Kan zelfs in één woord; prima!

Ik al jaren bij dit bedrijf en ben altijd correct geholpen.

Hele fijne service, eerlijk en betrouwbaar advies

Prima ervaring met mijn eerste onderhoudsbeurt bij Edison van mijn Grandis nadat ik deze van de privé occasionmarkt gekocht heb.

Prima garage

Al jaren klant . Hier staat de bedrijfszekerheid van je auto hoog in het vaandel ,en wordt er altijd met je overlegt over de reparatie.

Heel vriendelijk! Prima service! Komen er al jaren!

TOP!!!!!!!

zeer te vreden

goede services en klant vriendelijk

Fijn bedrijf! Eerlijk en oprecht.

Prima en snel geholpen

Beurt plus APK Leen auto geen probleem Uitstekend bedrijf

prima bedrijf met geweldige service.

Ik kom hier jaarlijks terug voor keuring/onderhoud e.d. en wordt altijd prima en vriendelijk geholpen, ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf en zal hier altijd blijven komen.

Super service

Altijd mee denken over de kosten en super toffe lui echt een aanrader

Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Prima service en snelle actie van de mannen van Edison! Met een goed gevoel een mooie verzorgde auto gekocht.

Ouderwets goede service

Klantvriendelijk. Deskundig. En een persoonlijke benadering

Zeer prettig geregeld allemaal en betrouwbaar

Goed geholpen!

Voor reparatie besproken hoeveel het zou gaan kosten. Achteraf bleek er korting op de banden te zitten. Dit werd netjes verrekend! top!

Heel goed

wotd goed geholpen

Perfect bedrijf

Prima service echt een familie bedrijf wat je niet gauw meer mee maakt doe alles om je goed te helpen knappe auto bij hun gekocht zeer goed bedrijf kan ik ieder zeer aanbevelen Top!!!

Als zeer prettig ervaren

Klantvriendelijkheid, -tevredenheid en bereidheid staan hoog aangeschreven bij hun.

Geweldig om een garage te hebben die meedenkt

Vriendelijke deskundige mensen die meedenken in oplossingen. Helemaal fantastisch.

Fijne garage met super service!

Kundige en zeer vriendelijke en sociale medewerkers bij Auto Edison. De service en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Goede contact en service

Gebeld en afspraak gemaakt, alles volgens plan. Een bedrijf die je normaal aanspreekt met je naam. Gezellig en het geeft vertrouwen.

Altijd Vriendelijk!!!

wij worden altijd vriendelijk ontvangen , en ze hebben echt tijd voor je ! de Service is uitstekend!!!

Prima geholpen

Er wordt lekker meegedacht

Eerlijk en vriendelijk

Mooi familie bedrijf, aardige mensen duidelijk in de communicatie. Alles netjes geregeld. Aanrader!

Gewoon goed gedaan !

Vanaf eerste contact tot aan de aflevering een vertrouwd gevoel. Voldoende persoonlijke aandacht . Keurig geregeld !

Goede erg klantvriendelijke service

Voor de jaarlijkse APK twee auto’s laten keuren. Thuis gehaald en gebracht. Duidelijke uitleg wat er gebeuren moet, ook voor mensen zonder verstand van auto’s

Ik ben 32 jaar klant.

Ik ben 32 jaar klant dus verder geen uitleg.