, maar wat ik als een superservice beschouwde is dat hij aanbood om mij op te komen halen op de de dag van de levering van mijn auto. Waar vind je dit nog. dit was een gezellige rit, een geweldig mooie bos bloemen, twee heerlijke bakjes koffie, hij neemt alle tijd voor zijn klanten en ik reed weg met een prachtige wagen. Johan, nogmaals heel erg bedankt!

Vakkundig en professioneel

Vriendelijke en zeer vriendelijke mensen. Niets was teveel gevraagd. Top service.

Genuine

Johan is an amazing and honest person. He describe the car and its pros and cons sincerely. When you are at Auto Edison you feel like part of a family and not like doing a business. His guidance of how to do the autorization steps was very helpful.

• Would you recommend us? Yes

Edisonstraat 1